Пошуковий запит: <.>S=Українська література -- Вивчення і викладання<.> |
Загальна кількість знайдених документів : 31
Показані документи с 1 за 20 |
|
>1. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
|
Сладковська, Н. Творімо кіно на уроці [Текст] : з практики реалізації шестикласниками інтегрованого творчого проекту / Н. Сладковська> // Українська мова й література в середніх школах, гімназіях, ліцеях та колегіумах. - 2005. - № 1. - С. 23-30.
Рубрики: Українська література--Вивчення і викладання Кл.слова (ненормовані): тема -- міжпредметні з`вязки Дескриптори: УКРАЇНСЬКА ЛІТЕРАТУРА Анотація: Проведення уроку літератури на основі інтеграції змісту, підібраного з кількох предметів і об`єднаного навколо однієї теми
Є примірники у відділах: (21.03.2005р. Інв.1101 (1 прим.) - Б.ц.)
Знайти схожі
|
>2. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
|
Українська література [Текст] : програма для загальноосвітніх навчальних закладів з українською мовою навчання. 5 клас> // Українська мова й література в середніх школах, гімназіях, ліцеях та колегіумах. - 2005. - № 1. - С. 60-68.
Рубрики: Українська література--Вивчення і викладання Кл.слова (ненормовані): вивчення творів -- виразне читання -- повторення -- позакласне читання Дескриптори: УКРАЇНСЬКА ЛІТЕРАТУРА,МЕТОДИКА ВИВЧЕННЯ Анотація: Тематичне планування учбового матеріалу
Є примірники у відділах: (21.03.2005р. Інв.1107 (1 прим.) - Б.ц.)
Знайти схожі
|
>3. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
|
Щербина, Л. Використання інтерактивних технологій на уроках української літератури [Текст] / Л. Щербина> // Українська мова і література в школі. - 2005. - № 1. - С. 27-30.
Рубрики: Українська література--Вивчення і викладання Кл.слова (ненормовані): здібності -- пізнавальна діяльність -- нові технології Дескриптори: УКРАЇНСЬКА ЛІТЕРАТУРА,МЕТОДИКА ВИВЧЕННЯ Анотація: Нові технології навчання
Є примірники у відділах: (18.03.2005р. Інв.124 (1 прим.) - Б.ц.)
Знайти схожі
|
>4. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
|
Сергієнко, А. Методика використання технологій групового навчання на особистісно орієнтованому уроці української літератури [Текст] / А. Сергієнко> // Українська мова і література в школі. - 2005. - № 1. - С. 31-34.
Рубрики: Українська література--Вивчення і викладання Кл.слова (ненормовані): групові технології -- урок -- ефективність Дескриптори: УКРАЇНСЬКА ЛІТЕРАТУРА,УРОК Анотація: Розкрити основні вимоги до організації групової діяльності учнів на уроках української літератури
Є примірники у відділах: (18.03.2005р. Інв.124 (1 прим.) - Б.ц.)
Знайти схожі
|
>5. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
|
Рада, І. Якою мовою розмовляють псалми [Текст] : матеріали до уроків / І. Рада> // Українська мова й література в середніх школах, гімназіях, ліцеях та колегіумах. - 2005. - № 2. - С. 91-98.
Рубрики: Українська література--Вивчення і викладання Кл.слова (ненормовані): релігійна поезія -- світогляд -- християнські чесноти Анотація: Матеріал до уроків літератури на допомогу вивчення "Книги Псалмів" царя Давида
Є примірники у відділах: (21.04.2005р. Інв.84 (1 прим.) - Б.ц.)
Знайти схожі
|
>6. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
|
Завдання для державної підсумкової атестації для учнів 11(12)-х та 9-х класів загальноосвітніх навчальних закладів [Текст]> // Українська мова й література в середніх школах, гімназіях, ліцеях та колегіумах. - 2005. - № 2. - С. 140-144.
Рубрики: Українська література--Вивчення і викладання Кл.слова (ненормовані): перевірка знань -- оцінка Анотація: Білети для підсумкової атестації по перевірці знань учнів
Є примірники у відділах: (21.04.2005р. Інв.92 (1 прим.) - Б.ц.)
Знайти схожі
|
>7. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
|
Кадоб`янська, Н. Про літературу, помаранчеву революцію і не тільки [Текст] / Н. Кадоб`янська> // Українська мова й література в середніх школах, гімназіях, ліцеях та колегіумах. - 2005. - № 3. - С. 45-48.
