Вінчура, Жанна. Формування культуромової особистості на сучасному уроці української літератури [Текст] / Ж. Вінчура> // Українська мова і література в школі. - 2008. - № 6. - С. 21-24. Рубрики: Українська література--Методика--Міжпредметні зв'язки--Українська мова Кл.слова (ненормовані): мовна компетентність Анотація: Розглядаються терміни "<словесність>", "<мовленнєва компетентність>" у контексті уроку української літератури. Наведено приклад роботи з мовою твору на основі повісті М. Коцюбинського "Тіні забутих предків". У додатку подано короткий словник термінів за темою статті. Замовлені прим-ки для відділів: ЧЗПЕРІОД |
В 488 Драч, Євдокія. Формування мовленнєвої компетенції [Текст] / Євдокія Драч> // Наукові записки [Вінницького держ. пед. ун-ту ім. Михайла Коцюбинського]. Серія : Філологія. - Вінниця, 2008. - Вип. 10, Т. 2. - С. 195-199. - Бібліогр.: с. 199.
Кл.слова (ненормовані): Мовна компетентність -- Мовний етикет -- Мовна норма -- Мовленнєва культура Є примірники у відділах: 1 Інв.В 71070 - Б.ц. (вільний) |
Шкваріна, Т. Сім законів ефективного навчання іноземної мови [Текст] / Т. Шкваріна> // Дошкільне виховання. - 2010. - № 6. - С. 20-21. Рубрики: Педагогіка--Дошкільне навчання--Навчання мовам Кл.слова (ненормовані): Навчання англійської мови -- Мовна компетентність Анотація: Про ефективне навчання дітей іноземної мови. В статті розкрито Закон № 3: Зразки мовлення - основа для формування іншомовної компетентності дошкільнят. Замовлені прим-ки для відділів: ЧЗПЕРІОД |
Левчук, М. Іншомовний простір навчального закладу [Текст] / М. Левчук> // Відкритий урок: розробки, технології, досвід. - 2012. - № 7/8. - С. 46-47 Рубрики: Іноземні мови--Методика викладання Психологія--Педагогічна Кл.слова (ненормовані): соціальна активність -- мовна компетентність Анотація: Стаття про створення іншомовного простору навчального закладу, при якому необхідно врахувати принципи організації навчально-виховного процесу при вивченні іноземної мови. Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене) |
Гнаткович, Тетяна Методичні аспекти формування мовної й мовленнєвої компетентностей школярів у процесі вивчення складносурядного речення [Текст] / Тетяна Гнаткович> // Українська мова і література в школі. - 2012. - № 6. - С. 2-8. - Бібліогр.: 12 назв. Рубрики: Українська мова--Синтаксис--Методика Українська мова--Розвиток мовлення--Методика Кл.слова (ненормовані): мовна компетентність -- мовленнєва компетентність -- складносурядне речення -- компетентнісний підхід -- етапізація технології лінгвістичного аналізу Анотація: У статті визначено методичні питання формування мовно-мовленнєвих компетентностей учнів дев'ятого класу у процесі вивчення складносурядного речення. Окреслюються завдання лінгвістичного аналізу тексту та ігрової технології на уроках української мови. Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене) |
Прищепа, О. Запобігання специфічним графіко-орфографічним помилкам молодших школярів [Текст] / Ольга Прищепа> // Початкова школа. - 2015. - № 11. - С. 31-34. - Бібліогр.: 4 назви. Рубрики: Українська мова--Початкове навчання--Орфографія Кл.слова (ненормовані): мовна компетентність -- графіко-орфографічні помилки -- заміна букв -- пропуск букв -- переставляння букв -- вставляння букв Анотація: У статті розглянуто специфічні графіко-орфографічні помилки, крім тих, що пов'язані із застосуванням правил правопису (заміна, пропускання, переставляння, вставляння), та деякі способи запобігання їм. Замовлені прим-ки для відділів: ЧЗПЕРІОД |
Кучеренко, І. Аспектні уроки української мови: витоки і сучасний стан [Текст] / Ірина Кучеренко> // Українська мова і література в школах України. - 2016. - № 4. - С. 15-22. - Бібліогр.: 15 назв. Рубрики: Українська мова--Урок Українська мова--Методика Кл.слова (ненормовані): типологія уроків української мови -- аспектні уроки -- класифікація аспектних уроків -- основні типи уроків -- мовна компетентність Анотація: Досліджено аспектні уроки української мови в ретроспективі та в сучасній інтерпретації. З урахуванням нових завдань мовної освіти й пріоритетних напрямів шкільного навчання мови охарактеризовано основні види сучасних аспектних уроків української мови, визначено структурні етапи, їх послідовність та варіативність. Замовлені прим-ки для відділів: ЧЗПЕРІОД |
Матвеєва, Наталя. Двомовність у світлі психолінгвістичних досліджень / Наталя Матвеєва> // Дивослово (Українська мова й література в навчальних закладах). - 2018. - № 11. - С. 42-44. - Бібліогр. 14 назв Рубрики: Білінгвізм--Психолінгвістичні аспекти Кл.слова (ненормовані): мовна особистість -- мовна система -- мовна компетентність -- мовна поведінка -- перемикання кодів Анотація: Висвітлено психолінгвістичні аспекти білінгвізму. Розглянуто різні теорії двомовності та результати впливу білінгвізму на когнітивні можливості індивідів. Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене) |
Грицай, Любов. Особливості співпраці закладу освіти з батьками та її роль у формуванні мовної компетентності як складника професійної [Текст] / Любов Грицай> // Українська мова і література в школах України. - 2020. - № 12. - С. 18-20. - Бібліогр.: 9 назв. Рубрики: Українська мова--Методика Педагогіка--Робота з батьками Кл.слова (ненормовані): мовна компетентність -- професійна компетентність -- співпраця з батьками -- спілкування -- мовознавчі поняття -- мовний розбір -- лінгвосоціокультурні компетенції -- виховання в процесі викладання Анотація: Мета статті - висвітлити особливості співпраці закладу освіти з батьками та її роль у формуванні мовної компетенції як складової професійної компетентності. Замовлені прим-ки для відділів: ЧЗПЕРІОД |