Головна
Місце
зберігання
примірників

Бази даних


Систематична картотека статей- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>A=Богосвятська, А. -М.@<.>
Загальна кількість знайдених документів : 24
Показані документи с 1 за 20
 1-20    21-24 
1.


    Богосвятська, А. -М.
    Григорій Сковорода - духовний код української культури : система біоадекватних уроків української культури : 9 клас [Текст] / Анна-Марія Богосвятська // Українська мова й література в сучасній школі. - 2012. - № 10. - С. 45-60. - Бібліогр.: 28 назв.
РУБ CUKK-VDPU
Рубрики: Українська література--Сковорода Григорій Савич (1722-1794 рр.)
   Філософія--Сковорода Григорій Савич (1722-1794 рр.)--Україна

Кл.слова (ненормовані):
3 уроки -- урок-мандрівка -- життєвий і творчий шлях Г. Сковороди -- філософія самопізнання -- ідея кордоцентризму -- духовне серце
Анотація: Запропоновано систему уроків з вивчення творчості Григорія Сковороди, яка репрезентує розкриття теми з використанням біоадекватної технології. В основі даної технології - відповідний природним ритмам людини спосіб пізнання, оброблення та зберігання інформації, що враховує здоров'я дитини, її нейрофізіологію, пошуково-творчу діяльність, знання, виховання, психологічну комфортність засвоєння навчального матеріалу. Мета поданих занять - створити умови для цілісного сприйняття учнями унікальної особистості і творчості видатного українського філософа, поета, педагога, його філософії самопізнання.


Дод.точки доступу:
Сковорода, Григорій Савич (1722-1794 рр.) \про нього\
Замовлені прим-ки для відділів: ЧЗПЕРІОД

Знайти схожі

2.


    Богосвятська, А. -М.
    Біоадекватна (ноосферна) практика літературної освіти [Текст] / Анна-Марія Богосвятська // Всесвітня література та культура в навчальних закладах України. - 2012. - № 11. - С. 22-25. - Бібліогр.: 5 назв.
РУБ CUKK-VDPU
Рубрики: Зарубіжна література--Зміст освіти
   Зарубіжна література--Методика

   Психологія--Педагогічна

Кл.слова (ненормовані):
типи мислення -- цілісне мислення -- двопівкульний тип мислення -- голограма -- мислеобраз -- біоадекватна технологія (БАТ) -- образон -- приклади навчальних образонів -- принципи ноосферної освіти
Анотація: У статті розкрито сутність біоадекватного методу викладання як ідеї і як засобу, призначеного для вчителя, що не терпить одноманітності, прагне розкрити у собі та дітях внутрішній потенціал, створити на уроках атмосферу радості та задоволення. Обгрунтовано необхідність психологічного підгрунтя біоадекватної практики, у т. ч. ознайомлено з типами мислення, поняттям ноосфери, біоритмами людини. Охарактеризовано етапи релаксації, природного сприйняття інформації, мету та результати застосування біоадекватної технології (БАТ). Визначено також основні принципи ноосферної освіти.

Замовлені прим-ки для відділів: ЧЗПЕРІОД

Знайти схожі

3.


    Богосвятська, А. -М.
    Уроки-майстерні: технологія і практика [Текст] / Анна-Марія Богосвятська // Всесвітня література та культура в навчальних закладах України. - 2012. - № 11. - С. 16-21. - Бібліогр.: 8 назв.
РУБ CUKK-VDPU
Рубрики: Зарубіжна література--Методи навчання
   Зарубіжна література--Нестандартні уроки

Кл.слова (ненормовані):
педагогічна майстерня -- принципи та правила проведення -- організація діяльності -- технологія -- етапи -- індуктор -- самоконструкція -- соціалізація -- афішування -- рефлексія -- типологія майстерень
Анотація: Мета статті - на підставі теоретико-емпіричних досліджень проаналізувати педагогічний досвід використання у викладанні світової літератури творчих майстерень. Підкреслено, що така форма навчання створює умови для сходження кожного учасника до нового знання й нового досвіду шляхом самостійного або колективного відкриття. Розкрито мету, принципи та правила проведення майстерні, особливості організації учнів. Детально проаналізовано етапи проведення подібних занять, а також типологію майстерень за різними видами класифікації.

