CUKK-VDPU-170644

   Україна. Кабінет Міністрів.

   
    Про затвердження Національної рамки кваліфікацій : постанова № 1341 від 23.11.2011 [Текст] : законы и законодательные акты // Інформаційний збірник Міністерства освіти і науки України. - 2012. - № 1/2. - С. 56-64.
РУБ CUKK-VDPU
Рубрики: Освіта--Законодавчі і директивні матеріали
   Вища освіта--Законодавчі і директивні матеріали

Кл.слова (ненормовані):
Національна рамка кваліфікацій


Дод.точки доступу:
Україна. Кабінет Міністрів




    Сухарніков , Юрій.
    Концептуальні підстави розробки і впровадження національної рамки (академічних кваліфікацій України) / Ю. Сухарніков // Вища школа. - 2012. - № 3. - С. 16-38 : табл. - Бібліогр.: с. 16-38
Рубрики: Вища освіта--Кваліфікаційні рівні--Наукові
Кл.слова (ненормовані):
Національна рамка кваліфікацій -- Болонський процес -- Компетеньності -- людський ресурс
Анотація: Розглядаються концептуальні підстави розробки Національної рамки кваліфікацій в Україні. Детально розглянутий процес формування й висування цілей при розробці НРК, її втіленні в реальному результаті діяльності й смислоутворюючий зміст практики впровадження рамки в Україні.

Утримувачі документа:
КДПУ ім. В. Винниченка : вул. Шевченка, 1
Є примірники у відділах:
(30.03.2012р. - Б.ц.) (вільний)




    Зіньковський, Юрій.
    Новий етап взаємодії системи освіти та ринку праці / Юрій Зіньковський // Вища школа. - 2012. - № 3. - С. 39-50 : табл.
Рубрики: Вища освіта--Кваліфікаційні рівні--Наукові
Кл.слова (ненормовані):
Національна рамка кваліфікацій -- освітянська рамка кваліфікацій -- ринок праці -- освітянські компетенції
Анотація: Автор вважає, що завдання розробки і впровадження Національної рамки кваліфікацій буде успішно виконано тільки за умов спільної діяльності представників двох сфер - праці та освіти. Ядром національної системи кваліфікацій є національна рамка кваліфікацій праці. Сфера навчання повинна бути нормована спеціальною освітянською рамкою кваліфікацій, у якій кінцеві якості того, хто навчається, характеризуються відомою освітянською тетрадою - знання, уміння, навички, компетенції, які параметруються як достатні дескриптори.

Утримувачі документа:
КДПУ ім. В. Винниченка : вул. Шевченка, 1
Є примірники у відділах:
(30.03.2012р. - Б.ц.) (вільний)




    Вітренко, Юрій.
    Взаємозв’язок освіти та зайнятості населення України в умовах ринкової економіки: пошук узгодженості [Текст] / Ю. Вітренко // Вища школа : наук.-практ. вид. - 2013. - № 3. - С. 7-18 : табл. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 1682-2366
Рубрики: Вища освіта--Освіта і суспільство
Кл.слова (ненормовані):
освітня діяльність -- зайнятість -- ринок освітніх послуг -- ринки рпаці й робочої сили -- Національна рамка кваліфікацій -- переліки підготовки кадрів -- система національних рахунків -- класифікатор видів економічної діяльності -- державне замовлення
Анотація: Розкривається роль Національної рамки кваліфікацій як дієвого інструменту подолання неузгодженості розвитку освіти та визначення потреб ринку праці у кваліфікованих кадрах. Висловлюється переконання, що Національна рамка кваліфікацій повинна містити положення щодо необхідності узгодження класифікації галузей освіти (напрямів підготовки кадрів) із класифікатором видів економічної діяльності.

Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)




    Панасевич, Дмитро.
    Ще раз про кваліфікації фахівців з вищою освітою / Д. Панасевич // Вища школа : наук.-практ. вид. - 2014. - № 3/4. - С. 38-51. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 1682-2366
Рубрики: Вища освіта--Національна система кваліфікацій освіти
   Вища освіта--Стандарти

Кл.слова (ненормовані):
державний стандарт вищої освіти -- професійний стандарт вищої освіти -- освітній стандарт вищої освіти -- кваліфікація -- Національна рамка кваліфікацій -- працевлаштування -- практична підготовка студентів -- спеціаліст -- магістр
Анотація: Аналізується проблема визначення кваліфікацій у системі вищої школи. Розглядаються різні підходи до визначення кваліфікацій (ступенів) випускників вищих навчальних закладів з урахуванням вимог Національної рамки кваліфікацій. Обгрунтовується пропозиція присвоювати кваліфікацію "спеціаліст" випускникам інженерних спеціальностей, кваліфікацію "магістр" - випускникам всіх інших спеціальностей відповідно до чинного переліку напрямів і спеціальностей.

Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)




    Лукашенко, А.
    Нормативно-правове регулювання питань кваліфікацій у вищій освіті України: тенденції розвитку [Текст] / А. Лукашенко // Юридичний вісник. - 2014. - № 2. - С. 80-85. - Бібліогр.:12 назв.
Рубрики: Вища освіта в Україні--Кваліфікація--Нормативно-правове регулювання
Кл.слова (ненормовані):
Національна рамка кваліфікацій
Анотація: Метою статті є вивчення та аналіз нормативно-правових актів та законопроектів з питань кваліфікацій вищої освіти України.Основними завданнями є визначення пріоритетних стратегій та тенденцій розвитку кваліфікацій вищої освіти в рамках науки конституційного права.





    Панасевич, Дмитро.
    Деякі методологічні та практичні підходи до складання переліку спеціальностей фахівців з вищою освітою / Д. Панасевич // Вища школа : наук.-практ. вид. - 2014. - № 7. - С. 13-37. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 1682-2366
Рубрики: Вища освіта--Національна система кваліфікацій освіти
Кл.слова (ненормовані):
напрям підготовки -- бакалавр -- спеціаліст -- магістр -- галузь знань -- галузь професійної діяльності -- спеціальність -- спеціалізація -- Національна рамка кваліфікацій
Анотація: Пропонуються різні методологічні підходи до складання єдиного переліку спеціальностей для всіх фахівців з вищою освітою. Проаналізовано кількість та назви галузь знань. Запропоновано єдиний перелік інженерних спеціальностей фахівців з вищою освітою для 19 галузей професійної діяльності.

Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)




    Сухарніков, Юрій.
    Методологічні засади перебудови й осучаснення вищої освіти України / Ю. Сухарніков // Вища школа : наук.-практ. вид. - 2015. - № 11/12. - С. 35-61 . - ISSN 1682-2366
Рубрики: Вища освіта--Реформування
Кл.слова (ненормовані):
освітнє законодавство -- освітні правовідносини -- учіння -- освітня діяльність -- освітня програма -- освітні послуги -- навчання -- кваліфікація -- Національна рамка кваліфікацій -- освітньо-кваліфікаційний рівень
Анотація: Розглядаються розбіжності сутнісних засад функціонування систем вищої освіти в Україні та європейського простору вищої освіти, а також пов’язані з цим розбіжності у дидактичному трактуванні основоположних термінів, які забезпечують розробку адекватного методологічного "шлейфа" модернізації й реформування вищої освіти України, а також торкаються засад педагогічного мислення.

Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)




   
    Модернізація вищої освіти: нормативно-правове та організаційне забезпечення [Текст] / В. Погребняк [та ін.] // Вища школа : наук.-практ. вид. - 2016. - № 10. - С. 20-27 . - ISSN 1682-2366
Рубрики: Вища освіта--Стандарти
   Вища освіта--Реформування

Кл.слова (ненормовані):
рівень вищої освіти -- ступінь вищої освіти -- кваліфікаційний рівень -- Національна рамка кваліфікацій -- компетентність -- стандарт вищої освіти -- науково-методичні комісії -- Національне агенство із забезпечення якості вищої освіти
Анотація: Проаналізовано комплекс нормативно-правових актів та організаційних заходів, спрямованих на імплементацію Закону України "Про вищу освіту". Встановлено, що центральним органом виконавчої влади у сфері освіти і науки створена необхідна нормативно-методична база для модернізації системи та змісту вищої освіти, сформовані науково-методичні комісії та організована їх діяльність з розроблення стандартів нового покоління. Висвітлено структуру та вимоги до розробки стандартів вищої освіти. Наголошено на компетентнісному підході до визначення вимог до фахівця при створенні нових стандартів. Проекти стандартів будуть розміщуватись на офіційному сайті МОН України для громадського обговорення.


Дод.точки доступу:
Погребняк, Віталій; Дашковська, Олена; Власюк, Оксана; Солоденко
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)