Мішенін, Є. В.
    Проблема щодо багатовимірності сільського розвитку [Текст] / Є. В. Мішенін, Р. П. Косодій // Економіка АПК. - 2009. - № 5. - С. 133-139. - Бібліогр. в прим.
Рубрики: Регіональний розвиток--Інноваційна діяльність
   Людський капітал--Аграрна сфера

Кл.слова (ненормовані):
Глобалізація -- Моніторинг -- Інвестиції -- Фінансові послуги
Анотація: У статті подано трактування понять, що стосуються сільського розвитку. Розкрито значення інвестицій, людського капіталу, фінансових інститутів та послуг, ресурсів для економічного розвитку села.


Дод.точки доступу:
Косодій, Р. П.




    Цимбал, В. О.
    Удоскалення ринкових відносин на селі [Текст] / В. О. Цимбал // Економіка АПК. - 2009. - № 8. - С. 111-116. - Бібліогр. в підрядк. прим.
Рубрики: Ринкове середовище--Україна
   Сільське господарство--Посередницькі структури

Кл.слова (ненормовані):
Фінансові послуги -- Кооперативи -- Продовольчі товати
Анотація: Мета статті - глибше розкрити феномен посередника та інших суб'єктів ринкового середовища, неупереджено оцінити різні аспекти їхньої діяльності та запропонувати ефективні кроки щодо ліквідації дисбалансу їхніх інтересів.





    Білик, Д. В.
    Особливості та сучасний стан інституційного сектору фінансових корпорацій України за СНР [Текст] / Д. В. Білик // Статистика України. - 2012. - № 4. - С. 4-9 : табл. - Бібліогр. в кінці ст.
Рубрики: Корпоративні фінанси--Управління
Кл.слова (ненормовані):
Фінансові послуги -- Система національних рахунків -- Фінансовий рахунок -- Фінансові інструменти





    Пошивалова, Олена Володимирівна.
    Сучасні тенденції розвитку факторингових послуг в Україні та світі [Текст] / Олена Володимирівна Пошивалова, Марина Олександрівна Михалочкіна // Економіка. Фінанси. Право. - 2018. - № 12. - С. 20-22. - Бібліогр. наприкінці ст.
Рубрики: Факторинг--Розвиток--Фінансові послуги--Україна
Кл.слова (ненормовані):
факторинг -- дебіторська заборгованість -- фінансові послуги -- джерела фінансування -- грошові вимоги
Анотація: У статті доведено, що факторингові послуги мають позитивну тенденцію розвитку як ефективний інструмент реінвестування. Проаналізовані галузі господарства в країнах-членів Європейського Союзу, які найбільші використовують факторинг. Розглянуто проблеми та перспективи розвитку факторингу в Україні. Визначено переваги застосування факторингу для суб’єктів господарювання. Реалізація запропонованих пропозицій щодо підвищення ефективності управління факторингом є дієвим інструментом максимізації прибутку на підприємствах.


Дод.точки доступу:
Михалочкіна, Марина Олександрівна




    Панченко, Ольга.
    Цифровий маркетинг як інноваційний інструмент маркетингових комунікацій у банку [Текст] / Ольга Панченко // Маркетинг в Українi. - 2019. - № 1. - С. 47-54 : табл. - Бібліогр.: с. 53-54
Рубрики: Маркетинг--комунікації--Інноваційні інструменти
Кл.слова (ненормовані):
фінансові послуги -- банківський продукт -- економічний ресурс
Анотація: Автор статті розповідає про розвиток банківського цифрового маркетингу як наслідок еволюції діяльності банків, оскільки цифровий маркетинг має величезний потенціал і відкриває багато можливостей для залучення клієнтів.

Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)