Замовлені прим-ки для відділів: ЧЗПЕРІОД

Знайти схожі

4.


    Богосвятська, А. -М.
    Використання ІКТ (інформаційно-комунікативних технологій) у процесі викладання світової літератури [Текст] / Анна-Марія Богосвятська // Всесвітня література та культура в навчальних закладах України. - 2012. - № 11. - С. 8-15. - Бібліогр.: 10 назв.
РУБ CUKK-VDPU
Рубрики: Зарубіжна література--Методи навчання--Комп'ютерне і програмоване навчання
Кл.слова (ненормовані):
комп'ютерні технології -- медіадидактика -- функції медіазасобів -- ІКТ-компетентність учителя -- класифікація засобів ІКТ -- способи використання ІКТ -- мультимедійний урок -- переваги використання ІКТ
Анотація: У статті викладено методику використання інформаційно-комунікативних технологій на уроках світової літератури. Зокрема, розкрито поняття ІКТ і медіадидактики, компетентності вчителя, надано класифікацію засобів ІКТ та способів їх застосування на уроках. Розглянуто властивості мультимедійного уроку та зроблено висновки про переваги і недоліки використання ІКТ в освітній сфері.

Замовлені прим-ки для відділів: ЧЗПЕРІОД

Знайти схожі

5.


    Богосвятська, А. -М.
    Імідж сучасного уроку світової літератури [Текст] / Анна-Марія Богосвятська // Всесвітня література та культура в навчальних закладах України. - 2012. - № 11. - С. 2-7. - Бібліогр.: 14 назв.
РУБ CUKK-VDPU
Рубрики: Зарубіжна література--Методи навчання
   Зарубіжна література--Урок

Кл.слова (ненормовані):
імідж вчителя -- візуальний імідж -- внутрішній образ -- середовищний імідж -- модернізація -- моральне старіння -- ефективні технології -- гуманізація освіти -- принципи уроку світової літератури
Анотація: Статтю присвячено проблемі іміджу (позитивного, нейтрального, негативного образу) сучасного уроку світової літератури. Мета публікації - спрямувати рух думки сучасного словесника у бік розуміння того, як підняти імідж уроку. Детально розглянуто елементи, з яких складається імідж вчителя, характеристики внутрішнього образу словесника, принципи формування середовищного іміджу уроків світової літератури, а також сучасні технології, завдяки яким учитель повинен підняти статус уроку, його авторитет в очах учнів і батьків.

Замовлені прим-ки для відділів: ЧЗПЕРІОД

Знайти схожі

6.


    Богосвятська, А. -М.
    Організація роботи в творчих учнівських групах на уроках світової літератури [Текст] / А.-М. Богосвятська // Всесвітня література та культура в навчальних закладах України. - 2013. - № 3. - С. 39-40. - Бібліогр.: 3 назви.
РУБ CUKK-VDPU
Рубрики: Зарубіжна література--Методи навчання
Кл.слова (ненормовані):
групова робота -- правила спілкування -- приклади завдань -- груповий проект
Анотація: У статті визначено основні аспекти методики групової діяльності учнів на уроках світової літератури. Детально проаналізовано таку популярну форму роботи, як створення учнівських груп: їх типи, загальні правила організації, ролі усередині групи, варіанти завдань, правила спілкування в групі тощо.

Замовлені прим-ки для відділів: ЧЗПЕРІОД

Знайти схожі

7.


    Богосвятська, А. -М.
    Розвиток інтегративного мислення учнів засобами мистецтва художнього слова [Текст] / А.-М. Богосвятська // Всесвітня література та культура в навчальних закладах України. - 2013. - № 3. - С. 33-38. - Бібліогр.: 9 назв.
РУБ CUKK-VDPU
Рубрики: Зарубіжна література--Методи навчання
   Зарубіжна література--Інтегрований урок

Кл.слова (ненормовані):
синергетика -- вища інтегрованість індивідуальної свідомості -- інтегрований урок (ІУ) -- класифікація ІУ -- технологія ІУ -- міжпредметні зв'язки -- види і форми ІУ
Анотація: Мета запропонованої статті - висвітлити властивості, принципи й види інтегративного мислення та показати особливості його розвитку на уроках світової літератури. Основну увагу приділено технології проведення інтегрованого уроку літератури.

