Державна підсумкова атестація в загальноосвітніх навчальних закладах у 2004-2005 навчальному році [Текст] // Фізика та астрономія в школі. - 2005. - № 1. - С. 2-4
Рубрики: Загальноосвітні навчальні заклади--Атестація
Кл.слова (ненормовані):
Фізика -- 11 клас -- Білети
Анотація: Про державну підсумкову атестацію в загальоосвітніх навчальних закладах у 2004-2005 навчальному році. Наведено білети





    Мирошніченко, Ю.
    Урок з астрономії на тему: "Зміна вигляду зоряного неба впродовж року" [Текст] / Ю. Мирошніченко // Фізика та астрономія в школі. - 2005. - № 1. - С. 5-8 : табл.
Рубрики: Астрономія--Методика викладання
   Уроки астрономії

Кл.слова (ненормовані):
Обертання Землі навколо Сонця -- Видимий річний рух Сонця -- Екліптика -- Зодіак -- Зодіакальні сузір'я





    Сущенко, С.
    Урок у випускному класі на тему: "Узагальнення знань учнів про стан речовини залежно від температури і тиску" [Текст] / С. Сущенко, Л. Недбаєвська // Фізика та астрономія в школі. - 2005. - № 1. - С. 9-13 : граф. - Библиогр.: 4 назви
Рубрики: Астрономія--Методика викладання
   Уроки астрономії

   Фізика--Методика викладання

   Уроки фізики

Кл.слова (ненормовані):
11 КЛАС -- Стан речовини -- Температура -- Тиск -- Єдність Всесвіту -- Мікросвіт -- Макросвіт -- Мегасвіт -- Астрономічні об'єкти


Дод.точки доступу:
Недбаєвська, Л.




    Шарко, В.
    Підготовка вчителя до здійснення екологічного виховання учнів на уроках фізики [Текст] : частина перша / В. Шарко // Фізика та астрономія в школі. - 2005. - № 1. - С. 14-16
Рубрики: Фізика--Методика викладання
   Уроки фізики

   Виховання екологічне

Кл.слова (ненормовані):
МЕТОДИ -- ЗАСОБИ -- Наукові засади -- Екологічні знання -- Антропогенні чинники
Анотація: Виховний аспект діяльності вчителя - важлива ланка його роботи. Результати її виконання значною мірою залежать від методичної підготовки вчителя. Анкетування студентів і викладачів шкіл засвідчило, що виховні завдання до кожного уроку вони планують, але відбір методів і засобів для їх виконання здійснюється переважно інтуїтивно, без дотримання наукових засад





    Кузьменко, Л.
    Методика використання елементів гри на уроках фізики [Текст] / Л. Кузьменко // Фізика та астрономія в школі. - 2005. - № 1. - С. 17-21
Рубрики: Фізика--Методика викладання
   Уроки фізики--Форми проведення

Кл.слова (ненормовані):
Інтерес учнів -- Елементи гри -- Навчальні ігри -- Приклади
Анотація: Про використання елементів гри на уроках фізики викладачами. Наведено приклади кількох ігор





    Засєкіна, Т.
    Деякі аспекти навчання розв'язуванню фізичних задач [Текст] / Т. Засєкіна // Фізика та астрономія в школі. - 2005. - № 1. - С. 21,47-48
Рубрики: Фізика--Методика викладання
   Уроки фізики

Кл.слова (ненормовані):
Навчання -- Аспекти -- Розв'язування задач -- Ознаки -- Етапи -- Підходи
Анотація: Вихідні принципи й положення, покладені в основу структури та змісту навчальної програми з фізики, направлено на гуманізацію і диференціацію навчання. В організації й реалізації навчання фізики має послідовно використовуватися діяльнісний підхід. Це означає координальний перехід від суто інформаційно-пояснювального характеру викладання, орієнтованого на передачу готових знань, до діяльнісного, спрямованого на розвиток пізнавальних сил і творчих здібностей, способів мислення та діяльності учнів





