Родигіна, Ірина. Діяльнісний підхід до формування базових компетентностей учнів [Текст] / І. Родигіна> // Біологія і хімія в школі. - 2005. - №1. - С. 34-36. - Бібліогр.: 17 назв. Рубрики: Дидактика--Процес навчання Результат навчання--Компетентність Анотація: Автори статті поставили за мету проаналізувати погляди вчених на компетентність як педагогічне явище, визначити можливі шляхи впровадження компетентнісного підходу в педагогічний процес. Розглянуто основні групи компетентностей та їхні характеристики. |
Яценко, Д. Нові підходи до навчання школярів географії на прикладі курсу "Загальна географія" [Текст] / Д. Яценко, Г. Леонтьєва> // Географія та основи економіки в школі. - 2005. - № 1. - С. 24-25. Рубрики: Географія--Фізична--Вивчення і викладання--Дидактика Кл.слова (ненормовані): особисто орієнтоване навчання -- випереджуючі завдання -- гуманізація навчання Дескриптори: ГЕОГРАФІЯ,ВИВЧЕННЯ І ВИКЛАДАННЯ ГЕОГРАФІЇ,В ШКОЛІ Анотація: Гуманізація навчання здійснюється через використання народознавчого матеріалу, репродукцій картин та літературних творів. Відзначається важливість особисто зорієнтованого навчання Дод.точки доступу: Леонтьєва, Г. Є примірники у відділах: (21.03.2005р. Інв.1123 (1 прим.) - Б.ц.) |
Кравчук, Ольга. Зміст освіти в аспекті суспільного розвитку [Текст] / О. Кравчук> // Біологія і хімія в школі. - 2005. - №1. - С. 45-47. - Бібліогр.: 7 назв. Рубрики: Дидактика--Зміст освіти Анотація: Автор розкриває поняття "освіта" та її значення на сучасному етапі розвитку суспільства. Розглядає зміст освіти як чинник розвитку освітнього процесу, торкається питання якості освіти. |
Бондар, Світлана. Джерела стимулювання пізнавальної діяльності учнів [Текст] / С. Бондар, О. Соколан> // Біологія і хімія в школі. - 2005. - №2. - С. 13-16. - Бібліогр.: 9 назв Рубрики: Дидактика--Пізнавальна діяльність Процес навчання Анотація: Автор розглядає проблему джерел стимулювання навчально-пізнавальної діяльності школярів і створення позитивної мотивації до навчання, аналізує різні підходи до класифікації стимулів, пропонує свою класифікацію та характеризує кожну групу пропонованих стимулів. Дод.точки доступу: Соколан, Олена |
Оцабрик, І. В. Теоретичні аспекти інтерактивних технологій у дидактиці [Текст] / І.В. Оцабрик> // Зарубіжна література в школах України. - 2005. - № 4. - С. 28-31 : табл. - Бібліогр.: 20 назв. Рубрики: Інтерактивне навчання Дидактика--Інтерактивні технології Навчання--Інтерактивне Анотація: Предметом дослідження є інтерактивні технології навчання.Особлива увага звертіається на класифікацію інтерактивних технологій.В цьому аспекті розглядається ряд праць. Зокрема ,Н.Суворова.виділяє найбільш відомі форми групової роботи: "велике коло", "вертушка", "мозковий штурм"."дебати": О Ісаєва - "рольова гра", "семінар","дискусія" |
Голуб, Н. Реалізація диференційованого підходу [Текст] : [Навчання в дошкільному закладі] / Н.Голуб> // Дошкільне виховання. - 2001. - № 3. - С. 8-9 Рубрики: Дошкільне виховання--Дидактика |
Прошкуратова, Т. "Мене хвилює проблема наступності..." [Текст] : [Навчання] / Т.Прошкуратова> // Дошкільне виховання. - 2001. - № 11. - С. 10 Рубрики: 2 Всеукраїнський з'їзд працівників освіти--Виступи учасників--Дидактика--Наступність навчення |
Ярощук, Т. Гуманізація навчально-виховного процесу в дошкільному закладі [Текст] / Т.Ярощук> // Дошкільне виховання. - 2001. - № 11. - С. 17 Рубрики: 2 Всеукраїнський з'їзд працівників освіти--Секція "Дошкільне виховання"--Виступи учасників--Дидактика дошкільного виховання |
Слєпкань, З. Ще раз про диференціацію навчання математики і роль в ній освітнього стандарту [Текст] / З.Слєпкань> // Математика в школі. - 2002. - № 2. - С. 29-30 Рубрики: Математика--Методика викладання--Диференційоване навчання Дидактика--Методи навчання--Диференційоване навчання |
