Головна
Місце
зберігання
примірників

Бази даних


Систематична картотека статей- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Книги (16)БД Авторефератів (1)Конференції і вісники (6)Періодика (1)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>A=Фурман, Анатолій@<.>
Загальна кількість знайдених документів : 63
Показані документи с 1 за 20
 1-20    21-40   41-60   61-63 
1.


    Фурман, Анатолій.
    Система інноваційної освітньої діяльності модульно-розвивальної школи та її комплексна експертиза [Текст] / А. Фурман // Психологія і суспільство. - 2005. - № 2. - С. 29-75. - Бібліогр.:251 назва.
Рубрики: Соціологія --Інноваційна діяльність
   Суспільство--Інноваційний розвиток

Кл.слова (ненормовані):
Суспільне виробництво -- Освітній простір -- Інноваційна ідеологія -- Процес глобалізації -- Вітакультурна методологія


Знайти схожі

2.


    Фурман, Анатолій.
    Модульно-розвивальна організація миследіяльності - схема професійного методологування [Текст] / А. Фурман // Психологія і суспільство. - 2005. - № 4. - С. 40-69. - Бібліогр.:72 назви.
Рубрики: Мислення--Психологія
   Професійне методологування

Кл.слова (ненормовані):
Рефлексія -- Інтерпретація -- Категорізація -- Поліпрофесійне мислення -- Інноваційні тренінги -- Теоретична модель -- Методологічний модуль


Знайти схожі

3.


    Луковенко, Юрій.
    Півтора роки після Помаранчевої революції. Оцінка ситуації і перспективи [Текст] / Ю. Луковенко, Н. Магера, А. Фурман, В. Якушик // Психологія і суспільство. - 2006. - № 2. - С. 5-19. - Бібліогр.: 7 назв.
Рубрики: Суспільство України--Проблеми


Дод.точки доступу:
Магера, Назар; Фурман, Анатолій; Якушик, Валентин

Знайти схожі

4.


    Фурман, Анатолій.
    Типологічний підхід у системі професійного методологування [Текст] / А. Фурман // Психологія і суспільство. - 2006. - № 2. - С. 78-92. - Бібліогр.: 48 назв.
Рубрики: Методологія науки--Типологічний підхід


Знайти схожі

5.


    Фурман, Анатолій.
    Програма авторського курсу "Гуманістична психологія" [Текст] / А. Фурман, І. Ревасевич // Психологія і суспільство. - 2006. - № 4. - С. 127-137. - Бібліогр.: 50 назв.
Рубрики: Освіта--Україна
   Професійна діяльність--Психологи



Дод.точки доступу:
Ревасевич, Ірина

Знайти схожі

6.


    Фурман, Анатолій.
    Сфера психології у вітакультурному парадигмальному обгрунтуванні [Текст] / А. Фурман // Освіта і управління. - 2007. - № 2. - С. 50-56. - Библиогр.: с. 56 (12 назв.)
Рубрики: Сфери психології
   Професійна психологія

Анотація: Аналізуються категорії, складові і засоби вітакультурної парадигми у психології, аналізуються основні метасмислові континууми психологічного знання-діяння у форматі наукового витлумачення - теоретична, прикладна, практична гілки психології та актуалізований психодуховний досвід. Висвітлюються різновиди професійної роботи у сфері психології у межах концептів "життя" і "культура", "теорія" і "практика", "людина" и "світ".


Знайти схожі

7.


    Фурман, Анатолій.
    Талант проти нігілізму. Пам*яті друзів [Текст] / Анатолій Фурман // Психологія і суспільство. - 2008. - № 1. - С. 5-8. : фото
Рубрики: Суспільствотворення
Анотація: Головний редактор журналу, Анатолій Фурман, згадує про науковців, талановитих Вчителів, Фундаторів наукових шкіл і відомих громадських Діячів, які пішли у вічність: Трофімова Юрія Леонідовича, Погрібного Анатолія Григоровича, Цуканова Бориса Йосиповича.

