Сафонова, М. Системність у навчанні творчого розповідання [Текст] / М. Сафонова, А. Пасічник> // Дошкільне виховання. - 2009. - № 5. - С. 14-17. Рубрики: Педагогіка--Дошкільне навчання--Розвиток мови Кл.слова (ненормовані): Словесна творчість -- Розповідь -- Мовлення Анотація: Автор дібрала і систематизувала матеріали, присвячені методам і прийомам розвитку словесної творчості дітей, які публікуавлись в журналі "Дошкільне виховання", а також розробила систему роботи з розвитку словесної творчості старших дошкільнят. Дод.точки доступу: Пасічник, А. Замовлені прим-ки для відділів: ЧЗПЕРІОД |
Трусова, В. Методична розвідка / В. Трусова> // Відкритий урок: розробки, технології, досвід. - 2011. - № 11. - С. 45-48. Рубрики: Українська література--Методика викладання--Методичний матеріал Кл.слова (ненормовані): творча мовленнєва діяльність -- мовленнєва компетентність -- словесна творчість -- творче розповідання -- види творчих розповідей -- модель роботи з картиною Анотація: Стаття присвячена питанню розвитку здатності школярів до словесної творчості на уроках укарїнської літератури у 5-му класі. Утримувачі документа: КДПУ ім. В. Винниченка : вул. Шевченка, 1 Є примірники у відділах: (17.11.2011р. - Б.ц.) (вільний) |
Гавриш, Наталія Василівна. Мовленнєвотворча діяльність дітей на етапі дошкільного дитинства : особливості розвитку, технології підтримки [Текст] / Н. В. Гавриш> // Мистецтво та освіта. - 2021. - № 1. - С. 34-39. - Бібліогр. : назв. Рубрики: Мовленнєва діяльність--Дошкільники Кл.слова (ненормовані): словесна творчість -- творча уява -- стимулювання Анотація: В статті обгрунтовано загальний алгоритм, послідовні етапи впровадження технології стимулювання і підтримки мовленнєвої творчості в закладах дошкільної освіти, розкрито специфічні для кожного з етапів засоби і способи цілеспрямованої роботи з дошкільниками. |