Перегуда, Наталія. Медіаосвітні технології як чинник підвищення якості навчального процесу / Н. Перегуда> // Комп’ютер у школі та сім’ї : наук.-метод. журн. - 2017. - № 4. - С. 34-37 Рубрики: Інформаційні технології--У навчально-виховному процесі Кл.слова (ненормовані): МЕДІАОСВІТА -- МЕДІАТЕХНОЛОГІЇ -- МЕДІАЗАСОБИ -- МЕДІАКУЛЬТУРА -- МЕДІАГРАМОТНІСТЬ -- НАЦІОНАЛЬНА ОСВІТА -- СУЧАСНІ ОСВІТНІ ТЕХНОЛОГІЇ Анотація: У статті розкрито поняття медіаосвіти та суміжних із ним понять, що характеризують і доповнюють його. Наведено класифікацію медіатехнологій і надано їм характеристику. Виділено якісні чинники позитивного впливу застосування медіатехнологій в освітньому процесі. Розглянуто негативні фактори впливу мультимедійних засобів на педагогічну діяльність і сучасні проблеми запровадження медіатехнологій у навчальний процес. Є примірники у відділах: всього 1 : Ч/З№1(Універсальний) (1) Вільні: Ч/З№1(Універсальний) (1) |
Іванчук, Л. Використання медіадидактики на компетентнісно зорієнтованому уроці в початкових класах / Леся Іванчук> // Початкова школа. - 2018. - № 3. - С. 8-10. - Бібліогр.: 5 назв. Рубрики: Педагогіка--Початкове навчання Кл.слова (ненормовані): медіадидактика -- інформаційно-комунікаційні технології -- медіазасоби -- медіакомпетентність -- медіаграмотність -- медіаосвіта -- медіаосвітні технології -- технологічні прийоми -- початкова школа Анотація: У статті розглянуто аспекти використання інформаційно-комунікаційних технологій в початковій школі. |