Соколенко, Лілія. Різні типи прикладних задач, що призначені для вивчення інтеграла та його застосувань у курсі алгебри і початків аналізу [Текст] / Л. Соколенко, В. Швець> // Математика в рідній школі : наук.-метод. журн. - 2015. - № 1/2. - С. 20-28. - Бібліогр. в кінці ст. Рубрики: Математична освіта--Планування учбового процесу, підручники Алгебра і початки аналізу--Інтеграл та його застосування Кл.слова (ненормовані): ПРОФІЛЬНЕ НАВЧАННЯ МАТЕМАТИКИ -- інтеграл Анотація: Розглядається система прикладних задач, призначених для вивчення інтеграла та його застосувань у курсі алгебри і початків аналізу старшої профільної школи. Дод.точки доступу: Швець, Василь Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене) |
Швець, Василь. Наближені обчислення під час вивчення степеневої функції [Текст] / В. Швець, І. Жук> // Математика в рідній школі : наук.-метод. журн. - 2015. - № 3. - С. 18-23 : табл. - Бібліогр. в кінці ст. Рубрики: Математика--Методика навчання і викладання Алгебра і початки аналізу--Методика навчання та викладання Кл.слова (ненормовані): ПРОФІЛЬНЕ НАВЧАННЯ МАТЕМАТИКИ Анотація: Розглядається фрагмент розробленої експериментальної програми з алгебри і початків аналізу для 10 класу з урахуванням методів наближених обчислень. Дод.точки доступу: Жук, Ірина Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене) |
Репета, Віктор. Узагальнення як джерело нових математичних задач [Текст] / Віктор Репета, О. Томащук> // Математика в рідній школі : наук.-метод. журн. - 2015. - № 3. - С. 23-28 : рис. Рубрики: Математика--Методика навчання і викладання Кл.слова (ненормовані): ПРОФІЛЬНЕ НАВЧАННЯ МАТЕМАТИКИ Анотація: Пошуки шляхів підвищення ефективності процесу навчання математики в школі. Дод.точки доступу: Томащук, Олексій Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене) |
Томащук, Олексій. Розв’язування задач на знаходження області значень функції [Текст] / О. Томащук, В. Репета, О. Лещинський> // Математика в рідній школі : наук.-метод. журн. - 2015. - № 4. - С. 24-31. - Бібліогр. в кінці ст. Рубрики: Математична освіта--Планування учбового процесу, підручники Математика--Методика навчання і викладання Математика--Задачі Кл.слова (ненормовані): ПРОФІЛЬНЕ НАВЧАННЯ МАТЕМАТИКИ -- розв’язування задач з математики -- знаходження області значень функції -- ЗАДАЧІ З МАТЕМАТИКИ Анотація: Розглядається одне із важливих умінь, яким мають володіти випускники середніх загальноосвітніх навчальних закладів, це є вміння розв’язувати задачі на знаходження області значень функції. Дод.точки доступу: Репета, Віктор; Лещинський, Олег Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене) |
Мартищук, Оксана. Використання логічних понять під час розв’язування рівнянь і нерівностей у курсі математики старшої школи [Текст] / О. Мартищук, І. Литвиненко> // Математика в рідній школі : наук.-метод. журн. - 2015. - № 5. - С. 26-30 Рубрики: Математика--Методика навчання і викладання Математична освіта--Профільне навчання Кл.слова (ненормовані): ПРОФІЛЬНЕ НАВЧАННЯ МАТЕМАТИКИ Анотація: Ознайомлення учнів з логічною основою математичних міркувань. Дод.точки доступу: Литвиненко, Ірина Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене) |
Кугай, Наталія. Математичне моделювання як засіб формування методологічної компетентності вчителя математики [Текст] / Н. Кугай, Є. Борисов> // Математика в рідній школі : наук.-метод. журн. - 2015. - № 5. - С. 31-34. - Бібліогр.: с. 34 Рубрики: Математична освіта--Профільне навчання Кл.слова (ненормовані): ПРОФІЛЬНЕ НАВЧАННЯ МАТЕМАТИКИ -- ВЧИТЕЛЬ МАТЕМАТИКИ -- КОМПЕТЕНТНІСТЬ ВЧИТЕЛЯ МАТЕМАТИКИ -- МОДЕЛЮВАННЯ Анотація: Моделювання як один з методів пізнання реального світу. Розглядаються прикладні задачі, які забезпечують посилення мотивації навчання матиматики, оволодіння новими вміннями. Дод.точки доступу: Борисов, Євген Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене) |
