Головна
Місце
зберігання
примірників

Бази даних


Систематична картотека статей- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>S=Українська мова -- Методика -- Синтаксис<.>
Загальна кількість знайдених документів : 13
Показані документи с 1 за 13
1.


    Присяжнюк, Н.
    Все починається з любові [Текст] : інтегроване заняття з словесності за творчістю І.Франка / Н. Присяжнюк, В. Печерська // Українська мова й література в середніх школах, гімназіях, ліцеях та колегіумах. - 2006. - № 6. - С. 21-26.
РУБ CUKK-VDPU
Рубрики: Українська література--Персоналії--Франко І. Я.
   Українська мова--Методика--Синтаксис

Кл.слова (ненормовані):
Синтаксичний розбір -- речення -- звертання -- художній стиль -- ліричні твори
Анотація: Інтегроване заняття з словесновті за творчістю Івана Франка


Дод.точки доступу:
Печерська, В.
Є примірники у відділах:
(26.10.2006р. (1 прим.) - Б.ц.) - вільні 1

Знайти схожі

2.
CUKK-VDPU
Д83


    Дуняшенко, Н.
    Види складнопідрядних речень(урок української мови) [Текст] / Н. Дуняшенко // Українська мова і література в школі. - 2008. - № 1. - С. 37-40.
РУБ CUKK-VDPU
Рубрики: Українська мова--Методика--Синтаксис
Кл.слова (ненормовані):
складнопідрядні речення -- схема-алгоритм
Анотація: Розробка уроку з теми "Складнопідрядні речення"з української мови


Знайти схожі

3.


    Ковальчук, Наталія.
    Формування мовленнєво-комунікативних умінь у процесі вивчення пунктуації [Текст] / Н. Ковальчук // Українська мова і література в школі. - 2009. - № 5. - С. 2-6. - Бібліогр.: 4 назв.
РУБ CUKK-VDPU
Рубрики: Українська мова--Методика--Синтаксис
Кл.слова (ненормовані):
пунктуаційні вміння -- кома -- крапка -- пунктограма -- інформаційно-змістові уміння -- трансформаційні вправи
Анотація: Стаття сприяє виробленню і формуванню сталих пунктуаційних умінь і навичок.

Замовлені прим-ки для відділів: ЧЗПЕРІОД

Знайти схожі

4.


    Надточій, В.
    Синтаксис як вчення про відношення : методичні поради щодо синтаксичного розбору різних видів складних речень [Текст] / В. Надточій // Українська мова й література в середніх школах, гімназіях, ліцеях та колегіумах. - 2009. - № 10. - С. 96-99. - Бібліогр.: 9 назв.
РУБ CUKK-VDPU
Рубрики: Українська мова--Методика--Синтаксис
Кл.слова (ненормовані):
предикативна частина складного речення -- граматичне значення -- типи складних речень -- підрядне речення -- складна синтаксична конструкція
Анотація: В статті приділено увагу синтаксичним одиницям вищого рівня - складним реченням. Поряд із теоретичними відомостями автор наводить приклади повного, докладного синтаксичного розбору (аналізу) складносурядного, складнопідрядного, безсполучникового речень та речення з різними видами зв'язку.

Замовлені прим-ки для відділів: ЧЗПЕРІОД

Знайти схожі

5.


    Коваленко, С.
    "Трояндовий" урок української мови у 9 класі [Текст] / С. Коваленко, О. Панчук // Українська мова й література в середніх школах, гімназіях, ліцеях та колегіумах. - 2009. - № 11. - С. 74-80. - Бібліогр.: 4 назви.
РУБ CUKK-VDPU
Рубрики: Українська мова--Методика--Синтаксис
   Українська мова--Методика--Урок

Кл.слова (ненормовані):
складнопідрядні речення -- проблемно-пошукова робота -- словникова робота -- креатив-завдання -- зображення троянд -- українська вишивка -- ікебана -- трояндова аромотерапія
Анотація: План-конспект уроку на тему "Складнопідрядні речення з підрядними означальними". Різноманітні відомості про троянди, ілюстрації троянд та українські вишивки - це той матеріал, за допомогою якого учитель досягає мети уроку: формування нових знань та умінь, поповнення словникового запасу учнів, а також виховання вміння бачити красу та розмаїтість природи.


