CUKK-VDPU
Б11


    Білецька, Л.
    Інклюзивне навчання: перші кроки в Україні [Текст] / Л. Білецька, І. Білецька // Дошкільне виховання. - 2007. - № 4. - С. 12-15.
РУБ CUKK-VDPU
Рубрики: Педагогіка--Дошкільна--Дефектологія
Кл.слова (ненормовані):
Інклюзивна освіта -- Логопедична корекція
Анотація: Про інклюзивне навчання, яке передбачає перебування дитини з певними порушеннями в масовому загальноосвітньому класі (чи в масовій дошкільній групі), оволодіння нею знаннями, вміннями та навичками нарівні із здоровими однолітками.


Дод.точки доступу:
Білецька , І.
Є примірники у відділах:
(27.04.2007р. (1 прим.) - Б.ц.) - вільні 1




   
    Інтегроване інклюзивне навчання дошкільнят [Текст] // Дошкільне виховання. - 2008. - № 12. - С. 15.
РУБ CUKK-VDPU
Рубрики: Педагогіка--Дошкільна--Семінар
Кл.слова (ненормовані):
Інклюзивна освіта
Анотація: 19-20 листопада 2008 року у Львові відбувся Всеукраїнський семінар "Надання ранньої комплексної корекційно-розвиткової допомоги та проведення лікувально-профілактичної роботи з дітьми дошкільного віку в умовах закладу нового типу"

Замовлені прим-ки для відділів: ЧЗПЕРІОД




    Кравець, Н.
    Корекція рухових порушень : зарубіжний досвід роботи з дітьми, які мають порушення опорно-рухового апарату [Текст] / Н. Кравець // Дошкільне виховання. - 2009. - № 8. - С. 21-23.
РУБ CUKK-VDPU
Рубрики: Медицина--Педіатрія
   Педагогіка--Дошкільне виховання--Валеологічне

Кл.слова (ненормовані):
Інклюзивна освіта -- Кінезотерапія -- ОРН-тест
Анотація: Голландський спеціаліст Петер Лаутеслагер розробив основні принципи компенсаторно-корекційної роботи. Його методика розрахована на роботу з дітьми, хворими на синдром Дауна, але її можна застосовувати до всіх дітей з порушеннями опорно-рухового апарату. В статті подано опис авторської методики корекції рухових порушень: опис порушень, прийоми кінезотерапії та рекомендації для батьків щодо роботи з дитиною у час формування у неї основних рухових навичок.

Замовлені прим-ки для відділів: ЧЗПЕРІОД




    Строкатюк, Л.
    Розвиток творчих здібностей дітей з особливими потребами [Текст] / Любов Строкатюк // Директор школи, ліцею, гімназії. - 2011. - № 4. - С. 95
Рубрики: Діти з особливими потребами--Творчі здібності--Позакласна робота
Кл.слова (ненормовані):
інклюзивна освіта -- реабілітація -- корекційна педагогіка
Анотація: Автор ділиться досвідом роботи з дітьми, які потребують особливої уваги. Мова йдеться про роботу центру для дітей, які мають вади розвитку опорно-рухового апарату, вади слуху, зору та інтелекту. Основні напрями діяльності - фізична реабілітація в поєднанні з корекційною педагогікою.

Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)




    Корніцова, С. В.
    Запровадження інклюзивної освіти в знз [Текст] / С. В. Корніцова // Фізичне виховання в школах України. - 2011. - № 10. - С. 1-16 (дод 2). - Бібліогр.: 9 назв.
РУБ CUKK-VDPU
Рубрики: Педагогіка--Інклюзивне навчання
Кл.слова (ненормовані):
інклюзія -- інклюзивна освіта -- інклюзивна школа -- діти з особливими потребами
Анотація: У статті подані поради у додатковій вкладці "Педагогічна академія Пані Софії" для повсякденної роботи педагога в класі, де навчаються діти з особливими освітніми потребами.

Замовлені прим-ки для відділів: ЧЗПЕРІОД


CUKK-VDPU-557036

   Україна. М-во освіти і науки, молоді та спорту.

   
    Щодо одержання документа про освіту учнями з особливими потребами загальноосвітніх навчальних закладів : № 1/9-245 від 02.04.2012 [Текст] : информационное письмо // Інформаційний збірник та коментарі Міністерства освіти і науки, молоді та спорту України. - 2012. - № 11/12. - С. 30-31.
РУБ CUKK-VDPU
Рубрики: Педагогіка--Дефектологія
Кл.слова (ненормовані):
свідоцтво окремого зразка -- спеціальна освіта -- інклюзивна освіта


Дод.точки доступу:
Україна. М-во освіти і науки, молоді та спорту


CUKK-VDPU-557036

   Україна. М-во освіти і науки, молоді та спорту.

