Тоцька, Т. Моделювання освітньої роботи [Текст] / Тетяна Тоцька, Ірина Туник> // Дошкільне виховання. - 2011. - № 1. - С. 18-23. Рубрики: Педагогіка--Дошкільне навчання--Організація занять Кл.слова (ненормовані): Технології моделювання освітнього процесу -- Павук -- Павутиння -- Інтегрованва освіта -- Весна -- Курчатко -- Дидактична гра -- Обов'язки людей -- Загадки -- Пізнання світу Анотація: Пропонується цікавий варіант моделювання освітньої роботи, висвітлюється роль інтегрованих занять у розвитку дошкільників та подається практична розробка дидактичної гри. Дод.точки доступу: Туник, І. Замовлені прим-ки для відділів: ЧЗПЕРІОД |
Зайцева, Лариса Пізнаємо довкілля разом : модульна організація навчально-пізнавальної діяльності старших дошкільнят [Текст] / Лариса Зайцева> // Дошкільне виховання. - 2012. - № 8. - С. 16-19. . - ISSN 0321-1401 Рубрики: Педагогіка--Дошкільне навчання--Ознайомлення з навколишнім життям Кл.слова (ненормовані): освітній модуль -- пізнання світу -- мислення Анотація: В статті йдеться про те, як правильно організувати освітній процес щодо ознайомлення старших дошкільнят з довкіллям. |
Любарова, Віра Чому вони чомусики? [Текст] / Віра Любарова> // Дошкільне виховання. - 2012. - № 11. - С. 32-33 . - ISSN 0321-1401 Рубрики: Педагогіка--Дошкільна--Розумове виховання Кл.слова (ненормовані): мислення -- допитливість -- пізнання світу -- креативність Анотація: В статті йдеться про те, як дорослі мають ставитися до дитячих запитань, відповідати на них, щоб не просто давати інформацію, а розвивати мислення, збагачувати емоційні враження, життєвий досвід дітей. Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене) |
Бех, Ірина Курс на діяльнісно-компетентнісний підхід [Текст] / Ірина Бех, Лариса Зайцева> // Дошкільне виховання. - 2013. - № 1. - С. 2-5 . - ISSN 0321-1401 Рубрики: Педагогіка--Дошкільне навчання--Теорія навчання Психологія--Дитяча--Мислення Кл.слова (ненормовані): мисленнєва здібність -- пізнання світу -- компетентнісний підхід Анотація: Стаття присвячена питанню впровадження в освітній процес дошкіллля компетентнісного підходу, який має реалізовуватися у синтезі з діяльнісним підходом. Дод.точки доступу: Зайцева, Лариса Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене) |
Тоцька, Тетяна Філософія для дітей та дорослих : за творами В. Сухомлинського [Текст] / Тетяна Тоцька > // Дошкільне виховання. - 2018. - № 8. - С. 20-23 . - ISSN 0321-1401 Рубрики: Дошкільна педагогіка--Розумове виховання Кл.слова (ненормовані): особистість дитини -- художня література -- педагогічна спадщина В. Сухомлинського -- пізнання світу -- дитяча філософія -- моральне виховання -- філософія для вихователів Анотація: "Нинішні реалії вимагають від працівників освіти переосмислення багатьох канонів, починаючи зі світоглядних позицій, ставлення до життя, і створення нової філософії виховання дошкільнят. Джерела і наснагу для розв'язання цих складних завдань можна знайти у педагогічній спадщині В.Сухомлинського. Своїм досвідом ділиться керівник дитсадка, у якому вже багато років упроваджкють ідеї видатного педагога". Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене) |