Мельник, Т. Профорієнтаційна робота зі школярами у гімназії [Текст] / Т. Мельник> // Рідна школа. - 2004. - № 10. - С. 16-18. - Бібліогр.: 7 назв. Рубрики: Профорієнтація |
Лавриченко, Н. Західноєвропейський педагогічний досвід підготовки школярів до виконання професійних ролей [Текст] / Н. Лавриченко> // Рідна школа. - 2004. - № 10. - С. 64-66. - Быблыогр.: 11 назв. Рубрики: Профорієнтація--Західна Європа--Досвід |
Муранова, Н. Дидактичні умови здійснення допрофесійної підготовки старшокласників [Текст] / Н. Муранова> // Рідна школа. - 2004. - № 12. - С. 14-17 : табл. - Бібліогр.: 15 назв. Рубрики: Профорієнтація--Старшокласники |
Штельмах , Г. Про виховання морально-психологічної готовності старшокласників до вибору професії вчителя іноземних мов [Текст] / Г. Штельмах > // Рідна школа. - 2005. - № 8. - С. 47-49 Рубрики: Профорієнтація--Вчитель іноземних мов Анотація: Успішне проведення профорієнтаційної роботи серед старшокласників - готовність до вибору професії вчителя іноземних мов. |
Сулицкий, В,В, Программа развивающих игр "Я выбираю профессию" [Текст] / В,В, Сулицкий> // Практична психологія та соціальна робота. - 2006. - № 3. - С. 66-67. - Бібліогр. : 1 назв. Рубрики: Тренінги--Професійно - психологічні Ігри--Профорієнтація Анотація: Програма развивающих игр "Я выбираю профессию". Она состоит из трех циклов занятий. Первый цикл посвящен разбору условных ситуаций выбора профессии, второй - анализу типичных ошибок и затруднений. Третий цикл клиенты выбирают конкретные ситуации выбора профессии. Программа рассчитана на 13 занятий. |
Лазаренко, Л. Про комунікативну компетентність старшокласників, орієнтованих на вибір педагогічної проффесії [Текст] / Л. Лазаренко> // Рідна школа. - 2006. - № 6. - С. 14-16. - Бібліогр.: 7 назв Рубрики: Профорієнтаційна робота в школі Профорієнтація--Старшокласники Анотація: Формування та розвиток комунікативної компетентності старшокласників - майбутніх студентів педагогічних ВНЗ є складовою цілеспрямованої діяльності загальноосвітньої школи з орієнтації учнів на педагогічну професію. |
Липова, Людмила. Профільне навчання: до питання становлення [Текст] / Л. Липова, В. Малишев> // Освіта і управління. - 2006. - Т. 9, № 1. - С. 111-116 Рубрики: Загальноосвітня школа--Профорієнтація Освітні технології--Профільне навчання Анотація: У статті розглядаються проблеми профільного навчання старшокласників, його цілі, протиріччя, варіанти, перспективи. Зроблено висновок, що профільне навчання - це засада соціального захисту молоді, бо передбачає індивідуализацію навчання і соціалізацію учнів, особистісний вибір, урахування інтересів, нахилів і потреб учнів Дод.точки доступу: Малишев, Віктор |
полічева, Г. Досвід роботи аграрних трудових об'єднань Голопристанського району Херсонської області [Текст] / Г. полічева> // Рідна школа. - 2006. - № 8. - С. 72-73 Рубрики: Профорієнтація--Старшокласники Екологічна освіта Трудове виховання Анотація: Про досвід роботи аграрних трудових об'єднань Голопристанської станції юних натуралістів Херсонської області. |
Балацька, Н. Особливості та основні моделі реалізації професійно орієнтованої системи в школах Англії [Текст] / Н. Балацька> // Рідна школа. - 2006. - № 9. - С. 71-73. - Бібліогр.: 8 назв. Рубрики: Профорієнтація--ОСВІТА АНГЛІЇ Освіта Англії Анотація: Англійська професіййно орієнтована система є невідємною складовою навчального процесу шкіл, які намагаються залучити учнів до процесу вибору професії з перших років навчання, де профорієнтація є однією із складових програм розвитку особистості. |
Піддячий, М. І. Історичні передумови і теоретичні засади профорієнтації школярів [Текст] / М. І. Піддячий> // Педагогіка і психологія. - 2006. - № 10. - С. 29-36. - Бібліогр.: 3 назви Рубрики: Профорієнтація--Старшокласники Анотація: Досліджується необхідність професійної орієнтації школярів за допомогою комплексу психолого-педагогічних і методичних заході, орієнтує школяра на вибір професії, професійне самовизначення. |
Матяш, Н. Профорієнтаційні можливості рольової гри на уроках біології [Текст] / Н. Матяш> // Рідна школа. - 2006. - № 11. - С. 18-22 : табл. - Бібліогр.: 10 назв. Рубрики: Профорієнтація--Біологія Ігри рольові--Біологія Анотація: Розглянуто профорієнтаційні можливості рольової гри на уроках біології. |