Рубрики: Українська література--Вивчення і викладання Кл.слова (ненормовані): письменники -- помаранчева революція Анотація: Про виховну роль рідного художнього слова, яке впродовж століть було оберегом національної духовності, скарбницею національної культури
Є примірники у відділах: (03.06.2005р. (1 прим.) - Б.ц.) - вільні 1
Знайти схожі
|
>8. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
|
Рада, І. "Пренепорочная, благая..." [Текст] : як вивчати біблійні образи на уроках літератури / І. Рада> // Українська мова й література в середніх школах, гімназіях, ліцеях та колегіумах. - 2005. - № 3. - С. 91-94.
Рубрики: Українська література--Вивчення і викладання Кл.слова (ненормовані): Біблія -- персонажі -- українські традиції Анотація: Мета - взяти на озброєння для подальшого життя біблійні уроки, бо ми вивчаємо Біблію як кгнигу життя і як художній твір
Є примірники у відділах: (03.06.2005р. (1 прим.) - Б.ц.) - вільні 1
Знайти схожі
|
>9. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
|
Ткачук, Г. Організаційно-методичні поради до уроків позакласного читання на основному і підсумковому етапах [Текст] / Г. Ткачук> // Початкова школа. - 2005. - № 6. - С. 20-24.
Рубрики: Українська література--Вивчення і викладання Кл.слова (ненормовані): позакласна робота Анотація: В статті розповідається як правильно організувати уроки позакласного читання, щоб учні могли свідомо і самостійно вибирати і читати доступні дитячі книжки, розширювати читацький кругозір, закріплювати читацькі уміння
Є примірники у відділах: (06.07.2005р. Інв.3859 (1 прим.) - Б.ц.)
Знайти схожі
|
>10. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
|
Халін, В. Структура і особливості художнього сприймання [Текст] : методические рекомендации / В. Халін> // Українська мова і література в школі. - 2005. - №4. - С. 34-37.
Рубрики: Українська література--Вивчення і викладання Кл.слова (ненормовані): психологія художнього сприймання -- рецептивна естетика Анотація: Стаття присвячена з`ясуванню питань сприймання літературного твору як цілісного естетичного явища, сприйняття образів, проникнення в підтекст. Найбільше автора цікавить психологія сприймання твору учнями.
Є примірники у відділах: (28.07.2005р. (1 прим.) - Б.ц.) - вільні 1
Знайти схожі
|
>11. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
|
Україна.Міністерство освіти і науки. Українська література [Текст] : навчальна програма для загальноосвітніх навчальних закладів з навчанням мовами національних меншин (12-річна школа): Пояснювальна записка / Міністерство освіти і науки> // Українська мова й література в середніх школах, гімназіях, ліцеях та колегіумах. - 2005. - №4. - С. 71-79.
Рубрики: Українська література--Вивчення і викладання Кл.слова (ненормовані): учні -- інтелект -- творчість -- програма Анотація: Пояснювальна записка до навчальної програми з української літератури для загальноосвітніх навчальних закладів
Є примірники у відділах: (14.07.2005р. Інв.3931 (1 прим.) - Б.ц.)
Знайти схожі
|
>12. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
|
Балагура, Тетяна. Література,що формує особистість і вчить самореалізації [Текст] : календарно-тематичне планування з курсу "Українська література": 5 клас / Т. Балагура> // Українська мова й література в середніх школах, гімназіях, ліцеях та колегіумах. - 2005. - №4. - С. 64-70.
Рубрики: Українська література--Вивчення і викладання Кл.слова (ненормовані): календарне планування курсу
Є примірники у відділах: (14.07.2005р. Інв.3930 (1 прим.) - Б.ц.)
Знайти схожі
|
>13. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
|
Яценко, Таміла. Творчість Миколи Вороного - перша декларація ідей і форм українського символізму [Текст] / Т. Яценко> // Українська мова і література в школі. - 2005. - № 5. - С. 22-26.
Рубрики: Українська література--Персоналії письменників--М. Вороний Українська література--Вивчення і викладання Кл.слова (ненормовані): літературні течії та напрямки Анотація: Подається матеріал про М. Вороного, його життя, творчість, естетичні погляди для використання на уроці, пропонується перелік запитань для бесіди з учнями.
Дод.точки доступу: Вороний, М. Є примірники у відділах: (07.09.2005р. Інв.4461 (1 прим.) - Б.ц.)
Знайти схожі
|
>14. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
|
Волинський, Володимир. Класифікація комп`ютерних програмно-педагогічних засобів навчання [Текст] / В. Волинський> // Українська мова і література в школі. - 2005. - № 5. - С. 63-66.
Рубрики: Педагогіка--Дидактика--Комп`ютерне та програмоване навчання Українська література--Вивчення і викладання Українська мова--Вивчення і викладання Анотація: Автор робить екскурсно-аналітичний огляд програмно-педагогічних засобів, класифікуючи їх за різними ознаками.
