Пентилюк, М. Типологія уроків у контексті сучасної лінгводидактики [Текст] / Марія Пентилюк> // Українська мова і література в школі. - 2014. - № 4. - С. 2-6. - Бібліогр.: 16 назв. Рубрики: Українська мова--Методика--Типи уроків Кл.слова (ненормовані): урок української мови -- типологія (класифікація) уроків -- аспектні уроки -- уроки розвитку комунікативних умінь -- модифіковані (інтегровані, нестандартні) -- типи уроків -- варіанти уроків Анотація: У статті аналізується наукова типологія сучасного уроку української мови в процесі розвитку традиційної й новітньої лінгводидактики з середини минулого століття. Особливу увагу автор звертає на сучасні інтерпретації типології уроків і вагомий внесок у її розв'язання українських учених-методистів. У схемах і таблицях автор пропонує порівняльний аналіз типів уроків мови і спонукає до подальших пошуків розв'язання цієї кардинальної проблеми в реалізації мовної освіти в Україні. Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене) |
Кучеренко, І. Аспектні уроки української мови: витоки і сучасний стан [Текст] / Ірина Кучеренко> // Українська мова і література в школах України. - 2016. - № 4. - С. 15-22. - Бібліогр.: 15 назв. Рубрики: Українська мова--Урок Українська мова--Методика Кл.слова (ненормовані): типологія уроків української мови -- аспектні уроки -- класифікація аспектних уроків -- основні типи уроків -- мовна компетентність Анотація: Досліджено аспектні уроки української мови в ретроспективі та в сучасній інтерпретації. З урахуванням нових завдань мовної освіти й пріоритетних напрямів шкільного навчання мови охарактеризовано основні види сучасних аспектних уроків української мови, визначено структурні етапи, їх послідовність та варіативність. Замовлені прим-ки для відділів: ЧЗПЕРІОД |