Міщенко, М.
    Дослідження впливу інтерв'юєра на відповіді респондента: результати методичного експерименту [Текст] / М. Міщенко // Соціологія : теорія, методи, маркетинг. - 2004. - № 1. - С. 129-134
Рубрики: Соціологічні опитування--Психологічні дослідження
Кл.слова (ненормовані):
Інтерв'ю -- Респонденти -- Соціологи





    Малиновський , А. С.
    Проблеми соціально-економічної адаптації населення радіаційно забруднених територій [Текст] / А.С. Малиновський , Л.Д. Павловська // Економіка АПК. - 2006. - № 6. - С. 132-140. - Бібліогр. у прим.
Рубрики: Соціологічне дослідження--Вибіркове опитування
   Чорнобильська катастрофа--Наслідки--Соціальні ризики

Кл.слова (ненормовані):
Респонденти -- Сільське населення -- Вибірка -- Соціальна інфраструктура
Анотація: У статті наведені дані соціологічного дослідження, що стосуються проблеми реабілітації забруднених радіацією територій.Обгрунтована необхідність врахування особливостей ведення аграрного сектора на забруднених територіях.


Дод.точки доступу:
Павловська , Л.Д.




    Довбня, Ольга.
    Аналіз результатів опитування студентської молоді щодо рівня сформованості громадянської та політичної свідомості [Текст] / О. Довбня // Освіта і управління. - 2012. - № 2-3. - С. 119-125. - Библиогр.: с. 124 (3 назв.)
Рубрики: Громадянськість особистості
   Особистісні конструкти

   Духовність суспільства--Дослідження--Анкетування

Кл.слова (ненормовані):
Респонденти
Анотація: У статті досліджується рівень сформованості громадянської та політичної свідомості у студентів Донбаської державної машинобудівної академії. Обгрунтовується висновок, що політична і громадянська свідомість студентської молоді перебувають на стадії формування, не є сталими, піддаються різним впливам й опосередковано відбиваються на поведінці та політичному виборі.





    Коритнікова, Надія.
    Стадії підвищення рівня досяжності респондентів при проведенні інтернет-опитувань / Надія Коритнікова // Соціологія: теорія, методи, маркетинг. - 2013. - № 1. - С. 80-94. - Бібліогр. в кінці ст.
Рубрики: Інтернет--Онлайн-респонденти--Анонімність--Схема вибірки
Анотація: Застосування кількісних методів збирання інформації в Інтернеті має як вигідні переваги, так і очевидні вади.

Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)




    Немировська, Анна.
    Соціальний песимізм як бар'єр модернізації реґіонів Сибіру / Анна Немировська, Катерина Литкіна // Соціологія: теорія, методи, маркетинг. - 2014. - № 2. - С. 48-60
Рубрики: Соціальні процеси--Самоідентифікація--Респонденти--Дослідження
Кл.слова (ненормовані):
модернізація -- оптимізм -- трансформація
Анотація: Соціальний песимізм населення розглядається як один із бар'єрів модернізації, зумовлених процесом трансформації пострадянського суспільства.


Дод.точки доступу:
Литкіна, Катерина
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)




    Рахманов, Олександр.
    Політична свідомість робітничого класу України у роки соціальних трансформацій [Текст] / Олександр Рахманов // Соціологія: теорія, методи, маркетинг. - 2015. - № 1. - С. 3-26
Рубрики: Україна--Робітники--Свідомість--Формування
Кл.слова (ненормовані):
геополітика -- преференції -- орієнтири -- респонденти -- регіони -- ідеологія
Анотація: Аналізується динаміка політичної свідомості за роки соціальних трансформацій.

Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)




    Щирін, Юрій.
    Як почути рівень задоволеності клієнта? (унікальна методика ALADIS© компанії АІМ в дії) [Текст] / Юрій Щирін, Оксана Черненко // Маркетинг в Українi. - 2018. - № 3. - С. 28-31
Рубрики: Маркетингові дослідження--Методика
Кл.слова (ненормовані):
респонденти -- інтерв'юер -- бренди -- асортиментна політика
Анотація: Автори статті для більш успішного маркетингового дослідження пропонують унікальну методику, яка допоможе почути рівень задоволеності клієнта.


Дод.точки доступу:
Черненко, Оксана
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)




   
    Особисті фінанси, сім'я та кар'єра - орієнтири українців в 2020 [Текст] // Маркетинг в Українi. - 2020. - № 5. - С. 4-6
Рубрики: Споживачі--Сім'я--Кар'єра--Особисті фінанси
Кл.слова (ненормовані):
коронавірус -- респонденти -- банківський депозит -- національна валюта
Анотація: Спільне дослідження Noblet Media CIS та Info Sapiens виявило справжнє ставлення споживачів до життєвих цілей та пріоритетів у 6 країнах: Україні, Азербайджані, Білорусі, Грузії, Молдови та Узбекистану.

Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)