Красножон, Олексій. Елементарні функції у задачах із параметрами [Текст] / О. Красножон> // Математика в рідній школі : наук.-метод. журн. - 2015. - № 5. - С. 35-38. - Бібліогр.: с. 38 Рубрики: Математична освіта--Профільне навчання Кл.слова (ненормовані): ПРОФІЛЬНЕ НАВЧАННЯ МАТЕМАТИКИ Анотація: Стаття містить приклади і завдання для самостійного розв’язування завдань і систем рівнянь, які містять параметр, з використанням апарату векторної алгебри. Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене) |
Величко, Ігор. Про обласний заочний конкурс учителів математики [Текст] : авторські розв’язання задач та результати конкурсу / І. Величко, О. Величко> // Математика в рідній школі : наук.-метод. журн. - 2015. - № 11. - С. 19-24 Рубрики: Математична освіта--Профільне навчання Кл.слова (ненормовані): ПРОФІЛЬНЕ НАВЧАННЯ МАТЕМАТИКИ -- МАТЕМАТИЧНІ ЗАДАЧІ Анотація: Розглядаються задачі математичного та аналітичного блоку. Дод.точки доступу: Величко, Оксана Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене) |
Колесник, Тамара. Метод математичної індукції у шкільному курсі математики [Текст] / Т. Колесник> // Математика в рідній школі : наук.-метод. журн. - 2015. - № 11. - С. 24-32. - Бібліогр. в кінці ст. Рубрики: Математична освіта--Профільне навчання Кл.слова (ненормовані): ПРОФІЛЬНЕ НАВЧАННЯ МАТЕМАТИКИ -- МАТЕМАТИЧНІ ЗАДАЧІ Анотація: Розглядається аксіома математичної індукції, схема доведення справедливості твердження Т(n) при довільному натуральному n методом математичної індукції. Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене) |
Акуленко, Ірина. Вивчення комбінацій шифрів у курсі за вибором "Основи криптології" [Текст] / І. Акуленко, Н. Красношлик, Ю. Лещенко> // Математика в рідній школі : наук.-метод. журн. - 2015. - № 11. - С. 32-37. - Бібліогр. в кінці ст. Рубрики: Математика--Методика навчання і викладання Кл.слова (ненормовані): ПРОФІЛЬНЕ НАВЧАННЯ МАТЕМАТИКИ -- криптологія -- шифр ADFGVX -- курс за вибором -- шифр Кардо -- комбінація шифрів Анотація: Стаття продовжує цикл статей, що було надруковано у попередніх номерах журналу, присвячених проблемі розробки й упровадження в навчальний процес основної школи міжпредметного курсу за вибором "основи криптології" для учнів 9-х класів, які вивчають математику поглиблено. У статті розглянуто можливий варіант навчання учнів шифруванню й дешифруванню за допомогою шифрів Кардано (для квадрата й правильного шестикутника) і ADFGVX та їх комбінації. Дод.точки доступу: Красношлик, Наталія; Лещенко, Юрій Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене) |
Білоцький, Микола. Алгоритмічний підхід до поняття елементарної функції [Текст] : (приклади елементарних та неелементарних функцій з обгрунтуванням та розв’язування задач) / М. Білоцький, І. Субботін> // Математика в рідній школі : наук.-метод. журн. - 2015. - № 12. - С. 32-38. - Бібліогр. в кінці ст. Рубрики: Математика--Методика навчання і викладання Кл.слова (ненормовані): ПРОФІЛЬНЕ НАВЧАННЯ МАТЕМАТИКИ Анотація: Стаття, що пропонується, є продовженням статті авторів "Алгоритмічний підхід до поняття елементарної функції". Дод.точки доступу: Субботін, Ігор Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене) |
Білоцький, Микола. Алгоритмічний підхід до поняття елементарної функції [Текст] : (приклади локально елементарних неелементарних функцій з обгрунтуванням та розв’язування задач) / М. Білоцький, І. Субботін> // Математика в рідній школі : наук.-метод. журн. - 2016. - № 2. - С. 36-40. - Бібліогр. в кінці ст. Рубрики: Математика--Методика навчання і викладання Кл.слова (ненормовані): ПРОФІЛЬНЕ НАВЧАННЯ МАТЕМАТИКИ Анотація: Стаття є продовженням статей "Алгоритмічний підхід до поняття елементарної функції" та "Алгоритмічний підхід до поняття елементарної функції". Розглядаються приклади та розв’язування задач. Дод.точки доступу: Субботін, Ігор Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене) |