Дод.точки доступу:
Панчук, О.
Замовлені прим-ки для відділів: ЧЗПЕРІОД

Знайти схожі

6.


    Блажко, М.
    Чи вміємо ми спілкуватися? : урок-практикум [Текст] / М. Блажко // Українська мова й література в середніх школах, гімназіях, ліцеях та колегіумах. - 2010. - № 2. - С. 31-36.
РУБ CUKK-VDPU
Рубрики: Українська мова--Методика--Синтаксис
   Українська мова--Методика--Культура мовлення

Кл.слова (ненормовані):
звертання як невід'ємна частина спілкування -- форми привітань та побажань в Україні -- форми звертань різних народів світу -- тип висловлювання -- діалог -- звертання в поезіях та епістолярній спадщині Т. Шевченка
Анотація: Надано розробку уроку на тему "Культура мовлення. Звертання як невід'ємна частина спілкування". Урок має на меті ознайомити учнів з багатством та різноманітністю українських форм звертання, з'ясувати їх роль у спілкуванні, розвивати навички використання звертань в усному мовленні, виховувати ввічливість та пошану до співрозмовників.

Замовлені прим-ки для відділів: ЧЗПЕРІОД

Знайти схожі

7.


    Довгалюк, Н.
    Пізнати самого себе : урок формування практичних умінь та навичок у 9 класі : [складнопідрядні означальні і з'ясувальні речення] [Текст] / Н. Довгалюк // Українська мова й література в середніх школах, гімназіях, ліцеях та колегіумах. - 2010. - № 4. - С. 29-32.
Рубрики: Українська мова--Методика--Урок
   Українська мова--Методика--Синтаксис

Кл.слова (ненормовані):
тренувальні вправи -- виразне читання текстів -- усне висловлювання -- біблійне вчення -- спадщина Г. С. Сковороди
Анотація: Представлено розробку уроку, який має за триєдину мету наступне: 1) навчати учнів розпізнавати різні види складнопідрядного речення; 2) формувати практичні уміння і навички учнів в усному і писемному мовленні; 3) дати загальну характеристику поглядів "українського Сократа" Г. Сковороди", виховувати повагу до досягнень його філософської думки.


Дод.точки доступу:
Сковорода, Г. С. \про нього\
Замовлені прим-ки для відділів: ЧЗПЕРІОД

Знайти схожі

8.


    Шуманська, Т.
    "Виховуй у собі людину..." : Виховання толерантності на прикладі творчої спадщини Василя Сухомлинського: система завдань для уроків української мови у старших класах [Текст] / Т. Шуманська // Українська мова й література в середніх школах, гімназіях, ліцеях та колегіумах. - 2010. - № 9. - С. 65-69.
РУБ CUKK-VDPU
Рубрики: Педагогіка--Виховання--Моральне
   Педагогіка--Досвід--Персоналії

   Українська мова--Методика--Стилістика

   Українська мова--Методика--Синтаксис

Кл.слова (ненормовані):
твори Сухомлинського "Листи до сина", "Серце віддаю дітям" -- мовно-граматичні завдання -- складне речення, члени речення -- синтаксичний розбір речення
Анотація: В статті запропоновано методичний матеріал - речення, невеликі тексти, взяті з творів В. О. Сухомлинського, які сприяють формуванню в учнів толерантності, працелюбності, любові до Батьківщини і матері. "Листи до сина", "Серце віддаю дітям" - цінний доробок, що його учитель-словесник може використовувати на уроках мови та літератури, зокрема в даному випадку - для роботи з синтаксису і стилістики в 11 класі.


Дод.точки доступу:
Сухомлинський, В. \про нього\
Замовлені прим-ки для відділів: ЧЗПЕРІОД

Знайти схожі

9.


