Головна
Місце
зберігання
примірників

Бази даних


Систематична картотека статей- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
 Знайдено у інших БД:Книги (2)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>A=Дороз, Вікторія@<.>
Загальна кількість знайдених документів : 3
Показані документи с 1 за 3
1.


    Дороз, Вікторія.
    Крос-культурне навчання української мови як дидактична система [Текст] / В. Дороз // Українська мова і література в школі. - 2009. - № 1. - С. 12-17. - Бібліогр.: 6 назв.
РУБ CUKK-VDPU
Рубрики: Мовознавство--лінгводидактика--лінгвокультурологія
Кл.слова (ненормовані):
комунікативне навчання -- крос-культурна компетенція -- лінгвокулурологія -- міжкультурна комунікація -- соціально-когнітивна стратегія
Анотація: У межах пропонованої статті предметом розмови є висвітлення актуальності й сутності крос-культурного навчання української мови учнів-полінгвів.

Замовлені прим-ки для відділів: ЧЗПЕРІОД

Знайти схожі

2.


    Дороз, Вікторія.
    Авторська програма факультативного курсу "Українська мова в діалозі культур": для учнів 10-11 класів загальноосвітніх навчальних закладів [Текст] / В. Дороз // Українська мова і література в школі. - 2009. - № 3. - С. 49-55. - Бібліогр.: 21 назв.
РУБ CUKK-VDPU
Рубрики: Українська мова--Методика--факультативний курс
Кл.слова (ненормовані):
феномен культури -- міжетнічна комунікація -- комп'ютерні технології -- культурна ідентичність -- планування
Анотація: Стаття пропонує перелік тем з факультативного курсу з української мови.

Замовлені прим-ки для відділів: ЧЗПЕРІОД

Знайти схожі

3.


    Дороз, Вікторія.
    Сучасні культурологічні підходи до навчання учнів-білінгвів другої мови [Текст] / В. Дороз // Українська мова і література в школі. - 2009. - № 7. - С. 14-18. - Бібліогр.: 15 назв.
РУБ CUKK-VDPU
Рубрики: Українська мова--Методика
Кл.слова (ненормовані):
когнітивні підходи -- комунікативні підходи -- лінгвокраїнознавчий підхід -- лінгвокультуролдогічний підхід -- комунікативно-етнографічний підхід
Анотація: Проведено аналіз особливостей культурологічних підходів та огрунтуванні необхідності інтегрованого технологічного впровадження їх у процес навчання в спеціальних класах.

Замовлені прим-ки для відділів: ЧЗПЕРІОД

Знайти схожі