Ленчук, Іван. Метод перетворень: паралельне перенесення [Текст] / І. Ленчук> // Математика в рідній школі : наук.-метод. журн. - 2016. - № 3. - С. 37-42. - Бібліогр. в кінці ст. Рубрики: Математика--Методика навчання і викладання Кл.слова (ненормовані): метод перетворень -- конструктивізм -- задачі на побудову -- паралельне перенесення -- аналіз -- доведення -- ПРОФІЛЬНЕ НАВЧАННЯ МАТЕМАТИКИ Анотація: Анонсовано методику застосування паралельного перенесення як засіб розв’язування планіметричних задач на побудову. З’ясовано шляхи структурної типізації задач із метою їх алгоритмізації та комп’ютеризації, що сприятиме спрощенню як викладання, так і учіння цього специфічного розділу геометрії. Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене) |
Колесник, Тамара. Доведення нерівностей та тотожностей у шкільному курсі математики [Текст] / Т. Колесник, О. Тарасенко> // Математика в рідній школі : наук.-метод. журн. - 2016. - № 4. - С. 28-35. - Бібліогр. в кінці ст. Рубрики: Алгебра і початки аналізу--Рівняння, нерівності та їх системи Кл.слова (ненормовані): ПРОФІЛЬНЕ НАВЧАННЯ МАТЕМАТИКИ -- РОЗВ’ЯЗУВАННЯ МАТЕМАТИЧНИХ ЗАДАЧ -- алгебраїчні нерівності -- задачі на доведення нерівностей Анотація: Розв’язування нерівностей та рівнянь. Дод.точки доступу: Тарасенко, Оксана Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене) |
Руденко, Ірина. Задачі про податки [Текст] / І. Руденко, Т. Задорожня> // Математика в рідній школі : наук.-метод. журн. - 2016. - № 9. - С. 18 Рубрики: Математика--Задачі Кл.слова (ненормовані): ЗАДАЧІ З МАТЕМАТИКИ -- ПРОФІЛЬНЕ НАВЧАННЯ МАТЕМАТИКИ Анотація: В умовах формування нової податкової політики України актуальним стає завдання про надання сучасними учнями початкових знань у сфері податків. Ознайомлення учнів із системою нарахування податків у контексті їх обов’язкової сплати для випускників загальноосвітніх шкіл сьогодні не потребує доказів. Найкращим способом ознайомити учнів із питанням сплати податків, податковою термінологією, методами нарахування різноманітніх податків є розв’язання прикладних математичних задач податкового змісту. На пропозицію Державної фіскальної служби України викладачами кафедри вищої математики Навчально-наукового інституту обліку аналізу та аудиту Університету Державної фіскальної служби України розроблено задачі, що відповідають змісту шкільного курсу матетматики. Дод.точки доступу: Задорожня, Тетяна Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене) |
Швець, Василь. Дробово-раціональні нерівності з параметром [Текст] / В. Швець, А. Прус> // Математика в рідній школі : наук.-метод. журн. - 2016. - № 9. - С. 34-36 Рубрики: Математична освіта--Профільне навчання Кл.слова (ненормовані): ПРОФІЛЬНЕ НАВЧАННЯ МАТЕМАТИКИ -- поглиблене вивчення Анотація: Розглядаються задачі та способи їх вирішення. Дод.точки доступу: Прус, Алла Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене) |
Плис, Тетяна. Приклади розв’язування рівнянь, що мають цілу і дробову частини числа [Текст] / Т. Плис> // Математика в рідній школі : наук.-метод. журн. - 2016. - № 9. - С. 37-39. - Бібліогр. в кінці ст. Рубрики: Математична освіта--Профільне навчання Кл.слова (ненормовані): ПРОФІЛЬНЕ НАВЧАННЯ МАТЕМАТИКИ -- Функція і її властивості -- РІВНЯННЯ Анотація: Розглядаються приклади розв’язування рівнянь, що мають цілу і дробову частину числа. Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене) |
Гунько, Любов. Застосування монотонності функції під час розв’язування нестандартних рівнянь і нерівностей [Текст] / Л. Гунько> // Математика в рідній школі : наук.-метод. журн. - 2017. - № 12. - С. 39-44. - Бібліогр. в кінці ст. Рубрики: Профільне навчання--Фізико-математичний профіль Кл.слова (ненормовані): ПРОФІЛЬНЕ НАВЧАННЯ МАТЕМАТИКИ Анотація: Необхідність та можливість застосування методу монотонності функцій під час розв’язування нестандартних рівнянь, нерівностей та доведення нерівностей. Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене) |
Ігнатенко, Леся. Діагностування в системі методичної роботи [Текст] / Л. Ігнатенко> // Математика в рідній школі : наук.-метод. журн. - 2017. - № 12. - С. 45-48 Рубрики: Профільне навчання--Фізико-математичний профіль Кл.слова (ненормовані): ПРОФІЛЬНЕ НАВЧАННЯ МАТЕМАТИКИ -- математична компетентність -- математична грамотність Анотація: Розглядається розвиток пізнавальних мотивів учителів математики. Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене) |