Скворцова, С.
    Розв'язування задач на рух в одному напрямку на підставі прийому порівняння [Текст] / С. Скворцова // Початкова школа. - 2006. - № 3. - С. 14-15.
РУБ CUKK-VDPU
Рубрики: Математика--Методика--Початкове навчання
   Математика--Перевірка знань

Кл.слова (ненормовані):
задачі на рух -- послідовне порівняння
Дескриптори: ФІЗИКО-МАТЕМАТИЧНІ НАУКИ -- МАТЕМАТИКА -- ВИВЧЕННЯ І ВИКЛАДАННЯ
Анотація: Даються завдання з формування у молодших школярів умінь розв'язувати задачі на рух в одному напрямку

Є примірники у відділах:
(31.03.2006р. (1 прим.) - Б.ц.) - вільні 1




    Головченко, Н.
    Дослідження аторської концепції шляхом аналізу структурно-стильових домінант твору [Текст] : на прикладі психологічного есе Джеймса Джойса у стилі "потоку свідомості" "Джакомо Джойс": 11 клас. / Н. Головченко // Всесвітня література та культура в навчальних закладах України. - 2006. - № 3. - С. 32-39. . - Бібліогр.: 19 назв
Рубрики: Світова література--Англійська--Персоналії
   Англія--Література
Кл.слова (ненормовані):
урок зарубіжної літератури -- методика -- вивчення і викладання
Дескриптори: ФІЛОЛОГІЧНІ НАУКИ. ХУДОЖНЯ ЛІТЕРАТУРА -- СВІТОВА ЛІТЕРАТУРА -- ЛІТЕРАТУРА ЄВРОПИ -- ЛІТЕРАТУРА ВЕЛИКОБРИТАНІЇ
Анотація: Урок за творчістю англійського письменника ДЖ. Джойса. Тлумачення авторської позиції "Джакомо Джойса"

Є примірники у відділах:
(27.04.2006р. (1 прим.) - Б.ц.) - вільні 1