Ткач, Н.
    Дослідження емоційних особливостей злобливої та незлобливої форм заздрості [Текст] / Н. Ткач // Психологія і суспільство. - 2005. - №1. - С. 39-45. - Бібліогр.: 8 назв.
Рубрики: --Феномен заздрості
Кл.слова (ненормовані):
Почуття -- Базові та похідні емоції -- Соціальне порівння -- Суперництво -- Ревнощі -- Ідентифікація -- Фрустрація -- Мотивація самовдосконалення -- Співпереживання





    Мінакова, К.
    Основні соціально-педагогічні та психологічні характеристики жінки -- жертви домашнього насилля [Текст] / К. Мінакова // Соціальна педагогіка: теорія та практика. - 2005. - № 2. - С. 43-47. - Бібліогр.:6 назв.
Рубрики: Насильство--Жінки--Психологічні характеристики
   Насильство--Сім'я--Пофілактика

Кл.слова (ненормовані):
Фрустрація -- Криза ідентифікації -- Залежність -- Самознищення -- Соціальна ізоляція





    Скрипник, Вікторія.
    Особливості перебігу та самосприйняття соціально-психологічної адаптації студентів-першокурсників [Текст] / В. Скрипник // Психологія і суспільство. - 2005. - № 2. - С. 87-93. - Бібліогр.:10 назв.
Рубрики: Психологія вікова--Студентство
   Соціально-психологічна адаптація--Студенти

Кл.слова (ненормовані):
Фрустрація -- Фактори дезадаптації





    Лановенко, Юлія.
    Життєва і професійна криза: проблема переживання / Юлія Лановенко // Соціальна психологія. - 2007. - № 6. - С. 78-85. - Бібліогр.:14 назв.
Рубрики: Психологія особистості--Професійні кризи
Кл.слова (ненормовані):
стрес -- фрустрація -- конфлікт -- криза
Анотація: У статті представлено дефініційний аналіз понять "життєва криза"і "професійна криза", вказано на їх взаємно детермінуючий зв’язок в сучасних соціальних умовах. Робиться висновок, конфліктність кризи залежить не стільки від її об’єктивнихз характеристик, скільки від суб’єктивного переживання.

Є примірники у відділах: всього 1
Вільні: 1




    Басюк, О. Б.
    Залежність "Образу Я" від значущих інших як складова невротичності в юнацькому віці [Текст] / О. Б. Басюк // Практична психологія та соціальна робота. - 2008. - № 11. - С. 12-16 : табл. - Бібліогр. : 12 назв.
Рубрики: Психологія особистості--Юнацький вік
Кл.слова (ненормовані):
Невротичність -- Фрустрація -- Ригідність -- Агресія
Анотація: Розглянуто закономірність формування невротичної самосвідомості. Досліджено особливості самовідношення (залежності Образу Я відзначущих інших) у студентів з високим і нормальним рівнем невротичності. З'ясовано залежність Образу Я відзначущих інших у студентів із високим рівнем невротичності.





    Канцір, В.
    Наукознавча інтерпретація тероризму як системно-соціального явища [] / В. Канцір // Підприємництво, господарство і право. - 2010. - № 11. - С. 7-9. - Бібліогр. в кінці ст.
Рубрики: Тероризм--Тотальний страх--Насильницькі дії--Психологія тероризму
Кл.слова (ненормовані):
агресивна поведінка -- фрустрація -- толерантність
Анотація: Розглядається сучасний тероризм як багатоаспектне, складне, суперечливе соціальне явище, що ускладнює процес чіткого й однозначного формування цього поняття.

Є примірники у відділах:
(.2010р. - Б.ц.) (вільний)




    Луценко, М. Ю.
    Обгрунтування та опис авторської методики "Фрустрація потреби у власності" [Текст] / М. Ю. Луценко // Практична психологія та соціальна робота. - 2012. - № 9. - С. 15-23 : табл. - Бібліогр. : 18 назв.
Рубрики: Власність--Авторські методики
Анотація: У статті представлено авторську методику "Фрустрація потреби у власності" : описано теоретико-методологічні засади і етапи її створення, наведено дані щодо валідності і надійності методики, подано стимульний матеріал.





    Москалець, Віктор.
    Віра в Бога як психічний базис стану загального благополуччя особистості [Текст] / В. Москалець // Психологія і суспільство : укр. теорет.-метод. соціогуманіт. часоп. - 2015. - № 1. - С. 55-64. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 1810-2131
Рубрики: Психологія--Особистість
Кл.слова (ненормовані):
християнство -- гуманістична релігія -- екзистенційна тривога -- страх смерті -- фрустрація
Анотація: Аналіз становища людини в сучасному світі схиляє до гіпотези, що віра в Бога - потужний фактор стану загального благополуччя особистості, а отже й стратегічна парадигма усіх форм психологічної допомоги.

Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)




    Москалець, Віктор.
    Віра в Бога як психічний базис стану загального благополуччя особистості [Текст] / В. Москалець // Психологія і суспільство : укр. теорет.-метод. соціогуманіт. часоп. - 2015. - № 1. - С. 55-64. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 1810-2131
Рубрики: Психологія--Особистість
Кл.слова (ненормовані):
християнство -- гуманістична релігія -- екзистенційна тривога -- страх смерті -- фрустрація
Анотація: Аналіз становища людини в сучасному світі схиляє до гіпотези, що віра в Бога - потужний фактор стану загального благополуччя особистості, а отже й стратегічна парадигма усіх форм психологічної допомоги.

Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)




    Єрьоменко, Олександр.
    Історична подія очима учасників і спостерігачів [Текст] / Олександр Єрьоменко // Соціологія: теорія, методи, маркетинг. - 2016. - № 4. - С. 164-180. - Бібліогр. в кінці ст.
Рубрики: Новітня історія--Події--Особливості сприйняття--Луганськ, місто (Україна), 2014 р.
Кл.слова (ненормовані):
подія -- час -- радикалізація -- фрустрація -- рефлексні провини -- випадковість -- інформація -- повсякденність
Анотація: У статті аналізуються особливості сприйняття подій, що відбувалися в Лу ганську навесні та влітку 2014 року, спостерігачами й учасниками цих події Дослідження проводили методом глибинного інтерв’ювання. Аналіз результатів дав підстави дійти низки висновків. Те, що відбувається, сприймається я єдине ціле: або як одна подія, або як ланцюг пов’язаних подій. Основним чинником конституювання цілісності подієвого ланцюга є єдність задуму, плану здійсненого в соціальній реальності. Спотворення хронотопічних параметри події спостерігається приблизно у половині випадків. Суттєвіше крізь оптит подій, що відбуваються, трансформується "великий” час історії та життєво долі. У більшості випадків події радикалізують свідомість акторів, роблять її більш категоричною. Соціальне оточення поділяється на “наших” і “не наших”. У переважній більшості випадків події сприймаються неґативно. Дипаміка очікувань коливається від надії до розчарування і, в окремих випадках, до фрустрації. Події деформують повсякденне життя інсайдерів, спонукають “сховатися”, виправдовуючи свою пасивність заглибленістю в сімейно-побутові проблеми. Переважна більшість респондентів уникають рефлексії відчуття провини. Виявлено певну суперечливість свідомості акторів у розумінні співвідношення напередвизначеності та випадковостей у перебігу подій. Визнаючи важкість розрізнення правди і брехні в сучасних інформаційних потоках, понад половину респондентів наполягають на принциповій можливості такого розрізнення. Усвідомлення маніпулятивного характеру сучасних ЗМІ веде деяких респондентів до гіперкритицизму в сприйнятті подій навіть на рівні особистих спостережень.

Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)




    Шатковська, О. І.
    Особливості шкільної тривожності в підлітковому віці як соціально-педагогічна проблема [Текст] / О. І. Шатковська, Ю. В. Кушнір // Молодий вчений. - 2017. - № 11. - С. 835-838. - Бібліогр. в кінці ст.
Рубрики: Психологія підлітків--Тривожність
Кл.слова (ненормовані):
тривога, підліток, фрустрація


Дод.точки доступу:
Кушнір, Ю. В.




    Єфремова, Г. Л.
    Профілактика насильства в сім’ї та профілактика дитячої жорстокості в освітньому середовищі / Г. Л. Єфремова // Виховна робота в школі : наук.-метод. журн. - 2018. - № 6. - С. 11-46
Рубрики: Виховання--Превентивне
   Психологія--Корекційна робота

Кл.слова (ненормовані):
насильство в сім’ї -- сімейне насильство -- дитяча жорстокість -- види насильства -- причини насильства -- теорії насильства -- агресивна поведінка -- фрустрація -- фізичне насильство -- сексуальне насильство -- психологічне насильство -- батьківські обов’язки -- неблагополучні сім’ї -- фактори ризику насильства -- шкільне насильство -- насильницька поведінка -- шкільний булінг -- види булінгу -- агресор -- жертва
Анотація: Репрезентовано різні теорії до розуміння поняття насильства, ознайомлено з видами насильства над дітьми в сім’ї, розкрито фактори ризику насилля над дитиною в сім’ї, висвітлено вплив сімейного насильства на особистісний розвиток дитини, з’ясовано чинники виникнення насильницької поведінки, подано рекомендації з профілактики шкільного насильства.

Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)




    Мартинова, М.
    Упровадження вітагенних технологій компетентнісного навчання на уроках словесності з використанням інтелектуально-психологічного потенціалу учня [Текст] : педагогічне моделювання / Марина Мартинова // Українська мова і література в школах України. - 2017. - № 10. - С. 31-34.
РУБ CUKK-VDPU
Рубрики: Українська мова--Процес навчання
Кл.слова (ненормовані):
вітагенна технологія -- педагогічне моделювання -- децелерація -- телегонія -- фрустрація -- вітагенне натхнення -- голографічна проекція
Анотація: Мета моделювання: розроблення змісту уроку із застосуванням вітагенної технології і його апробація. Завдання: ознайомити вчителів з теоретичними засадами вітагенного навчання; показати на практиці процес застосування прийомів вітагенного навчання; змоделювати їх з учасниками майстер-класу.

Замовлені прим-ки для відділів: ЧЗПЕРІОД