Соколенко, Лілія.
    Різні типи прикладних задач, що призначені для вивчення інтеграла та його застосувань у курсі алгебри і початків аналізу [Текст] / Л. Соколенко, В. Швець // Математика в рідній школі : наук.-метод. журн. - 2015. - № 1/2. - С. 20-28. - Бібліогр. в кінці ст.
Рубрики: Математична освіта--Планування учбового процесу, підручники
   Алгебра і початки аналізу--Інтеграл та його застосування

Кл.слова (ненормовані):
ПРОФІЛЬНЕ НАВЧАННЯ МАТЕМАТИКИ -- інтеграл
Анотація: Розглядається система прикладних задач, призначених для вивчення інтеграла та його застосувань у курсі алгебри і початків аналізу старшої профільної школи.


Дод.точки доступу:
Швець, Василь
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)




    Швець, Василь.
    Наближені обчислення під час вивчення степеневої функції [Текст] / В. Швець, І. Жук // Математика в рідній школі : наук.-метод. журн. - 2015. - № 3. - С. 18-23 : табл. - Бібліогр. в кінці ст.
Рубрики: Математика--Методика навчання і викладання
   Алгебра і початки аналізу--Методика навчання та викладання

Кл.слова (ненормовані):
ПРОФІЛЬНЕ НАВЧАННЯ МАТЕМАТИКИ
Анотація: Розглядається фрагмент розробленої експериментальної програми з алгебри і початків аналізу для 10 класу з урахуванням методів наближених обчислень.


Дод.точки доступу:
Жук, Ірина
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)




    Репета, Віктор.
    Узагальнення як джерело нових математичних задач [Текст] / Віктор Репета, О. Томащук // Математика в рідній школі : наук.-метод. журн. - 2015. - № 3. - С. 23-28 : рис.
Рубрики: Математика--Методика навчання і викладання
Кл.слова (ненормовані):
ПРОФІЛЬНЕ НАВЧАННЯ МАТЕМАТИКИ
Анотація: Пошуки шляхів підвищення ефективності процесу навчання математики в школі.


Дод.точки доступу:
Томащук, Олексій
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)




    Томащук, Олексій.
    Розв’язування задач на знаходження області значень функції [Текст] / О. Томащук, В. Репета, О. Лещинський // Математика в рідній школі : наук.-метод. журн. - 2015. - № 4. - С. 24-31. - Бібліогр. в кінці ст.
Рубрики: Математична освіта--Планування учбового процесу, підручники
   Математика--Методика навчання і викладання

   Математика--Задачі

Кл.слова (ненормовані):
ПРОФІЛЬНЕ НАВЧАННЯ МАТЕМАТИКИ -- розв’язування задач з математики -- знаходження області значень функції -- ЗАДАЧІ З МАТЕМАТИКИ
Анотація: Розглядається одне із важливих умінь, яким мають володіти випускники середніх загальноосвітніх навчальних закладів, це є вміння розв’язувати задачі на знаходження області значень функції.


Дод.точки доступу:
Репета, Віктор; Лещинський, Олег
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)




    Мартищук, Оксана.
    Використання логічних понять під час розв’язування рівнянь і нерівностей у курсі математики старшої школи [Текст] / О. Мартищук, І. Литвиненко // Математика в рідній школі : наук.-метод. журн. - 2015. - № 5. - С. 26-30
Рубрики: Математика--Методика навчання і викладання
   Математична освіта--Профільне навчання

Кл.слова (ненормовані):
ПРОФІЛЬНЕ НАВЧАННЯ МАТЕМАТИКИ
Анотація: Ознайомлення учнів з логічною основою математичних міркувань.


Дод.точки доступу:
Литвиненко, Ірина
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)




    Кугай, Наталія.
    Математичне моделювання як засіб формування методологічної компетентності вчителя математики [Текст] / Н. Кугай, Є. Борисов // Математика в рідній школі : наук.-метод. журн. - 2015. - № 5. - С. 31-34. - Бібліогр.: с. 34
Рубрики: Математична освіта--Профільне навчання
Кл.слова (ненормовані):
ПРОФІЛЬНЕ НАВЧАННЯ МАТЕМАТИКИ -- ВЧИТЕЛЬ МАТЕМАТИКИ -- КОМПЕТЕНТНІСТЬ ВЧИТЕЛЯ МАТЕМАТИКИ -- МОДЕЛЮВАННЯ
Анотація: Моделювання як один з методів пізнання реального світу. Розглядаються прикладні задачі, які забезпечують посилення мотивації навчання матиматики, оволодіння новими вміннями.


