Капустинський, В. Судово-правова система як складова методології державного управління [Текст] / В. Капустинський> // Право України. - 2005. - № 1. - С. 33-36 Рубрики: Державне управління--Судово-правова система Судово-правова система в Україні--Теорія Кл.слова (ненормовані): Правова політика Анотація: Визначення основних напрямів здійснення фундаментальних і прикладних наукових досліджень, зумовлених актуальними проблемами державотворення та формування сучасної національної правової системи. |
Оніщенко, Наталія Миколаївна. Плюралізм сучасного праворозуміння та визначень національних правових систем [Текст] : общественно-политическая литература / Н.М. Оніщенко> // Держава і право. - 2007. - Вип. 36. - С. 3-8. - Бібліогр.: 24 назви. Рубрики: Плюралізм--Правова система --Нормативно-правові акти--Держава іправо--Україна Кл.слова (ненормовані): правова політика -- правова ідеологія -- правосвідомість Анотація: Починаючи від часів Арістотеля, видатних римських юристів - Гая, Ульпіана, середньовічних правознавців, аналіз та намагання пояснити феномен права були властиві кожній правовій системі. |
Дудка, Іван. Національна правова політика в банківському секторі економіки [Текст] / І. Дудка> // Юридична Україна. - 2011. - № 1. - С. 85-92. - Бібліогр.: с. 91-92 Рубрики: Банківське право--Державна політика--Україна Кл.слова (ненормовані): правова політика -- економіка -- регулювання Анотація: У статті розглядаються проблеми національної правової політики України у сфері розвитку банківського сектора економіки. Досліджено важливі аспекти господарсько-правового регулювання розвитку банківського сектора економіки та надано наукові висновки та пропозиції щодо застосування певних правових мезанізмів забезпечення стабільності банківської системи та її розвитку. Є примірники у відділах: (17.02.2011р. - Б.ц.) (вільний) |
Мохонько, Аліса В’ячеславівна. Ефективність дії правових та політичних норм [Текст] / А. В. Мохонько> // Держава і право. - 2011. - Вип. 52. - С. 48-55. - Бібліогр. наприкінці робіт Рубрики: Правова держава--Законодавство--Україна Кл.слова (ненормовані): правові норми -- політичні норми -- правова політика -- законотворчість Анотація: Розглядаються деякі аспекти підвищення рівня ефективності правових і політичних норм. |
Лопушанський , Артур Андрійович. Законотворча політика як особливий напрям правової політики (окремі аспекти) [Текст] / А. А. Лопушанський > // Держава і право. - 2011. - Вип. 54. - С. 49-54. - Бібліогр. наприкінці ст. Рубрики: Законодавчий процес--Політична діяльність--Правова держава Законотворча діяльність--Державна політика--Громадянське суспільство Кл.слова (ненормовані): правова політика -- законотворча політика -- законодавчий процес Анотація: Обгрунтовується теза про те, що законотворча політика є особливим напрямом правової політики, містяться деякі міркування відносно співвідношення понять "законодавча політика" та "законотворча політика". |
Минькович-Слободяник, Олена Василівна. Правове виховання як напрям правової політики [Текст] / О. В. Минькович-Слободяник> // Держава і право. - 2012. - Вип. 56. - С. 62-67. - Бібліогр. наприкінці ст. Рубрики: Правове виховання Правосвідомість Правова система--Україна Кл.слова (ненормовані): правове виховання -- правова політика -- методика -- правова освіта -- правова робота Анотація: Розглянуто правове виховання як напрям правової політики на основі впливу правової політики на правове виховання і запропоновані конкретні кроки відносно зміни методики правового виховання громадян у правовій державі |
Лопушанський, Артур Андрійович. Роль законотворчості у підвищенні ефективності правової політики [Текст] / А. А. Лопушанський> // Держава і право. - 2012. - Вип. 56. - С. 89-94. - Бібліогр. наприкінці ст. Рубрики: Законотворчість Кл.слова (ненормовані): державна політика -- правова політика -- законотворчість Анотація: Визначено основні шляхи підвищення ефективності правової політики як особливого напряму державної політики. |
Минькович-Слободяник, Олена Василівна. Правова політика як чинник функціонування правової держави [Текст] / О. В. Минькович-Слободяник> // Держава і право. - 2012. - Вип. 57. - С. 53-57. - Бібліогр. наприкінці ст. Рубрики: Правова держава --Громадянське суспільство--Україна Громадянське суспільство--Правова держава Кл.слова (ненормовані): правова політика -- правова держава -- громадянське суспільство -- легітимна влада -- права людини Анотація: Розглянуто можливості впливу правової політики на формування правової держави в Україні. |
