Мельник, Т.
    Профорієнтаційна робота зі школярами у гімназії [Текст] / Т. Мельник // Рідна школа. - 2004. - № 10. - С. 16-18. - Бібліогр.: 7 назв.
Рубрики: Профорієнтація





    Лавриченко, Н.
    Західноєвропейський педагогічний досвід підготовки школярів до виконання професійних ролей [Текст] / Н. Лавриченко // Рідна школа. - 2004. - № 10. - С. 64-66. - Быблыогр.: 11 назв.
Рубрики: Профорієнтація--Західна Європа--Досвід





    Муранова, Н.
    Дидактичні умови здійснення допрофесійної підготовки старшокласників [Текст] / Н. Муранова // Рідна школа. - 2004. - № 12. - С. 14-17 : табл. - Бібліогр.: 15 назв.
Рубрики: Профорієнтація--Старшокласники





    Штельмах , Г.
    Про виховання морально-психологічної готовності старшокласників до вибору професії вчителя іноземних мов [Текст] / Г. Штельмах // Рідна школа. - 2005. - № 8. - С. 47-49
Рубрики: Профорієнтація--Вчитель іноземних мов
Анотація: Успішне проведення профорієнтаційної роботи серед старшокласників - готовність до вибору професії вчителя іноземних мов.





    Сулицкий, В,В,
    Программа развивающих игр "Я выбираю профессию" [Текст] / В,В, Сулицкий // Практична психологія та соціальна робота. - 2006. - № 3. - С. 66-67. - Бібліогр. : 1 назв.
Рубрики: Тренінги--Професійно - психологічні
   Ігри--Профорієнтація

Анотація: Програма развивающих игр "Я выбираю профессию". Она состоит из трех циклов занятий. Первый цикл посвящен разбору условных ситуаций выбора профессии, второй - анализу типичных ошибок и затруднений. Третий цикл клиенты выбирают конкретные ситуации выбора профессии. Программа рассчитана на 13 занятий.





    Лазаренко, Л.
    Про комунікативну компетентність старшокласників, орієнтованих на вибір педагогічної проффесії [Текст] / Л. Лазаренко // Рідна школа. - 2006. - № 6. - С. 14-16. - Бібліогр.: 7 назв
Рубрики: Профорієнтаційна робота в школі
   Профорієнтація--Старшокласники

Анотація: Формування та розвиток комунікативної компетентності старшокласників - майбутніх студентів педагогічних ВНЗ є складовою цілеспрямованої діяльності загальноосвітньої школи з орієнтації учнів на педагогічну професію.





    Липова, Людмила.
    Профільне навчання: до питання становлення [Текст] / Л. Липова, В. Малишев // Освіта і управління. - 2006. - Т. 9, № 1. - С. 111-116
Рубрики: Загальноосвітня школа--Профорієнтація
   Освітні технології--Профільне навчання

Анотація: У статті розглядаються проблеми профільного навчання старшокласників, його цілі, протиріччя, варіанти, перспективи. Зроблено висновок, що профільне навчання - це засада соціального захисту молоді, бо передбачає індивідуализацію навчання і соціалізацію учнів, особистісний вибір, урахування інтересів, нахилів і потреб учнів


Дод.точки доступу:
Малишев, Віктор




    полічева, Г.
    Досвід роботи аграрних трудових об'єднань Голопристанського району Херсонської області [Текст] / Г. полічева // Рідна школа. - 2006. - № 8. - С. 72-73
Рубрики: Профорієнтація--Старшокласники
   Екологічна освіта

   Трудове виховання

Анотація: Про досвід роботи аграрних трудових об'єднань Голопристанської станції юних натуралістів Херсонської області.





    Балацька, Н.
    Особливості та основні моделі реалізації професійно орієнтованої системи в школах Англії [Текст] / Н. Балацька // Рідна школа. - 2006. - № 9. - С. 71-73. - Бібліогр.: 8 назв.
Рубрики: Профорієнтація--ОСВІТА АНГЛІЇ
   Освіта Англії

Анотація: Англійська професіййно орієнтована система є невідємною складовою навчального процесу шкіл, які намагаються залучити учнів до процесу вибору професії з перших років навчання, де профорієнтація є однією із складових програм розвитку особистості.





    Піддячий, М. І.
    Історичні передумови і теоретичні засади профорієнтації школярів [Текст] / М. І. Піддячий // Педагогіка і психологія. - 2006. - № 10. - С. 29-36. - Бібліогр.: 3 назви
Рубрики: Профорієнтація--Старшокласники
Анотація: Досліджується необхідність професійної орієнтації школярів за допомогою комплексу психолого-педагогічних і методичних заході, орієнтує школяра на вибір професії, професійне самовизначення.





    Матяш, Н.
    Профорієнтаційні можливості рольової гри на уроках біології [Текст] / Н. Матяш // Рідна школа. - 2006. - № 11. - С. 18-22 : табл. - Бібліогр.: 10 назв.
Рубрики: Профорієнтація--Біологія
   Ігри рольові--Біологія

Анотація: Розглянуто профорієнтаційні можливості рольової гри на уроках біології.