Замовлені прим-ки для відділів: ЧЗПЕРІОД

Знайти схожі

8.


    Богосвятська, А. -М.
    Сучасні типи уроків світової літератури: пошук, натхнення, фантазія [Текст] / А.-М. Богосвятська // Всесвітня література та культура в навчальних закладах України. - 2013. - № 3. - С. 28-32. - Бібліогр.: 16 назв.
РУБ CUKK-VDPU
Рубрики: Зарубіжна література--Урок
   Зарубіжна література--Форми навчання

Кл.слова (ненормовані):
традиційні класифікації уроків -- новаторські типи уроків -- нестандартні уроки -- рекомендації
Анотація: У статті надано спробу класифікації новаторських типів уроків світової літератури, з указанням їх різновидів (жанрів). Подано також рекомендації щодо проведення нестандартних уроків.

Замовлені прим-ки для відділів: ЧЗПЕРІОД

Знайти схожі

9.


    Богосвятська, А. -М.
    Проектно-діяльнісна технологія навчання [Текст] / А.-М. Богосвятська // Всесвітня література та культура в навчальних закладах України. - 2013. - № 3. - С. 20-27. - Бібліогр.: 13 назв.
РУБ CUKK-VDPU
Рубрики: Педагогіка--Методологія
   Зарубіжна література--Методи навчання

Кл.слова (ненормовані):
історія виникнення методу проектів -- вибір теми -- типологія освітніх проектів -- етапи роботи -- результати діяльності -- захист проекту -- критерії оцінювання -- пам'ятки для учнів
Анотація: Метою цієї публікації є характеристика методу проектів, заснованого на проектності як універсальної здатності людського мислення. Надано розгорнутий аналіз технології, від вибору теми до оцінювання захисту проекту, запропоновано відповідні пам'ятки для учнів.

Замовлені прим-ки для відділів: ЧЗПЕРІОД

Знайти схожі

10.


    Богосвятська, А. -М.
    Технологія зустрічних зусиль як ознака сучасного уроку літератури [Текст] / А.-М. Богосвятська // Всесвітня література та культура в навчальних закладах України. - 2013. - № 3. - С. 10-13. - Бібліогр.: 5 назв.
РУБ CUKK-VDPU
Рубрики: Зарубіжна література--Методи навчання
Кл.слова (ненормовані):
мета та завдання технології -- технологічна карта уроку -- етапи -- основні характеристики уроку
Анотація: У статті охарактеризовано технологію зустрічних зусиль як активізацію спрямованих емоційних, інтелектуальних, вольових зусиль учасників навчання, що передбачає у підсумку високу результативність навчальної діяльністі. Окреслено мету та завдання технології, а також надано опис п'яти основних етапів уроку, побудованого згідно зі вказаною технологією.

Замовлені прим-ки для відділів: ЧЗПЕРІОД

Знайти схожі

11.


    Богосвятська, А. -М.
    Сучасні педагогічні технології у практиці вчителя світової літератури [Текст] / А.-М. Богосвятська // Всесвітня література та культура в навчальних закладах України. - 2013. - № 3. - С. 2-9. - Бібліогр.: 3 назви.
РУБ CUKK-VDPU
Рубрики: Зарубіжна література--Методи навчання
Кл.слова (ненормовані):
структура технології -- проектно-діяльнісна технологія -- педагогічна майстерня -- розвиток критичного мислення -- проблемне навчання -- біоадекватна (ноосферна) технологія -- технологія зустрічних зусиль -- створення ситуації успіху -- ейдотехніка -- діалогова технологія -- особистісно орієнтована технологія -- інтерактивна технологія -- комп'ютерні технології -- здоров'язбережувальні освітні технології
Анотація: Стаття має на меті: сформувати у педагогів уявлення про сучасні технології навчання як спосіб впливу вчителя на учнів та сукупність форм і методів навчання; розвивати творче ставлення вчителів до технології навчального процесу, заснованого на високій методичній культурі; коротко розкрити зміст основних педагогічних технологій, які можна використати на уроках світової літератури.

