Бурим , О. Взаимодействие школы и семьи в процессе социального воспитания личности в частных учебных заведениях [Текст] / О. Бурим > // Соціальна педагогіка: теорія та практика. - 2005. - №1. - С. 40-44. - Бібліогр.:4 назви. Рубрики: Соціальне виховання Сімейне виховання Соціальна педагогіка Кл.слова (ненормовані): Соціальні протиріччя -- Освітня система -- Приватна школа |
Бірюкова, Марина. Аспірантура і докторантура як механізм формування інтелектуального потенціалу держави [Текст] / Марина Бірюкова> // Вища школа. - 2010. - № 2. - С. 52-59 Рубрики: Вища освіта--Аспірантура Вища освіта--Докторантура Кл.слова (ненормовані): освіта дорослих -- дослідження -- освітня система -- наукових -- кадри Анотація: Стаття присвячена актуальним питанням розвитку аспірантури та докторантури як показників та наукового потенціалу навчального закладу. У статті представлений досвід Народної української академії щодо оптимізації діяльності аспірантури та докторантури. Є примірники у відділах: всього 1 Вільні: 1 |
Павлюк, Світлана. Розвиток освітньо-наукового комплексу Німеччини в умовах європейської інтеграції / Світлана Павлюк> // Вища школа. - 2011. - № 5/6. - С. 61-70 : граф. - Бібліогр. в кінці ст. Рубрики: Вища освіта--Зарубіжні країни--Німеччина Кл.слова (ненормовані): інновації -- еміграція -- економічні події -- світова наука -- диференціація освіти -- освітні нерівності -- професійно-технічна освіта -- інновації в школі -- освітня система Анотація: Розглянуто особливості розвитку середньої і вищої освіти та науки в сучасній Німеччині, пов'язані з необхідністю розбудови суспільства знань і наближенням хвилі надвисоких технологій. Утримувачі документа: КДПУ ім. В. Винниченка : вул. Шевченка, 1 Є примірники у відділах: (05.07.2011р. - Б.ц.) (вільний) |
Ревасевич, Ірина. Методологічна рефлексія складників освітології як інтегрального наукового напряму [Текст] / І. Ревасевич> // Психологія і суспільство : укр. теорет.-метод. соціогуманіт. часоп. - 2014. - № 3. - С. 57-68. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 1810-2131 Рубрики: Освіта--Теорія й методологія Кл.слова (ненормовані): освітня система -- освітологія -- едукологія -- освітознавство -- теорія освітньої діяльності -- вітакультурна методологія Анотація: Дослідження презентує структурно-параметричний синтез і порівняльний аналіз вітчизняних і зарубіжних наукових підходів цілісного вчення про освіту. Здійснена методологічна рефлексія вказаних теоретичних систем дозволила визначити сутнісні відмінності наявних в широкому обігу дефініцій "освітологія", "едукологія", "освітознавство" та порівняти об’єкт, предмет, основні тематизми й узмістовлення у напрацюваннях українських і світових дослідників. Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене) |