Головна
Місце
зберігання
примірників

Бази даних


Систематична картотека статей- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Книги (6)БД Авторефератів (1)Краєзнавча картотека (1)Періодика (1)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>A=Величко, Людмила@<.>
Загальна кількість знайдених документів : 48
Показані документи с 1 за 20
 1-20    21-40   41-48 
1.


    Величко, Людмила.
    Про навчання хімії в 2005/2006 навчальному році [Текст] / Л. Величко, Г. Лашевська, О. Єресько // Біологія і хімія в школі. - 2005. - № 4. - C. 3-5.
Рубрики: Хімічна освіта
Анотація: В статті йдеться про особливості навчання хімії в 2005/2006 навчальному році: кількість годин, використання хімічного експерименту на уроці, види експериментів, оволодіння навичками дослідження, використання хімічних програмних засобів (ППЗ), відеозаписів у поєднанні з реальним хімічним експериментом, оцінювання експериментальної роботи учнів, зміст практичних робіт.


Дод.точки доступу:
Лашевська, Ганна; Єресько, Олег

Знайти схожі

2.


    Перешивана, Лариса.
    Актуальність ознайомлення учнів з фізичними методами ідентифікації органічних речовин [Текст] / Л. Перешивана, Л. Величко // Біологія і хімія в школі. - 2005. - № 4. - С. 50-51. - Бібліогр.: 3 назви.
Рубрики: Хімія--Методика викладання
   Органічні речовини--Фізичні методи ідентифікації

   Органічна хімія--Методи дослідження

Анотація: Розвиток сучасної хімії пов'язаний з її збагаченням на основі фізичних знань, застосування фізичних теорій і фізичних методів дослідження структури речовин. Профілізація навчання у старшій школі дає змогу розширити можливості використання експериментального методу в хімії за рахунок сучасних фізичних методів дослідження, якими послуговуються хіміки.


Дод.точки доступу:
Величко, Людмила

Знайти схожі

3.


    Єресько, Олег.
    Про навчання хімії у 2007/2008 навчальному році [Текст] / О. Єресько, Л. Величко // Біологія і хімія в школі. - 2007. - № 4. - С. 7-9.
Рубрики: Хімія--Методика викладання
   Навчальні програми

Кл.слова (ненормовані):
Практична робота -- Письмовий звіт -- Методичні рекомендації
Анотація: Досліджуються програмні вимоги до загальноосвітньої підготовки учнів. Проаналізовано новий зміст хімічної освіти. У наступному навчальному році набуває чинності навчальна програма з хімії, що передбачає лінійно-концентричну побудову курсу хімії та вивчення предмета з 7 класу.


Дод.точки доступу:
Величко, Людмила

Знайти схожі

4.


    Величко, Людмила.
    Про використання програмно-методичного комплексу "Органічна хімія, 10-11 класи" [Текст] / Л. Величко // Біологія і хімія в школі. - 2008. - №2. - С. 37-40. - Бібліогр.: 4 назв.
Рубрики: Методика викладання--Шкільна освіта--Новітні технолонгії
Кл.слова (ненормовані):
урок "органічна хімія" -- електронні носії
Анотація: В умовах упровадження новітних інформаційних технологій в освітню сферу не лише змінюється формат підручникі, а й розвивається підручникотворення на електронних носіях. Мета використання програмно- методичного комплексу "Органічна хімія, 10-11 класи" полягає в активізації пізнавальної діяльності учнів, розвитку їхньої самостійності в опануванні знань.


Знайти схожі

5.


    Величко, Людмила.
    Досягнення сучасної науки у змісті курсу хімії: екологічний аспект [Текст] / Л. Величко // Біологія і хімія в школі. - 2009. - № 1. - С. 8-10.
Рубрики: Методика навчання--Хімія
   Екологічна освіта та виховання

Кл.слова (ненормовані):
Природний газ -- Синтетичне пальне -- Водень -- Біоенергетичні джерела -- Біоетанол
Анотація: У цьому аспекті, втім, як і в інших, методика навчання хімії має бути превентивною, передбачати навчальні ситуації й розв'язати їх у відкритому обговоренні з учнями. В статті нагромаджено досвід екологічної освіти і виховання засобами навчального предмета. Висвітлення сучасних досягнень науки є одним із таких засобів.