Є примірники у відділах: всього 1
Вільні: 1

Знайти схожі

8.


    Фурман, Анатолій.
    Категоріогенез як напрям професійного методологування [Текст] / А. Фурман // Психологія і суспільство. - 2008. - № 2 . - С. 53-58. - Бібліограф.: 13 назв.
Рубрики: Соціогуманітарна наука
Кл.слова (ненормовані):
генезис -- генеза
Анотація: У статті вперше аргументується доречність уведення в актуальний науковий дискурс поняття "категоріогенез", а також змістовно обгрунтовується та дійсність специфічного розвиткового процесу, що ним описується. Зокрема, розглядаються як науково усталені інваріанти вживання цього категоріального поняття, що пояснюють виникнення природних і соціальних явищ (біогенез, онтогенез, філогенез, антропогенез, історіогенез), так і нові, що фіксують вивчення формалізованих, ідеалізованих та ідеальних об"єктів - системогенез, ідеогенез, теореогенез, категоріогенез.


Знайти схожі

9.


    Фурман, Анатолій.
    Ціннісно-орієнтаційні чинники особистісного розвитку студентів-психологів [Текст] / Анатолій Фурман // Психологія і суспільство. - 2009. - № 3. - С. 148-158. - Бібліогр.: 3 назв.
Рубрики: Психологія вищої школи
   Психологія--Вікова

   Психологія--Педагогічна

Кл.слова (ненормовані):
студенти-психологи -- особистісний розвиток
Анотація: Исследование посвящено изучению влияния аксиопсихологических факторов на становление профессиональных качеств будущих психологов. В работе описаны взгляды отечественных и зарубежных авторов на формирование и развитие ценностей личности, осуществлен категориальный анализ составных частей ценностно-смысловой сферы, определены критерии диагностики и уровня сформированности аксиопсихологических и профессиональных наставлений студентов-психологов.


Знайти схожі

10.


    Фурман, Анатолій.
    Освітні сценарії: сутність, композиція, принципи створення [Текст] / Анатолій Фурман // Психологія і суспільство. - 2009. - № 3. - С. 174-192. - Бібліогр.: 34 назв.
Рубрики: Вища освіта
   Болонський процес

Кл.слова (ненормовані):
Освітній сценарій -- модульно-розвивальне навчання
Анотація: В статье обобщен 15-летний опыт научной разработки образовательных сценариев как одного из наиболее важных инновационно-методических средств проектирования и реализации психодраматических технологий эффективного взаимодействия учителя и учащихся в авторской экспериментальной системе модульно-развивающего обучения. Обоснованы композиция и терминология, концепты, принципы и условия создания качественных сценариев полноценного обучающе-психологического действия-события.


Знайти схожі

11.


    Фурман, Анатолій.
    Проектування і використання модульно-розвивальних підручників у контексті психомистецьких технологій навчання [Текст] / Анатолій Фурман, Т. Козлова // Психологія і суспільство. - 2009. - № 3. - С. 201-204.
Рубрики: Психологія навчання
Кл.слова (ненормовані):
ПІДРУЧНИК
Анотація: Мова йде про Всеукраїнський науково-практичний семінар-підсумок чотирирічного виконання пед. колективом початкової ланки чергової програми дослідно-експериментальної роботи, тема якої винесена у заголовок статті.


Дод.точки доступу:
Козлова, Т.

Знайти схожі

12.


    Фурман, Анатолій.
    Національна ідея - щит і меч українства / А. Фурман // Психологія і суспільство : укр. теорет.-метод. соціогуманіт. часоп. - 2012. - № 3. - С. 6-10. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 1810-2131
Рубрики: Історія України--Історія державотворення
Кл.слова (ненормовані):
національна ідея -- українство -- україноутворення
Анотація: Стратегія національної безпеки України основними пріоритетами політики визначає досягнення національної єдності та консолідації суспільства шляхом подолання як об’єктивних, так і штучно створених суперечностей. Публікацію присвячено національній ідеї, що вона важить для українства, і як завдяки їй відродити нашу державу.

