П75 Прибєгіна, В. Чому у казках перемагає добро? [Текст] : конспект уроку-бесіди з елементами Інсценізації у 5 класі. / В. Прибєгіна> // Українська мова й література в середніх школах, гімназіях, ліцеях та колегіумах. - 2007. - № 8. - С. 18-21. Рубрики: Література українська--Методика--Початкова освіта--Урок Література українська--Дитяча--Казка Кл.слова (ненормовані): Урок-бесіда -- Ідейно-художній аналіз Анотація: Мета уроку навчити учнів розрізняти добро та зло і в казках, і в сучасному житті, допомогти зрозуміти повчаньний зміст казок. Дод.точки доступу: Королів-, Старий В. Є примірники у відділах: (28.11.2007р. (1 прим.) - Б.ц.) - вільні 1 |
Аношкіна, Г. Проблемно-пошукова, дослідницька діяльність учнів на уроках словесності [Текст] / Галина Аношкіна> // Українська мова і література в школах України. - 2015. - № 7/8. - С. 64-65. Рубрики: Українська мова--Методи навчання Українська література--Методи навчання Кл.слова (ненормовані): методи активного навчання -- проблемно-пошукові методи -- літературний аналіз художнього твору -- ідейно-художній аналіз Анотація: У статті висвітлено особливості та принципи організації дослідницької діяльності на уроках словесності. Охарактеризовано основні методи та прийоми, мета яких - активізувати процес навчання, надати йому дослідницького характеру, передати учневі ініціативу в організації власної пізнавальної діяльності на уроці. Замовлені прим-ки для відділів: ЧЗПЕРІОД |