Родигіна, Ірина.
    Діяльнісний підхід до формування базових компетентностей учнів [Текст] / І. Родигіна // Біологія і хімія в школі. - 2005. - №1. - С. 34-36. - Бібліогр.: 17 назв.
Рубрики: Дидактика--Процес навчання
   Результат навчання--Компетентність

Анотація: Автори статті поставили за мету проаналізувати погляди вчених на компетентність як педагогічне явище, визначити можливі шляхи впровадження компетентнісного підходу в педагогічний процес. Розглянуто основні групи компетентностей та їхні характеристики.





    Яценко, Д.
    Нові підходи до навчання школярів географії на прикладі курсу "Загальна географія" [Текст] / Д. Яценко, Г. Леонтьєва // Географія та основи економіки в школі. - 2005. - № 1. - С. 24-25.
Рубрики: Географія--Фізична--Вивчення і викладання--Дидактика
Кл.слова (ненормовані):
особисто орієнтоване навчання -- випереджуючі завдання -- гуманізація навчання
Дескриптори: ГЕОГРАФІЯ,ВИВЧЕННЯ І ВИКЛАДАННЯ ГЕОГРАФІЇ,В ШКОЛІ
Анотація: Гуманізація навчання здійснюється через використання народознавчого матеріалу, репродукцій картин та літературних творів. Відзначається важливість особисто зорієнтованого навчання


Дод.точки доступу:
Леонтьєва, Г.
Є примірники у відділах:
(21.03.2005р. Інв.1123 (1 прим.) - Б.ц.)




    Кравчук, Ольга.
    Зміст освіти в аспекті суспільного розвитку [Текст] / О. Кравчук // Біологія і хімія в школі. - 2005. - №1. - С. 45-47. - Бібліогр.: 7 назв.
Рубрики: Дидактика--Зміст освіти
Анотація: Автор розкриває поняття "освіта" та її значення на сучасному етапі розвитку суспільства. Розглядає зміст освіти як чинник розвитку освітнього процесу, торкається питання якості освіти.





    Бондар, Світлана.
    Джерела стимулювання пізнавальної діяльності учнів [Текст] / С. Бондар, О. Соколан // Біологія і хімія в школі. - 2005. - №2. - С. 13-16. - Бібліогр.: 9 назв
Рубрики: Дидактика--Пізнавальна діяльність
   Процес навчання

Анотація: Автор розглядає проблему джерел стимулювання навчально-пізнавальної діяльності школярів і створення позитивної мотивації до навчання, аналізує різні підходи до класифікації стимулів, пропонує свою класифікацію та характеризує кожну групу пропонованих стимулів.


Дод.точки доступу:
Соколан, Олена




    Оцабрик, І. В.
    Теоретичні аспекти інтерактивних технологій у дидактиці [Текст] / І.В. Оцабрик // Зарубіжна література в школах України. - 2005. - № 4. - С. 28-31 : табл. - Бібліогр.: 20 назв.
Рубрики: Інтерактивне навчання
   Дидактика--Інтерактивні технології

   Навчання--Інтерактивне

Анотація: Предметом дослідження є інтерактивні технології навчання.Особлива увага звертіається на класифікацію інтерактивних технологій.В цьому аспекті розглядається ряд праць. Зокрема ,Н.Суворова.виділяє найбільш відомі форми групової роботи: "велике коло", "вертушка", "мозковий штурм"."дебати": О Ісаєва - "рольова гра", "семінар","дискусія"





    Голуб, Н.
    Реалізація диференційованого підходу [Текст] : [Навчання в дошкільному закладі] / Н.Голуб // Дошкільне виховання. - 2001. - № 3. - С. 8-9
Рубрики: Дошкільне виховання--Дидактика





    Прошкуратова, Т.
    "Мене хвилює проблема наступності..." [Текст] : [Навчання] / Т.Прошкуратова // Дошкільне виховання. - 2001. - № 11. - С. 10
Рубрики: 2 Всеукраїнський з'їзд працівників освіти--Виступи учасників--Дидактика--Наступність навчення





    Ярощук, Т.
    Гуманізація навчально-виховного процесу в дошкільному закладі [Текст] / Т.Ярощук // Дошкільне виховання. - 2001. - № 11. - С. 17
Рубрики: 2 Всеукраїнський з'їзд працівників освіти--Секція "Дошкільне виховання"--Виступи учасників--Дидактика дошкільного виховання





