Шкваріна, Т.
    Сім законів ефективного навчання іноземної мови [Текст] / Т. Шкваріна // Дошкільне виховання. - 2010. - № 6. - С. 20-21.
РУБ CUKK-VDPU
Рубрики: Педагогіка--Дошкільне навчання--Навчання мовам
Кл.слова (ненормовані):
Навчання англійської мови -- Мовна компетентність
Анотація: Про ефективне навчання дітей іноземної мови. В статті розкрито Закон № 3: Зразки мовлення - основа для формування іншомовної компетентності дошкільнят.

Замовлені прим-ки для відділів: ЧЗПЕРІОД




    Шкваріна, Т.
    Сім законів ефективного навчання іноземної мови [Текст] / Т. Шкваріна // Дошкільне виховання. - 2010. - № 11. - С. 21-23.
РУБ CUKK-VDPU
Рубрики: Педагогіка--Дошкільне навчання--Навчання мовам
Кл.слова (ненормовані):
Навчання англійської мови
Анотація: В статті йдеться про те, як цікаво і з найбільшою користю для розвитку дітей навчити їх іноземної мови. Розкрито закон № 6: Заняття в системі - базова форма навчання дошкільнят іноземної мови.

Замовлені прим-ки для відділів: ЧЗПЕРІОД




    Шкваріна, Т.
    Сім законів ефективного навчання іноземної мови [Текст] / Т. Шкваріна // Дошкільне виховання. - 2010. - № 11. - С. 21-23.
РУБ CUKK-VDPU
Рубрики: Педагогіка--Дошкільне навчання--Навчання мовам
Кл.слова (ненормовані):
Навчання англійської мови
Анотація: В статті йдеться про те, як цікаво і з найбільшою користю для розвитку дітей навчити їх іноземної мови. Розкрито закон № 6: Заняття в системі - базова форма навчання дошкільнят іноземної мови.

Замовлені прим-ки для відділів: ЧЗПЕРІОД




    Мокіна, А.
    Наочність у навчанні старших дошкільників усного англійського мовлення [Текст] / Анна Мокіна // Початкова школа. - 2014. - № 8. - С. 25-28. - Бібліогр.: 9 назв.
РУБ CUKK-VDPU
Рубрики: Педагогіка--Дошкільне навчання--Навчання мов
Кл.слова (ненормовані):
наочність -- засоби навчання -- мультимедійна презентація -- аудіювання -- метод повної фізичної реакції -- навчання англійської мови
Анотація: У статті визначено психофізіологічні передумови і методичну доцільність використання унаочнення для навчання старших дошкільників англійської мови. Виділено критерії класифікації наочності. Проаналізовано поняття "наочність", "засоби навчання". Проілюстровано використання різних видів унаочнення, зокрема мультимедійної презентації, для навчання розуміння на слух старшими дошкільниками англомовної розповіді.

Замовлені прим-ки для відділів: ЧЗПЕРІОД