Чертова, К.
    Соціальне виховання як предмет соціальної педагогіки [Текст] / К. Чертова // Соціальна педагогіка: теорія та практика. - 2005. - №1. - С. 26-29. - Бібліогр.:8 назв.
Рубрики: Соціальна педагогіка
Кл.слова (ненормовані):
Соціально-педагогічні проблеми -- Процес соціалізації





    Михайленко, О. Р.
    Проблеми нагляду за додержанням і застосуванням законів (загальний нагляд) в Україні [Текст] / О.Р. Михайленко; О.Р. // Вісник Академії адвокатури України. - 2004. - №1. - С. 32-39. - Бібліогр.:17 назв.
Рубрики: Прокурорський нагляд
Кл.слова (ненормовані):
Загальний нагляд -- Прокуратура -- Предмет і об'єкт нагляду -- Наглядова діяльність





    Селіванов, В.
    Предмет дослідження - державна політика [Текст] / В. Селіванов // Віче. - 2005. - № 1. - С. 8-13 : портр. - Бібліогр. в кінці ст.
Рубрики: Правова держава
   Державна політика






    Єресько, О. В.
    Особливості змісту шкільного предмета "Основи здоров'я" [Текст] / О.В. Єресько // Безпека життєдіяльності. - 2005. - № 2. - С. 56-59
Рубрики: Основи здоров'я--Методика викладання
Кл.слова (ненормовані):
ЗМІСТ -- ПРЕДМЕТ -- ПРОГРАМА НАВЧАЛЬНА -- МАТЕРІАЛ -- ЗНАННЯ -- ВМІННЯ -- Ставлення -- Навички
Анотація: "Основи здоров'я" - інтегрований шкільний предмет, що за змістом об'єднує питання здоров'я та безпеки життєдіяльності. Його завданням є формування в учнів свідомого ставлення до свого життя і здоров'я, оволодіння основами здорового способу життя, життєвими навичками безпечної та здорової поведінки





    Гришина, Т.
    Предмет суспільних відносин як елемент об'єкта складу злочину, передбаченого ст. 398 КК України [Текст] / Т. Гришина // Юридична Україна. - 2005. - № 2. - С. 64-70. - Біббліогр.: 15 назв.
Рубрики: Кримінальний кодекс України--Кваліфікація злочинів
Анотація: Метою статті є визначення предмета суспільних відносин, що дозволить визначити на науковій основі суспільні відносини, які виступають об'єктом складу злочину. На погляд автора, це має істотно вплинути на вирішення питання, що є безпесореднім об'єктом досліджуваного складу злочину.

Є примірники у відділах:
(.2005р. - Б.ц.) (вільний)




    Пономарьова, О. М.
    Методика викладання предмета "Основи безпеки життєдіяльності" в середній загальноосвітній школі [Текст] / О.М. Пономарьова // Безпека життєдіяльності. - 2005. - № 3. - С. 38-39. - Библиогр.: 3 назви
Рубрики: Основи безпеки життєдіяльності--Методика викладання
Кл.слова (ненормовані):
ПРОЦЕС -- Навчання -- ПРЕДМЕТ -- Специфіка
Анотація: Яким повинен бути процес навчання ОБЖД учнів, щоб в результаті сформувати особистість з високим рівнем культури безпеки ? Запропоновані матеріали апробовані під час підготовки счителів ОБЖД у Пензенському державному педагогічному університеті ім. В.Г. Белінського (Росія)





    Лісовий, Василь
    Предмет і метод метафізики [Текст] / Василь Лісовий // Філософська думка. - 2000. - № 4. - С. 118-152
Рубрики: Метафізика--Предмет





    Ляхоцька, Л.
    Мова як провідний елемент національного виховання молоді [Текст] / Л.Ляхоцька // Пам'ять століть. - 2000. - N1. - С. 155-159
Рубрики: Мова--Предмет національного виховання
   Національне виховання молоді






    Кубко, Є.
    Про предмет адміністративного права [Текст] / Є.Кубко // Право України . - 2000. - № 5. - С. 3-6
Рубрики: Адміністративне право України





    Романов, Н.
    Перешкода та небезпека для руху як предмет дослідження в справах про дорожньо-транспортні події [Текст] / Н.Романов // Право України . - 2000. - N 8. - С. 78-80
Рубрики: Безпека дорожнього руху в Україні--Порушення правил--Судовий розгляд
   Судові справи--Порушення правил безпеки дорожнього руху






    Смітієнко, В.
    Насильницька некорислива злочинність як предмет правового дослідження [Текст] / В.Смітієнко // Право України . - 2000. - N 8. - С. 133-135
Рубрики: Злочини--Поняття--Некорисливі злочини





    Сташків , Б.
    Предмет права соціального забезпечення: погляд на проблему [Текст] / Б.Сташків // Право України . - 2000. - N 9. - С. 71-75
Рубрики: Соціальний захист в Україні--Право





    Чугуніков, І. І.
    До питання про предмет кримінально-правового регулювання [Текст] / І.І.Чугуніков // Вісник Верховного Суду України. - 2000. - № 6. - С. 45-48
Рубрики: Кримінально-правове регулювання





    Мацько, Л.
    Риторіка: предмет, основні поняття, розділи [Текст] / Л.Мацько // Дивослово. - 2001. - № 12. - С. 28-31
Рубрики: Риторика





    Лісовий, Василь
    Предмет і метод метафізики: стаття друга [Текст] / Василь Лісовий // Філософська думка. - 2001. - № 2. - С. 83-123
Рубрики: Метафізика--Предмет





    Конох, М.
    Філософія освіти як предмет соціально-філософського аналізу [Текст] / М.Конох // Філософська думка. - 2001. - № 4. - С. 127-146
Рубрики: Філософія освіти





    Пушкарьова, Т.
    Програма інтегрованого курсу " Навколишній світ " ( 1-4 класи ) [Текст] : ( Інтегрований курс " Навколишній світ " реалізує навчальний предмет " Я і Україна " ) / Т.Пушкарьова // Початкова школа. - 2001. - № 8 . - С. 31-35
Рубрики: Навколишній світ--Методика викладання--Інтегрований курс





    Валюх, В.
    Інтереси держави як предмет представництва прокурором в суді [Текст] / В.Валюх // Право України. - 2001. - № 2. - С. 112-114
Рубрики: Прокуратура України--Представництво інтересів





    Лисенко, О.
    Предмет порівняльного правознавства [Текст] / О.Лисенко // Право України. - 2001. - № 3. - С. 54-57
Рубрики: Правознавство--Порівняльне





    Лащук, Є.
    Інформація з обмеженним доступом як предмет злочину [Текст] / Є.Лащук // Право України. - 2001. - № 3. - С. 75-78
Рубрики: Інформація--Конфіденційна