Бурим , О.
    Взаимодействие школы и семьи в процессе социального воспитания личности в частных учебных заведениях [Текст] / О. Бурим // Соціальна педагогіка: теорія та практика. - 2005. - №1. - С. 40-44. - Бібліогр.:4 назви.
Рубрики: Соціальне виховання
   Сімейне виховання

   Соціальна педагогіка

Кл.слова (ненормовані):
Соціальні протиріччя -- Освітня система -- Приватна школа





    Бірюкова, Марина.
    Аспірантура і докторантура як механізм формування інтелектуального потенціалу держави [Текст] / Марина Бірюкова // Вища школа. - 2010. - № 2. - С. 52-59
Рубрики: Вища освіта--Аспірантура
   Вища освіта--Докторантура

Кл.слова (ненормовані):
освіта дорослих -- дослідження -- освітня система -- наукових -- кадри
Анотація: Стаття присвячена актуальним питанням розвитку аспірантури та докторантури як показників та наукового потенціалу навчального закладу. У статті представлений досвід Народної української академії щодо оптимізації діяльності аспірантури та докторантури.

Є примірники у відділах: всього 1
Вільні: 1




    Павлюк, Світлана.
    Розвиток освітньо-наукового комплексу Німеччини в умовах європейської інтеграції / Світлана Павлюк // Вища школа. - 2011. - № 5/6. - С. 61-70 : граф. - Бібліогр. в кінці ст.
Рубрики: Вища освіта--Зарубіжні країни--Німеччина
Кл.слова (ненормовані):
інновації -- еміграція -- економічні події -- світова наука -- диференціація освіти -- освітні нерівності -- професійно-технічна освіта -- інновації в школі -- освітня система
Анотація: Розглянуто особливості розвитку середньої і вищої освіти та науки в сучасній Німеччині, пов'язані з необхідністю розбудови суспільства знань і наближенням хвилі надвисоких технологій.

Утримувачі документа:
КДПУ ім. В. Винниченка : вул. Шевченка, 1
Є примірники у відділах:
(05.07.2011р. - Б.ц.) (вільний)




    Ревасевич, Ірина.
    Методологічна рефлексія складників освітології як інтегрального наукового напряму [Текст] / І. Ревасевич // Психологія і суспільство : укр. теорет.-метод. соціогуманіт. часоп. - 2014. - № 3. - С. 57-68. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 1810-2131
Рубрики: Освіта--Теорія й методологія
Кл.слова (ненормовані):
освітня система -- освітологія -- едукологія -- освітознавство -- теорія освітньої діяльності -- вітакультурна методологія
Анотація: Дослідження презентує структурно-параметричний синтез і порівняльний аналіз вітчизняних і зарубіжних наукових підходів цілісного вчення про освіту. Здійснена методологічна рефлексія вказаних теоретичних систем дозволила визначити сутнісні відмінності наявних в широкому обігу дефініцій "освітологія", "едукологія", "освітознавство" та порівняти об’єкт, предмет, основні тематизми й узмістовлення у напрацюваннях українських і світових дослідників.

Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)