Знайти схожі

6.


    Величко, Людмила.
    Ознайомлення учнів з досягненнями нанонауки на міжпредметній основі [Текст] / Л. Величко // Біологія і хімія в школі. - 2009. - № 2. - С. 13-15. - Бібліогр.: с. 15.
Рубрики: Методика викладання--Хімія
   Нанотехнології

   Методи навчання--Органічна хімія

Кл.слова (ненормовані):
Нано
Анотація: На думку дослідників, головним полігоном діяльності науки і освіти в ХХІ ст. стане наносфера. Нині йдеться про появу нових галузей - нанонауку, наноінженерію, нанотехнологію, наноелектроніку, нанохімію.


Знайти схожі

7.


    Величко, Людмила.
    Інстуктивно-методичні рекомендації щодо вивчення хімії у 2009/2010 навчальному році [Текст] / Людмила Величко, Світлана Фіцайло // Біологія і хімія в школі. - 2009. - № 4. - С. 7-10
Рубрики: Методика викладання--Хімія
   Методичні рекомендації

Анотація: Автори розповідають про особливості викладання хімії у 9 та 10-11 класах.


Дод.точки доступу:
Фіцайло, Світлана

Знайти схожі

8.


    Величко, Людмила.
    Наратив як форма вираження наукових хімічних знань [Текст] / Людмила Величко // Біологія і хімія в школі. - 2009. - № 6. - С. 6-8. - Бібліогр. : с. 8.
Рубрики: Природничі науки--Методика викладання
   Наукові тексти--Дидактичні функції

Кл.слова (ненормовані):
Наратив -- Наратив тексту -- Навчальний наратив -- Навчальні завдання -- Сюжет -- Фабулу -- Підручники
Анотація: В статті досліджується наратив, як комунікативне повідомлення, форма предствалення наукового результату, поширення знань та інформації загалом. Автор, зважаючи на значення наративу передавання наукових знань, говорить про наратив як дидактичну категорію, або про навчальний наратив. Носієм навчального наративу є передусім підручник.


Знайти схожі

9.


   
    Інструктивно-методичні рекомендації щодо вивчення хімії у 2010/2011 навчальному році [Текст] / Л. Величко, Світлана Фіцайло // Біологія і хімія в школі. - 2010. - № 5. - С. 7-10.
Рубрики: Методика викладання хімії--Рекомендації


Дод.точки доступу:
Величко, Людмила; Фіцайло, Світлана

Знайти схожі

10.


    Величко, Людмила.
    Про доопрацювання державного освітнього стандарту з хімії [Текст] / Людмила Величко // Біологія і хімія в школі. - 2010. - № 6. - С. 39-41
Рубрики: Методика викладання хімії--Стандарти
Анотація: У зв'язку з тим що курси хімії основної, і профільної школи перевантаженні другорядним матеріалом, автор вважає що стандарт має передбачити такі обмеження й орієнтувати на засвоєння основних принципів науки, а не числених факторів.


Знайти схожі

11.


    Величко, Людмила.
    Предметні компетенції з хімії: перше наближення [Текст] / Людмила Величко // Біологія і хімія в школі. - 2011. - № 4. - С. 10-13. - Бібліогр. в кінці ст.
Рубрики: Методи навчання--Компетентнісний підхід
Анотація: В статті йдеться про відбір предметного змісту освіти на компетентнісній основі та його відображення в новій редакції державного освітнього стандарту, навчальних програмах, підручниках, методичній літературі. Передусім проаналізовано стан і ступень відбиття компетентнісного підходу в нормативних документах і досвід його впровадження.


Знайти схожі

12.


    Величко, Людмила.
    Методологічні знання в шкільному курсі хімії [Текст] / Людмила Величко // Біологія і хімія в школі. - 2011. - № 5. - С. 8-13 : табл. - Бібліогр. в кінці ст.
Рубрики: Педагогіка--Методика викладання--Хімія
   Освіта--Програми навчання

Анотація: Пізнаваність матеріального світу належить до провідних світоглядних ідей, які реалізуються в шкільній природничій освіті. Роль хімії у пізнанні навколишнього світу розкривається у процесі ознайомлення з хімічними основами природних явищ, багатоманітністю форм і взаємозв'язків речовин.


Знайти схожі

13.