Є примірники у відділах: (17.10.2005р. (1 прим.) - Б.ц.)
Знайти схожі
|
>15. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
|
Данилевська, О. Мова як джерело морального досвіду [Текст] : лінгвістичний компонент у структурі підручника етики для 5-го класу загальноосвітніх шкіл / О. Данилевська> // Українська мова й література в середніх школах, гімназіях, ліцеях та колегіумах. - 2005. - № 6. - С. 132-138.
Рубрики: Українська література--Вивчення і викладання Кл.слова (ненормовані): програма -- навчання Дескриптори: Українська література, методика вивчення Анотація: Зв`язки мови з моральним досвідом і відповідно - етикою
Є примірники у відділах: (17.10.2005р. (1 прим.) - Б.ц.)
Знайти схожі
|
>16. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
|
Данькевич, Ю. Український футуризм: пошуки нової естетики [Текст] / Ю. Данькевич> // Українська мова й література в середніх школах, гімназіях, ліцеях та колегіумах. - 2005. - № 6. - С. 99-108.
Рубрики: Українська література--Вивчення і викладання Кл.слова (ненормовані): напрями -- течії Анотація: Пропонована стаття дасть можливість глибше розкрити та зрозуміти літературний процес у першій половині ХХ століття, виокремити найвагоміші його стильові ознаки
Є примірники у відділах: (17.10.2005р. (1 прим.) - Б.ц.)
Знайти схожі
|
>17. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
|
Мовчан, Р. Перлини з океану української літератури [Текст] : фрагмент із нового посібника для вчителів 12-річної школи, - "Українська література. 5 клас. Книжка для вчителя" / Р. Мовчан> // Українська мова й література в середніх школах, гімназіях, ліцеях та колегіумах. - 2005. - № 6. - С. 58-71.
Рубрики: Українська література--Вивчення і викладання Кл.слова (ненормовані): посібник -- програма -- книжка Анотація: Фрагменти із нового посібника для вчителів, що працюватимуть за програмою 12-річної школи, - "Українська література. 5 клас. Книжка для вчителя"
Є примірники у відділах: (17.10.2005р. (1 прим.) - Б.ц.)
Знайти схожі
|
>18. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
|
Сухенко, В. Спочатку буде слово ... [Текст] : конспект вступного уроку з української літератури 5 клас / В. Сухенко> // Українська мова й література в середніх школах, гімназіях, ліцеях та колегіумах. - 2005. - № 6. - С. 22-24.
Рубрики: Українська література--Вивчення і викладання Кл.слова (ненормовані): слово -- мистецтво Анотація: Розкрити роль слова в житті людини, ознайомити учнів із новою програмою з української літератури та підручником
Є примірники у відділах: (17.10.2005р. (1 прим.) - Б.ц.)
Знайти схожі
|
>19. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
|
Івахненко, Т. Український символізм (за твором Олександра Олеся "По дорозі в казку") [Текст] / Т. Івахненко> // Українська мова і література в школі. - 2005. - № 7. - С. 23-26. - Бібліогр.: 7 назв.
Рубрики: Українська література--Вивчення і викладання Кл.слова (ненормовані): драматичний етюд -- модернізм Дескриптори: УКРАЇНСЬКА ЛІТЕРАТУРА Анотація: Після теоретичної частини, де подаються міркування про специфіку символістської драми Олександра Олеся, автор пропонує фрагмент уроку на тему "Драматичний етюд Олександра Олеся "По дорозі в Казку" крізь виміри символізму".
Є примірники у відділах: (12.12.2005р. (1 прим.) - Б.ц.) - вільні 1
Знайти схожі
|
>20. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
|
Сергієнко, А. Розвиток комунікативно-діяльнісних умінь і навичок учнів 9-11 класів на уроках української літератури в процесі групової навчальної діяльності [Текст] / А. Сергієнко> // Українська мова і література в школі. - 2005. - № 7. - С. 21-22. - Бібліогр.: 6 назв.
Рубрики: Українська література--Вивчення і викладання Кл.слова (ненормовані): особистісно зорієнтований підхід -- компетентності -- діяльнісний компонент змісту навчання -- парно-групові технології Дескриптори: ВИВЧЕННЯ І ВИКЛАДАННЯ ЛІТЕРАТУРИ -- УКРАЇНСЬКА ЛІТЕРАТУРА Анотація: Розглядаються форми групової навчальної діяльності, що сприяють розвиткові комунікативно-діяльнісних умінь і навичок учнів, а також критерії їх сформованості, загальні умови розвитку.
Є примірники у відділах: (12.12.2005р. (1 прим.) - Б.ц.) - вільні 1
Знайти схожі
|
|
|