    Бугайов, О.
    Програмно-методичний комплекс "Фізика - 8" [Текст] / О. Бугайов, М. Головко // Фізика та астрономія в школі. - 2005. - № 1. - С. 22-27. - Библиогр.: 2 назви
Рубрики: Фізика--Електронно-навчальний посібник
Кл.слова (ненормовані):
Назва посібника -- Теорія -- Інформаційний блок -- Самоперевірка -- РОЗВ'ЯЗУВАННЯ ЗАДАЧ -- Лабораторні роботи -- Довідкова інформація -- Конструктор уроків
Анотація: У 2004 р. автори розробили програмно-методичний комплекс (ПМК) "Фізика - 8" - електронний навчальний посібник з фізики для 8 класу загальноосвітніх навчальних закладів, що стало наступним кроком у створенні електронних навчальних посібників (у 2003 р. створено ПМК "Фізика - 7"). Ці програмно-методичні комплекси започатковують принципово-новий напрям в організації навчання фізики учнів основної школи


Дод.точки доступу:
Головко, М.




    Аксельруд, В.
    Означення фізичних понять, або що таке інтерференція [Текст] : запрошуємо до обговорення / В. Аксельруд // Фізика та астрономія в школі. - 2005. - № 1. - С. 27-28. - Библиогр.: 7 назв
Рубрики: Фізика
   Уроки фізики

Кл.слова (ненормовані):
Поняття -- Інтерференція -- Коливання -- Фази -- Різночитання -- Вимоги
Анотація: Визначення понять інтерференції та фази коливань, а також наведені умови, які вчитель або науковець повинен враховувати при формулюванні фізичних понять





    Галушко , Г.
    Що таке напруженість магнітного поля ? [Текст] / Г. Галушко , Г. Хаустова // Фізика та астрономія в школі. - 2005. - № 1. - С. 29-30. - Библиогр.: 1 назва
Рубрики: Фізика
   Уроки фізики

Кл.слова (ненормовані):
Зв'язок -- Величина
Анотація: Визначення фізичної величини "напруженість магнітного поля". Наведено формули


Дод.точки доступу:
Хаустова, Г.




    Мисліцька, Н.
    Методика вивчення руху тіла, кинутого під кутом горизонту [Текст] / Н. Мисліцька, В. Забаолотний // Фізика та астрономія в школі. - 2005. - № 1. - С. 31-35 : граф. - Библиогр.: 4 назви
Рубрики: Фізика--Методика викладання
Кл.слова (ненормовані):
ПОНЯТТЯ -- Досвід -- Пошук -- Сила -- Рух тіла -- Лабораторна робота


Дод.точки доступу:
Забаолотний, В.




    Марченко, О.
    Усні задачі високого рівня з механіки [Текст] / О. Марченко, Ю. Мінаєв // Фізика та астрономія в школі. - 2005. - № 1. - С. 36-41
Рубрики: Фізика--Механіка
Кл.слова (ненормовані):
РОЗВ'ЯЗУВАННЯ ЗАДАЧ -- Тяжіння -- Електродинаміка -- Закон збереження -- Формули


Дод.точки доступу:
Мінаєв, Ю.




    Брацихін, В.
    Застосування векторів для розв'язування задач з фізики [Текст] / В. Брацихін, Л. Брацихіна // Фізика та астрономія в школі. - 2005. - № 1. - С. 42-44
Рубрики: Фізика
Кл.слова (ненормовані):
РОЗВ'ЯЗУВАННЯ ЗАДАЧ -- ПРИКЛАДИ
Анотація: Під час розв'язування задач у шкільному курсі фізики вектори, за деяким винятком задач з механіки, використовються порівняно рідко. Однак лаконічне і майже абсолютно повне за інформацією векторне подання фізичних величин дає можливість розв'язувати досить складні задачі наочно і красиво. Наведено приклади трьох задач.


Дод.точки доступу:
Брацихіна, Л.




    Гриценко, Л.
    Кафедра методики фізики НПУ ім. М.П. Драгоманова і методичне об'єднання вчителів фізики Бориспільського району Київщини [Текст] : (20-річний досвід творчої співпраці) / Л. Гриценко // Фізика та астрономія в школі. - 2005. - С. 44-47
Рубрики: Освіта
   Фізика--Методика викладання

Анотація: Вивчаються проблеми методики навчання фізики під час проведення та підготовки уроків, позакласних занять вчителями-початківцями.