Дод.точки доступу:
Борисов, Євген
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)




    Красножон, Олексій.
    Елементарні функції у задачах із параметрами [Текст] / О. Красножон // Математика в рідній школі : наук.-метод. журн. - 2015. - № 5. - С. 35-38. - Бібліогр.: с. 38
Рубрики: Математична освіта--Профільне навчання
Кл.слова (ненормовані):
ПРОФІЛЬНЕ НАВЧАННЯ МАТЕМАТИКИ
Анотація: Стаття містить приклади і завдання для самостійного розв’язування завдань і систем рівнянь, які містять параметр, з використанням апарату векторної алгебри.

Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)




    Величко, Ігор.
    Про обласний заочний конкурс учителів математики [Текст] : авторські розв’язання задач та результати конкурсу / І. Величко, О. Величко // Математика в рідній школі : наук.-метод. журн. - 2015. - № 11. - С. 19-24
Рубрики: Математична освіта--Профільне навчання
Кл.слова (ненормовані):
ПРОФІЛЬНЕ НАВЧАННЯ МАТЕМАТИКИ -- МАТЕМАТИЧНІ ЗАДАЧІ
Анотація: Розглядаються задачі математичного та аналітичного блоку.


Дод.точки доступу:
Величко, Оксана
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)




    Колесник, Тамара.
    Метод математичної індукції у шкільному курсі математики [Текст] / Т. Колесник // Математика в рідній школі : наук.-метод. журн. - 2015. - № 11. - С. 24-32. - Бібліогр. в кінці ст.
Рубрики: Математична освіта--Профільне навчання
Кл.слова (ненормовані):
ПРОФІЛЬНЕ НАВЧАННЯ МАТЕМАТИКИ -- МАТЕМАТИЧНІ ЗАДАЧІ
Анотація: Розглядається аксіома математичної індукції, схема доведення справедливості твердження Т(n) при довільному натуральному n методом математичної індукції.

Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)




    Акуленко, Ірина.
    Вивчення комбінацій шифрів у курсі за вибором "Основи криптології" [Текст] / І. Акуленко, Н. Красношлик, Ю. Лещенко // Математика в рідній школі : наук.-метод. журн. - 2015. - № 11. - С. 32-37. - Бібліогр. в кінці ст.
Рубрики: Математика--Методика навчання і викладання
Кл.слова (ненормовані):
ПРОФІЛЬНЕ НАВЧАННЯ МАТЕМАТИКИ -- криптологія -- шифр ADFGVX -- курс за вибором -- шифр Кардо -- комбінація шифрів
Анотація: Стаття продовжує цикл статей, що було надруковано у попередніх номерах журналу, присвячених проблемі розробки й упровадження в навчальний процес основної школи міжпредметного курсу за вибором "основи криптології" для учнів 9-х класів, які вивчають математику поглиблено. У статті розглянуто можливий варіант навчання учнів шифруванню й дешифруванню за допомогою шифрів Кардано (для квадрата й правильного шестикутника) і ADFGVX та їх комбінації.


Дод.точки доступу:
Красношлик, Наталія; Лещенко, Юрій
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)




    Білоцький, Микола.
    Алгоритмічний підхід до поняття елементарної функції [Текст] : (приклади елементарних та неелементарних функцій з обгрунтуванням та розв’язування задач) / М. Білоцький, І. Субботін // Математика в рідній школі : наук.-метод. журн. - 2015. - № 12. - С. 32-38. - Бібліогр. в кінці ст.
Рубрики: Математика--Методика навчання і викладання
Кл.слова (ненормовані):
ПРОФІЛЬНЕ НАВЧАННЯ МАТЕМАТИКИ
Анотація: Стаття, що пропонується, є продовженням статті авторів "Алгоритмічний підхід до поняття елементарної функції".


Дод.точки доступу:
Субботін, Ігор
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)




    Білоцький, Микола.
    Алгоритмічний підхід до поняття елементарної функції [Текст] : (приклади локально елементарних неелементарних функцій з обгрунтуванням та розв’язування задач) / М. Білоцький, І. Субботін // Математика в рідній школі : наук.-метод. журн. - 2016. - № 2. - С. 36-40. - Бібліогр. в кінці ст.
Рубрики: Математика--Методика навчання і викладання
Кл.слова (ненормовані):
ПРОФІЛЬНЕ НАВЧАННЯ МАТЕМАТИКИ
Анотація: Стаття є продовженням статей "Алгоритмічний підхід до поняття елементарної функції" та "Алгоритмічний підхід до поняття елементарної функції". Розглядаються приклади та розв’язування задач.