    Ковальська, А.
    Як зрозуміти стилістичні можливості синтаксису. Один з підходів до вивчення теми "Присудок" у старшій школі (на основі тексту новели "Intermezzo" Михайла Коцюбинського) [Текст] / А. Ковальська, Л. Cлободянюк // Українська мова й література в середніх школах, гімназіях, ліцеях та колегіумах. - 2010. - № 9. - С. 101-108. - Бібліогр.: 7 назв.
РУБ CUKK-VDPU
Рубрики: Українська мова--Методика--Синтаксис
   Українська мова--Методика--Стилістика

Кл.слова (ненормовані):
складний іменний присудок -- складний дієслівний присудок -- простий присудок -- стилістичне навантаження присудків у творах Коцюбинського -- стилістичний аналіз тексту новели
Анотація: У статті визначено методику вивчення лінгвістичного матеріалу на основі аналізу граматичної організації художнього тексту (зокрема, такого майстра слова, як М. Коцюбинський). Це прищеплює учням повагу до слова, до його семантичних можливостей, сприяє збагаченню мовного запасу, розвитку чуття мови.


Дод.точки доступу:
Слободянюк, Л.; Коцюбинський, М. \про нього\
Замовлені прим-ки для відділів: ЧЗПЕРІОД

Знайти схожі

10.


    Новосьолова, Валентина
    Вивчення синтаксису у 8-9 класах на засадах комунікативно-діяльнісного підходу [Текст] / Валентина Новосьолова // Українська мова і література в школі. - 2015. - № 2. - С. 15-19. - Бібліогр.: 14 назв.
РУБ CUKK-VDPU
Рубрики: Українська мова--Методика--Синтаксис
Кл.слова (ненормовані):
підхід до навчання -- комунікативно-діяльнісний підхід -- вивчення синтаксису й пунктуації -- функціонування ситаксичних конструкцій
Анотація: Статтю присвячено науковому обгрунтуванню сутності й змістового наповнення понять "підхід до навчання", комунікативно-діяльнісний підхід"; розгляду переваг комунікативно-діяльнісного підходу до навчання української мови, зокрема до вивчення синтаксису й пунктуації української мови у 8-9 класах. Автором зосереджено увагу на необхідності опанування учнями особливостей функціонування синтаксичних конструкцій у різних мовленнєвих ситуаціях, навчання синтаксису на рівні тексту.

Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

11.


    Дуняшенко, Наталія.
    На свято Миколая радість увесь світ проймає! [Текст] : види обставин. Порівняльний зворот [розробка уроку] / Наталія Дуняшенко // Українська мова та література. - 2015. - Жовт. (№ 19/20). - С. 23-29 : табл.
Рубрики: Українська мова--Методика--Синтаксис
   Українська мова--Конспект уроку, 8 клас



Знайти схожі

12.


    Ярмолюк, Алла
    Самоконтроль як складник мовленнєвого розвитку учня [Текст] / Алла Ярмолюк // Українська мова і література в школі. - 2015. - № 3. - С. 20-25. - Бібліогр.: 19 назв.
РУБ CUKK-VDPU
Рубрики: Українська мова--Методика--Синтаксис
Кл.слова (ненормовані):
особистісно-орієнтоване навчання -- писемне мовлення -- саморозвиток учня -- вивчення синтаксису
Анотація: У статті обгрунтовано психолого-педагогічні засади розвитку самоконтролю в учнів 8-9-х класів у процесі навчання української мови; згруповано види помилок за визначеними критеріями, надано характеристику вправ на вдосконалення писемного мовлення.

Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

13.


    Бондаренко, Неллі
    Лінгвістичні засади компетентнісної методики навчання синтаксису [Текст] / Неллі Бондаренко // Українська мова і література в школі. - 2015. - № 3. - С. 10-14. - Бібліогр.: 11 назв.
РУБ CUKK-VDPU
Рубрики: Українська мова--Методика--Синтаксис
Кл.слова (ненормовані):
функціонально-інтегративна роль -- мовні явища -- навчання синтаксису
Анотація: Автор статті характеризує стан наукових досліджень в синтаксисі, аналізує основні синтаксичні теорії, та визначає лінгвістичні засади вдосконалення методики навчання синтаксису.

Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі