Обухівська, А.
    Нове у структурі і завданнях психолого-медико-педагогічних консультацій системи освіти України [Текст] / А. Обухівська // Початкова школа. - 2006. - № 2. - С. 5-8.
Рубрики: Педагогіка--Організація освіти вУкраїні--Педагогічна корекція--Початкове навчання
Кл.слова (ненормовані):
діти з особливими потребами
Дескриптори: ПОЧАТКОВА ОСВІТА -- ОСВІТА
Анотація: Про проблеми та перспективи створення спеціальних закладів нового типу для дітей з особливими потребами. Комплектування цих закладів залежить від психолого-медико-педагогічних консультацій (ПМПК).

Є примірники у відділах:
(13.02.2006р. (1 прим.) - Б.ц.) - вільні 1




    Кожевникова, Т.
    "Повірте в нас, допоможіть нам!" : Про батьків, які борються за свою дитину й перемагають [Текст] / Т. Кожевникова // Дошкільне виховання. - 2010. - № 1. - С. 18-20.
РУБ CUKK-VDPU
Рубрики: Педагогіка--Дефектологія
   Педагогіка--Сімейне виховання

Кл.слова (ненормовані):
Корекційна педагогіка -- Діти з особливими потребами -- Вади розвитку
Анотація: Про те, як батькам виховувати дитину з особливими потребами, задіюючи дефектологів, логопедів, психіатрів, неврологів, корекційних педагогів.

Замовлені прим-ки для відділів: ЧЗПЕРІОД


CUKK-VDPU-677527

   Україна. М-во освіти і науки.

   
    Про затвердження Концепції розвитку інклюзивного навчання : наказ № 912 від 01.10.2010 [Текст] : законы и законодательные акты // Інформаційний збірник Міністерства освіти і науки України. - 2010. - 34/35/36. - С. 42-50.
РУБ CUKK-VDPU
Рубрики: Освіта--Організація--Законодавчі і директивні матеріали
   Педагогіка--Дефектологія--Законодавчі і директивні матеріали

Кл.слова (ненормовані):
Діти з особливими потребами -- Асистент учителя -- Корекційна освіта


Дод.точки доступу:
Україна. М-во освіти і науки




    Корніцова, С. В.
    Запровадження інклюзивної освіти в знз [Текст] / С. В. Корніцова // Фізичне виховання в школах України. - 2011. - № 10. - С. 1-16 (дод 2). - Бібліогр.: 9 назв.
РУБ CUKK-VDPU
Рубрики: Педагогіка--Інклюзивне навчання
Кл.слова (ненормовані):
інклюзія -- інклюзивна освіта -- інклюзивна школа -- діти з особливими потребами
Анотація: У статті подані поради у додатковій вкладці "Педагогічна академія Пані Софії" для повсякденної роботи педагога в класі, де навчаються діти з особливими освітніми потребами.

Замовлені прим-ки для відділів: ЧЗПЕРІОД




   Укpаїна. МОН молоді та спорту.

   
    Щодо одержання документа про освіту учнями з особливими потребами загальноосвітніх навчальних закладів : лист... № 1/9-245 від 02 квітня 2012 р. // Відкритий урок: розробки, технології, досвід. - 2012. - № 5. - С. 7
Рубрики: Освіта--Організація--Законодавчі і директивні матеріали
   Міністерство освіти і науки України--Інформаційний лист, 2012

Кл.слова (ненормовані):
документ про освіту -- діти з особливими потребами

Є примірники у відділах:
(22.05.2012р. - Б.ц.) (вільний)




    Орлова, О.
    Педагогіка, орієнтована на дитину / О. Орлова // Відкритий урок: розробки, технології, досвід. - 2012. - № 6. - С. 68-71
Рубрики: Спеціальна педагогіка--Інклюзивна
Кл.слова (ненормовані):
діти з особливими потребами -- індивідуальне навчання -- внутрішньошкільний контроль
Анотація: В статті представлено досвід навчання й виховання дітей з особливими потребами в одному із навчальних закладів Донецької області.

Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)




    Куцій, С.
    Рівні можливості для кожного : тренінг для педагогічних працівників з інклюзивного навчання / С. Куцій // Відкритий урок: розробки, технології, досвід. - 2013. - № 4. - С. 38-39
Рубрики: Соціальна педагогіка--Тренінги
   Школознавство--Вчитель--Методична робота

Кл.слова (ненормовані):
інклюзивна освіта -- діти з особливими потребами
Анотація: Тренінг розроблений з метою познайомити вчителів з особливостями інклюзивного навчання в системі освіти; сформувати толерантне ставлення до впровадження інклюзивного навчання в закладах освіти.

Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)




    Нечитайло, Наталія
    Особливий підхід до "особливих" родин [Текст] / Наталія Нечитайло, Ірина Кваріані; Наталя Нечитайло, Ірина Кваріані // Дошкільне виховання. - 2016. - № 1. - С. 10-13 . - ISSN 0321-1401
РУБ CUKK-VDPU
Рубрики: Педагогіка--Дошкільна--Спеціальна освіта
Кл.слова (ненормовані):
інклюзивна освіта -- співпраця дитсадка і родини -- спеціальний дитсадок -- діти з особливими потребами -- виховання дітей з відхиленнями у розвитку
Анотація: Досвідом виховання дітей з порушеннями інтелектуального розвитку та співпраці дитсадка й родин, в яких виховуються такі діти, діляться педагоги спеціального дошкільного закладу м. Херсона. Подано приклад діагностико-терапевтичного сеансу - спільного заняття для дітей з порушеннми інтелектуального розвитку та їхніх батьків.


Дод.точки доступу:
Кваріані, Ірина
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)




   
    Щастя бути разом : благодійна соціальна акція для дітей з особливими потребами [Текст] / Юлія Рибалко // Дошкільне виховання. - 2016. - № 1. - С. 14 . - ISSN 0321-1401
РУБ CUKK-VDPU
Рубрики: Педагогіка--Дошкільне виховання--Інклюзивна освіта
Кл.слова (ненормовані):
діти з особливими потребами -- благодійна акція
Анотація: "Напередодні Міжнародного дня інвалідів у рамках довготривалого проекту "Марафон добрих справ" відбулася благодійна соціальна акція для дівчаток і хлопчиків з особливими освітніми потребами, дітей з інвалідністю та їхніх батьків "Щастя бути разом". Захід організували управління освіти Голосіївської районної в місті Києві державної адміністрації та районна психолого-медико-педагогічна консультація".

Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)




    Колупаєва, А.
    Інклюзія - соціальна модель суспільства [Текст] / Алла Колупаєва, Оксана Таранченко // Початкова школа. - 2017. - № 2. - С. 47-50. - Бібліогр.: 6 назв.
РУБ CUKK-VDPU
Рубрики: Педагогіка--Інклюзивна освіта
Кл.слова (ненормовані):
особи з обмеженнями -- інклюзивні підходи -- категоріальність -- діти з особливими потребами -- іклюзія -- концепція інклюзивної освіти
Анотація: Основоположним в інклюзивних підходах є те, що не особистість має прилаштуватися до суспільних, соціальних, економічних стосунків, а навпаки - суспільство має створити умови для задоволення особливих потреб кожної особистості.


Дод.точки доступу:
Таранченко, О.
Замовлені прим-ки для відділів: ЧЗПЕРІОД




    Софій, Наталія.
    Інтегрований супровід дітей з особливими освітніми потребами в умовах загальноосвітнього навчального закладу / Н. Софій // Особлива дитина: навчання і виховання : наук., навч., інформ. журнал. - 2017. - № 2. - С. 89-96. - Бібліогр. в кінці ст.
Рубрики: Спеціальна педагогіка--Інклюзивна
Кл.слова (ненормовані):
діти з особливими потребами -- інтегрований супровід -- додаткові ресурси
Анотація: Автором розкрито особливості інтегрованого супроводу дітей з особливими потребами в умовах загальноосвітнього навчального закладу з урахуванням теорії екологічних систем та принципів командного підходу. Розглянуто різні види підтримки, які мають надаватися не лише окремим дітям з особливими потребами, а й усім учасникам освітнього процесу - педагогам, батькам, іншим членам місцевої громади.

Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)




    Наконечна, Лариса.
    Прогностичний потенціал компаративного педагогічного дослідження інклюзивної освіти в країнах Північної Америки та Україні / Л. Наконечна // Особлива дитина: навчання і виховання : наук., навч., інформ. журнал. - 2017. - № 2. - С. 34-41. - Бібліогр. в кінці ст.
Рубрики: Спеціальна педагогіка зарубіжних країн--Америка
Кл.слова (ненормовані):
інклюзивна освіта -- інклюзивна практика -- діти з особливими потребами -- порівняльна педагогіка
Анотація: Представлено специфіку організації компаративного дослідження інклюзивної освіти в Канаді, США та Україні, що дасть змогу виявити спільні тенденції та специфічні особливості її становлення і розвитку.Для побудови логічної структури дослідження визначено одиниці та показники порівняльного аналізу інклюзивної освіти, що уможливлює зіставлення за визначеними параметрами та впорядковане структурування педагогічних явищ. Окреслено ключові підходи для розроблення періодизації становлення і розвитку інклюзивної освіти в зазначених країнах. Відповідно, порівняльний аналіз визначених періодів і етапів генезису інклюзії може бути використаний як прогностична основа для подальшого поширення інклюзивної практики в освітній системі України.

Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)




    Таранченко, О.
    Ефективні технології викладання в інклюзивній школі [Текст] / Оксана Таранченко // Початкова школа. - 2017. - № 5. - С. 50-53. - Бібліогр.: 5 назв.
РУБ CUKK-VDPU
Рубрики: Педагогіка--Інклюзивні школи
Кл.слова (ненормовані):
диференційоване викладання -- особливості навчання учня -- методи та прийоми викладання -- кооперативне навчання -- діти з особливими потребами -- інклюзивні підходи -- інклюзія
Анотація: Пріоритетом у галузі освіти дітей з особливими потребами стало нині створення інклюзивного шкільного середовища, в якому всі діти навчаються разом у системі масової освіти за відповідними навчальними програмами, пристосованими до їхніх потреб.

Замовлені прим-ки для відділів: ЧЗПЕРІОД




    Яковлєва, Світлана.
    До питання психолого-педагогічного супроводу дитини з особливими освітніми потребами в умовах інклюзії / С. Яковлєва // Вища школа : наук.-практ. вид. - 2017. - № 5/6. - С. 85-94. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 1682-2366
Рубрики: Спеціальна педагогіка--Інклюзивна
Кл.слова (ненормовані):
інклюзивна освіта -- діти з особливими потребами -- фахівці корекційної освіти -- асистент вчителя -- тьютор
Анотація: Метою пропонованої статті є висвітлення питання доцільності введення окремих посад в інклюзивному класі задля кваліфікованої допомоги дітям із психофізичними порушеннями під час навчання.

Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)




    Колупаєва, Алла.
    Освітнє реформування: методологічні та стратегічні виміри освіти дітей з особливими потребами / А. Колупаєва // Особлива дитина: навчання і виховання : наук., навч., інформ. журнал. - 2018. - № 1. - С. 7-13. - Бібліогр. в кінці ст.
Рубрики: Спеціальна педагогіка--Інклюзивна
Кл.слова (ненормовані):
діти з особливими потребами -- інклюзія -- інклюзивне навчання -- спеціальна освіта
Анотація: Представлено трансформаційну стратегію сучасної освітньої політики. Автор наголошує, що розбудова національної освітньої системи на основі інклюзивних цінностей потребує методологічної переорієнтації освіти осіб з особливими потребами у її нормативно-правовому, термінологічному, організаційно-системному та змістовому вимірах. Впровадження інклюзивної практики потребує розгляду та розроблення нормативно-правових, психолого- педагогічних, програмно-змістових, соціально-психологічних засад.

Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)




    Наконечна, Лариса.
    Основоположні підходи в інклюзивній освіті в країнах Північної Америки та Україні / Л. Наконечна // Особлива дитина: навчання і виховання : наук., навч., інформ. журнал. - 2017. - № 4. - С. 65-72. - Бібліогр. в кінці ст.
Рубрики: Спеціальна педагогіка зарубіжних країн--Америка
Кл.слова (ненормовані):
інклюзивна освіта -- інклюзивна практика -- діти з особливими потребами -- мультидисциплінарний підхід -- середовищний підхід -- кондуктивний підхід -- особистісний підхід -- системний підхід -- командний підхід
Анотація: В статті представлено специфіку трактування та втілення ключових підходів в інклюзивній освіті в Канаді, США та Україні, що дає змогу виявити спільні та специфічні для нашої країни позиції. Розглянуто теоретичні позиції провідних зарубіжних вчених стосовно кожного з визначених підходів та вектори наукових позицій українських вчених. Визначено специфіку науково-методичного опрацювання цих підходів північноамериканськими дослідниками, що полягає в деталізації вихідних положень та конкретизацій прийомів та способів втілення кожного з них на практиці. Відповідно, цей порівняльний аналіз може бути використаний як основа для подальшого удосконалення та поширення інклюзивної практики в освітній системі України.

Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)




    Таранченко, Оксана.
    Соціальне інтегрування: інклюзивний концепт інклюзії / О. Таранченко // Особлива дитина: навчання і виховання : наук., навч., інформ. журнал. - 2017. - № 3. - С. 7-15. - Бібліогр. в кінці ст.
Рубрики: Спеціальна педагогіка--Інклюзивна
Кл.слова (ненормовані):
соціальне інтегрування -- інклюзія -- діти з особливими потребами -- соціальна дієздатність
Анотація: Розглянуто концепцію соціальної дієздатності. Виокремлено наукові бачення щодо феномену соціальної дієздатності. Акцентовано, що більшість зарубіжних учених вважають соціальну дієздатність глобальним конструктом, що складається зі значної кількості інтерактивних елементів, чимало з яких перебувають у фокусі актуальних науково-експериментальних студіювань.

Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)




    Якубенко, Олена.
    З чого розпочати роботу в інклюзивному класі [Текст] / Олена Якубенко // Початкова школа. - 2018. - № 12. - С. 50-51.
РУБ CUKK-VDPU
Рубрики: Педагогіка--Інклюзивна освіта
Кл.слова (ненормовані):
діти з особливими потребами -- інклюзивна освіта -- інклюзивні класи -- досвід роботи вчителя -- індивідуальна програма розвитку -- корекційно-розвиткові заняття
Анотація: Автор статті розповідає про власний досвід роботи в інклюзивному класі Коростишівського навчально-виховного комплексу "Загальноосвітня школа І-ІІ ст. – ліцей інформаційних технологій" імені Л. Х. Дарбіняна Житомирської області.





    Прокопчук, С. М.
    Формування батьківської компетентності за умов акмеологічного освітньо-реабілітаційного простору / С. М. Прокопчук // Виховна робота в школі : наук.-метод. журн. - 2019. - № 2. - С. 2-10. - Бібліогр. в кінці ст.
Рубрики: Спеціальна педагогіка--Робота з батьками
Кл.слова (ненормовані):
сім’я -- діти з особливими потребами -- робота з батьками -- модель партнерства "батьки - фахівці" -- Школа життєвої компетентності
Анотація: Обгрунтовано умови для формування батьківської компетентності за умов акмеологічного освітньо-реабілітаційного простору Рівненського НРЦ "Особливва дитина" на прикладі діяльності "Школи життєвої компетентності" для батьків, які виховують дітей із особливими освітніми потребами.

Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)




    Нікіщенко, Г. М.
    Збудуємо будиночки для звірят [Текст] : конспект комплексного заняття: ознайомлення з навколишнім світом, розвиток мовлення, конструювання ( для дітей з особливими освітніми потребами) / Г. М. Нікіщенко // Розкажіть онуку. - 2019. - N 7(липень). - С. 33-34 : ілюстр.
Рубрики: Діти з особливими освітніми потребами--Інклюзивне навчання
Кл.слова (ненормовані):
Діти з особливими потребами
Анотація: Для дітей з особливими освітніми потребами - спеціальне заняття у формі дидактичної гри, розвивальної гри з казковими персонажами.