Головна
Місце
зберігання
примірників

Бази даних


Систематична картотека статей- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
 Знайдено у інших БД:БД Авторефератів (3)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>A=Книш, Інна@<.>
Загальна кількість знайдених документів : 4
Показані документи с 1 за 4
1.


    Книш, Інна.
    Екологічна освіта за доби постнекласики [Текст] / Інна Книш // Філософія освіти. - 2007. - № 1. - С. 148-158. - Бібліогр. в кінці ст.
Рубрики: Освіта і наука--Екологічна


Знайти схожі

2.


    Книш, Інна.
    Комунікаційні та інформаційні аспекти розвитку сучасної освіти та виховання [Текст] / Інна Книш // Вища освіта України. - 2016. - № 2. - С. 18-23 : табл.
Рубрики: Освіта--Інформаційні технології
   Освіта--Діалоговий континуум



Знайти схожі

3.


    Книш, Інна.
    Становлення нової вітчизняної парадигми освіти : off-line освіта як система vs on-line освіта як мережа [Текст] / Інна Книш // Вища освіта України. - 2016. - № 3. - С. 42-49. - Бібліогр. в кінці ст.
Рубрики: Освіта--Інформаційні технології
   Вища освіта--Філософія освіти



Знайти схожі

4.


    Книш, Інна.
    Нова освітня парадигма в контексті сучасних технологій / І. Книш, Н. Кочубей // Вища школа : наук.-практ. вид. - 2017. - № 9. - С. 100-115 : табл. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 1682-2366
Рубрики: Вища освіта--Освітні технології
Кл.слова (ненормовані):
освіта -- on-line-освіта як мережа -- off-line як система -- нова парадигма освіти -- інновація -- егогенія -- егротогенія -- ятрогенія -- структурування тексту у вигляді таблиць -- TASC-аналіз -- Fishbone -- стратегія "INSERT" -- Cinguain -- Coaching -- SWOT-аналіз -- LMS-менеджмент -- змішане навчання -- гейміфікація -- тренінг-системи -- треки -- хмарні технології -- інкапсуляція -- графікація -- фрагментація мереж
Анотація: Мета й наукова новизна статті полягає у з’ясуванні, що на сучасному етапі розвитку освіти в Україні склалися дві освітні парадигми - освіта off-line як система й освіта on-line як мережа, та визначенні їхніх переваг і недоліків. Обгрунтовано, що поняття і процеси, які розглядаються в медичній етиці та деонтології, подібні до освітніх, які відбуваються в системах "учитель (викладач) - учитель (викладач)", "учитель (викладач) - учень (студент)" і "учень (студент) - учень (студент)". Доведено, що власне освіта як система зумовила появу нової вітчизняної парадигми освіти, котра формується на межі off-line-освіти як системи й on-line-освіти як мережі.


Дод.точки доступу:
Кочубей, Наталія
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі