Ганначенко, С. Л..
    Інноваційні ресурсозберігаючі технології в землеробстві [Текст] / С. Л. Ганначенко // Економіка АПК. - 2012. - № 1. - С. 99-103. - Бібліогр. в підрядк. прим.
Рубрики: Землеробство--Органічне--Розвиток--Україна
   Землекористування в Україні--Системи землеробства

   Землекористування--Раціональне

Кл.слова (ненормовані):
Землеохоронні витрати -- Земельні ресурси -- Органічна продукція
Анотація: Досліджено доцільність застосування інноваційних ресурсозберігаючих технологій у землеробстві, впровадження яких забезпечує попередження і припинення деградації земель, збереження й відтворення родючості грунтів, поліпшення екологічного стану довкілля, підвищення економічної ефективності та стабільності виробництва.





    Письменська, О. А.
    Розвиток органічного сільського господарства в Європі [Текст] / О. А. Письменська // Економіка АПК. - 2012. - № 2. - С. 141-144. - Бібліогр. в підрядк. прим.
Рубрики: Землеробство--Органічне--Розвиток--Україна
   Сільськогосподарські землі--Обробіток грунту

   Екологія--Органічне виробництво

Кл.слова (ненормовані):
Органічне фермерство -- Органічне виробництво -- Органічна продукція
Анотація: Досліджено розвиток органічного сільського господарства в європейських країнах. Проаналізовано статистичні дані, які показують, що зростаючий попит і загальна загальна заінтересованість населення в органічній продукції є стимулом для фермерів застосувати екологічно чисті технології.





    Капінос, С. С..
    Органічне сільське господарство в США [Текст] / С. С. Капінос // Економіка АПК. - 2012. - № 2. - С. 158-162. - Бібліогр. в підрядк. прим.
Рубрики: Економіка США--Аграрний сектор
   Землеробство--Органічне--Розвиток

   Економіка сільського господарства--Виробництво

Кл.слова (ненормовані):
Органічне виробництво -- Органічна продукція -- Здорове харчування
Анотація: Висвітлено основні аспекти сертифікації органічного виробництва сільськогосподарської продукції, досліджено методи її маркування. Проаналізовано основні канали реалізації органічної сільськогосподарської продукції в США.





    Скачек, Н. Ю.
    Методичні підходи до відображення даних щодо органічної продукції у вітчизняній статистиці [Текст] / Н. Ю. Скачек // Статистика України. - 2012. - № 3. - С. 25-29. - Бібліогр. в кінці ст.
Рубрики: Статистика--Економіка підприємств--Україна
   Статистика --Теорія та методологія--Соціально-економічний розвиток

Кл.слова (ненормовані):
органічна продукція -- статистика органічної продукції -- виробники органічної продукції -- сертифікація -- маркування





    Мельничук, Я. П.
    Організаційні аспекти ведення органічного землеробства [Текст] / Я. П. Мельничук // Економіка АПК. - 2015. - № 10. - С. 97-103. - Бібліогр. в кінці ст.
Рубрики: Екологізація виробництва--Сільськогосподарська продукція
   Органічна продукція

   Продукція --Екологічно чиста--Вітчизняний ринок

   Екологічна сертифікація

Кл.слова (ненормовані):
Органічна продукція -- Маркування -- Сертифікація
Анотація: Розглянуто особливості та принципи ведення органічного землеробства, досліджено питання сертифікації виробників органічної продукції. Наводиться інформація про правове регулювання органічного землеробства й досліджено рівні його організаційно-економічного механізму.





    Артиш, В. І.
    Виробництво та реалізація органічної продукції в світі [Текст] / В. І. Артиш // Економіка АПК. - 2017. - № 3. - С. 82-86 : рис. - Бібліогр. в кінці ст.
Рубрики: Аграрне виробництво--Органічна продукція--Зарубіжний досвід
Кл.слова (ненормовані):
органічна продукція -- органічне виробництво -- екологічний менеджмент -- експорт -- імпорт -- попит
Анотація: Мета статті - дослідження виробництва та реалізації органічної продукції в світі, аналіз ринку й визначення пріоритетних напрямів його розвитку. Доведено, що на розвиток органічного виробництва істотно впливає попит на органічну продукцію з урахуванням ціни й грошових доходів населення. Визначення обсягів попиту сприятиме прогнозуванню важливих тенденцій щодо виробництва та обсягів продажу органічної продукції на сучасному етапі.





    Дудар, Т. Г.
    Маркетинг у системі формування ринку органічної агропродовольчої продукції [Текст] / Т. Г. Дудар, О. Т. Шумейко, В. Т. Дудар // Економіка АПК. - 2017. - № 7. - С. 46-54. - Бібліогр. в кінці ст.
Рубрики: Аграрний ринок--Органічна продукція
Кл.слова (ненормовані):
маркетинг -- органічна продукція -- екологічний маркетинг
Анотація: Мета статті - розкриття сутності поняття "маркетинг органічної продукції", дослідження концептуальних взаємозв'язків маркетингу органічної агропродовольчої продукції з екологічним маркетингом, маркетингом відносин, стратегічним, соціальним і маркетингом комплексної якості в контексті повноцінного й безпечного здорового харчування людей, збереження довкілля.


Дод.точки доступу:
Шумейко, О. Т.; Дудар, В. Т.




    Оверковська, Тетяна.
    Правові ознаки органічного виробництва сільськогосподарської продукції в Україні [Текст] / Тетяна Оверковська // Підприємництво, господарство і право. - 2017. - № 11. - С. 94-98. - Бібліогр. в кінці ст.
Рубрики: Сільськогосподарська продукція--Органічне виробництво--Правове регулювання--Україна
Кл.слова (ненормовані):
органічна продукція -- перехідний період -- екологічно чиста продукція -- оцінювання придатності земель -- оцінювання відповідності
Анотація: Стаття присвячена аналізу правових ознак виробництва органічної сільськогосподарської продукції та сировини, визначенню важливості цього виду діяльності на сучасному етапі розвитку суспільних відносин, а також формулюванню висновків, заснованих на положеннях чинного законодавства України і правової доктрини.

Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)




    Кузняк, Б. Я.
    Органічне виробництво – основа здоров’я людей і природи [Текст] / Б. Я. Кузняк // Економіка України. - 2018. - № 7. - С. 76-83. - Бібліогр. в кінці ст.
Рубрики: Сільськогосподарська продукція--Органічне виробництво
Кл.слова (ненормовані):
органічна продукція -- маркетинг -- інновації -- мінеральні й органічні добрива -- сівозміна -- навколишнє природне середовище -- гумус
Анотація: Запропоновано форми і методи сприяння розвитку органічного сільського господарства, споживанню органічної продукції та її легалізації через довготривалу концепцію маркетингу. Наголошено на необхідності розроблення комплексу нормативно-правових актів, які б сприяли реалізації положень Закону України “Про виробництво та обіг органічної сільськогосподарської продукції та сировини”. Визначено основні принципи та умови органічного виробництва, шляхи вирішення існуючих проблем його розширення.

Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)




   
    Органічне виробництво - прийнято новий закон України [Текст] // Пасіка. - 2018. - № 9. - С. 4-6 : іл. - За матеріалами сайту Baker Tilly . - ISSN 1814-4764
Рубрики: Органічне виробництво--Законодавство--Україна
Кл.слова (ненормовані):
органічна продукція -- паралельне виробництво -- сертифікація органічної продукції -- маркування органічної продукції
Анотація: Розглянуті основні положення Закону України № 2496-VIII від 2 серпня 2018 року "Про основні принципи і вимоги до органічного виробництва, обігу та маркування органічної продукції". Прийняття "органічного" Закону надасть поштовх до сталого розвитку органічного виробництва в Україні, підвищить конкурентоспроможність органічної продукції та розширить зовнішні ринки для її збуту. Окрім того, цей Закон є важливим для гармонізації національного законодавства з європейськими вимогами у сфері органічного виробництва.

Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)




    Золотницька, Ю. В.
    Становлення та розвиток сімейного фермерства у Польщі: досвід для України [Текст] / Ю. В. Золотницька // Економіка АПК. - 2020. - № 2. - С. 45-54 : табл. - Бібліогр. в кінці ст.
Рубрики: Фермерство--Сімейне--Україна
   Сімейні ферми--Розвиток--Польща

Кл.слова (ненормовані):
фермерство -- сімейні ферми -- особисті селянські господарства -- сталий розвиток сільських територій -- органічна продукція -- органічне виробництво
Анотація: Мета статті - розкрити етапи і ключові фактори сталого розвитку сімейного фермерства у Польщі та, з урахуванням успішного європейського досвіду і національних особливостей, окреслити перспективи розвитку сімейних ферм в Україні. Доведено викладені теоретичні положення та методичні підходи до рівня конкретних рекомендацій стосовно розвитку сімейного фермерства в Україні.





    Ларіна, Ярослава.
    Веган-споживачі як перспективний сегмент ринку органічної продукції [Текст] / Ярослава Ларіна // Маркетинг в Українi. - 2021. - № 4. - С. 43-45 : рис. - Бібліогр.: с. 45
Рубрики: Маркетингові технології
Кл.слова (ненормовані):
органічна продукція -- веганство -- здорове харчування
Анотація: Веган-споживачі являють собою перспективний сегмент у світі і в Україні, значною мірою, для виробників органічної продукції.

Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)