Шебанін, В. С.
    Концептуальні засади інноваційного розвитку державного аграрного університету [Текст] / В. С. Шебанін // Економіка АПК. - 2008. - № 9 . - С. 15-19. - Бібліогр. в прим.
Рубрики: Вищі навчальні заклади --Вища освіта--Україна
   Навчальний процес--Організація

Кл.слова (ненормовані):
Наукові дослідження -- Дистанційна освіта -- Студенти
Анотація: Розглянуто інноваційні технології в навчальному процесі Миколаївського державного аграрного університету. Особлива увага приділена кадровому забезпеченню вищого навчального закладу.





    Мирошніченко, Ю.
    Про застосування компютерних навчальних програм із фізики з елементами дистанційної освіти [Текст] / Ю. Мирошніченко // Фізика та астрономія в школі. - 2009. - № 1. - С. 38-41 : мал.
Рубрики: Фізика--Вивчення--НАВЧАЛЬНІ ПРОГРАМИ
Кл.слова (ненормовані):
ДИСТАНЦІЙНА освіта
Анотація: Незважаючи на те , що майже всі компютерні курси орієнтовано на індивідуальну самостійну роботу школярів, їх можна з успіхом використовувати на уроках. Сьогодні вчитель фізики може вибрати один з чотирьох компютерних курсів: "1С репетитор. Фізика"; "Жива фізика"; "вІДКРИТА ФІЗИКА"; "ППЗ фІЗИКА 7-11".





    Муковіз, О. П.
    Викладання «Інформаційних технологій навчання » у системі дистанційної освіти MOODLE / О. П. Муковіз // Комп'ютер у школі та сім'ї. - 2011. - № 3. - С. 19-22. - Бібліогр. в кінці ст.
Рубрики: Інформатика--Технології і методи навчання
Кл.слова (ненормовані):
викладання -- навчальна дисципліна -- інформаційні технології навчання -- система Moodle -- дистанційна освіта
Анотація: У статті розкривається методика викладання «Інформаційних технологій навчання» у системі дистанційної освіти Moodle Уманського державного педагогічного університету імені Павла Тичини.

Утримувачі документа:
КДПУ ім. В. Винниченка : вул. Шевченка, 1
Є примірники у відділах:
(09.08.2011р. - Б.ц.) (вільний)




    Літвінова, Т.
    Дистанційне навчання: форми, методи, засоби / Т. Літвінова // Відкритий урок: розробки, технології, досвід. - 2012. - № 2. - С. 56-58. - Бібліогр.: 28 назв.
Рубрики: Педтехнології--Дистанційне навчання
Кл.слова (ненормовані):
дистанційна освіта -- традиційні форми навчання -- лекція -- консультація -- віртуальні семінари -- форум -- чат -- веб-квест -- вебінар -- міжнародний Інтернет-проект -- дистанційна форма навчання
Анотація: В статті розкрито шляхи впровадження елементів дистанційного навчання в загальноосвітній школі.

Утримувачі документа:
КДПУ ім. В. Винниченка : вул. Шевченка, 1
Є примірники у відділах:
(22.02.2012р. - Б.ц.) (вільний)




    Вєтров, І. В.
    Інформаційно-комунікаційні технології на сучасному етапі розвитку освіти Рівненщини / І. В. Вєтров, М. А. Віднічук // Комп'ютер у школі та сім'ї. - 2012. - № 2. - С. 18-20
Рубрики: Освіта--Інформатизація
   Інформаційні технологіі

Кл.слова (ненормовані):
інформаційно-комунікаційні технології -- інформаційний простір -- освітні ресурси -- дистанційна освіта
Анотація: В статті визначена роль інформаційно-комунікаційних технологій на сучасному етапі розвитку освіти, аналізується процес їх упровадження в освітній простір Рівненщини.

