Скворцова, С. Розв'язування задач на рух в одному напрямку на підставі прийому порівняння [Текст] / С. Скворцова> // Початкова школа. - 2006. - № 3. - С. 14-15. Рубрики: Математика--Методика--Початкове навчання Математика--Перевірка знань Кл.слова (ненормовані): задачі на рух -- послідовне порівняння Дескриптори: ФІЗИКО-МАТЕМАТИЧНІ НАУКИ -- МАТЕМАТИКА -- ВИВЧЕННЯ І ВИКЛАДАННЯ Анотація: Даються завдання з формування у молодших школярів умінь розв'язувати задачі на рух в одному напрямку Є примірники у відділах: (31.03.2006р. (1 прим.) - Б.ц.) - вільні 1 |
Головченко, Н. Дослідження аторської концепції шляхом аналізу структурно-стильових домінант твору [Текст] : на прикладі психологічного есе Джеймса Джойса у стилі "потоку свідомості" "Джакомо Джойс": 11 клас. / Н. Головченко> // Всесвітня література та культура в навчальних закладах України. - 2006. - № 3. - С. 32-39. . - Бібліогр.: 19 назв Рубрики: Світова література--Англійська--Персоналії Англія--Література Кл.слова (ненормовані): урок зарубіжної літератури -- методика -- вивчення і викладання Дескриптори: ФІЛОЛОГІЧНІ НАУКИ. ХУДОЖНЯ ЛІТЕРАТУРА -- СВІТОВА ЛІТЕРАТУРА -- ЛІТЕРАТУРА ЄВРОПИ -- ЛІТЕРАТУРА ВЕЛИКОБРИТАНІЇ Анотація: Урок за творчістю англійського письменника ДЖ. Джойса. Тлумачення авторської позиції "Джакомо Джойса" Є примірники у відділах: (27.04.2006р. (1 прим.) - Б.ц.) - вільні 1 |