Замовлені прим-ки для відділів: ЧЗПЕРІОД

Знайти схожі

12.


    Богосвятська, А. -М.
    Світова література в епоху змін: ключові тенденції методики викладання [Текст] / Анна-Марія Богосвятська // Всесвітня література та культура в навчальних закладах України. - 2015. - № 1. - С. 2-7. - Бібліогр.: 9 назв.
Рубрики: Зарубіжна література--Загальні питання методики
   Зарубіжна література--Дидактика

Кл.слова (ненормовані):
модернізована школа -- сучасний урок світової літератури -- концепція духовно-морального розвитку -- концепція культурологічного навчання -- компетентнісно орієнтоване навчання -- читацькоцентрична концепція -- зміна професійного статусу вчителя -- сучасні освітні технології -- інноваційне навчання -- творча праця -- нестандартні уроки
Анотація: У статті окреслено ключові тенденції методики викладання світової літератури в сучасній школі. Висвітлено основні концепції навчання, зокрема інноваційного. Розглянуто вимоги до вчителя-словесника та уроку літератури, окремі методи та прийоми сучасних педагогічних технологій, які сприяють прилученню учнів до читання, вихованню духовно розвиненої особистості, формуванню в школярів гуманістичного світогляду.

Замовлені прим-ки для відділів: ЧЗПЕРІОД

Знайти схожі

13.


    Богосвятська, А. -М.
    "Обличчя" і "душа" сучасного уроку світової літератури [Текст] / Анна-Марія Богосвятська // Всесвітня література та культура в навчальних закладах України. - 2015. - № 1. - С. 8-12. - Бібліогр.: 17 назв.
Рубрики: Зарубіжна література--Методи навчання
   Зарубіжна література--Урок

Кл.слова (ненормовані):
проблеми сучасного уроку -- "обличчя" сучасних уроків -- освіта душі -- емоції -- музика слова -- етапи уроку -- принципи сучасного уроку
Анотація: У статті надано розгорнуту характеристику сучасного уроку літератури

Замовлені прим-ки для відділів: ЧЗПЕРІОД

Знайти схожі

14.


    Богосвятська, А. -М.
    Особливості застосування технології створення ситуації успіху на уроках світової літератури [Текст] / Анна-Марія Богосвятська // Всесвітня література та культура в навчальних закладах України. - 2015. - № 1. - С. 13-17. - Бібліогр.: 5 назв.
Рубрики: Зарубіжна література--Методи навчання
Кл.слова (ненормовані):
поняття успіху -- умовні групи учнів -- типи ситуації успіху -- технологічні операції створення ситуації успіху -- прийоми

Замовлені прим-ки для відділів: ЧЗПЕРІОД

Знайти схожі

15.


    Богосвятська, А. -М.
    Технології прилучення учнів до читання [Текст] / Анна-Марія Богосвятська // Всесвітня література та культура в навчальних закладах України. - 2015. - № 1. - С. 18-25. - Бібліогр.: 26 назв.
Рубрики: Література--Культура читання
Кл.слова (ненормовані):
криза читацької культури -- види читання -- читацьке середовище -- читач -- прилучення учнів до читання -- проект -- електронна презентація-роздум -- стратегічний підхід -- оригінальні заходи -- екранне читання -- методико-літературні прийоми -- шкільні читацькі блоги

Замовлені прим-ки для відділів: ЧЗПЕРІОД

Знайти схожі

16.


    Богосвятська, А. -М.
    Комунікативно-діяльнісний підхід у викладанні літератури [Текст] / Анна-Марія Богосвятська // Всесвітня література та культура в навчальних закладах України. - 2015. - № 1. - С. 26-31. - Бібліогр.: 15 назв.
Рубрики: Зарубіжна література--Методи навчання
   Зарубіжна література--Урок

Кл.слова (ненормовані):
комунікативно-діяльнісна методика -- комунікація -- фази процесу художнього сприйняття -- етапи уроку-діалогу -- методи та прийоми

Замовлені прим-ки для відділів: ЧЗПЕРІОД

Знайти схожі

17.