Утримувачі документа:
КДПУ ім. В. Винниченка : вул. Шевченка, 1

Дод.точки доступу:
Віднічук, М. А.
Є примірники у відділах:
(09.04.2012р. - Б.ц.) (вільний)




    Літвінова, Т.
    Мій Шевченко : дистанційний проект / Т. Літвінова, О. Янченко // Відкритий урок: розробки, технології, досвід. - 2014. - № 7/8. - С. 64-67
Рубрики: Українська література--Тарас Шевченко, ХІХ ст.
   Українська література--Позакласний захід

Кл.слова (ненормовані):
дистанційний творчий проект -- дистанційна освіта
Анотація: Представлено досвід організації та проведення дистанційного творчого проекту як форми організації виховної позакласної діяльності.


Дод.точки доступу:
Янченко, О.
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)




    Мінакова, Світлана.
    Моделювання навчального процесу в логістичних системах за допомогою вкладених мереж Петрі [Text] / Світлана Мінакова // Економіст. - 2014. - № 10. - P61-62. - Бібліогр. в кінці ст.
Рубрики: Навчальний процес--Комп'ютерне моделювання
Кл.слова (ненормовані):
дворівнева модель навчання -- інтерактивне навчання -- обмін інформацією -- дистанційна освіта -- дискретні процеси
Анотація: Вкладені мережі Петрі (Nested Pelri Nets - NPN) - один із сучасних інструментів моделювання й дослідження паралельно працюючих систем, що володіють певною незалежністю і власною активністю. Ці риси роблять привабливим їх використання при моделюванні навчального процесу, проведеного групою учнів як у традиційному навчальному процесі, так і при інтерактивному комп'ютерному навчанні. У даній статті вперше пропонується дворівнева модель навчання, яка складається із центральної системи і набору систем-сателітів, що моделюють індивідуальну поведінку учнів. Швидкий розвиток телекомунікацій, особливо мережі Інтернет, створив технологічну основу для обміну інформацією між організаціями та окремими особами незалежно від їх соціального статусу, державної приналежності, географічного положення. Це стало натужним стимулом розвитку дистанційної освіти.

Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)




    Сергієнко, Володимир.
    Особливості впровадження адаптивних систем у навчальний процес [Текст] : педагогіка школи / В. Сергієнко // Директор школи, ліцею, гімназії. - 2014. - № 5/6. - С. 28-37 : рис. - Бібліогр. в кінці ст.
Рубрики: Загальноосвітні навчальні заклади--Педагогіка школи
   Адаптивне навчання

Кл.слова (ненормовані):
адаптивна система -- навчальний процес -- адаптивне тестування -- дистанційна освіта -- мінілекції
Анотація: У статті показано, що адаптивне управління навчальним процесом дає найбільш позитивний ефект, тому що враховує вимоги соціального замовлення до сфери освіти, стратегічних цілей освіти, особливостей навчального закладу, виявляє та розв'язує внутрішні суперечності навчального процесу.


Дод.точки доступу:
Войтович , Ігор
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)




    Романовський, Сергій.
    Створення моделі інноваційного навчально-виховного об'єднання "Середня школа - вища технічна школа", як шлях до європейських стандартів освіти [Текст] / С. Романовський // Директор школи, ліцею, гімназії. - 2015. - № 4/5. - С. 18-43 : табл. - Бібліогр.: с.42
Рубрики: Освіта --Виховання--Європейські стандарти--Україна
Кл.слова (ненормовані):
двомовність -- модернізація -- дистанційна освіта -- тестування -- освіта протягом життя -- Е-освіта -- М-освіта
Анотація: Особливості систем освіти КНР, Австралії, Бразилії, Канади, США, Євросоюзу, СРСР, Російської Федерації, України. Інтеграція України в європейське співтовариство потребує володіння англійською мовою. В ліцеї "Інтелект" 12 предметів викладаються англійською мовою. Три морфологічні ознаки навчально-виховного процесу ліцею "Інтелект": хто викладає, як викладати, підручники і програми. Чотири рівня підготовки випускника ліцею.

Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)




    Качмар, О.
    Стратегії подолання агресивності студентів у сучасній вищій освіті [Текст] / Олександра Качмар // Вища освіта України. - 2017. - № 2. - С. 52-57. - Бібліогр.: 6 назв.
РУБ CUKK-VDPU
Рубрики: Вища освіта--Студентство
Кл.слова (ненормовані):
агресія -- агресивність -- глобалізація -- діалог -- гнучке мислення -- дистанційна освіта -- міжкультурна взаємодія
Анотація: У статті запропонована авторська концептуалізація стратегій вищої освіти, орієнтованих на упередження, подолання чи мінімізацію агресивності студентів. Дослідження стратегій здійснено довкола ключових викликів сучасній вищій освіті (інформаційні технології та глобалізаційні тенденції), що дозволило виявити ускладнений характер обгрунтування цілісної концепції подолання агресивності, адже зазначені виклики носять динамічний характер. Гідно зустріти виклики поширення ідей агресивності здатна унівеситетська освіта, яка, спирається на імператив діалогічної взаємодії, потребу розбудови гнучкості мислення та підтримку відкритості світоглядних орієнтацій, а не на конкретні механізми протидії наперед визначеним формам агресивності в освітньому просторі.

Замовлені прим-ки для відділів: ЧЗПЕРІОД




    Калініна, Людмила Миколаївна.
    Звіт про завершення дослідно-експериментальної роботи всеукраїнського рівня за темою: "Розвиток освітньо-інформаційного середовища навчально-виховного комплексу (колегіуму) засобами мережевих технологій та дистанційної освіти" на базі Володимирецького районного колегіуму Рівненської області за травень 2013 - грудень 2018 роки / Л. М. Калініна, В. В. Лапінський ; упоряд. А. Ф. Остапенко // Комп’ютер у школі та сім’ї : наук.-метод. журн. - 2019. - № 2. - С. 52-55
Рубрики: Інформаційні технології--У навчально-виховному процесі
   Дистанційна освіта

   Інформаційні технології--Комп’ютер в управлінській діяльності

Кл.слова (ненормовані):
дистанційна освіта -- дистанційне навчання -- освітньо-інформаційне середовище навчально-виховного комплексу


Дод.точки доступу:
Лапінський, Віталій Васильович; Остапенко, Анатолій Федорович \упоряд.\

Є примірники у відділах: всього 1 : Ч/З№1(Універсальний) (1)
Вільні: Ч/З№1(Універсальний) (1)




    Політанський, В’ячеслав Станіславович.
    Електронна освіта як фундамент демократичного та правового майбутнього [Текст] / В’ячеслав Станіславович Політанський // Вісник Національної академії правових наук України. - 2019. - № 3. - С. 108-126. - Бібліогр. в кінці ст.
Рубрики: Освіта--Електронні освітні ресурси
   Освіта в Україні--Інформаційно-комунікаційні технології

Кл.слова (ненормовані):
електронне урядування -- інформаційно-комунікаційні технології -- електронна бібліотека -- дистанційна освіта -- інтернет
Анотація: Стаття присвячена дослідженню особливостей виникнення, впровадження та функціонування електронної освіти як фундаменту демократичного та правового майбутнього України та світу, що здійснюється, за допомогою вивчення та узагальнення існуючого масиву напрацювань провідних, вітчизняних та закордонних науковців й вчених. Проаналізовано різноманіття понять електронної освіти, на основі чого було надано авторське визначення цього поняття, що ґрунтується на власному розумінні даного терміну, з позиції теоретико-правового аналізу та сучасних викликів розвитку суспільства.

Є примірники у відділах:
(24.09.2020р. - Б.ц.) (вільний)




   
    Досвід Фінляндії в онлайн - освіті [Текст] : вчитель - онлайн // Розкажіть онуку. - 2020. - N 6/7(червень-липень. - С. 13
Рубрики: Дистанційне навчання--Початкова школа--Фінляндія
Кл.слова (ненормовані):
Онлайн - освіта -- Дистанційна освіта -- Фінляндія
Анотація: В Фінляндії вже давно школи готові до дистанційного навчання. Там функціонує цифрова платформа для офіційного шкільного спілкування. Фінський досвід дає зрозуміти, як перейти на дистант з мінімальними втратами для учнів.