Головна
Місце
зберігання
примірників

Бази даних


Систематична картотека статей- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
 Знайдено у інших БД:Книги (2)БД Авторефератів (2)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>A=Біловодська, Олена Анатоліївна@<.>
Загальна кількість знайдених документів : 5
Показані документи с 1 за 5
1.


    Ілляшенко, Сергій Миколайович.
    Застосування маркетингових методів оцінки інноваційної продукції [Текст] / С. М. Ілляшенко, О. А. Біловодська // Проблеми науки. - 2007. - № 5. - С. 33-38. - Библиогр.: с.38 (10 назв.)
Рубрики: Маркетингові дослідження
   Оцінка ринку

   Маркетинг інновацій

Анотація: Висвітлено методи об'єктивної попередньої та остаточної оцінок інноваційної продукції та їх практичне застосування для характеристики нового екологічно чистого сорту соняшникової олії Олівія ВАТ "Сумський завод продовольчих товарів". Проведено поетапне опитування споживачів на підставі детального викладу теоретичних засад кожного практичного заходу з оцінки інноваційного товару за критерієм місткості ринку.


Дод.точки доступу:
Біловодська, Олена Анатоліївна

Знайти схожі

2.


    Біловодська, Олена Анатоліївна.
    Теоретичні засади формування та реалізації державної інноваційної політики й її узгодження з інноваційною політикою підприємства [Текст] / О. А. Біловодська // Проблеми науки. - 2007. - № 11. - С. 2-7. - Библиогр.: с. 7 (4 назв.)
Рубрики: Державна інноваційна політика
   Інноваційна політика--Підприємств

Анотація: Розкрито суть державної інноваційної політики, сформульовано її мету, визначено напрями та види цієї політики, розроблено концептуальну схему її формування та реалізації й засоби її узгодження з відповідною політикою підприємства.


Знайти схожі

3.


    Біловодська, Олена Анатоліївна.
    Теоретичні засади формування та реалізації державної інноваційної політики й її узгодження з інноваційною політикою підприємства [Текст] / О. А. Біловодська // Проблеми науки. - 2008. - № 1. - С. 25-29. - Библиогр.: с. 29 (4 назв.)
Рубрики: Державне регулювання економіки
   Інноваційна діяльність--Державне регулювання

Анотація: Автором викладені методи, засоби та заходи з формування державної інноваційної політики. Наведено порівняльний аналіз підходів до формування та реалізації інноваційної політики на державному, регіональному рівнях і щодо окремого суб`єкта господарювання.


Знайти схожі

4.


    Біловодська, Олена Анатоліївна.
    Застосування засобів маркетингу за розроблення інноваційного товару [Текст] / О.А. Біловодська // Проблеми науки. - 2008. - № 12. - С. 22-30. - Библиогр.: с.30 (4 назв.)
Рубрики: Інноваційний потенціал --Лакофарбова продукція
   Просування товару--Фарба Triora

   Латексна фарба--Інноваційний продукт

Анотація: В статті оцінено рівень і достатність інноваційного потенціалу за інтелектуальною, інформаційною, науково-дослідною та інтерфейсною складовими підприємства ТОВ ПП ЗІП, яке спеціалізується на виробництві і збуті лакофарбової продукції та пропонує послуги власних колор-студій ТМ Triora.


Знайти схожі

5.


    Біловодська, Олена Анатоліївна.
    Застосування засобів маркетингу за розроблення інноваційного товару [Текст] / О.А. Біловодська // Проблеми науки. - 2009. - № 3. - С. 27-40.
Рубрики: Інноваційна продукція
   Лакофарбові підприємства--Інноваційний потенціал

   Маркетинг інновацій--Лакофарбова продукція

Анотація: В статті виконано оцінку рівня і достатності інноваційного потенціалу ПП "ЗІП", яке спеціалізоване на виробництві і збуті лакофарбової продукції; визначено ступінь ризику виведення нової продукції на ринок, розроблено систему заходів щодо їх зниження та розраховано ефективність реалізації інноваційної продукції.


Знайти схожі