Головна
Місце
зберігання
примірників

Бази даних


Систематична картотека статей- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>A=Шеховцова, О. Р.@<.>
Загальна кількість знайдених документів : 7
Показані документи с 1 за 7
1.


    Шеховцова, О. Р.
    І. Я. Франко "Захар Беркут" . Провідна думка повісті [Текст] / О. Р. Шеховцова // Вивчаємо українську мову та літературу. - 2009. - № 22-23. - С. 20-23.
Рубрики: Українська література--Методика викладання--Нестандартні уроки
Анотація: План - конспект уроку.


Дод.точки доступу:
Франко, І. Я. (1856-1916 рр.) \про нього\

Знайти схожі

2.


    Шеховцова, О. Р.
    Складнопідрядне речення. Урок пояснення нового матеріалу. 9 клас [Текст] / О. Р. Шеховцова // Вивчаємо українську мову та літературу. - 2010. - № 1. - С. 14-19.
Рубрики: Українська мова--Методика викладання
Анотація: План-конспект уроку, мета якого дати поняття про складнопідрядне речення, його будову і засоби зв’язку в ньому, розряди сполучників підрядності, якими з’єднуються частини складнопідрядного речення; формувати уміння і навички розпізнавати складнопідрядні речення, визначати їхні граматичні основи та будову; домогтись засвоєння правил уживання розділових знаків у складнопідрядному реченні, інтонації при них; вдосконалювати пунктуаційну грамотність; розвивати творчі здібності учнів, уміння спостерігати й узагальнювати; виховувати бережливе ставлення до природи.


Знайти схожі

3.


    Шеховцова, О. Р.
    Складнопідрядні речення з кількома підрядними. Урок у 9 класі [Текст] / О. Р. Шеховцова // Вивчаємо українську мову та літературу . - 2010. - № 32. - С. 15-19.
Рубрики: Українська мова--Методика викладання
Анотація: План-конспект уроку з української мови, мета якого дати поняття про послідовну, однорідну, неоднорідну підрядність; формувати вміння й навички учнів розрізняти в тексті ці речення, визначати вид підрядності, ставити розділові знаки у такого типу реченнях, складати їх структурні схеми; удосконалити навички синтаксичного розбору складнопідрядних речень.


Знайти схожі

4.


    Шеховцова, О. Р.
    Взірець доброчинності й милосердя [Текст] : сценарій до дня Святого Миколая / О. Р. Шеховцова, Р. Чабаненко, А. Прохорець // Українська література в загальноосвітній школі. - 2010. - № 12. - С. 41-43
Рубрики: Моральне виховання--Сценарії
   Святі--Персоналії

   Сценарії--Етика

   Сценарії--Святі

Кл.слова (ненормовані):
День Святого Миколая -- Зимові свята
Анотація: Сценарій заходу


Дод.точки доступу:
Чабаненко, Р.; Прохорець, А.; Микола Чудотворець (єп. Мирлікійський ; 260-343) \о нем\

Знайти схожі

5.


    Шеховцова, О. Р.
    Дієприслівник [Текст] : урок повторення й узагальнення знань. 7 клас / О. Р. Шеховцова // Вивчаємо українську мову та літературу. - 2012. - № 28. - С. 16-21.
Рубрики: Дієслова українські--Частини мови--Методика викладання
Анотація: План-конспект проведення уроку з української мови у 7 класі за темою: "Дієприслівник".


Знайти схожі

6.


    Шеховцова, О. Р.
    Червона калина - символ України : сценарій свята / О. Р. Шеховцова // Українська література в загальноосвітній школі. - 2012. - № 11. - С. 40-41
Рубрики: Сценарії--Рослини
   Калина--Звичаї і обряди--Сценарії

Анотація: Сценарій заходу, присвяченого національним символам України.

Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

7.


    Шеховцова, О. Р.
    Синтез інноватики й традиції в методиці - веління часу й запорука успішного навчання [Текст] / О. Р. Шеховцова // Вивчаємо українську мову та літературу. - 2015. - № 19-21. - С. 2-13. - Бібліогр. наприкінці ст.
Рубрики: Українська мова--Українська література--Методика викладання
Анотація: На сучасному етапі викладання української мови та літератури вчителеві слід творчо використовувати набуті знання в нестандартній і змінній ситуації, виявляти конструктивність в організації, плануванні навчально-виховного процесу для забезпечення точності у визначенні цілей і завдань, у правильному виборі способів їх досягнення.


Знайти схожі