Головна
Місце
зберігання
примірників

Бази даних


Систематична картотека статей- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>A=Пісарєв, В.@<.>
Загальна кількість знайдених документів : 4
Показані документи с 1 за 4
1.


    Пісарєв, В.
    Чому педагогіка не фундаментальна наука [Текст] / В. Пісарєв // Відкритий урок: розробки, технології, досвід. - 2008. - № 4. - С. 25-26
Рубрики: Педагогіка
Анотація: В статті розглядається проблема фундаментальності педагогіки як науки. Педагогічна наука не має у своєму складі технологічних служб (наук), здатних доводити наукові досягнення до реалізації у практичну діяльність навчального закладу, у діяльність учителя .

Є примірники у відділах: всього 1
Вільні: 1

Знайти схожі

2.


    Пісарєв, В.
    Помилка системи освіти [Текст] / В. Пісарєв, Д. Пісарєв, В. Пісарєва // Відкритий урок: розробки, технології, досвід. - 2009. - № 1. - С. 22-26 : фото. - Бібліогр.: 15 назв.
Рубрики: Педагогіка--Дидактика--Оцінка і аналіз знань, умінь і навичок учнів
   Педагогіка--Загальні питання

   Освіта--Реформи

Кл.слова (ненормовані):
помилка -- неправильні дії -- підготовленість учнів -- безперервні педагогічні виміри -- тестування
Анотація: Автор піднімає проблему об'єктивного оцінювання підготовленості учнів під час навчально-виховного процесу.


Дод.точки доступу:
Пісарєв, Д.; Пісарєва, В.

Знайти схожі

3.


    Пісарєв, В.
    Об'єктивне оцінювання - фундаментальна задача освіти [Текст] / В. Пісарєв // Відкритий урок: розробки, технології, досвід. - 2009. - № 2. - С. 22-26. : фото
Рубрики: Педагогіка--Дидактика--Оцінка і аналіз знань, умінь і навичок учнів
Кл.слова (ненормовані):
оцінювання в навчальній діяльності -- об'єктивне вимірювання досягнутого
Анотація: Проблема об'єктивного оцінювання результатів навчання учнів у загальноосвітній школі в даний час не вирішена. І не тільки в нашій країні. Спроби вирішити цю проблему відбувались десятиліттями, але жодна школа в жодній країні так і не має простих і надійних засобів, які забезпечують об'єктивне оцінювання.


Дод.точки доступу:
Пісарєва, В.

Знайти схожі

4.


    Пісарєв, В.
    Об'єктивне оцінювання - фундаментальна задача освіти [Текст] / В. Пісарєв // Відкритий урок: розробки, технології, досвід. - 2009. - № 3. - С. 22-26. : фото.
Рубрики: Педагогіка--Дидактика--Оцінка і аналіз знань, умінь і навичок учнів
   Освіта--Якість освіти--Оцінювання

Кл.слова (ненормовані):
діагностуючі завдання -- оцінювання
Анотація: Проблема об'єктивного оцінювання результатів навчання учнів у загальноосвітній школі в даний час не вирішена. І не тільки в нашій країні. Спроби вирішити цю проблему відбувались десятиліттями, але жодна школа в жодній країні так і не має простих і надійних засобів, що забезпечують об'єктивне оцінювання.


Дод.точки доступу:
Пісарєва, В.

Знайти схожі