Обдарованість важливо не тільки знайти, а й розвинути [Текст]> // Відкритий урок: розробки, технології, досвід. - 2008. - № 10. - С. 49-50. Рубрики: Освіта--Обдарована молодь Кл.слова (ненормовані): обдарованість -- обдарований -- інтелектуальний розвиток Анотація: В статті піднімається питання дослідження обдарованості дітей в сучасній психології. |
Стецюк, Кіра. Художньо-естетичний розвиток особистості як детермінанта підвищення професійної компетентності фахівців [Текст] / Кіра Стецюк> // Вища школа. - 2010. - № 7/8. - С. 80-85. - Бібліогр.: в кінці статті Рубрики: Вища освіта--Виховання Кл.слова (ненормовані): пізнавальна діяльність -- інтелектуальний розвиток -- емоційний розвиток -- мистецтво Анотація: Розкривається сутність творчого та культурогенного потенціалу у структурі компетенції сучасного фахівця; аналізуються чинники впливу мистецтва на підвищення ефективності професійної компетенції; пропонуються заходи з реалізації поставлених перед освітою завдань. Є примірники у відділах: всього 1 Вільні: 1 |
Фетісова, С. Ігри-застібки : для дітей раннього віку [Текст] / Світлана Фетісова> // Дошкільне виховання. - 2011. - № 10. - С. 25-26. Рубрики: Педагогіка--Дошкільна--Засоби навчання Кл.слова (ненормовані): інтелектуальний розвиток -- зорове сприймання -- мислення -- просторові уявлення -- дрібна моторика пальців Анотація: Подано зразки використання посібників у вигляді ігор-застібок, які допоможуть розвивати дрібну моторику, формувати у дітей вміння впізнавати і називати предмети та їхні знаки, збагачувати словник дітей прикметниками, що означають розмір, колір і форму. Замовлені прим-ки для відділів: ЧЗПЕРІОД |
Грипич, Світлана. Підготовка фахівців спеціальності "Культурологія" на базі наукової бібліотеки Рівненського державного гуманітарного університету / Світлана Грипич, Ольга Білявцева> // Вища школа. - 2011. - № 9. - С. 101-107. - Бібліогр. в кінці ст. Рубрики: Вища освіта--Наукова бібліотека в ВНЗ Вища освіта--Культурологічна Кл.слова (ненормовані): навчально-виховний процес -- інтелектуальний розвиток -- інформаційний центр -- поліфункціональність -- інформаційне забезпечення Анотація: У статті розглянуто специфіку роботи наукової бібліотеки Рівненського державного гуманітарного університету в контексті підготовки фахівців спеціальності "Культурологія". Проаналізовано роль наукової бібліотеки в навчально-виховному процесі РДГУ. Акцентується увага на книжкових фондах, їх фундаментальності та значенні для студентів, магістрантів, аспірантів, викладачів університету. Утримувачі документа: КДПУ ім. В. Винниченка : вул. Шевченка, 1 Дод.точки доступу: Білявцева, Ольга Є примірники у відділах: (27.10.2011р. - Б.ц.) (вільний) |
Руденко, Володимир. Проектування культурологічної спрямованості вищої освіти / Володимир Руденко> // Вища школа. - 2011. - № 9. - С. 108-116. - Бібліогр. в кінці ст. Рубрики: Вища освіта--Культурологічна Кл.слова (ненормовані): навчально-виховний процес -- інтелектуальний розвиток -- інформаційний центр -- поліфунціональність -- інформаційне забезпечення Анотація: Пропонований підхід до проблем реформування вищої школи в контексті євроінтеграції дає можливість визначити характеристики і параметри проектування сучасних освітніх систем з використанням категорій "цивілізація", що відображає соціально-технологічні форми життя й діяльності особистості, та "культура", що персоніфікує сферу її вищих духовних якостей. Утримувачі документа: КДПУ ім. В. Винниченка : вул. Шевченка, 1 Є примірники у відділах: (27.10.2011р. - Б.ц.) (вільний) |
Юськів, Б. М. Рейтингування регіонів України за конкурентоспроможністю людських ресурсів [Текст] / Б. М. Юськів, О. С. Пляшко> // Регіональна економіка. - 2015. - № 3. - С. 61-72. - Бібліогр. в кінці ст. Рубрики: Людський капітал--УКРАЇНА Інтелектуальний капітал--Конкурентоспроможність особистості Кл.слова (ненормовані): Кластеризація -- Глобалізація -- Інтелектуальний розвиток Анотація: Проведено групування регіонів України у кластери за інтегральним показником, що об'єднує соціально-демографічний, освітньо-професійний, мотиваційний, інтелектуальний, інноваційно-креативний, культурний і духовно-інформаційний потенціали. Дод.точки доступу: Пляшко, О. С. |
Гавриш, Наталія Прості речі для розвитку малечі : природні та побутові матеріали в життєдіяльності дітей [Текст] / Наталія Гавриш> // Дошкільне виховання. - 2019. - № 6. - С. 9-13 . - ISSN 0321-1401 Рубрики: Дошкільна педагогіка--Гра Кл.слова (ненормовані): розвивальне середовище -- ігрова дільність -- розвиток креативності -- фізичний розвиток -- розвиток критичного мислення -- інтелектуальний розвиток -- соціально-економічний розвиток Анотація: "Як активізувати дитячу креативність, збагатити ігрову діяльність і розширити освітній простір без зайвих витрат? Радимо скористатися досвідом американських колег, які успішно використовують теорію "вільних матеріалів" для різнобічного розвитку малюків." Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене) |