Головна
Місце
зберігання
примірників

Бази даних


Систематична картотека статей- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>S=Навчання -- Інтерактивне<.>
Загальна кількість знайдених документів : 6
Показані документи с 1 за 6
1.


    Вінглівський, Н. М.
    Навчання у спілкуванні [Текст] : з досвіду застосування інтерактивних методів на уроці літератури / Н.М. Вінглівський; Н.М. Вінглівська // Всесвітня література в середніх навчальних закладах України. - 2005. - № 1. - С. 20-22.
Рубрики: Навчання--Інтерактивне
   Уроки літератури--Методика викладання--ІНТЕРАКТИВНЕ НАВЧАННЯ

Анотація: Досвід інтерактивного навчання, його науково-практична база, суть, форми і методи застосування.


Знайти схожі

2.


    Оцабрик, І. В.
    Теоретичні аспекти інтерактивних технологій у дидактиці [Текст] / І.В. Оцабрик // Зарубіжна література в школах України. - 2005. - № 4. - С. 28-31 : табл. - Бібліогр.: 20 назв.
Рубрики: Інтерактивне навчання
   Дидактика--Інтерактивні технології

   Навчання--Інтерактивне

Анотація: Предметом дослідження є інтерактивні технології навчання.Особлива увага звертіається на класифікацію інтерактивних технологій.В цьому аспекті розглядається ряд праць. Зокрема ,Н.Суворова.виділяє найбільш відомі форми групової роботи: "велике коло", "вертушка", "мозковий штурм"."дебати": О Ісаєва - "рольова гра", "семінар","дискусія"


Знайти схожі

3.


    Лященко, В.
    Технології інтерактивного навчання на уроках біології [Текст] / В. Лященко // Біологія і хімія в школі. - 2004. - № 5. - С. 15-16 : табл. - Бібліогр. : 3 назв.
Рубрики: Навчання--Інтерактивне
   Методика викладання біології



Знайти схожі

4.


    Фурсова, Л. О.
    Інтерактивне навчання унеможливлює пасивіність учня на уроці [Текст] : з практики його застосування під час вивчення теми "Фантастика" (за оповіданнями А.Азімова, Г.Веллса) / Л.О. Фурсова // Всесвітня література в середніх навчальних закладах України. - 2004. - № 7. - С. 23-28
Рубрики: Американські письменники, 20 ст.
   Англійські письменники, 20 ст.

   Зарубіжна література--Методика викладання--Америкаська література

   Зарубіжна література--Методика викладання--Англійська література

   Навчання--Інтерактивне

   Теми і образи в літературі--Фантастика--Зарубіжна література



Дод.точки доступу:
Азімов, Айзек (Америкаський письменник) \про нього\; Веллс, Герберт Джордж (Англійський письменник) \про нього\

Знайти схожі

5.


    Шулдик, Володимир.
    Інтерактивні технології навчання в дискусії на уроках біології [Текст] / В. Шулдик // Біологія і хімія в школі. - 2005. - № 6. - С. 16-19. - Бібліогр.: 6 назв.
Рубрики: Методика викладання біології--Технології навчання--Дискусії
   Навчання--Інтерактивне

Анотація: Дискусії є важливим засобом пізнавальної діяльності учнів у процесі навчання. Вона значною мірою сприяє розвиткові критичного мислення, дає змогу визначити власну позицію, формує навички обстоювання своєї думки, поглиблює знання з обговорюваної проблеми. Все це цілковито відповідає завданням сучасної школи.


Знайти схожі

6.


    Старинська, О.
    Розвиток інтелектуальної ініціативи засобами інтерактивного навчання [Текст] / О. Старинська // Рідна школа. - 2006. - № 6. - С. 39-41. - Бібліогр.: 7 назв.
Рубрики: Навчання--Інтерактивне
   Мислення учнів--Розвиток

Анотація: Сучасний рівень розвитку науки та виробництва висуває високі вимоги до психічної діяльності людини. Передусім - до інтелектуальної. Школа має формувати у дитини теоретичне мислення.


Знайти схожі