    Кизенко, Василь.
    Факультативні курси в структурі профільного навчання [Текст] / В. Кизенко // Освіта і управління. - 2006. - № 3-4. - С. 161-167. - Библиогр.: с. 167 (13 назв.)
Рубрики: Загальноосвітня школа--Профорієнтація
   Загальноосвітня школа--Якість освіти

   Дослідницька діяльність учнів

Анотація: Досліджуються теоретичні і практичні засади профільного навчання у старшій школі та місце у ньому фвкультативних курсів. Визначено пріоритетні завдання для подальшого поступу в опрацюванні проблеми: розробка програм для курсів за вибором, їх методичне забезпечення, підготовка вчителів до реалізації профільного навчання.





    Носков, Володимир.
    Вплив сімейного виховання на профорієнтацію підлітків [Текст] / Володимир Носков, Олена Сухова // Соціальна психологія. - 2007. - № 2. - С. 113-126. - Бібліогр.: 17 назв.
Рубрики: Сімейне виховання--Підлітки
   Профорієнтація--Сім’я

   Сімейна психологія--Підлітки

Анотація: У статті аналізуються особливості стилю сімейного виховання, дається оцінка впливу сімейного виховання на професійно-особистісне самовизначення підлітка, встановлюються залежності профорієнтаційних мотивів досягнення деяких елементів виховного стилю батьків, визначаються перспективи подальших досліджень проблеми, що розглядається.


Дод.точки доступу:
Сухова, Олена




   
    Мир профессий и мы [Текст] : общественно-политическая литература // Сучасна освіта. - 2007. - № 3. - С. 27. : фото
Рубрики: Профорієнтація--Вища освіта--Україна
Анотація: Что необходимо предпринять, чтобы не ошибиться, выбирая профессию.





    Шабалина, Татьяна.
    Актер- главное действующее лицо [Текст] : мир профессий / Т. Шабалина // Сучасна освіта. - 2007. - № 5. - С. 26 - 27. : фото
Рубрики: Вища освіта--Акторське мистецтво--Профорієнтація--Україна
Анотація: Актер- профессиональный исполнитель ролей в драматических, оперных, балетных, эстрадных, цирковых представлениях и кино.





    Корогодский, Юрий.
    Новые вызовы рынка труда [Текст] : общественно-политическая литература / Ю. Корогодский // Сучасна освіта. - 2007. - № 5. - С. 28 - 29. : фото
Рубрики: Вища освіта--Профорієнтація--Україна
Анотація: О профессиях, сложившихся в нашей стране относительно недавно: "социолог ", "социальный работник", " политолог", "программист", "Медицинская инженерия".





    Комарова, Поліна Георгіївна.
    Спробуй себе у професії [Текст] : общественно-политическая литература / П.Г. Комарова; Інт-ю // Сучасна освіта. - 2007. - № 6. - С. 44-45. : фото
Рубрики: Вища освіта--Профорієнтація--Україна
Анотація: Яку професію обрати? Хочеш зробити правильний вибір? Тоді для тебе- бізнес-тренінг.


Дод.точки доступу:
\інт-ю.\




    Вдовченко, Віктор.
    Програма профільного навчання для загальноосвітніх навчальних закладів з трудового навчання у 10-11-х класах "Графічний дізайн" [Текст] / В. Вдовченко, Т. Божко, В. Тименко // Освіта і управління. - 2007. - № 1. - С. 129-160.
Рубрики: Профільне навчання
   Графічне проектування

   Профорієнтація--Старшокласники

Анотація: Приведена пояснювальна записка до програми, тематичні плани, навчальні досягнення, критерії навчальних досягнень учнів, перелік обладнання інструментів та матеріалів для кабінету.


Дод.точки доступу:
Божко, Тетяна; Тименко, Володимир




    Капустян, Володимир Омелянович.
    Найсучасніша спеціальність для інтелектуальної еліти [Текст] : общественно-политическая литература / В. О. Капустян; Інт-ю С. Василишина // Сучасна освіта. - 2007. - № 7- 8. - С. 20 - 21. : фото
Рубрики: Вища освіта--Профорієнтація--Україна
Анотація: Темп сучасного життя диктує свої умови для досягнення успіху. Перший крок - вибір спеціальності та ВНЗ - дуже важливий.


Дод.точки доступу:
Василишина, Світлана \інт-ю.\




    Мерзлякова, Олена.
    Самореалізація особистості [Текст] / О. Мерзлякова // Науковий світ. - 2007. - № 9. - С. 28 - 29. : портр
Рубрики: Профорієнтація
   Психологія професійної освіти--Самовизначення--Саморозвиток

Анотація: Найважливішою передумовою оптимізації саморозвитку старшокласника є необхідність переконати молоду людину взяти на себе відповідальність за побудову власного життя, створення плану професійної самореалізації та подальше розгортання життєвого шляху.