Рукавець, О. Години спілкування [Текст] / Олена Рукавець> // Початкова школа. - 2013. - № 1. - С. 48-49. Рубрики: Педагогіка--Позакласна робота Кл.слова (ненормовані): сімейне виховання -- сім'я -- виховання дитини Анотація: Надано розробки годин спілкування за темами: "Сім'я як чинник здоров'я", "Братики й сестрички", мета яких - дати дітям уявлення про значення дружніх стосунків у сім'ї для збереження і зміцнення здоров'я; поповнювати знання дітей народним фолькльором про догляд та турботу за своїми братиками й сестричками; виховувати почуття пошани до родичів, людей старшого покоління, дбайливе ставлення до молодих. Замовлені прим-ки для відділів: ЧЗПЕРІОД |
Бабаніна, І. Сімейне виховання як гарант морального становлення особистості (досвід, пошук, міркування) [Текст] / Ірина Бабаніна> // Початкова школа. - 2013. - № 4. - С. 60-62. Рубрики: Педагогіка--Сімейне виховання Кл.слова (ненормовані): виховання дитини -- розвиток особистості дитини -- моральне виховання дітей у сім'ї -- сім'я і школа Анотація: У статті розглядається питання про вплив сімейного виховання на моральне становлення особистості. Наведено добірку завдань для батьків, які можуть слугувати шляхами та засобами морального виховання дітей у сім'ї. Замовлені прим-ки для відділів: ЧЗПЕРІОД |
Рашковська, Ілона. Психологічний супровід формування батьківсько-дитячих стосунків у початковій школі / Ілона Рашковська> // Початкова школа. - 2018. - № 5. - С. 46–48. - Бібліогр.: 6 назв. Рубрики: Педагогіка--Сімейне виховання Дитяча психологія--Молодші школярі Кл.слова (ненормовані): сімейне виховання -- батьківсько-дитячі стосунки -- сім’я -- виховання дитини -- психокорекційна робота -- взаємодія батьків та учнів -- вправи -- початкова школа Анотація: У статті розглянуті шляхи підвищення ефективності батьківсько-дитячих стосунків у молодшому шкільному віці. Названо діагностичні методики, які психолог може використовувати в роботі з батьками та дітьми. Продемонстровано орієнтовні вправи для використання на заняттях та тренінгах, надано практичні рекомендації батькам щодо гармонізації стосунків з дітьми, запропоновано практичний інструментарій, яким може скористатись вчитель початкових класів у роботі з учнями та їхніми батьками. |