    Плахотник, Василь.
    Організація і структура методичної системи [Текст] / Василь Плахотник, Людмила Величко // Біологія і хімія в сучасній школі. - 2012. - № 2. - С. 39-40. - Бібліогр. в кінці ст.
Рубрики: Методика навчання--Хімія--Засоби навчання
Анотація: У статті методичну систему визначено як сукупність спеціально організованих засобів навчання. Розкривається сутність категорій організація і структура методичної системи.


Дод.точки доступу:
Величко, Людмила

Знайти схожі

14.


    Величко, Людмила.
    Серкіт-тренінг у навчанні хімії [Текст] / Людмила Величко // Біологія і хімія в сучасній школі. - 2012. - № 3. - С. 30-31. - Бібліогр. в кінці ст.
Рубрики: Методика навчання--Хімія
Анотація: У статті запропоновано такий метод навчання як серкіт-тренінг. Тренінгові програми дають змогу учням, які набули навичок під час вивчення певного розділу чи теми, застосувати ці навички в наступних розділах чи навіть у інших навчальних предметах.


Знайти схожі

15.


    Величко, Людмила.
    Методична система навчання хімії : перезавантаження [Текст] / Людмила Величко // Біологія і хімія в сучасній школі. - 2013. - № 3. - С. 7-13. - Бібліогр. в кінці ст.
Рубрики: Методика навчання--Хімія
Анотація: У статті ідеться про доцільність превентивного характеру методичного впливу вчителя з метою успішного функціонування методичної системи навчання хімії.


Знайти схожі

16.


    Величко, Людмила.
    Методологічні орієнтири проектування змісту навчання хімії в основній школі [Текст] / Людмила Величко // Біологія і хімія в рідній школі. - 2014. - № 1. - С. 34-36. - Бібліогр. в кінці ст.
Рубрики: Методика навчання хімії--Методологія
Анотація: Першорядною метою навчання хімії в основній школі стає формування засобами предмета особистості учня, його базової культури, освоєння ним елементів наукового знання і функціональної грамотності, що є необхідними і достатніми для особистісного розвитку і життєзабезпечення.


Знайти схожі

17.


    Величко, Людмила.
    Тезаурус як засіб семантизації наукових понять [Текст] / Людмила Величко // Біологія і хімія в рідній школі. - 2014. - № 2. - С. 40-42. - Бібліогр. в кінці ст.
Рубрики: Хімія--Тезаурусний підхід
Анотація: У статті розглядається тезаурус як спосіб опису знань з предмета, що їх учень має опанувати і які становлять основу його загальної культури й функціональної грамотності.


Знайти схожі

18.


    Ковтуненко, Володимир.
    Конституція білків [Текст] / Володимир Ковтуненко, Людмила Величко // Біологія і хімія в рідній школі. - 2014. - № 4. - С. 5-8
Рубрики: Біохімія--Білки
Анотація: У статті розглянуто історію визначення первинної струстури білків, розмір білка, ланцюг, циклічні та біциклічні форми.


Дод.точки доступу:
Величко, Людмила

Знайти схожі

19.


    Величко, Людмила.
    Методичний коментар до програми з хімії [Текст] / Людмила Величко, Тетяна Вороненко // Біологія і хімія в рідній школі. - 2015. - № 6. - С. 11-13
Рубрики: Методика викладання хімії
Анотація: Навчання хімії в загальноосвітніх навчальних закладах грунтується на засадах неперервності, наступності цілісності природничо-наукової освіти; враховує пропедевтику хімічних знань у курсі природознавства, забезпечує можливість поглибленого профільного навчання хімії в старшій школі та самоосвіти. У статті йдеться про оновлення змісту навчальних програм з хімії та проектну діяльність учнів.


Дод.точки доступу:
Вороненко, Тетяна

Знайти схожі

20.


    Величко, Людмила.
    Про деякі педагогічні міфи [Текст] / Людмила Величко // Біологія і хімія в рідній школі. - 2015. - № 6. - С. 27-30. - Бібліогр. в кінці ст.
Рубрики: Педагогічна діяльність
Анотація: У статті йдеться про 4 педагогічні міфи: формування системи знань учнів, педагогічні технології, різнорівневі контрольні завдання, статистичні методи в педагогічних дослідженнях.


Знайти схожі

 1-20    21-40   41-48