Мацько , О. Стилі навчання [Текст] / О. Мацько > // Дивослово. - 2003. - № 2. - С. 32-34 Рубрики: Дидактика--Методика навчання |
Ніколаєва, М. Збери картину [Текст] / М.Ніколаєва> // Дошкільне виховання. - 2003. - № 1. - С. 25 Рубрики: Дошкільне виховання--Дидактика |
Ільюшина О. Класифікація методів навчання радянською дидактикою 1920-х - 1930-х рр. [Текст] / Ільюшина О.> // Історія в школі. - 2004. - № 2. - С. 1 - 4 Рубрики: Дидактика радянська--Класифікація методів навчання, 20-30-ті рр.ХХ ст. |
Сотниченко В., Ільюшина О. Які підручники потрібні сучасній школі? [Текст] : (Пояснювальна записка до теми "Україна у Першій світовій війні") / Сотниченко В., Ільюшина О.> // Історія в школі . - 2004. - № 10. - С. 34-37. Рубрики: Дидактика--Викладання історії в школі--Підручники |
Станіславська, К. Особливості подання і засвоєння навчального матеріалу у мистецьких навчальних закладах [Текст] / К. Станіславська> // Рідна школа. - 2004. - № 4. - С. 12-13. - Бібліогр.: 7 назв. Рубрики: Мистецька дидактика Пізнання--Навчання --Мистецькі дисципліни |
Мельник, Т. Заквітчаймо свою Україну. [Текст] : (навчально-дидактичний матеріал для формування комунікативної компетенції учнів 5 -го класу). / Т. Мельник.> // Українська мова і література в школі. - 2004. - №1. - С. 7-12 Рубрики: Методика мови. Кл.слова (ненормовані): Дидактика. Комунікативність. |
Фасоля, А. На порозі особистісно-зоріентованого навчання. [Текст] / А. Фасоля> // Українська мова і література в школі. - 2004. - №1. - С. 16-19 Рубрики: Дидактика. Кл.слова (ненормовані): Особистість |
Зеленкова, Н. Формування пізнавальної самостійності старшокласників у навчальному процесі [Текст] / Н. Зеленкова> // Рідна школа. - 2005. - № 8. - С. 31-33. - Бібліогр.: 4 назв. Рубрики: Дидактика--Самостійність школярів Анотація: Формування самостійності школяра - одна з важливих проблем сучасної дидактики. Без наукового розвязання цієї проблеми неможливе виховання творчої особистості. |
Ярошенко, Ольга. Педагогічна технологія як дидактична категорія [Текст] / О. Ярошенко> // Біологія і хімія в школі. - 2005. - № 4. - С. 14-17. - Бібліогр.: 6 назв. Рубрики: Технології--педагогічні--поняття Дидактика--Педагогічна технологія Анотація: "Педагогічна технологія" - нині цей термін став звичним у дидактиці середньої та вищої школи, з'явилася велика кількість тлумачень. В статті автор намагається відповісти на запитання: Що слід розуміти під педагогічною технологією? Чим сучасні технології відрізняються від усталеного традиційного навчання? |
Шулдик, Володимир. Інтерактивні технології навчання у грі на уроках біології [Текст] / В. Шулдик> // Біологія і хімія в школі. - 2005. - № 4. - С. 17-21. - Бібліогр.: 6 назв. Рубрики: Біологія--Методика викладання Дидактика--Інтерактивні технології Урок--Гра Анотація: Використання гри у навчальному процесі завжди наражається на суперечність: навчання завжди є процесом цілеспрямованим, натомість гра за своєю природою має невизначений результат (інтригу). Тому завдання педагога при застосуванні ігор у навчанні полягає в підпорядкуванні гри конкретній дидактичній меті. |
Волинський, Володимир. Класифікація комп`ютерних програмно-педагогічних засобів навчання [Текст] / В. Волинський> // Українська мова і література в школі. - 2005. - № 5. - С. 63-66. Рубрики: Педагогіка--Дидактика--Комп`ютерне та програмоване навчання Українська література--Вивчення і викладання Українська мова--Вивчення і викладання Анотація: Автор робить екскурсно-аналітичний огляд програмно-педагогічних засобів, класифікуючи їх за різними ознаками. Є примірники у відділах: (17.10.2005р. (1 прим.) - Б.ц.) |