Кизенко, Василь. Факультативні курси в структурі профільного навчання [Текст] / В. Кизенко> // Освіта і управління. - 2006. - № 3-4. - С. 161-167. - Библиогр.: с. 167 (13 назв.) Рубрики: Загальноосвітня школа--Профорієнтація Загальноосвітня школа--Якість освіти Дослідницька діяльність учнів Анотація: Досліджуються теоретичні і практичні засади профільного навчання у старшій школі та місце у ньому фвкультативних курсів. Визначено пріоритетні завдання для подальшого поступу в опрацюванні проблеми: розробка програм для курсів за вибором, їх методичне забезпечення, підготовка вчителів до реалізації профільного навчання. |
Носков, Володимир. Вплив сімейного виховання на профорієнтацію підлітків [Текст] / Володимир Носков, Олена Сухова> // Соціальна психологія. - 2007. - № 2. - С. 113-126. - Бібліогр.: 17 назв. Рубрики: Сімейне виховання--Підлітки Профорієнтація--Сім’я Сімейна психологія--Підлітки Анотація: У статті аналізуються особливості стилю сімейного виховання, дається оцінка впливу сімейного виховання на професійно-особистісне самовизначення підлітка, встановлюються залежності профорієнтаційних мотивів досягнення деяких елементів виховного стилю батьків, визначаються перспективи подальших досліджень проблеми, що розглядається. Дод.точки доступу: Сухова, Олена |
Мир профессий и мы [Текст] : общественно-политическая литература> // Сучасна освіта. - 2007. - № 3. - С. 27. : фото Рубрики: Профорієнтація--Вища освіта--Україна Анотація: Что необходимо предпринять, чтобы не ошибиться, выбирая профессию. |
Шабалина, Татьяна. Актер- главное действующее лицо [Текст] : мир профессий / Т. Шабалина> // Сучасна освіта. - 2007. - № 5. - С. 26 - 27. : фото Рубрики: Вища освіта--Акторське мистецтво--Профорієнтація--Україна Анотація: Актер- профессиональный исполнитель ролей в драматических, оперных, балетных, эстрадных, цирковых представлениях и кино. |
Корогодский, Юрий. Новые вызовы рынка труда [Текст] : общественно-политическая литература / Ю. Корогодский> // Сучасна освіта. - 2007. - № 5. - С. 28 - 29. : фото Рубрики: Вища освіта--Профорієнтація--Україна Анотація: О профессиях, сложившихся в нашей стране относительно недавно: "социолог ", "социальный работник", " политолог", "программист", "Медицинская инженерия". |
Комарова, Поліна Георгіївна. Спробуй себе у професії [Текст] : общественно-политическая литература / П.Г. Комарова; Інт-ю> // Сучасна освіта. - 2007. - № 6. - С. 44-45. : фото Рубрики: Вища освіта--Профорієнтація--Україна Анотація: Яку професію обрати? Хочеш зробити правильний вибір? Тоді для тебе- бізнес-тренінг. Дод.точки доступу: \інт-ю.\ |
Вдовченко, Віктор. Програма профільного навчання для загальноосвітніх навчальних закладів з трудового навчання у 10-11-х класах "Графічний дізайн" [Текст] / В. Вдовченко, Т. Божко, В. Тименко> // Освіта і управління. - 2007. - № 1. - С. 129-160. Рубрики: Профільне навчання Графічне проектування Профорієнтація--Старшокласники Анотація: Приведена пояснювальна записка до програми, тематичні плани, навчальні досягнення, критерії навчальних досягнень учнів, перелік обладнання інструментів та матеріалів для кабінету. Дод.точки доступу: Божко, Тетяна; Тименко, Володимир |
Капустян, Володимир Омелянович. Найсучасніша спеціальність для інтелектуальної еліти [Текст] : общественно-политическая литература / В. О. Капустян; Інт-ю С. Василишина> // Сучасна освіта. - 2007. - № 7- 8. - С. 20 - 21. : фото Рубрики: Вища освіта--Профорієнтація--Україна Анотація: Темп сучасного життя диктує свої умови для досягнення успіху. Перший крок - вибір спеціальності та ВНЗ - дуже важливий. Дод.точки доступу: Василишина, Світлана \інт-ю.\ |
Мерзлякова, Олена. Самореалізація особистості [Текст] / О. Мерзлякова> // Науковий світ. - 2007. - № 9. - С. 28 - 29. : портр Рубрики: Профорієнтація Психологія професійної освіти--Самовизначення--Саморозвиток Анотація: Найважливішою передумовою оптимізації саморозвитку старшокласника є необхідність переконати молоду людину взяти на себе відповідальність за побудову власного життя, створення плану професійної самореалізації та подальше розгортання життєвого шляху. |