Є примірники у відділах:
(17.10.2012р. - Б.ц.) (вільний)

Знайти схожі

13.


    Алієв, Шамсутдін.
    Вчинкова природа практики (філософсько-психологічна інтерпретація творчого діалогу В. А. Роменця із М. М. Бахтіним) / Ш. Алієв, П. М’ясоїд, А. Фурман // Психологія і суспільство : укр. теорет.-метод. соціогуманіт. часоп. - 2012. - № 3. - С. 20-37 : фот. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 1810-2131
Рубрики: Психологія--Історія розвитку
   Психологія--Видатні психологи

Кл.слова (ненормовані):
філософія -- історія -- психологія -- історична психологія -- учинок -- діяльність -- практика -- істина -- людина -- світ -- буття -- життя -- повсякдення
Анотація: Досліджується діалог В. А. Роменця із М. М. Бахтіним, присвячений осмисленню вчинкової природи практики як специфічногоспособу людського буття. Розкривається методологічна значущість положення про вчинкову природу практики для психології, критично оцінюються концепції, які апелюють до людської суб’єктивності, до людини, як суб’єкта власної життєдіяльності і власного психічного розвитку. Серед інших питань характеризуєься "робота" естетичного витоку у вчинковому освоєнні людиною дійсності. Простежено місце і роль учинку в самовизначенні і самоствердженні людини зі світом та із буттям загалом.


Дод.точки доступу:
М’ясоїд, Петро; Фурман, Анатолій
Є примірники у відділах:
(17.10.2012р. - Б.ц.) (вільний)

Знайти схожі

14.


    Фурман, Анатолій.
    Концепт досвіду в індивідуальній психології Альфреда Адлера / А. Фурман // Психологія і суспільство : укр. теорет.-метод. соціогуманіт. часоп. - 2012. - № 3. - С. 78-94 : рис. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 1810-2131
Рубрики: Психологія--Історія розвитку
   Психологія--Особистість

Кл.слова (ненормовані):
індивідуальна психологія -- Адлер А. -- індивідуальна психологія -- досвід -- динамічне реагування -- суб’єкт життєдіяльності -- особистість -- повсякдення -- самовизначення людини -- відчуття неповноцінності -- компенсація -- жага довершеності -- прагнення до досконалості -- стиль життя -- соціальний інтерес -- творче Я -- порядок народження
Анотація: У статті обгрунтовується роль структур особистості у концепціях та епістемах індивідуальної психології А. Адлера, основні постулати якої базуються на прагненні до поглиблення знань про людину, як єдину, саморегулятивну систему, котра є інтегральною частиною соціуму. Логіко-змістовий аналіз "досвід" у зв’язку із розумінням базових теоретичних моделей індивідуальної психології дозволив розкрити сутність розвитку здорової особистості.

Є примірники у відділах:
(17.10.2012р. - Б.ц.) (вільний)

Знайти схожі

15.


    Фурман, Анатолій.
    Методологічне обгрунтування багаторівневості парадигмальних досліджень у соціальній психології [Текст] / Анатолій Фурман // Психологія і суспільство. - 2012. - № 4. - С. 78-125 : рис. - Бібліогр. в кінці ст.
Рубрики: Соціальна психологія--Проблеми методології--Дослідження
Кл.слова (ненормовані):
методологія -- парадигма -- соціальна психологія -- феноменологія -- постмодернізм -- гуманістична психологія


Знайти схожі

16.


    Фурман, Анатолій.
    Інноваційна система модульно-розвивального навчання (узагальнення результатів виконання наукової програми) [Текст] / Анатолій Фурман, Зоя Шляхова // Психологія і суспільство. - 2012. - № 4. - С. 167-177. - Бібліогр. в кінці ст.
Рубрики: Педагогічна психологія--Експериментальна психодидактика
Кл.слова (ненормовані):
психомистецькі технології навчання -- інноваційна освітня діяльність -- паритетна освітня взаємодія


Дод.точки доступу:
Шляхова, Зоя; Фурман, А.В. \про нього\

Знайти схожі

17.