   
    Щодо одержання документа про освіту учнями з особливими потребами загальноосвітніх навчальних закладів : № 1/9-245 від 02.04.2012 [Текст] : информационное письмо // Інформаційний збірник та коментарі Міністерства освіти і науки, молоді та спорту України. - 2012. - № 11/12. - С. 30-31.
РУБ CUKK-VDPU
Рубрики: Педагогіка--Дефектологія
Кл.слова (ненормовані):
свідоцтво окремого зразка -- спеціальна освіта -- інклюзивна освіта


Дод.точки доступу:
Україна. М-во освіти і науки, молоді та спорту




    Балютіна, К.
    Методичні рекомендації щодо проведення серпневих конференцій учителів початкових класів, які в 2012/2013 навчальному році працюватимуть в умовах інклюзії [Текст] / Катерина Балютіна // Початкова школа. - 2012. - № 8. - С. 16-17.
РУБ CUKK-VDPU
Рубрики: Освіта--З'їзди, конференції
   Педагогіка--Початкове навчання

Кл.слова (ненормовані):
інклюзивна освіта
Анотація: У статті визначено методику проведення конференцій учителів початкових класів з теми "Інклюзивна освіта". Підкреслено значну роль підготовки педагогічних кадрів, які здійснюють інклюзивне навчання. Додаток до статті містить нормативно-законодавчу базу України з питань інклюзивної освіти.

Замовлені прим-ки для відділів: ЧЗПЕРІОД




    Резнік, Ганна.
    Право дітей з обмеженими можливостями здоров’я на освіту [Текст] / Ганна Резнік // Юридична Україна. - 2012. - № 12. - С. 75-80. - Бібліогр. в примітках: с. 80
Рубрики: Діти з обмеженими можливостями--Право на освіту--Україна
Кл.слова (ненормовані):
інклюзивна освіта -- дистанційне навчання
Анотація: У статті досліджуються проблеми реалізації права на освіту дітьми з обмеженими можливостями здоров’я; обґрунтовано концептуальні положення та основні напрями удосконалення системи надання освітніх послуг дітям з вадами шляхом використання дистанційного та інклюзивного навчання.

Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)




    Куцій, С.
    Рівні можливості для кожного : тренінг для педагогічних працівників з інклюзивного навчання / С. Куцій // Відкритий урок: розробки, технології, досвід. - 2013. - № 4. - С. 38-39
Рубрики: Соціальна педагогіка--Тренінги
   Школознавство--Вчитель--Методична робота

Кл.слова (ненормовані):
інклюзивна освіта -- діти з особливими потребами
Анотація: Тренінг розроблений з метою познайомити вчителів з особливостями інклюзивного навчання в системі освіти; сформувати толерантне ставлення до впровадження інклюзивного навчання в закладах освіти.

Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)




    Куцевич, В. В.
    Організація архітектурного безбар`єрного середовища загальноосвітніх шкіл з інклюзивним навчанням [Текст] / В. В. Куцевич // Будівництво України. - 2013. - № 3. - С. 17-22 : мал. - Бiблiогр. в пiдрядк. прим.
Рубрики: Архітектурно-будівельне проектування--Загальноосвітні школи
   Загальноосвітні школи--Діти з обмеженими можливостями

   Нормативно-техічні документи

Кл.слова (ненормовані):
ІНКЛЮЗИВНА ОСВІТА
Анотація: Автор статті вивчає одну з ключових проблем організації інклюзивного навчання в загальноосвітніх школах, що діють та проектуються щодо забезпечення архітектурного безбар`єрного середовища цих закладів згідно спеціальній нормативній документації.

Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)




    Журлакова , Юлія.
    Особливим дітям - особлива увага [Текст] / Юлія Журлакова // Дошкільне виховання. - 2013. - № 6. - С. 2 . - ISSN 0321-1401
РУБ CUKK-VDPU
Рубрики: Педагогіка--Дефектологія--Конференція
   Педагогіка--Дошкільна--Організація--Конференція

Кл.слова (ненормовані):
інклюзивна освіта
Анотація: Про роботу Всеукраїнської конференції "Сучасні підходи до організації роботи в дошкільних закладах з дітьми з особливими потребами", яка відбулася наприкінці квітня під головуванням заступника Міністра освіти і науки України Бориса Жебровського.

Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)


CUKK-VDPU-684648

   Україна. М-во освіти і науки.

   
    Про організацію діяльності психолого-медико-педагогічних консультацій : наказ № 680 від 04.06.2013 [Текст] : законы и законодательные акты // Інформаційний збірник та коментарі Міністерства освіти і науки України. - 2013. - № 19/20/21. - С. 86-88.
РУБ CUKK-VDPU
Рубрики: Освіта--Законодавчі і директивні матеріали
Кл.слова (ненормовані):
інклюзивна освіта


Дод.точки доступу:
Україна. М-во освіти і науки


CUKK-VDPU-684648

   Україна. М-во освіти і науки.

