Т 311 Білоус, Оксана. Підлітки в полоні телеекрана [Текст] / Оксана Білоус> // Телевізійна й радіожурналістика : зб. наук.-метод. пр. - Л. : Вид-во Львів. нац. ун-ту ім. І. Франка, 2007. - Вип. 7. - С. 93-101. - Бібліогр. : с. 101.
Соціологія--Засоби масової комунікації Кл.слова (ненормовані): Телебачення -- Інтернет -- Електронні засоби масової інформації -- Виховання -- Діти -- Юнаки -- Дівчата -- Батьки -- Інформаціна агресія -- Моральність -- Духовність -- Українськість -- Патріотизм Є примірники у відділах: 1 Інв.Б 512319 - Б.ц. (вільний) |
Штриголь, Д. В. Шлюбно - рольові настанови у юнацькому віці [Текст] / Д. В. Штриголь> // Практична психологія та соціальна робота. - 2010. - № 5. - С. 35-45. - бібліогр. : 18 назв. Рубрики: Психологія сім‘ї--Шлюбно - рольові настанови--Юнацькиц вік Шлюб--Рольова поведінка--Юнаки та дівчата Анотація: В статті зроблена спроба виділити гендерні відмінності шлюбно - рольових уявлень в юнацькому віці. Визначені відмінності шлюбно - рольових очікувань, домагань сімейних цінностей та уявлень про рольову поведінку в шлюбі юнаків і дівчат. Виявлені протиріччя шлюбно - рольових настанов юнаків і дівчат на усвідомленому і неусвідомлюваному рівні. |
Кривенко, Анатолій. Зміни показників фізичної підготовленості юнаків-першокурсників факультету фізичного виховання [Текст] / Анатолій Кривенко> // Спортивний вісник Придніпров'я. - 2009. - № 2/3 . - С. 8-10. - Бібліогр. в кінці ст. Рубрики: Фізична культура--Підготовка спеціалістів Фізична підготовка--Юнаки |
Ткаченко, В. Б. Залежність спортивних результатів від сукупного впливу показників спеціальної фізичної підготовленості юних біатлоністів [Текст] / В. Б. Ткаченко> // Теорія та методика фізичного виховання . - 2010. - № 10. - С. 8-11. - Бібліогр. в кінці ст. Рубрики: Спорт--Біатлон Фізична підготовка--Юнаки--Біатлон |
Ксьонз, Г. О. Урок гімнастики з елементами гопака, 10-й клас (юнаки) [Текст] / Г. О. Ксьонз> // Фізичне виховання в школах України. - 2011. - № 11. - С. 14-17. Рубрики: Фізична культура--Урок Кл.слова (ненормовані): гімнастика -- елементи гопака -- зміст уроку -- організаційно-методичні вказівки Анотація: У статті подана розробка уроку гімнастики з елементами гопака для 10 класу. Замовлені прим-ки для відділів: ЧЗПЕРІОД |
Юсип, Дмитро. Лебедина пісня Дмитра Гриньківа [Текст] : рецензия / Дмитро Юсип> // Дзвін. - 2012. - № 9. - С. 147-149 Рец. на кн. : Гриньків Д. Юнаки крицевої відваги / Д. Гриньків. - Коломия : Вік, 2011. - 192 с. Рубрики: Українська література--Проза--Художньо-документальна Анотація: Автор статті розповідає про книгу Дмитра Гриньківа, яка є художньо-документальною повістю, в основу якої лягли події, що відбувалися в Золочівському районі Львівської області, які відбувалися на фоні національно-визвольних змагань, які точились в Галичині у 20-40-х роках і на початку 50-х проти колоніального панування. |
Ольховий, Олег. Стан системи функціонування фізичного виховання закладів вищої освіти [Текст] / Олег Ольховий> // Теорія і методика фізичного виховання і спорту. - 2014. - № 2. - С. 79-83. - Бібліогр. в кінці ст. Рубрики: Фізичне виховання--Система управління Кл.слова (ненормовані): фізична підготовка, юнаки |
Челебіджихан, Номан. "Прощавай,татарський світе...". Вибрані вірші [Текст] / Н. Челебіджихан> // Всесвіт. - 2014. - № 5-6. - С. 29-34 : фото. - Зміст: Поет і політик / Г. Сеітванієва. Нещасливий перехожий ; Таємниця ; Метелик ; Жовтий тюльпан ; "Ох, татарські юнаки..." ; "Прощавай, татарський світе..." ; Привіт од лиса ; То моя клятьба ; "Я поклявся..." Рубрики: Кримськотатарські поети Кримськотатарські поезія, 20 століття Анотація: У статті вмішено розповідь про життєвий і творчий шлях кимськотатарського поета, громадського діяча Номана Челебіджихана та його поетичний доробок. Дод.точки доступу: Чернишенко, Володимир \укл.\; Челебіджихан, Номан (Кримськотатарський поет і політик ; 1885-1918) \про нього\ |
Ярмак, Олена. Аналіз захворюваності юнаків 15-17 років [Текст] / Олена Ярмак> // Спортивний вісник Придніпров'я. - 2013. - № 2. - С. 98-101 : рис. - Бібліогр. в кінці ст. Рубрики: Фізичне виховання--Юнаки--Стан здоров'я Захворюванність населення--Юнаки--Аналіз стану |
Ольховий, Олег. Динаміка фізичного стану юнаків 17-22 років в процесі професійно-прикладної фізичної підготовки [Текст] / Олег Ольховий> // Спортивний вісник Придніпров'я. - 2014. - № 1. - С. 86-89 : табл. - Бібліогр. в кінці ст. Рубрики: Фізичне виховання--Юнаки--Стан здоров'я Фізичне виховання--Вищі військові навчальні заклади |
Круцевич, Тетяна. Особливості оцінки фізичної підготовленості підлітків 6-9 класів [Текст] / Тетяна Круцевич, Олеся Іщенко> // Спортивний вісник Придніпров'я. - 2015. - № 1. - С. 25-31. - Бібліогр. в кінці ст. Рубрики: Фізичне виховання--Юнаки--Стан здоров'я Дод.точки доступу: Іщенко, Олеся |
Кашуба, Виталий. Мониторинг состояния пространственной организации тела человека в процессе физического воспитания [Текст] / Виталий Кашуба> // Теорія і методика фізичного виховання і спорту. - 2015. - № 2. - С. 53-64. - Библиогр. в конце ст. Рубрики: Фізичне виховання--Юнаки--Стан здоров'я |
Чередниченко, Инна. Изменение показателей физической подготовленности юношей 18-19 лет в процессе секционных занятий с комплексным использованием средств спортивных игр [Текст] / Инна Чередниченко, Ольга Соколова, Николай Маликов> // Спортивний вісник Придніпров'я. - 2016. - № 3. - С. 239-243 : табл. - Бібліогр. в кінці ст. Рубрики: Фізичне виховання--Юнаки--Стан здоров'я Фізична культура--Спортивні ігри Дод.точки доступу: Соколова, Ольга; Маликов, Николай |
Чернозуб, А. Особливості змін концентрації кортизолу в сироватці крові юнаків в умовах силового фітнесу [Текст] / А. Чернозуб> // Вісник Київського національного університету імені Тараса Шевченка. Проблеми регуляції фізіологічних функцій. - 2015. - № 2. - С. 29-33 : табл. - Бібліогр. в кінці ст. Рубрики: Біохімія--Гормони Здоровий спосіб життя--Нетреновані юнаки--Режими силових навантажень |
Концептуально-методичні підходи до розвитку мовленнєвої діяльності та спілкування у підлітків і юнаків із затримкою психічного розвитку [Текст]> // Особлива дитина: навчання і виховання : наук., навч., інформ. журнал. - 2017. - № 1. - С. 48-59. - Бібліогр. в кінці ст. Рубрики: Спеціальна педагогіка--Діти з порушеннями інтелекту (розумово відсталі, ЗПР) Психологія--Вікова--Діти з особливими потребами Кл.слова (ненормовані): концептуально-методичний підхід -- мовленнєва діяльність -- спілкування -- розвиток мовлення -- корекційно-розвиткові заняття -- навчальна діяльність -- затримка психічного розвитку -- підлітки та юнаки Анотація: Розкрито місце програми «Розвиток мовлення» в національному курикулумі для підлітків і юнаків із затримкою психічного розвитку. Визначено, що основною метою розвитку мовлення є формування ключової комунікативної компетентності через розвиток Ті основних складників: мовного, мовленнєвого, прагматичного, соціокультурного і читацького у школярів (підлітків та юнаків) із затримкою психічного розвитку. Теоретично обгрунтовано концептуально-методичні підходи розвитку мовленнєвої діяльності та спілкування підлітків і юнаків із затримкою психічного розвитку в процесі корекційно-розвиткових занять та навчальної діяльності. Розкрито в якості засадничих з розвитку мовленнєвої діяльності та спілкування у підлітків та юнаків із затримкою психічного із розвитку наступні підходи: системний, компетентнісний, психолінгвістичний, нейропсихологічний, особистісно-комунікативний та герменевтичний. Виокремлено в межах корекційно-розвиткової програми «Розвиток мовлення» ключові змістові модулі в річищі яких реалізується розвиток мовленнєвої діяльності та спілкування в означеної категорії учнів: лінгвопсихологічні передумови мовленнєвої діяльності та спілкування; усне зв'язне мовлення; писемне зв'язне мовлення; читацька (літературна) діяльність; усвідомлене спілкування та комунікативна регуляція. Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене) |