Антонець, М. Проблема розвитку творчої особистості вчителя у педагогічній спадщині Василя Сухомлинського [Текст] / Михайло Антонець> // Початкова школа. - 2013. - № 9. - С. 4-6. - Бібліогр.: 4 назви. Рубрики: Педагогіка--Вчитель Кл.слова (ненормовані): використання педагогічної спадщини В. О. Сухомлинського -- творчість вчителя Анотація: В статті здійснено аналіз педагогічної спадщини В. О. Сухомлинського в контексті розвитку творчої особистості вчителя. Замовлені прим-ки для відділів: ЧЗПЕРІОД |
Вашуленко, М. Педагогічна спадщина В. О. Сухомлинського - першоджерело формування українськомовної особистості дошкільників і молодших школярів [Текст] / Микола Вашуленко> // Початкова школа. - 2013. - № 9. - С. 6-8. - Бібліогр.: 3 назви. Рубрики: Педагогіка--Дошкільне навчання--Розвиток мови Українська мова--Початкове навчання Кл.слова (ненормовані): використання педагогічної спадщини В. О. Сухомлинського -- дитяча мовленнєва діяльність -- формування дитячої мовленнєвої особистості Анотація: В статті здійснено аналіз педагогічної спадщини В. О. Сухомлинського в контексті формування мовленнєвої особистості дітей 5-9 класів. Замовлені прим-ки для відділів: ЧЗПЕРІОД |
Говорун, Р. Збереження здоров'я дітей - найважливіший аспект діяльності школи [Текст] / Раїса Говорун> // Початкова школа. - 2013. - № 9. - С. 8-9. Рубрики: Педагогіка--Типи шкіл Кл.слова (ненормовані): Школа сприяння здоров'ю -- використання педагогічної спадщини В. О. Сухомлинського -- здоров'я дитини Анотація: Описано досвід Артемівської ЗОШ І-ІІІ ст. № 10, педагогічний колектив якої упродовж 8 років працює над реалізацією програми "Школа сприяння здоров'ю". Замовлені прим-ки для відділів: ЧЗПЕРІОД |