    Фурман, Анатолій.
    Генеза толерантності та перспективи українотворення (комплексний проект) / Анатолій Фурман // Психологія і суспільство : укр. теорет.-метод. соціогуманіт. часоп. - 2013. - № 1. - С. 6-20. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 1810-2131
Рубрики: Соціологія--Розвиток суспільства
Кл.слова (ненормовані):
Україна -- національна ідея -- толерантність -- українотворення -- генеза толерантності -- державна ідеологія -- соціальна толерантність -- національний ідеал -- українство -- національна свідомість -- національна самосвіломість -- метод системно-миследіяльнісного обгрунтування -- професійнеметодологування -- принцип кватерності -- психологічна структура толерантності -- закон четвертинного спричинення толерантності
Анотація: Пропонується проект комплексного фундаментального дослідження толерантності як потенційної основи нової державної ідеології, у центрі якої перебуває ідея українотворення.

Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

18.


    Фурман, Анатолій.
    Соціема як евристичний концепт загальної соціологічної теорії / Анатолій Фурман, С. Шандрук // Психологія і суспільство : укр. теорет.-метод. соціогуманіт. часоп. - 2013. - № 1. - С. 57-74. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 1810-2131
Рубрики: Філософія--Соціальна
Кл.слова (ненормовані):
соціальне -- соціальна філософія -- загальна соціологічна теорія -- предмет соціології -- соціальна теорія -- теоретична соціологія
Анотація: Доведено, що концепт "соціема" схарактеризовує ідеальне узмістовлення соціальної події як специфічної одиничної наявності соціального, тобто як значеннєво-смислового комплексу, що теоретично співвідносний з актом спостереження як емпіричною єдністю даних певного моменту буття, до якого закономірно входить здійснення низки людських діянь у просторі та часі.


Дод.точки доступу:
Шандрук, Сергій
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

19.


    Фурман, Анатолій.
    Психологічна служба університету: від моделі до технології / А. Фурман, Т. Надвинична // Психологія і суспільство : укр. теорет.-метод. соціогуманіт. часоп. - 2013. - № 2. - С. 80 . - ISSN 1810-2131
Рубрики: Психологія вищої школи
Кл.слова (ненормовані):
ВНЗ -- психологічна служба університету -- професійна діяльність -- інноваційна модель діяльності -- психологічне практикування -- психологізація педагогічної свідомості -- інноваційно-психологічний клімат
Анотація: Дослідження презентує теоретичні та емпіричні напрацювання авторів в осмисленні і повсякденному пошуковому зреалізуванні мети, завдань, функцій, напрямів, узмістовлення, форм, способів, прийомів і засобів діяльності психологічної служби як важливого підрозділу сучасного університету.


Дод.точки доступу:
Надвинична, Тетяна
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

20.


    Фурман, Анатолій Васильович.
    Генеза науки як глобальна дослідницька програма: циклічно-вчинкова перспектива / А. В. Фурман // Психологія і суспільство : укр. теорет.-метод. соціогуманіт. часоп. - 2013. - № 4. - С. 18-37 . - ISSN 1810-2131
Рубрики: Психологія--Методологія психологіїї
Кл.слова (ненормовані):
наука -- науковий метод -- методологія -- епістема -- парадигма -- теорія вчинку -- циклічно-вчинкова динаміка розвитку науки -- постпозитивізм -- методологія дослідницьких програм
Анотація: У роботі методологічному дослідженню підлягають виникнення, становлення, розвиток та інституціоналізація науки як професійної миследіяльності, особливої форми духовно зорієнтованого суспільного практикування, інтенсивного інтелектуального дискурсу і сфери самоорганізованої творчості товариства вчених-мислителів.

Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

 1-20    21-40   41-60   61-63