Гончаренко, А. Щоб дитина заговорила [Текст] / А. Гончаренко> // Дошкільне виховання. - 2005. - № 3. - С. 10-12. Рубрики: Педагогіка--Дошкільне виховання--Семінари Кл.слова (ненормовані): спілкування -- розвиток мовлення -- малюк -- порушення слуху -- алалія -- аутизм Дескриптори: ПЕДАГОГІКА,ДОШКІЛЬНЕ ВИХОВАННЯ Анотація: Розвиток комунікативно-мовленевих здібностей дитини. Вчимо спостерігати, творчо мислити, слухати людей Є примірники у відділах: (27.04.2005р. (1 прим.) - Б.ц.) - вільні 1 |
Астаф'єв, Олександр. Мовний бунт українського авангарду [Текст] / О. Астаф'єв > // Слово і час. - 2007. - № 10. - С. 59-61. - Бібліогр. в підрядк прим. Рубрики: Українська література --Поезія, ХХІ ст. Літературні течії--Авангардизм Кл.слова (ненормовані): Дискрентність -- Недискоентність -- Аутизм -- Мова Анотація: Автор розповідає про особливості українського авангарду, де на передньому плані - реальність мови та її властивостей. |
Тарнавська , Ю. Принципи психолого-педагогічної корекції для дітей з розладами спектра аутизму [Текст] / Ю. Тарнавська > // Соціальна психологія. - 2010. - № 4. - С. 174-183. - Бібліогр. в кінці ст. Рубрики: Аутизм--Розлади спектра аутизму--Психолого-педагогічна корекція Анотація: У статті представлено аналіз ключових положень найбільш сучасних програм психолого-педагогічної корекції для дітей з розладами спектра аутизму. |
Токарчук, Ольга. Веди свій плуг понад кістками мертвих [Текст] : уривок з роману / О. Токарчук ; пер. з пол. Б. Антоняк> // Кур`єр Кривбасу. - 2011. - № 254-255. - С. 108-141. - Зміст: А тепер начувайтесь! ; Тестостероновий аутизм; ; Вічне світло; ; 999 смертей; Рубрики: Література Польщі--Проза |
Цирфа, Юлія. Зазирнути до нейролабораторії свідомості... [Текст] : Розмова з українською художницею Тетяною Гершуні / Юлія Цирфа> // Віче. - 2011. - № 11. - С. 70-71 Рубрики: Художнє мистецтво--Аутизм Аутизм--Образне мислення Анотація: Розмова з українською художницею Тетяною Гершуні, яка є куратором проекту "Аут-2011". Цей проект охоплює тему аутичної свідомості та її творчі можливості, проблеми нейрорізноманітності загалом, нестандартного мислення та досліджує його прояви в галузі образотворчого мислення. |
Кукшинова, О. Психофизические особенности нарушения речи / О. Кукшинова> // Відкритий урок: розробки, технології, досвід. - 2013. - № 6. - С. 41-43 Рубрики: Спеціальна педагогіка--Логопедія Спеціальна педагогіка--Діти з емоційно вольовими порушеннями та з аутизмом Кл.слова (ненормовані): дети-логопаты -- дисграфия -- дислексия -- коррекционно-педагогическая работа -- аутизм Анотація: Раскрыты психофизические особенности нарушения речи, предложены основные виды коррекционно-педагогической помощи. Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене) |
Скрипник, Тетяна. Роль психолога в процесі супроводу дитини з аутизмом в освітньому просторі [Текст] / Тетяна Скрипник> // Початкова школа. - 2014. - № 6. - С. 50-52. - Бібліогр. в кінці ст. Рубрики: Аутизм--Психолого-педагогічна корекція Шкільний психолог--Психологічний супровід--Аутичні діти Анотація: В статті автор зупиняється не на організаційних завданнях, а зосереджується на змісті й алгоритмі діяльності психолога у спільному процесі супроводу дитини з аутизмом в освтньому просторі. Поданий матеріал- результат досвіду, отриманого під час навчання за кордоном і внаслідок практичної діяльності, спрямованої на розбудову та впровадження моделі дієвого психолого-педагогічного супроводу дітей з аутизмом в навчальних закладах. |