Дод.точки доступу:
Субботін, Ігор
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)




    Ленчук, Іван.
    Метод перетворень: паралельне перенесення [Текст] / І. Ленчук // Математика в рідній школі : наук.-метод. журн. - 2016. - № 3. - С. 37-42. - Бібліогр. в кінці ст.
Рубрики: Математика--Методика навчання і викладання
Кл.слова (ненормовані):
метод перетворень -- конструктивізм -- задачі на побудову -- паралельне перенесення -- аналіз -- доведення -- ПРОФІЛЬНЕ НАВЧАННЯ МАТЕМАТИКИ
Анотація: Анонсовано методику застосування паралельного перенесення як засіб розв’язування планіметричних задач на побудову. З’ясовано шляхи структурної типізації задач із метою їх алгоритмізації та комп’ютеризації, що сприятиме спрощенню як викладання, так і учіння цього специфічного розділу геометрії.

Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)




    Колесник, Тамара.
    Доведення нерівностей та тотожностей у шкільному курсі математики [Текст] / Т. Колесник, О. Тарасенко // Математика в рідній школі : наук.-метод. журн. - 2016. - № 4. - С. 28-35. - Бібліогр. в кінці ст.
Рубрики: Алгебра і початки аналізу--Рівняння, нерівності та їх системи
Кл.слова (ненормовані):
ПРОФІЛЬНЕ НАВЧАННЯ МАТЕМАТИКИ -- РОЗВ’ЯЗУВАННЯ МАТЕМАТИЧНИХ ЗАДАЧ -- алгебраїчні нерівності -- задачі на доведення нерівностей
Анотація: Розв’язування нерівностей та рівнянь.


Дод.точки доступу:
Тарасенко, Оксана
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)




    Руденко, Ірина.
    Задачі про податки [Текст] / І. Руденко, Т. Задорожня // Математика в рідній школі : наук.-метод. журн. - 2016. - № 9. - С. 18
Рубрики: Математика--Задачі
Кл.слова (ненормовані):
ЗАДАЧІ З МАТЕМАТИКИ -- ПРОФІЛЬНЕ НАВЧАННЯ МАТЕМАТИКИ
Анотація: В умовах формування нової податкової політики України актуальним стає завдання про надання сучасними учнями початкових знань у сфері податків. Ознайомлення учнів із системою нарахування податків у контексті їх обов’язкової сплати для випускників загальноосвітніх шкіл сьогодні не потребує доказів. Найкращим способом ознайомити учнів із питанням сплати податків, податковою термінологією, методами нарахування різноманітніх податків є розв’язання прикладних математичних задач податкового змісту. На пропозицію Державної фіскальної служби України викладачами кафедри вищої математики Навчально-наукового інституту обліку аналізу та аудиту Університету Державної фіскальної служби України розроблено задачі, що відповідають змісту шкільного курсу матетматики.


Дод.точки доступу:
Задорожня, Тетяна
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)




    Швець, Василь.
    Дробово-раціональні нерівності з параметром [Текст] / В. Швець, А. Прус // Математика в рідній школі : наук.-метод. журн. - 2016. - № 9. - С. 34-36
Рубрики: Математична освіта--Профільне навчання
Кл.слова (ненормовані):
ПРОФІЛЬНЕ НАВЧАННЯ МАТЕМАТИКИ -- поглиблене вивчення
Анотація: Розглядаються задачі та способи їх вирішення.


Дод.точки доступу:
Прус, Алла
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)




    Плис, Тетяна.
    Приклади розв’язування рівнянь, що мають цілу і дробову частини числа [Текст] / Т. Плис // Математика в рідній школі : наук.-метод. журн. - 2016. - № 9. - С. 37-39. - Бібліогр. в кінці ст.
Рубрики: Математична освіта--Профільне навчання
Кл.слова (ненормовані):
ПРОФІЛЬНЕ НАВЧАННЯ МАТЕМАТИКИ -- Функція і її властивості -- РІВНЯННЯ
Анотація: Розглядаються приклади розв’язування рівнянь, що мають цілу і дробову частину числа.

Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)




    Гунько, Любов.
    Застосування монотонності функції під час розв’язування нестандартних рівнянь і нерівностей [Текст] / Л. Гунько // Математика в рідній школі : наук.-метод. журн. - 2017. - № 12. - С. 39-44. - Бібліогр. в кінці ст.
Рубрики: Профільне навчання--Фізико-математичний профіль
Кл.слова (ненормовані):
ПРОФІЛЬНЕ НАВЧАННЯ МАТЕМАТИКИ
Анотація: Необхідність та можливість застосування методу монотонності функцій під час розв’язування нестандартних рівнянь, нерівностей та доведення нерівностей.

Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)




    Ігнатенко, Леся.
    Діагностування в системі методичної роботи [Текст] / Л. Ігнатенко // Математика в рідній школі : наук.-метод. журн. - 2017. - № 12. - С. 45-48
Рубрики: Профільне навчання--Фізико-математичний профіль
Кл.слова (ненормовані):
ПРОФІЛЬНЕ НАВЧАННЯ МАТЕМАТИКИ -- математична компетентність -- математична грамотність
Анотація: Розглядається розвиток пізнавальних мотивів учителів математики.

Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)