    Слєпкань, З.
    Ще раз про диференціацію навчання математики і роль в ній освітнього стандарту [Текст] / З.Слєпкань // Математика в школі. - 2002. - № 2. - С. 29-30
Рубрики: Математика--Методика викладання--Диференційоване навчання
   Дидактика--Методи навчання--Диференційоване навчання






    Мацько , О.
    Стилі навчання [Текст] / О. Мацько // Дивослово. - 2003. - № 2. - С. 32-34
Рубрики: Дидактика--Методика навчання





    Ніколаєва, М.
    Збери картину [Текст] / М.Ніколаєва // Дошкільне виховання. - 2003. - № 1. - С. 25
Рубрики: Дошкільне виховання--Дидактика





    Ільюшина О.
    Класифікація методів навчання радянською дидактикою 1920-х - 1930-х рр. [Текст] / Ільюшина О. // Історія в школі. - 2004. - № 2. - С. 1 - 4
Рубрики: Дидактика радянська--Класифікація методів навчання, 20-30-ті рр.ХХ ст.





    Сотниченко В., Ільюшина О.
    Які підручники потрібні сучасній школі? [Текст] : (Пояснювальна записка до теми "Україна у Першій світовій війні") / Сотниченко В., Ільюшина О. // Історія в школі . - 2004. - № 10. - С. 34-37.
Рубрики: Дидактика--Викладання історії в школі--Підручники





    Станіславська, К.
    Особливості подання і засвоєння навчального матеріалу у мистецьких навчальних закладах [Текст] / К. Станіславська // Рідна школа. - 2004. - № 4. - С. 12-13. - Бібліогр.: 7 назв.
Рубрики: Мистецька дидактика
   Пізнання--Навчання --Мистецькі дисципліни






    Мельник, Т.
    Заквітчаймо свою Україну. [Текст] : (навчально-дидактичний матеріал для формування комунікативної компетенції учнів 5 -го класу). / Т. Мельник. // Українська мова і література в школі. - 2004. - №1. - С. 7-12
Рубрики: Методика мови.
Кл.слова (ненормовані):
Дидактика. Комунікативність.





    Фасоля, А.
    На порозі особистісно-зоріентованого навчання. [Текст] / А. Фасоля // Українська мова і література в школі. - 2004. - №1. - С. 16-19
Рубрики: Дидактика.
Кл.слова (ненормовані):
Особистість





    Зеленкова, Н.
    Формування пізнавальної самостійності старшокласників у навчальному процесі [Текст] / Н. Зеленкова // Рідна школа. - 2005. - № 8. - С. 31-33. - Бібліогр.: 4 назв.
Рубрики: Дидактика--Самостійність школярів
Анотація: Формування самостійності школяра - одна з важливих проблем сучасної дидактики. Без наукового розвязання цієї проблеми неможливе виховання творчої особистості.





    Ярошенко, Ольга.
    Педагогічна технологія як дидактична категорія [Текст] / О. Ярошенко // Біологія і хімія в школі. - 2005. - № 4. - С. 14-17. - Бібліогр.: 6 назв.
Рубрики: Технології--педагогічні--поняття
   Дидактика--Педагогічна технологія

Анотація: "Педагогічна технологія" - нині цей термін став звичним у дидактиці середньої та вищої школи, з'явилася велика кількість тлумачень. В статті автор намагається відповісти на запитання: Що слід розуміти під педагогічною технологією? Чим сучасні технології відрізняються від усталеного традиційного навчання?





    Шулдик, Володимир.
    Інтерактивні технології навчання у грі на уроках біології [Текст] / В. Шулдик // Біологія і хімія в школі. - 2005. - № 4. - С. 17-21. - Бібліогр.: 6 назв.
Рубрики: Біологія--Методика викладання
   Дидактика--Інтерактивні технології

   Урок--Гра

Анотація: Використання гри у навчальному процесі завжди наражається на суперечність: навчання завжди є процесом цілеспрямованим, натомість гра за своєю природою має невизначений результат (інтригу). Тому завдання педагога при застосуванні ігор у навчанні полягає в підпорядкуванні гри конкретній дидактичній меті.





    Волинський, Володимир.
    Класифікація комп`ютерних програмно-педагогічних засобів навчання [Текст] / В. Волинський // Українська мова і література в школі. - 2005. - № 5. - С. 63-66.
Рубрики: Педагогіка--Дидактика--Комп`ютерне та програмоване навчання
   Українська література--Вивчення і викладання

   Українська мова--Вивчення і викладання

Анотація: Автор робить екскурсно-аналітичний огляд програмно-педагогічних засобів, класифікуючи їх за різними ознаками.

Є примірники у відділах:
(17.10.2005р. (1 прим.) - Б.ц.)