    Богосвятська, А. -М.
    Технологія проблемного навчання і мислення на уроках літератури [Текст] / Анна-Марія Богосвятська // Всесвітня література та культура в навчальних закладах України. - 2015. - № 1. - С. 32-36. - Бібліогр.: 3 назви.
Рубрики: Зарубіжна література--Методи навчання
Кл.слова (ненормовані):
технологія проблемного навчання -- проблемна ситуація -- фрагмент інтегрованого уроку -- основні прийоми і методи -- результативність технології

Замовлені прим-ки для відділів: ЧЗПЕРІОД

Знайти схожі

18.


    Богосвятська, А. -М.
    Тиждень світової літератури в школі - свято слова і творчості [Текст] / Анна-Марія Богосвятська // Всесвітня література та культура в навчальних закладах України. - 2015. - № 1. - С. 37-40. - Бібліогр.: 5 назв.
Рубрики: Зарубіжна література--Позакласна робота
   Зарубіжна література--Методи навчання

Кл.слова (ненормовані):
мета і завдання тижня світової літератури -- принципи організації -- підготовчий етап -- основний етап -- сценарій тижня за тематичними днями -- форми заходів

Замовлені прим-ки для відділів: ЧЗПЕРІОД

Знайти схожі

19.


    Богосвятська, А. -М.
    Професійний статус учителя світової літератури [Текст] / Анна-Марія Богосвятська // Всесвітня література та культура в навчальних закладах України. - 2015. - № 2. - С. 2-6. - Бібліогр.: 10 назв.
Рубрики: Зарубіжна література--Учитель
Кл.слова (ненормовані):
критерії професійного статусу
Дескриптори: напрями діяльності учителя -- професійний портрет сучасного зарубіжника -- портфоліо -- духовно-моральна особистість
Анотація: У статті висвітлено питання професійного статусу учителя світової літератури як становища його у суспільстві, що визначається результатом педагогічної діяльності. Охарактеризовано поняття, критерії професійного статусу, основні напрями діяльності вчителя. Подано розгорнутий професійний портрет сучасного вчителя світової літератури, зокрема в аспекті його майстерності, креативності, самоосвіти, духовного розвитку. Підкреслено необхідність безперервного підвищення кваліфікації вчителя-словесника з метою відповідності своєму професійному статусу, який повинен бути взірцем мудрості, чуйності, справедливості.

Замовлені прим-ки для відділів: ЧЗПЕРІОД

Знайти схожі

20.


    Богосвятська, А. -М.
    Методичні прийоми технології розвитку критичного мислення учнів через читання та письмо [Текст] / Анна-Марія Богосвятська // Всесвітня література та культура в навчальних закладах України. - 2015. - № 2. - С. 7-12. - Бібліогр.: 21 назва.
Рубрики: Зарубіжна література--Методи навчання
Кл.слова (ненормовані):
освітня технологія -- технологічна карта -- триступенева модель -- методи та прийоми -- виклик -- усвідомлення змісту -- рефлексія -- основні принципи технології
Анотація: У статті викладено методику розвитку критичного мислення учнів через читання та письмо, базові поняття якої - "вдумливе читання" і "рефлексивне письмо". Висвітлено три основні етапи цієї технології, тобто технологічну карту. На етапі усвідомлення змісту (побудови знань) подано розгорнуту характеристику різноманітних методів і прийомів, зокрема таких, як метод "Прес", "кластери", "читання з зупинками", "навчальна дискусія". "спільний пошук" та ін. Визначено основні принципи технології критичного мислення, яка дозволяє максимально підвищити ефективність навчально-виховного процесу та засвоєння знань на уроках світової літератури.

Замовлені прим-ки для відділів: ЧЗПЕРІОД

Знайти схожі

 1-20    21-24