Минькович-Слободяник, О. В. Роль правової і політичної культури у формуванні правової політичної держави [Текст] / О. В. Минькович-Слободяник> // Держава і право : збірник наук. праць. - 2014. - Вип. 64. - С. 58-65. - Бібліогр. в кінці ст. Рубрики: Правова культура Політична культура Кл.слова (ненормовані): правова політика -- правова культура -- політична культура -- суспільство -- держава Анотація: Зроблено спробу, проаналізувати зміст правової політики і особливості її змін під дією правової та політичної культури. Правова політика як комплекс ідей, завдань, програм, цілей, принципів, установок, які реалізуються у сфера дії права і базуються на науковому підгрунті, є схильною до змін під впливом об'єктивних і суб'єктивних чинників. За допомогою правової та політичної культури виявляються недоліки і переваги змісту і суті правової політики, відбувається її якісна трансформація. Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене) |
Карпунцов, Валерій. Нове праворозуміння функцій прокуратури у реалізації правової політики держави [Текст] / Валерій Карпунцов, Олег Селіванов> // Вісник прокуратури. - 2015. - № 1. - С. 15-21. - Бібліогр. в кінці ст. Рубрики: Прокуратура--Функції--Праворозуміння Законодавство--Закон "Про прокуратуру" Кл.слова (ненормовані): правова політика -- права і свободи громадян -- Конституція Анотація: Досліджуються важливі аспекти повного праворозуміння функцій прокуратури за новим Законом України "Про прокуратуру". Це стосується як конкретних, так і загальних питань її повноважень у здійсненні правової политики держави. Автори, використовуючи методологічні підходи стосовно верховенства Конституції України, підкреслюють, що воно має першочергове значення у досягненні мети – забезпеченні правової політики у дотриманні прав і свобод людини та громадянина, формуванні новітнього законодавства. Дод.точки доступу: Селіванов, Олег Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене) |
Святоцька, Вікторія. До питань необхідності, актуальності та мети запровадження національних стандартів адвокатської діяльності [Текст] / Вікторія Святоцька> // Підприємництво, господарство і право. - 2018. - № 2. - С. 218-222. - Бібліогр. в кінці ст. Рубрики: Адвокатська діяльність--Національні стандарти--Запровадження--Україна Кл.слова (ненормовані): правова політика -- правова допомога -- адвокатура Анотація: У статті висвітлені питання необхідності, актуальності та мети запровадження національних стандартів адвокатської діяльності, які сьогодні становлять особливий інтерес у межах доктрини адвокатури. Зазначено, що українська адвокатура є однією з наймолодших у світі, а тому потребує певного орієнтиру щодо організації та функціонування. Наголошено, що для втілення у життя високих програмних цілей у частині надання правової допомоги організація самої адвокатури та професійна діяльність і поведінка адвокатів за певними ознаками повинні відповідати встановленим критеріям якості, правильності, досконалості та майстерності, тобто стандартам. Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене) |
Буряк, Катерина. Особливості антикорупційного законодавства в країнах Європейського Союзу [Текст] / Катерина Буряк> // Підприємництво, господарство і право. - 2020. - № 2. - С. 356-360. - Бібліогр. в кінці ст. Рубрики: Антикорупційне законодавство--Європейськиї Союз Кл.слова (ненормовані): корупційні фактори -- правова політика -- механізми протидії корупції -- антикорупційна стратегія -- моделі антикорупційних інституцій Анотація: Проаналізовано позитивний досвід антикорупційної діяльності Данії, Фінляндії, Франції, Естонії, Норвегії, Болгарії, Хорватії, Словаччини, Румунії. Обґрунтовано, що корупція у країнах ЄС сприймається як серйозна проблема національної безпеки і розглядається як внутрішня та зовнішня загроза. Успіх боротьби з корупцією у країнах ЄС залежить не стільки від наявності чи відсутності в державі антикорупційної інфраструктури, скільки від економічних, історичних, культурних та багатьох інших факторів, що лежать зазвичай за межами правового поля. |