І-672 Кушнерик, В. І. (Викл. ЧНУ). Семантика фонестем у сучасній німецькій мові [Текст] / В.І. Кушнерик> // Інозем. філол.: Укр. наук. зб. - Л. : Вид-во Львів. нац. ун-ту, 2004. - С. 75-81
Кл.слова (ненормированные): Звуконаслідування -- Звукосимволізм -- Значення слова Анотація: Досліджено функціонування фонестем у сучасній німецькій мові. На підставі проведеного експеременту робиться висновок про те, що фонетичному символізму притаманні властивості фреквентації. Дод.точки доступу: чернівецький автор, але не про Чернівці (Чернівецьку область) Є примірники у відділах: 1 Інв.Б 497538 - Б.ц. (вільний) |
Я60 Яненко, Т. Подорож до країни мовограй [Текст] / Т. Яненко> // Початкова школа. - 2007. - № 11. - С. 52-55. - Бібліогр.: 4 назв. Рубрики: Українська мова--Позакласна робота Кл.слова (ненормированные): паліндром -- рима -- значення слова Анотація: Конкурс "Свято рідної мови" |
Жовтянська, В. Психологічний механізм функціонування метафори [Текст] / В. Жовтянська> // Психологія і суспільство. - 2009. - № 3. - С. 81-90. - Бібліогр.: 18 назв. Рубрики: Психологія--Теорія Кл.слова (ненормированные): значення слова -- смисл -- метафора -- розуміння -- репрезентація -- суб'єктивний досвід Анотація: Стаття присвячена дослідженню механізмів розуміння і створення метафори. Вихідним положенням теоретичного аналізу є погляд на значення слова як на суб"єктивний процес репрезентації дійсності. З методологічного погляду, це вказує на те, що за значенням перебуває суб"єктивний спосіб виділення предметної сфери, пов"язаної з даним словом - йогг смисл. |
Вар'ян, І. Застосування технології "Збільшення дидактичних одиниць" на уроках української мови у 3 класі [Текст] / Ірина Вар'ян> // Початкова школа. - 2013. - № 3. - С. 10-13. - Бібліогр.: 5 назв. Рубрики: Українська мова--Урок Кл.слова (ненормированные): урок української мови -- слово -- значення слова Анотація: Надано план-конспект уроку з української мови за темою "Слово. Значення слова", мета якого - поглибити знання учнів про слово як основну номінативну одиницю; сформувати поняття про слова з прямим і переносним значенням, про синоніми й антоніми; ознайомити зі словами, що мають кілька значень та з омонімами. Замовлені прим-ки для відділів: ЧЗПЕРІОД |
Зі скарбниці культури мовлення [Текст]> // Українська мова і література в школі. - 2013. - № 2. - С. 26,32. Рубрики: Українська мова--Культура мовлення Кл.слова (ненормированные): іменники -- значення слова -- вислови -- займенники -- морфологічне оформлення -- сполучник Анотація: У рубриці "Зі скарбниці культури мовлення" представлені міні-статті про іменники, вислови, значення слів, оформлення лексем. Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене) |
Ющук, Іван. Логічна структура синтаксису / Іван Ющук> // Дивослово (Українська мова й література в навчальних закладах). - 2019. - № 11. - С. 30-34. - Бібліогр. в кінці ст. Рубрики: Синтаксис український--Логічна структура Кл.слова (ненормированные): сполучення слів -- значення слова -- синтагма -- речення -- члени речення Анотація: Мова – надзвичайно складний організм із безліччю елементів, призначених для забезпечення мислення та кодування й передачі інформації. Проте це не хаотичний набір різних виражальних засобів, а за певними правилами впорядковане складне ціле. В матеріалізації думки чільне місце належить синтаксисові, у якому діють свої чіткі закони й закономірності. Правильне розуміння їх забезпечує правильну побудову й правильне сприйняття висловлювань. Усі ці питання розглядає автор статті. Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене) |
Пономаренко, Наталія Бережімо крихітну свічечку букви "ї": літературно-музична композиція [Текст] / Наталія Пономаренко> // Українська мова і література в школі. - 2019. - № 6. - С. 44-46 Рубрики: Українська мова--Позакласна робота Кл.слова (ненормированные): позакласний захід з української мови -- літературно-музична композиція -- значення слова Анотація: У статті подано сценарій позакласного заходу, присвяченого урочистому відкриттю олімпіади з української мови. У сценарії наявні виступи-повідомлення про значення слова в житті людини, декламування поетичних творів на тему мови. Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене) |