Сафонова, М.
    Системність у навчанні творчого розповідання [Текст] / М. Сафонова, А. Пасічник // Дошкільне виховання. - 2009. - № 5. - С. 14-17.
РУБ CUKK-VDPU
Рубрики: Педагогіка--Дошкільне навчання--Розвиток мови
Кл.слова (ненормовані):
Словесна творчість -- Розповідь -- Мовлення
Анотація: Автор дібрала і систематизувала матеріали, присвячені методам і прийомам розвитку словесної творчості дітей, які публікуавлись в журналі "Дошкільне виховання", а також розробила систему роботи з розвитку словесної творчості старших дошкільнят.


Дод.точки доступу:
Пасічник, А.
Замовлені прим-ки для відділів: ЧЗПЕРІОД




    Трусова, В.
    Методична розвідка / В. Трусова // Відкритий урок: розробки, технології, досвід. - 2011. - № 11. - С. 45-48.
Рубрики: Українська література--Методика викладання--Методичний матеріал
Кл.слова (ненормовані):
творча мовленнєва діяльність -- мовленнєва компетентність -- словесна творчість -- творче розповідання -- види творчих розповідей -- модель роботи з картиною
Анотація: Стаття присвячена питанню розвитку здатності школярів до словесної творчості на уроках укарїнської літератури у 5-му класі.

Утримувачі документа:
КДПУ ім. В. Винниченка : вул. Шевченка, 1
Є примірники у відділах:
(17.11.2011р. - Б.ц.) (вільний)




    Гавриш, Наталія Василівна.
    Мовленнєвотворча діяльність дітей на етапі дошкільного дитинства : особливості розвитку, технології підтримки [Текст] / Н. В. Гавриш // Мистецтво та освіта. - 2021. - № 1. - С. 34-39. - Бібліогр. : назв.
Рубрики: Мовленнєва діяльність--Дошкільники
Кл.слова (ненормовані):
словесна творчість -- творча уява -- стимулювання
Анотація: В статті обгрунтовано загальний алгоритм, послідовні етапи впровадження технології стимулювання і підтримки мовленнєвої творчості в закладах дошкільної освіти, розкрито специфічні для кожного з етапів засоби і способи цілеспрямованої роботи з дошкільниками.