Скрипник, Тетяна Аутична дитина в дитсадку : організація психолого-педагогічного супроводу [Текст] / Тетяна Скрипник> // Дошкільне виховання. - 2014. - № 12. - С. 10-13 . - ISSN 0321-1401 Рубрики: Педагогіка--Дефектологія--Аутизм Педагогіка--Дошкільна--Інклюзивна освіта Кл.слова (ненормовані): аутизм Анотація: В статті йдеться про організацію психолого-педагогічного супроводу аутичної дитини в дитсадку: створення міждисциплінарної групи супроводу аутичної дитини, організація предметно-розвивального середовища за принципом структурованості, забезпечення відповідним методичним оснащенням освітнього простору. Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене) |
Скрипник, Т. Підтримати, допомогти, спрямувати : корекційно-розвивальна робота з аутичними дітьми [Текст] / Тетяна Скрипник> // Дошкільне виховання. - 2015. - № 5. - С. 12-15 . - ISSN 0321-1401 Рубрики: Педагогіка--Дефектологія Педагогіка--Спеціальна освіта Кл.слова (ненормовані): інклюзивна освіта -- корекційно-розвивальна робота -- аутизм Анотація: Стаття присвячена особливостям корекційно-розвивальної роботи з аутичними дітьми, яка має ґрунтуватися на системному підході, що передбачає спланований психолого-педагогічний вплив на дитину, її родину та зовнішнє середовище. Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене) |
Супрун, Г. Маленькі неслухи: як не прогледіти і не помилитися [Текст] / Ганна Супрун> // Дошкільне виховання. - 2015. - № 6. - С. 16-17 . - ISSN 0321-1401 Рубрики: Педагогіка--Дефектологія--Аутизм Педагогіка--Дошкільне виховання Кл.слова (ненормовані): "складні діти" -- атизм -- важковиховні діти Анотація: Подано поради фахівців щодо виявлення причин неадекватної поведінки дітей та організації ефективної взаємодії з ними. Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене) |
Скрипник, Т. Система занять корекційно-розвивального напряму для дітей з аутизмом в початковій школі [Текст] / Тетяна Скрипник> // Початкова школа. - 2015. - № 6. - С. 35-37. - Бібліогр.: 4 назви. Рубрики: Педагогіка--Дефектологія Кл.слова (ненормовані): аутизм -- молодші школярі -- сенсорна інтеграція -- тонічна регуляція -- супровід Анотація: У статті висвітлено зміст корекційно-розвивальної роботи для дітей з аутизмом та її роль у контексті цілісного процесу їхнього психолого-педагогічного супроводу в закладі освіти. Підкреслено важливість підвищення адаптивних можливостей дітей з аутизмом, що конкретизується в заняттях з психомоторного, соціального, комунікативно-мовленнєвого розвитку та сенсорної інтеграції. Подано завдання кожного з напрямів корекційно-розвивальних занять, їх головні орієнтири та поради щодо втілення в межах освітнього простору. Замовлені прим-ки для відділів: ЧЗПЕРІОД |
Гриш, Н. І. Аутична дитина. Теорія та практика роботи [Текст] / Н. І. Гриш> // Дитина з особливими потребами. Інклюзивна освіта. Дефектологія. Корекційна робота. - 2017. - N 4(квітень). - С. 13-19 : ілюстр. Рубрики: Аутизм Анотація: У статті розглянуто причини виникнення аутизму, диференціація та механізми аутизму. |
Гриш, Н. І. Аутична дитина. Теорія та практика роботи [Текст] / Н. І. Гриш> // Дитина з особливими потребами. Інклюзивна освіта. Дефектологія. Корекційна робота. - 2017. - N 6(червень) Рубрики: Аутизм--Психолого-педагогічна корекція Анотація: В організації роботи з дітьми-аутистами розглядають два основні напрямки, теоретичні та практичні дослідження яких важливі для розвитку і адаптації дитини до реального життя: порушення поведінки та затримка у психічному розвитку. Оскільки в разі аутизму формуються особистісні аномалії, що поєднуються з розладами поведінки і порушенням розумового розвитку, виникає необхідність корекційної роботи у згаданих напрямках. |
Устінова, М. В. Нейропсихологічна характеристика дітей з розладами аутистичного спектру [Текст] / М. В. Устінова> // Молодий вчений. - 2017. - № 11. - С. 831-834. - Бібліогр. в кінці ст. Рубрики: Медична психологія--Аутизм Кл.слова (ненормовані): розлади аутистичного спектру, нейропсихологічна характеристика, мозкова організація, нейробіологічні фактори |