   
    Про організацію діяльності психолого-медико-педагогічних консультацій : наказ № 680 від 04.06.2013 [Текст] : законы и законодательные акты // Інформаційний збірник та коментарі Міністерства освіти і науки України. - 2013. - № 19/20/21. - С. 86-88.
РУБ CUKK-VDPU
Рубрики: Освіта--Законодавчі і директивні матеріали
Кл.слова (ненормовані):
інклюзивна освіта


Дод.точки доступу:
Україна. М-во освіти і науки




   
    Дитина з особливими потребами [Текст] // Фізичне виховання в школах України. - 2014. - № 10. - 1-8 (Пілотний випуск)
Рубрики: Педагогіка--Дефектологія
Кл.слова (ненормовані):
інклюзивна освіта -- дефектологія -- корекційна робота
Анотація: У пілотному випуску представлені статті-поради вчителю Дубейко Л. О. Діти з особливими освітніми потребами в знз, Щербина Т. В. Наодинці вдома : урок курсу "Основи здоров'я" у 1-му класі (для дітей із ДЦП), Скрипник Я. Ю. Використання ізотерапії та хромотерапії як арт-терапевтичного засобу в роботі з дітьми зі зниженим зором.

Замовлені прим-ки для відділів: ЧЗПЕРІОД




    Скрипник, Т.
    Підтримати, допомогти, спрямувати : корекційно-розвивальна робота з аутичними дітьми [Текст] / Тетяна Скрипник // Дошкільне виховання. - 2015. - № 5. - С. 12-15 . - ISSN 0321-1401
РУБ CUKK-VDPU
Рубрики: Педагогіка--Дефектологія
   Педагогіка--Спеціальна освіта

Кл.слова (ненормовані):
інклюзивна освіта -- корекційно-розвивальна робота -- аутизм
Анотація: Стаття присвячена особливостям корекційно-розвивальної роботи з аутичними дітьми, яка має ґрунтуватися на системному підході, що передбачає спланований психолого-педагогічний вплив на дитину, її родину та зовнішнє середовище.

Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)




    Резнік, Ганна.
    Право дитини на освіту в міжнародних актах та законодавстві України [Текст] / Ганна Резнік // Юридична Україна. - 2015. - № 4/5. - С. 72-77
Рубрики: Міжнародне приватне право--Право дитини на освіту
Кл.слова (ненормовані):
право на освіту -- інклюзивна освіта -- дистанційне навчання
Анотація: Досліджуються основні міжнародно-правові акти, які закріплюють право дитини на освіту. Визначено основні напрями та надано пропозиції щодо удосконалення законодавства в сфері освіти.

Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)




    Сержук, В.
    Школа - для всіх дітей / В. Сержук // Відкритий урок: розробки, технології, досвід. - 2015. - № 9/10. - С. 16-17
Рубрики: Спеціальна педагогіка--Інклюзивна
Кл.слова (ненормовані):
інклюзивна освіта -- інклюзивне навчання
Анотація: Описано досвід створення спеціальних класів з інклюзивним навчанням в Білоцерківській школі № 11 Київської області.

Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)




    Нечитайло, Наталія
    Особливий підхід до "особливих" родин [Текст] / Наталія Нечитайло, Ірина Кваріані; Наталя Нечитайло, Ірина Кваріані // Дошкільне виховання. - 2016. - № 1. - С. 10-13 . - ISSN 0321-1401
РУБ CUKK-VDPU
Рубрики: Педагогіка--Дошкільна--Спеціальна освіта
Кл.слова (ненормовані):
інклюзивна освіта -- співпраця дитсадка і родини -- спеціальний дитсадок -- діти з особливими потребами -- виховання дітей з відхиленнями у розвитку
Анотація: Досвідом виховання дітей з порушеннями інтелектуального розвитку та співпраці дитсадка й родин, в яких виховуються такі діти, діляться педагоги спеціального дошкільного закладу м. Херсона. Подано приклад діагностико-терапевтичного сеансу - спільного заняття для дітей з порушеннми інтелектуального розвитку та їхніх батьків.


Дод.точки доступу:
Кваріані, Ірина
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)




    Засенко, В’ячеслав.
    Спеціальна освіта: кроки до змін [Текст] / В. Засенко // Особлива дитина: навчання і виховання : наук., навч., інформ. журнал. - 2017. - № 1. - С. 7-12. - Бібліогр. в кінці ст.
Рубрики: Освіта--Інклюзивна
Кл.слова (ненормовані):
особливі потреби -- спеціальна освіта -- інклюзивна освіта
Анотація: Окреслено особливості реалізація державної політики у вирішенні проблем громадян з особливими потребами. Визначено, що реформування системи освіти для дітей з особливими потребами й, насамперед, з інвалідністю, відбувається з урахуванням прогресивних світових тенденцій, від інституалізаціїдо інклюзії. Інноваційна методологічна парадигма такого реформування базується на принципах дитиноцентризму, що передбачають виявлення природних нахилів кожної дитини, створення умов для їх успішного розвитку, сприяння самореалізації спочатку в навчанні, а потім і в житті.

Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)