Головна
Місце
зберігання
примірників

Бази даних


Систематична картотека статей- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
 Знайдено у інших БД:Книги (44)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>S=Освіта в Україні<.>
Загальна кількість знайдених документів : 18
Показані документи с 1 за 18
1.
061
Ч-492


    Аносов, І.
    Проблеми функціонування національних освітніх закладів з позиції педагогічної антропології [Текст] : сборник научных трудов / І. Аносов // Наук. вісник Чернівец. ун-ту. - Чернівці, 2003. - Вип.177: Педагогіка та психологія: Зб. наук. пр. - С. 19-27.
УДК
Рубрики: Освіта в Україні

Є примірники у відділах:
1 Інв.Б 487131 - 9.44 р. (вільний)

Знайти схожі

2.
061
Ч-492


    Бойченко, В.
    Ідеї полікультурності у змісті національної освіти [Текст] : сборник научных трудов / В. Бойченко // Наук. вісник Чернівец. ун-ту. - Чернівці, 2003. - Вип.177: Педагогіка та психологія: Зб. наук. пр. - С. 40-44.
УДК
Рубрики: Освіта в Україні

Є примірники у відділах:
1 Інв.Б 487131 - 9.44 р. (вільний)

Знайти схожі

3.
061
Ч-492


    Добридень, А.
    Зміст освіти в Україні: про місце та роль самостійного пошуку інформації [Текст] : сборник научных трудов / А. Добридень // Наук. вісник Чернівец. ун-ту. - Чернівці, 2003. - Вип.177: Педагогіка та психологія: Зб. наук. пр. - С. 63-69.
УДК
Рубрики: Освіта в Україні

Є примірники у відділах:
1 Інв.Б 487131 - 9.44 р. (вільний)

Знайти схожі

4.


    Куценко, В.
    Зміцнення соціальної бази реформ - шлях до подолання бідності [Текст] / В.Куценко // Економіка України. - 2002. - № 2. - С. 27-34
Рубрики: Доходи населення в Україні
   Бідність в Україні

   Охорона здоров'я в Україні

   Освіта в Україні



Знайти схожі

5.


   
    Зробити людину успішною й забезпечити системний прогрес суспільства: [З доповіді президента АПН України Василя Кременя на Загальних зборах Академії (квітень 2006р.)] [Текст] // Біологія і хімія в школі. - 2006. - № 3. - С. 2.
Рубрики: Освіта в Україні
Анотація: Трансформаційні процеси в Україні, важливі загальноцивілізаційні тенденції розвитку становлять нові завдання перед людиною, а отже, і освітою та її науково-методичним забезпеченням.


Знайти схожі

6.


    Ковальчук, О.
    Серйозна гра в демократію [Текст] : громадянська освіта у школах України / О. Ковальчук // Віче. - 2007. - № 1-2. - С. 20-21 : портр
Рубрики: Освіта в Україні


Знайти схожі

7.


    Кремень, В. Г.
    Якісна освіта: сучасні вимоги [Текст] / В. Г. Кремень // Педагогіка і психологія. - 2006. - № 4 . - С. 5-17
Рубрики: Освіта в Україні
Анотація: Освіта в Україні, як і в будь-якій іншій країні, нерозривно пов'язана з суспільсьвом, його традиціями й цінностями і тому зберігає багато рис минулого. на превеликий жаль, толерантне ставлення до особистості, турбота про утвердження її самодостатності не було.


Знайти схожі

8.


    Кремень, В.
    "...Кожен етап освіти - частинка життя людини" [Текст] : розмова з Президентом Академії педагогічних наук України / В. Кремень; спілкувався В. Рябчий // Хроніка-2000. - 2007. - Вип. 71. - С. 5-16.
Рубрики: Освіта в Україні
Анотація: В розмові висвітлено актуальні проблеми сучасного стану освіти в Україні та проблеми її подальшого розвитку.


Дод.точки доступу:
Рябчий, В. \спілкувався.\

Знайти схожі

9.


    Зеленько, Анатолій.
    Про необхідність реформування освітньої системи в Україні [Текст] / Анатолій Зеленько // Вища школа. - 2008. - № 6. - С. 76-84
Рубрики: Освіта--Реформування
   Освіта в Україні

Кл.слова (ненормовані):
реформування освіти
Анотація: В статті аналізується сучасна ситуація в освіті й визначаються перспективи розвитку.

Є примірники у відділах: всього 1
Вільні: 1

Знайти схожі

10.


    Капченко, Р. А.
    Соціальний інститут освіти у постіндустіальній Україні [Текст] / Р. А. Капченко // Економіка та держава. - 2010. - № 7. - С. 24-27. - Бібліогр. с. 27 (4 назви)
Рубрики: Освіта в Україні
Анотація: У даній статті здійснено теоретичне узагальнення і нове розв'язання проблеми існування освіти як соціального інституту, що бере безпосередню участь у процесі створення та розподілу валової доданої вартості, як одного із перспективних видів економічної діяльності у постіндустріальному періоді в контексті соціально-економічного розвитку країни.

Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

11.


   
    Методологічно і науково забезпечувати розвиток інноваційної освіти : доповідь Президента НАПН України Василя Кременя на Загальних зборах НАПН України [Текст] // Рідна школа. - 2013. - № 4-5. - С. 7-12
Рубрики: Освіта в Україні


Знайти схожі

12.


   
    Методологічно і науково забезпечувати розвиток інноваційної освіти : доповідь Президента НАПН України Василя Кременя на Загальних зборах НАПН України [Текст] // Рідна школа. - 2013. - № 4-5. - С. 7-12
Рубрики: Освіта в Україні


Знайти схожі

13.


    Ковтунець, Володимир.
    Реформи - лише засіб досягнення цілей [Текст] / Володимир Ковтунець // Освіта. - 2015. - 2-9 груд. (№ 47-49) . - С. 6
Рубрики: ОсвІта--Державне управлІння
   Освіта в Україні



Знайти схожі

14.


    Шукевич, Ю.
    Мир.Труд. Травень [Текст] / Ю. Шукевич // Директор школи. Шкільний світ. - 2016. - № 5 (трав.). - С. 5-6.
Рубрики: Освіта в Україні
Анотація: Філософсько-ліричні роздуми головного редактора журналу щодо завершення навчального року.


Знайти схожі

15.


    Доценко, С.
    Дидактичний потенціал компетентнісної моделі освіти у розвитку творчих здібностей учнів проектних класів "Інтелект Українм" [Текст] / С. Доценко // Рідна школа. - 2016. - № 4. - С. 32-38. - Бібліогр.: 13 назв.
Рубрики: Освіта в Україні
Анотація: У статті визначено дидактичний потенціал розвитку творчих здібностей учнів: зміст, цілі. принципи, форми і методи. Схарактеризовано педагогічні умови розвитку цих здібностей: організація навчання в дії, використання спеціальних методів навчання, спрямованих на дослідницьку діяльність. створення вільної атмосфери навчання. Акцентовано увагу на теоретичній базі розвитку творчих здібностей в умовах компетентісного підходу - таксономії Б. Блума.


Знайти схожі

16.


    Совсун, Інна
    "Держава самоусунулася від проблем фінансування освіти" [Текст] : [Інтерв*ю] / Інна Совсун // Директор школи. Шкільний світ. - 2016. - № 12 (груд.). - С. 59-67.
Рубрики: Освіта в Україні


Знайти схожі

17.


    Хмелевська, О. М.
    Освіта для сталого розвитку: зміст та інституції [Текст] / О. М. Хмелевська // Демографія та соціальна економіка. - 2018. - № 1. - С. 29-42. - Бібліогр.: с. 40-42 (16 назв)
Рубрики: Сталий розвиток
   Освіта в Україні

Анотація: У низці програмних документів ЮНЕСКО та академічних публікацій освіту визнано невід'ємною частиною сталого розвитку та основою сталого суспільства. Це дає автору змогу дійти висновку, що взаємозв'язок трьох складових концепції сталого розвитку (економічної, соціальної та екологічної), а також комплексний характер Цілей Сталого Розвитку значно розширює суб'єктність і об'єктність освіти як соціального інституту, що нерозривно пов'язаний із ключовими сферами життєдіяльності суспільства. Якщо зміст соціального інституту трактувати як комплекс інституцій, то для ключового інструменту сталості - "освіти для сталого розвитку" на національному рівні можна визначити інституційне підґрунтя. Для цього на основі узагальнення міжнародного досвіду проаналізовано зміст та систематизовано напрями відповідної інституціональної роботи. Для України запропоновано зосередитися на розвитку таких освітніх інституцій: переорієнтація функціонального та предметного поля освіти; дизайн компетенцій; запровадження трансформаційної педагогіки; підтримка освітніх агентів; створення сталих навчальних середовищ; удосконалення координації та інтеграції; оновлення змісту освітніх реформ. У подальшому для кожної з цих освітніх інституцій доцільно уточнити ключові функції, інституціональний зміст і конкретні форми реалізації.

Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

18.


    Заюков, І.
    Дуальна освіта в системі підготовки кадрів для потреб економіки України [Текст] / І. Заюков // Україна: аспекти праці. - 2020. - № 1. - С. 11-17. - Бібліогр.: с. 17 (14 назв). -
Рубрики: Освіта в Україні
   Професійна підготовка--Дуальна освіта

Анотація: Узагальнено особливості розвитку дуальної освіти в розвинених країнах світу. Систематизовано інформацію щодо функціонування моделі дуальної освіти, на прикладі Німеччини. Запропоновано концептуальну модель професійної підготовки робочої сили за робочими професіями при використанні дуальної форми освіти.

Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі