Головна
Місце
зберігання
примірників

Бази даних


Систематична картотека статей- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
 Знайдено у інших БД:Книги (1)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>A=Мариновська, О.@<.>
Загальна кількість знайдених документів : 7
Показані документи с 1 за 7
1.


    Мариновська, О.
    Горіхове зерня [Текст] / О.Мариновська // Дзвін. - 2001. - № 7 . - С. 89-90
Рубрики: Художня література--Українська, 20 ст.--Проза


Знайти схожі

2.


    Мариновська, О.
    Інтерпретація художнього твору суфійського типу: просвітительський контекст [Текст] / О. Мариновська // Всесвітня література та культура в навчальних закладах України. - 2009. - № 9. - С. 21-25. - Бібліогр.: 28 назв.
РУБ CUKK-VDPU
Рубрики: Література світова--Давній Схід
Кл.слова (ненормовані):
суфізм -- містичний напрям
Анотація: Досліджується філософська концепція суфізму як філософсько-релігійного вчення, історія становлення, розвиток, течії. Розповідається про деякі твори суфійського типу та їх авторів.

Замовлені прим-ки для відділів: ЧЗПЕРІОД

Знайти схожі

3.


    Мариновська, О.
    Науково-методичний супровід упровадження педагогічних інновацій : сутність, специфіка, орієнтири реалізації [Текст] / О. Мариновська // Рідна школа. - 2012. - № 8-9. - С. 28-32. - Бібліогр.: 11 назв.
Рубрики: Метод проектів--Науково-методичний супровід
Анотація: У статті розкрито сутність, специфіку, орієнтири реалізації концепції науково-методичного супроводу впровадження педагогічних інновацій у системі проектно-впроваджувальної діяльності інституту післядипломної педагогічної освіти.


Знайти схожі

4.


    Мариновська, О.
    Інтегроване навчання: технологічний аспект [Текст] / О. Мариновська // Рідна школа. - 2014. - № 4-5. - С. 32-36. - Бібліогр.: 11 назв.
Рубрики: Інтегроване навчання--Технологічний аспект
Анотація: У статті розкрито теоретико-методологічні засади технології інтегрованого навчання; методологічний, теоретичний та практичний. Обгруниовано цільові орієнтири технології, концептуальні ідеї, технологічна логіка й технологічний продукт.


Знайти схожі

5.


    Мариновська, О.
    Технологічне проектування інноваційного розвитку закладу освіти [Текст] / О. Мариновська // Рідна школа. - 2017. - № 11-12. - С. 17-21. - Бібліогр.: 10 назв.
Рубрики: Освіта в Україні --Технологічне проектування--Інноваційний розвиток
Анотація: У статті розкрито концепцію і технологію технологічного проектування інноваційного розвитку закладу освіти розуміємо як діяльність, що передбачає застосування технології проектування змін у закладі освіти засобами інновацій (освітніх, навчальних, виховних, управлінських), що задають вектор його інноваційного розвитку, відповідно до обраного напрямку модернізацій.


Знайти схожі

6.


    Завалевський, Ю.
    Сутність та особливості моделювання змін в авторській школі [Текст] / Ю. Завалевський, О. Мариновська // Рідна школа. - 2017. - № 9-10. - С. 79-84. - Бібліогр.: 18 назв.
Рубрики: Освіта України--Авторська школа
Анотація: У статті розкрито сутність, особливості та специфіку моделювання змін в авторській школі. Йдеться про те, що: з'ясовано спільні та відмінні риси моделювання змін у різних типах шкіл, схарактеризовано способи моделювання змін у різних типах шкіл.


Дод.точки доступу:
Мариновська, О.

Знайти схожі

7.


    Мариновська, О.
    Сутність поняття "авторська школа": контент-аналіз [Текст] / О. Мариновська // Рідна школа. - 2017. - № 5-6. - Бібліогр.: 10 назв.
Рубрики: Освіта в Україні --Авторська школа
Анотація: У статті розглянуто сутність поняття "авторська школа" з метою уточнення його використання у сфері освітньої практики. Це здійснено на основі контент-аналізу за критеріями-об'єкт; загальноосвітній навчальний заклад; "процес"; характеристика змісту діяльності;- та відповідними показниками.


Знайти схожі