Вакульчик, О. Управління критерієм результативності діяльності підприємств корпоративного типу [Текст] / О. Вакульчик> // Економіст. - 2003. - № 8. - С. 41-43 Рубрики: Акціонерні товариства в Україні--результативність діяльності Кл.слова (ненормовані): ДОДАНА ВАРТІСТЬ -- ЛОЯЛЬНІСТЬ -- ОНОВЛЕННЯ -- БРЕНД Є примірники у відділах: (.2003р. - Б.ц.) (вільний) |
МАУП отримала " Народне визнання". [Текст]> // Персонал. - 2004. - № 11. - С. 3. Рубрики: Всенародний конкурс "Бренд року-2004"--МАУП |
Анталія - світовий бренд [Текст]> // Міжнародний туризм. - 2005. - № 3. - С. 115 : фото.цв. Рубрики: Конференції ТУРЕЧЧИНА Анотація: У травні у Туреччині відбулася міжнародна науково- практична конференція "Анталія - світовий бренд". Ясна річ, насамперед мався на увазі туристичний бренд курорту, про який вирішили заявити на весь світ владні, наукові та бізнесові кола нашої південної сусідки |
Савельєв , Євген . Новітній маркетинг: теоретичний і практичний аспекти [Текст] / Є. Савельєв > // Вісник Тернопільської академії народного господарства. - 2005. - Вип. 3. - С. 113-133. - Бібліогр.:32 назви. Рубрики: Економіка підприємства--Управління виробництвом Маркетинг--Перспективи розвитку Кл.слова (ненормовані): Управлінські рішення -- Бренд |
Москалюк , Світлана . Бренд у стратегічному управлінні підприємством [Текст] / С. Москалюк > // Вісник Тернопільської академії народного господарства. - 2005. - Вип. 4 . - С. 71-76. - Бібліогр.:12 назв. Рубрики: Економіка підприємства--Інтелектуальна власність Торгова марка--Функціональні особливості Маркетинг підприємства--Торговельне Кл.слова (ненормовані): Споживач -- Марочне ім'я -- Послуги -- Менеджер |
Слісаренко, І. Бренд України після помаранчевої революції: інформаційні виклики [Текст] / І. Слісаренко> // Віче. - 2006. - № 11-12. - С. 39-43 : портр. - Бібліогр. в кінці ст. Рубрики: Інформаційні технології--ЗМІ--Міжнародні відносини |
Орос, Я. Майбутній культурний Бренд України [Текст] / Я. Орос> // Українська культура. - 2006. - № 5-6. - С. 28-29 Рубрики: Трипільська культура Пам'ятки історії та культури в Україні |
Чебанюк, О. Жарт - справа серйозна [Текст] : рецензія на збірник "Українські жартівливі пісні" / Упоряд., передмова, примітки М.М.Красикова. - Х.: Фоліо, 2004. - 287с. / О. Чебанюк> // Берегиня. - 2006. - № 2. - С. 61 - 62. Рубрики: Фольклористика--Народна сміхова культура Кл.слова (ненормовані): Національний "бренд" Анотація: Рецензія на збірник "Українські жартівливі пісні".Дається фаховий аналіз жарта, коломийкам, частушкам, приспівкам. |
Шелеп, И. А. "Бренд" как ключевое понятие системы продвижения [Текст] / И. А. Шелеп> // Менеджмент и менеджер. - 2007. - № 2. - С. 56-63. - Библиогр.: с. 63 14 назв. Рубрики: Реалізація товару Просуваня товару Брендинг Анотація: В статі розглядається поняття і сутність "бренду", його природа, а також правомірність використання цього терміна у відношенні до вітчизняних торгівельних мереж. |
Поліщук, Т. В. Методологічні підходи до визначення сутності та призначення глобального бренду [Текст] / Т. В. Поліщук> // Актуальні проблеми економіки. - 2007. - № 6. - С. 100 - 106. - Біблігор.: с. 106 (23 назв) Рубрики: Економіка підприємства--Маркетинг--Бренд--Глобальний бренд Анотація: Проаналізовано підходи різних авторів щодо визначення сутності ключових понять брендингу: "торгова марка", "бренд", "глобальний бренд". |
Nemiroff : бренд, избранный тобой [Текст] : научно-популярная литература> // Діловий вісник. - 2007. - № 7. - С. 12. : фото.кол. Рубрики: Лікеро-горілчане виробництво Вінницька область (Україна) Анотація: Презентация торговой марки Nemiroff - лидера водочного рынка Украины. |
К82 Крижненко, К. О. Маркетингові підходи оцінки вартості торговельної марки [Текст] / К.О. Крижненко> // Зовнішня торгівля: право та економіка. - 2007. - № 4. - С. 130-136. - Библиогр. в конце ст.: 12 назв. Рубрики: Маркетинг--Маркетингові комунікації--Бренд Економіка підприємства--Виробничий потенціал--Нематеріальні активи--Оцінка вартості Анотація: В умовах дедалі зростаючою конкуренції між практично однаковими продуктами та потоками рекламних звернень компанії принципово важливо виділитися серед маси подібних собі, хоча б для того, щоб вижити, не говорячи вже про завоювання лідируючих позицій на ринку. Відповідно, з часом частка маркетингової складової в ринковій капіталізації товарних марок дедалі посилюється. Проблема визначення вартості торговельної марки посилилася у 90-х рр. ХХ ст., коли виникла необхідність кількісно визначити вплив нематеріальних активів на ринкову вартість компанії |