    Головко, М.
    Кафедра методики фізики НПУ ім. М.П. Драгоманова у становленні та розвитку методичної науки [Текст] / М. Головко // Фізика та астрономія в школі. - 2005. - № 1. - С. 49-52
Рубрики: Освіта
Кл.слова (ненормовані):
ІСТОРІЯ -- Конференція -- Підготовка вчителів -- Природничо-математичні дисципліни
Анотація: У 2003 році відзначилася важлива подія в історії методики фізики Національного педагогічного університету ім. М.П. Драгоманова. З цієї нагоди в університеті 19-29-0 листопада 2003 р. працювала Всеукраїнська науково-практична конференція "Управління процесом підготовки вчителів прородничо-математичних дисциплін в умовах реформи освіти"





    Коршак, Н.
    Альберт Ейнштейн - людина Всесвіту [Текст] / Н. Коршак, Є. Коршак // Фізика та астрономія в школі. - 2005. - № 1. - С. 53-54 : фото. - Библиогр.: 7 назв
Рубрики: Науковці німецькі
   Фізики-теоретики

Кл.слова (ненормовані):
Біографія
Анотація: Про Ейнштейна А., німецького і американського фізика-теоретика


Дод.точки доступу:
Коршак, Є.; Ейнштейн, А. (14.03.1879-18.04.1955) \о нем\




    Іваницький, О.
    Олександр Васильович Сергеєв [Текст] / О. Іваницький, І. Круцило // Фізика та астрономія в школі. - 2005. - № 1. - С. 55 : фото
Рубрики: Вчені українські
   Фізика--Методика викладання

Кл.слова (ненормовані):
БІОГРАФІЯ
Анотація: 25 травня 2004 р. перестало битися серце відомого вченого, академіка Міжнародної педагогічної академії, доктора педагогічних наук, професора, завідувача кафедри фізики та методики її викладання Запорізького державного університету, члена редколеггії журналу "Фізика та астрономія в школі" Сергєєва О.В. Наведено його біографію


Дод.точки доступу:
Круцило, І.; Сергєєв, О.В. \о нем\




    Мирошніченко, Ю.
    Урок з теми: "Зв'язок між фізичними характеристиками зір" [Текст] / Ю. Мирошніченко // Фізика та астрономія в школі. - 2005. - № 2. - С. 2-15 : табл. - Библиогр.: 13 назв
Рубрики: Астрономія--Уроки викладання
   Астрономія--Зорі

Анотація: Комбінований урок із застосуванням інформаційних технологій. Завдання: закріплення, узагальнення й систематизація знань про зорі, шляхи еволюції зір залежно від їх маси, зміну фізичних характеристик зір залежно від їх віку





    Шарко, В.
    Підготовка вчителя до здійснення екологічного виховання учнів на уроках фізики. [Текст] / В. Шарко // Фізика та астрономія в школі. - 2005. - № 2. - С. 16-26. - Библиогр.: 3 назви
Рубрики: Фізика--Уроки викладання
   Виховання--Екологічне виховання

Кл.слова (ненормовані):
Природа -- Забруднення -- Руйнування -- Мотиви -- Переконання -- Температура -- Задачі





    Сосницька, Н.
    Шкільні підручники з фізики для 9 класу середньої школи: досягнення і проблеми [Текст] / Н. Сосницька // Фізика та астрономія в школі. - 2005. - № 2. - С. 27-31. - Библиогр.: 18 назв
Рубрики: Фізика--Підручники--9 клас
Кл.слова (ненормовані):
Історія -- Аналіз
Анотація: Для поступального розвитку системи національної освіти України проблема створення підручників нового покоління є стратегічно і тактично пріоритетною





    Семерня, О.
    Технологічні особливості використання фіксованих результатів навчання [Текст] / О. Семерня // Фізика та астрономія в школі. - 2005. - № 2. - С. 31-37. - Библиогр.: 24 назви
Рубрики: Фізика--Уроки викладання
   Фізика--Закріплення знань

Анотація: Проблема результативного навчання фізики була і залишається предметом особливої уваги багатьох дослідників, оскільки її розв'язування забезпечує цілеспрямоване формування належних інтелектуальних, духовно-культурних та світоглядних якостей учнів