Рукавець, О.
    Години спілкування [Текст] / Олена Рукавець // Початкова школа. - 2013. - № 1. - С. 48-49.
РУБ CUKK-VDPU
Рубрики: Педагогіка--Позакласна робота
Кл.слова (ненормовані):
сімейне виховання -- сім'я -- виховання дитини
Анотація: Надано розробки годин спілкування за темами: "Сім'я як чинник здоров'я", "Братики й сестрички", мета яких - дати дітям уявлення про значення дружніх стосунків у сім'ї для збереження і зміцнення здоров'я; поповнювати знання дітей народним фолькльором про догляд та турботу за своїми братиками й сестричками; виховувати почуття пошани до родичів, людей старшого покоління, дбайливе ставлення до молодих.

Замовлені прим-ки для відділів: ЧЗПЕРІОД




    Бабаніна, І.
    Сімейне виховання як гарант морального становлення особистості (досвід, пошук, міркування) [Текст] / Ірина Бабаніна // Початкова школа. - 2013. - № 4. - С. 60-62.
РУБ CUKK-VDPU
Рубрики: Педагогіка--Сімейне виховання
Кл.слова (ненормовані):
виховання дитини -- розвиток особистості дитини -- моральне виховання дітей у сім'ї -- сім'я і школа
Анотація: У статті розглядається питання про вплив сімейного виховання на моральне становлення особистості. Наведено добірку завдань для батьків, які можуть слугувати шляхами та засобами морального виховання дітей у сім'ї.

Замовлені прим-ки для відділів: ЧЗПЕРІОД




    Рашковська, Ілона.
    Психологічний супровід формування батьківсько-дитячих стосунків у початковій школі / Ілона Рашковська // Початкова школа. - 2018. - № 5. - С. 46–48. - Бібліогр.: 6 назв.
РУБ CUKK-VDPU
Рубрики: Педагогіка--Сімейне виховання
   Дитяча психологія--Молодші школярі

Кл.слова (ненормовані):
сімейне виховання -- батьківсько-дитячі стосунки -- сім’я -- виховання дитини -- психокорекційна робота -- взаємодія батьків та учнів -- вправи -- початкова школа
Анотація: У статті розглянуті шляхи підвищення ефективності батьківсько-дитячих стосунків у молодшому шкільному віці. Названо діагностичні методики, які психолог може використовувати в роботі з батьками та дітьми. Продемонстровано орієнтовні вправи для використання на заняттях та тренінгах, надано практичні рекомендації батькам щодо гармонізації стосунків з дітьми, запропоновано практичний інструментарій, яким може скористатись вчитель початкових класів у роботі з учнями та їхніми батьками.