Головна
Місце
зберігання
примірників

Бази даних


Систематична картотека статей- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>S=Українська мова -- Методика у ЗВО<.>
Загальна кількість знайдених документів : 3
Показані документи с 1 за 3
1.


    Cугейко, Любов.
    Лінгвокульторологічний аспект вивчення сучасної української мови під час формування професійної компетентності студентів вишу [Текст] / Любов Cугейко // Українська мова і література в школах України. - 2018. - № 5. - С. 34-37. - Бібліогр.: 7 назв.
РУБ CUKK-VDPU
Рубрики: Українська мова--Методика у ЗВО
Кл.слова (ненормовані):
лігводидактика -- національна свідомість -- лінгвокультурологічні задачі -- міжпредметна інтеграція -- компетентнісний підхід -- лінгвокультурологічний принцип -- національне виховання -- виховання в процесі викладання -- підготовка вчителя української мови
Анотація: Розглядаються лінгвокультурологічні принципи та завдання організації вивчення української мови студентів на основі створеної українським народом оригінальної та яскравої культури, відображеної у міфології, традиціях, звичаях, усній народній творчості, у творах письменників, в історіях про український народ та його мову; проаналізовано лінгвокультурологічні завдання як засіб формування національно-мовної особистості студента.

Замовлені прим-ки для відділів: ЧЗПЕРІОД

Знайти схожі

2.


    Горошкіна, Олена.
    Соціокультурний вимір навчання української мови як іноземної [Текст] / Олена Горошкіна // Українська мова і література в школах України. - 2019. - № 11. - С. 3-7. - Бібліогр.: 8 назв.
РУБ CUKK-VDPU
Рубрики: Українська мова--Методика у ЗВО
Кл.слова (ненормовані):
українська мова як іноземна -- іноземні студенти -- соціокультурний аспект -- тест -- фразеологізм -- слово-символ -- мовна підготовка іноземців
Анотація: Окреслено методичні орієнтири навчання української мови як іноземної в соціокультурному аспекті. Доведено, що соціокультурний компонент реалізується на всіх рівнях мовної системи, проте найбільш яскраво це відображено на текстовому рівні, що й зумовлює систематичне застосування текстів, які розкривають самобутність національної картини світу, на заняттях з української мови як іноземної. Акцентовано, що робота з текстами має значний освітньо-розвивальний і виховний потенціал, оскільки іноземні студенти не лише вивчають мову, розвивають мовленнєві вміння, а й навчаються сприймати чужу для них культуру.

Замовлені прим-ки для відділів: ЧЗПЕРІОД

Знайти схожі

3.


    Богуш, Алла.
    Українськомовне розвивальне середовище як чинник навчання української мови майбутніх іноземних фахівців гуманітарних спеціальностей [Текст] / Алла Богуш, Наталя Московчук // Українська мова і література в школах України. - 2020. - № 7/8. - С. 3-6
РУБ CUKK-VDPU
Рубрики: Українська мова--Методика у ЗВО
Кл.слова (ненормовані):
мовленнєве середовище -- комунікативне середовище -- українськомовне середовище -- іншомовне середовище -- розвивальне середовище -- українська мова як іноземна
Анотація: Здійснено аналіз розвивального середовища та його специфічні ознаки: "українськомовне", "мовленнєве", "комунікативне", "іншомовне", "Розвивальне". Розглянуто різні підходи до визначення феномену "середовище"; визначено принципи організації розвивального українськомовного комунікативного середовища для студентів-іноземців гуманітарних спеціальностей, які сприяють реалізації розвивального потенціалу означеного середовища. Позиціоновано характеристику розвивального комунікативного українськомовного середовища, що забезпечує його ефективність.


Дод.точки доступу:
Московчук, Наталя
Замовлені прим-ки для відділів: ЧЗПЕРІОД

Знайти схожі