Г61 Голобородько, Я. Бренд Тараса Федюка [Текст] / Я. Голобородько> // Українська мова й література в середніх школах, гімназіях, ліцеях та колегіумах. - 2008. - № 2. - С. 80-102. Рубрики: Література українська--Новітня--Персоналії--Федюк Т. Кл.слова (ненормовані): біографія -- збірки поезій Анотація: Тарас Федюк є не тільки одним із найяскравіших і найглибинніших українських поетів останніх десятиліть, а й одним із небагатьох, хто істинно збагачує, як мінімум, європейський поетичний процес. Дод.точки доступу: Федюк, Т. |
Зозульов, О. Бренд як нематеріальний актив у постіндустріальному суспільстві [Текст] / О. Зозульов, Ю. Нестерова> // Економіка України. - 2008. - № 3. - С. 4-11 Рубрики: Підприємство--Активи--Бренд Кл.слова (ненормовані): Глобалізація Анотація: Проаналізовано роль активів підприємства в індустріальному та постіндустріальному суспільстві. Досліджено зміни в ролі бренда як нематеріального активу підприємства з урахуванням специфіки українського ринку. Дод.точки доступу: Нестерова, Ю. Є примірники у відділах: (.2008р. - Б.ц.) (вільний) |
Кулік , Т. Маркетинг- двигун сучасного бізнесу / Т. Кулік > // Персонал. - 2008. - № 1. - С. 92- 95 Рубрики: Маркетинг--Бренд Анотація: У статті йдеться про бренд як визначальний елемент сучасного бізнесу. Є примірники у відділах: всього 1 Вільні: 1 |
Юдіна, Наталія. Неймінг та створення нового бренду на ринку продуктів тваринництва [Текст] / Н. Юдіна, М. Терещенко> // Маркетинг в Україні. - 2008. - № 3. - С. 53-56. - Библиогр.: с.56 (10 назв.) Рубрики: Бренд--Управління Ринок тваринництва Поведінка споживача Анотація: В статті наведені результати дослідження сприйняття споживачем товарів тваринництва, глибокого розуміння асоціацій споживача з сільгосптоварами, при цьому серед асоціацій відібрано такі, що є важливими для розроблення нового бренду - тобто такі, що викликають у споживача почуття. Дод.точки доступу: Терещенко, Марія |
Скоробогатих, Ірина. Бренд розкоші та ефект країни-виробника [Текст] / І. Скоробогатих> // Маркетинг в Україні. - 2008. - № 6. - С. 4-6. Рубрики: Маркетинг товарів класу люкс Брендинг Ринок розкоші Анотація: В статті надано висновки міжнародного маркетингового дослідження, яке проводилось у 2007-2008 році з ініціативи компанії Salvatore Ferragamo по питанню з'ясування важливості параметрів оцінки продукту та національної ідентичності брендів і продуктів класу люкс. |
Гевко, Ольга. Брендинг у машинобудуванні: стан і перспективи [Текст] / О.Б. Гевко> // Маркетинг в Україні. - 2008. - № 6. - С. 53-57. - Библиогр.: с.57 (10 назв.) Рубрики: Брендинг--Машинобудування Торгівельна марка Промислова власність Кл.слова (ненормовані): Бренд -- Концепція брендингу Анотація: В статті досліджено стан, тенденції та перспективи застосування брендингу на машинобудівних підприємствах як у світі, так і в Україні, з метою виявлення передумов забезпечення конкурентоспроможності та довгострокового успіху вітчизняних компаній цієї галузі. |
Рибакова, І. Бренд і люди, які його оточують: як уникнути невідповідності образу бренду іміджеві керівника компанії / І. Рибакова, В. Савицький> // Персонал. - 2009. - № 2. - С. 56-61 Рубрики: Економіка підприємства--Маркетинг--Бренд--Імідж керівника компанії Анотація: У статті йдеться про необхідність відповідності іміджу керівника компанії її бренду. Дод.точки доступу: Савицький, В. |
С 833 Нагорняк, Тетяна Леонтіївна. Країна як бренд. Національний бренд "Україна" [Текст] / Тетяна Леонтіївна Нагорняк> // Стратегічні пріоритети : наук.-аналіт. щокварт. зб. - К., 2008. - № 4(9). - С. 220-238. - Бібліогр.: с. 227-228.
Є примірники у відділах: 1 Інв.В 71063 - Б.ц. (вільний) |