Мішенін, Є. В. Проблема щодо багатовимірності сільського розвитку [Текст] / Є. В. Мішенін, Р. П. Косодій> // Економіка АПК. - 2009. - № 5. - С. 133-139. - Бібліогр. в прим. Рубрики: Регіональний розвиток--Інноваційна діяльність Людський капітал--Аграрна сфера Кл.слова (ненормовані): Глобалізація -- Моніторинг -- Інвестиції -- Фінансові послуги Анотація: У статті подано трактування понять, що стосуються сільського розвитку. Розкрито значення інвестицій, людського капіталу, фінансових інститутів та послуг, ресурсів для економічного розвитку села. Дод.точки доступу: Косодій, Р. П. |
Цимбал, В. О. Удоскалення ринкових відносин на селі [Текст] / В. О. Цимбал> // Економіка АПК. - 2009. - № 8. - С. 111-116. - Бібліогр. в підрядк. прим. Рубрики: Ринкове середовище--Україна Сільське господарство--Посередницькі структури Кл.слова (ненормовані): Фінансові послуги -- Кооперативи -- Продовольчі товати Анотація: Мета статті - глибше розкрити феномен посередника та інших суб'єктів ринкового середовища, неупереджено оцінити різні аспекти їхньої діяльності та запропонувати ефективні кроки щодо ліквідації дисбалансу їхніх інтересів. |
Білик, Д. В. Особливості та сучасний стан інституційного сектору фінансових корпорацій України за СНР [Текст] / Д. В. Білик> // Статистика України. - 2012. - № 4. - С. 4-9 : табл. - Бібліогр. в кінці ст. Рубрики: Корпоративні фінанси--Управління Кл.слова (ненормовані): Фінансові послуги -- Система національних рахунків -- Фінансовий рахунок -- Фінансові інструменти |
Пошивалова, Олена Володимирівна. Сучасні тенденції розвитку факторингових послуг в Україні та світі [Текст] / Олена Володимирівна Пошивалова, Марина Олександрівна Михалочкіна> // Економіка. Фінанси. Право. - 2018. - № 12. - С. 20-22. - Бібліогр. наприкінці ст. Рубрики: Факторинг--Розвиток--Фінансові послуги--Україна Кл.слова (ненормовані): факторинг -- дебіторська заборгованість -- фінансові послуги -- джерела фінансування -- грошові вимоги Анотація: У статті доведено, що факторингові послуги мають позитивну тенденцію розвитку як ефективний інструмент реінвестування. Проаналізовані галузі господарства в країнах-членів Європейського Союзу, які найбільші використовують факторинг. Розглянуто проблеми та перспективи розвитку факторингу в Україні. Визначено переваги застосування факторингу для суб’єктів господарювання. Реалізація запропонованих пропозицій щодо підвищення ефективності управління факторингом є дієвим інструментом максимізації прибутку на підприємствах. Дод.точки доступу: Михалочкіна, Марина Олександрівна |
Панченко, Ольга. Цифровий маркетинг як інноваційний інструмент маркетингових комунікацій у банку [Текст] / Ольга Панченко> // Маркетинг в Українi. - 2019. - № 1. - С. 47-54 : табл. - Бібліогр.: с. 53-54 Рубрики: Маркетинг--комунікації--Інноваційні інструменти Кл.слова (ненормовані): фінансові послуги -- банківський продукт -- економічний ресурс Анотація: Автор статті розповідає про розвиток банківського цифрового маркетингу як наслідок еволюції діяльності банків, оскільки цифровий маркетинг має величезний потенціал і відкриває багато можливостей для залучення клієнтів. Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене) |