Як подружитися з "особливою" дитиною [Текст]> // Музичний керівник. - 2018. - № 3. - С. 35-37 Рубрики: Психологічні поради педагогам Кл.слова (ненормовані): АУТИЗМ Анотація: Пам'ятка музичному керівнику щодо організації роботи з дітьми, у яких діагностували розлади аутичного спектру |
Малашевська, С. А. Рекомендації для вчителів, вихователів, які працюють з дітьми-аутистами [Текст] / С. А. Малашевська> // Дитина з особливими потребами. Інклюзивна освіта. Дефектологія. Корекційна робота. - 2017. - N 7(липень) Рубрики: Аутизм--Психолого-педагогічна корекція Кл.слова (ненормовані): Діти-аутисти Анотація: Подано розповідає про аутизм і особливості поведінки дітей-аутистів, дає рекомендації по їх вихованню. Аутизм - відсторонення від навколишнього світу, занурення у власні переживання, орієнтація на самого себе. Людина не може контактувати з навколишнім світом, не "бачить" інших людей, не здатна адекватно на них реагувати, знаходити точки взаємодії, йти на контакт, проявляти емоції, розмовляти тощо. Дитина-аутист часто затуляє долонями очі, вуха, уникає прямого погляду (коли хтось намагається дивитися дитині в очі, вона повертає голову в інший бік чи заплющує очі). |
У групі дитина з аутичним розладом. 5 порад музичному керівнику [Текст]> // Музичний керівник. - 2018. - № 2. - С. 28-29 Рубрики: Психологічні поради педагогам Кл.слова (ненормовані): аутизм Анотація: Пам'ятка музичному керівнику щодо організації роботи з дітьми, у яких діагностували розлади аутичного спектру |
Скрипник, Тетяна Як підготувати дітей з аутизмом до інклюзивної освіти [Текст] / Тетяна Скрипник> // Дошкільне виховання. - 2018. - № 10. - С. 6-9 . - ISSN 0321-1401 Рубрики: Дошкільна педагогіка--Інклюзивна освіта Дитяча психологія--Аутизм Кл.слова (ненормовані): співпраця з батьками -- підготовка аутичних дітей до інклюзії -- нормалізація психофізіологічного стану -- основи соціально-емоційного інтелекту -- види захисних реакцій аутистів Анотація: "Одна з умов ефективної інклюзії - готовність фахівців, друга - відповідна підготовка дітей. З поданої статті ви дізнаєтесь, як допомогти дошкільнятам з розладами аутистичного спектра успішно розвиватися і впевнено почуватися в колективі однолітків". Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене) |
Скрипник, Тетяна. Відповідне освітнє середовище для дітей із розладами аутистичного спектра / Т. Скрипник> // Особлива дитина: навчання і виховання : наук., навч., інформ. журнал. - 2017. - № 3. - С. 16-21. - Бібліогр. в кінці ст. Рубрики: Спеціальна педагогіка--Діти з емоційно вольовими порушеннями та з аутизмом Кл.слова (ненормовані): відповідне середовище -- аутизм -- класний менеджмент -- TEACCH -- SMART-ціль Анотація: Статтю присвячено питанню розбудови грамотного відповідного й безперешкодного освітнього середовища для дітей із розладами аутистичного спектра. Визначено структурні складники відповідного освітнього середовища для дітей з аутизмом, що зумовлені їхніми особливими потребами. Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене) |
Шуліменко , Л. Досвід роботи з соціальної адаптації та розвитку дітей-аутистів у загальноосвітній школі [Текст] / Л. Шуліменко > // Початкова школа. - 2017. - № 10. - С. 55-57. - Бібліогр.: 4 назв. Рубрики: Педагогіка--Початкове навчання--Інклюзивна освіта Кл.слова (ненормовані): "дітки дощу" -- досвід роботи з дітьми з аутизмом -- аутизм Анотація: Досвід роботи в класі з дитино хворою на аутизм. Аутизмом визнано захворювання, яке пов'язане з видимими порушеннями соціальної пристосованості дитини, а також її мовних функцій та психічного розвитку. Замовлені прим-ки для відділів: ЧЗПЕРІОД |