Бех, І.
    Вчинок у морально-духовному розвитку особистості [Текст] / І. Бех // Дошкільне виховання. - 2005. - № 2. - С. 3-5.
Рубрики: Педагогіка--Дошкільне виховання
Кл.слова (ненормовані):
вчинок -- служіння -- відношення -- моє-чуже -- вчинок-відданості -- вчинок-вірності -- виховання -- вчинок-вдячності -- приязність -- міжособистнісне згуртовування -- вчинок-догоджання
Дескриптори: ПЕДАГОГІКА,ВИХОВАННЯ
Анотація: Морально-духовний розвиток особистості формується у відповідному вчинку. Вчинок є унікальним особистісним утворенням, оскільки репрезентує цілісність людської свідомості, самосвідомості й практичної дії

Є примірники у відділах:
(07.04.2005р. Інв.1720 (1 прим.) - Б.ц.)




    Бех, І.
    Учинок у морально-духовному розвитку особистості [Текст] / І. Бех // Дошкільне виховання. - 2005. - №4. - С. 3-5.
Рубрики: Педагогіка--Дошкільне виховання
Кл.слова (ненормовані):
сенс життя -- вчинок
Дескриптори: Педагогіка, дошкільне виховання
Анотація: Про формування моральних вчинків. Вчинок - унікальне особистісне утворення, оскільки репрезентує цілісність людської свідомості, самосвідомості й практичної дії

Є примірники у відділах:
(26.05.2005р. (1 прим.) - Б.ц.) - вільні 1




    Бех, Іван.
    Вчинок у морально-духовному розвитку особистості [Текст] / Іван Бех // Початкова школа. - 2004. - № 6. - С. 1-5
Рубрики: Початкова освіта--Моральне виховання





    Плохій, З.
    Формування екологічно мотивованої діяльності дошкільнят [Текст] / З. Плохій // Дошкільне виховання. - 2005. - № 7. - С. 19-21.
Рубрики: Педагогіка--Дошкільне виховання--Екологічне виховання
Кл.слова (ненормовані):
діти -- праця у природі -- екологізація гри -- свідомість -- вчинок -- здатність діяти у довкіллі
Анотація: У ставленні екокультури слід орієнтуватися на програмну мету екологічного виховання, ставлення до природу є ставленням до самого себе, адже людина і природа якнайтісніше взаємопов'язані

Є примірники у відділах:
(07.10.2005р. Інв.4621 (1 прим.) - Б.ц.)




    Бех, І.
    Вчинок у морально-духовному розвитку особистості [Текст] / І. Бех // Початкова школа. - 2006. - № 3. - С. 1-4.
РУБ CUKK-VDPU
Рубрики: Психологія--Особистості--Поведінка
Кл.слова (ненормовані):
Вчинок-вдячність -- вчинок-чуйність -- вчинок-самовідданість
Дескриптори: ПСИХОЛОГІЯ. ПСИХОЛОГІЧНІ НАУКИ. -- ПСИХОЛОГІЯ -- ПСИХОЛОГІЯ ОСОБИСТОСТІ
Анотація: В статті розглядається психологія поняття "вчинок" як акт людської поведінки, який є основним показником морально-духовного розвитку особистості.

Є примірники у відділах:
(31.03.2006р. (1 прим.) - Б.ц.) - вільні 1


   CUKK-VDPU
   Б55


    Бех, І.
    Вчинок у морально-духовному розвитку особистості [Текст] / І. Бех // Дошкільне виховання. - 2006. - № 7. - С. 8-9 . - Закінчення. Поч. № 6 за 2004 р, №№ 3, 5, 6 за 2006 р.
РУБ CUKK-VDPU
Рубрики: Педагогіка--Дошкільне виховання
   Психологія--Вікова

Кл.слова (ненормовані):
вчинок -- служіння -- відношення -- моє-чуже -- вчинок-відданості -- вчинок-вірності -- вчинок-вдячності -- приязність -- міжособистнісне згуртовування -- вчинок-догоджання
Дескриптори: ПЕДАГОГІКА -- ВИХОВАННЯ -- ПСИХОЛОГІЯ -- ДИТЯЧА ПСИХОЛОГІЯ
Анотація: Про роль вчинку у формуванні особистості дитини. Вчинок є унікальним особистісним утворенням, оскільки репрезентує цілісність людської свідомості, самосвідомості й практичної дії

Є примірники у відділах:
(19.07.2006р. (1 прим.) - Б.ц.) - вільні 1




    Бех , Іван
    Вчинок у морально-духовному розвитку особистості [Текст] / Іван Бех // Початкова школа. - 2006. - № 5 . - С. 1-5.
РУБ CUKK-VDPU
Рубрики: Дитяча психогія--Діяльність і поведінка
Анотація: Вчинок як мірило гармонійного розвитку особистості дитини

Є примірники у відділах:
(07.06.2006р. (1 прим.) - Б.ц.) - вільні 1




    Титаренко , Тетяна.
    Система психології Володимира Роменця як вчинок самопізнання [Текст] / Т. Титаренко // Психологія і суспільство. - 2006. - № 2. - С. 33-53. - Бібліогр.: 13 назв.
Рубрики: Психологія --Історія--Дослідження


Дод.точки доступу:
Роменець, В. А. \про нього\




    М'ясоїд, П.А.
    До функціонально - генетичного визначення вчинку [Текст] / П.А. М'ясоїд // Педагогіка і психологія. - 2007 . - № 1 . - С. . 89 - 101
Рубрики: Психологія розвитку--вчинок
Анотація: Вчинок характеризують як складно структуровану індивідуалізовану форму зв'язку людини зі світом, феномен культури, джерело історичного і онтогенетичного становлення людини.





    Липова, Л.
    Спецкурси як вагомий вчинок профільного навчання і профорієнтації [Текст] / Л. Липова // Рідна школа. - 2008. - № 3-4. - С. 3-6. - Бібліогр.: 11 назв.
Рубрики: Профільне навчання
Анотація: Орієнтуванню на спеціалізацію у професійному аспекті сприяє профільне навчання - навчальний процес у профільних класах, спрямований на професійне орієнтування старшокласників.





    Перевозна, С. В.
    Робота з учнями девіантної поведінки (до педагогічної ради) / С. В. Перевозна // Виховна робота в школі. - 2011. - № 6. - С. 29-35
Рубрики: Виховання--Девіантна поведінка
   Соціальна педагогіка--Девіантна поведінка

Кл.слова (ненормовані):
злочинність -- антигромадянський вчинок -- причини злочинності -- дезадаптація -- агресивна поведінка -- поведінка учнів
Анотація: В статті проаналізовано причини девіантної поведінки, подано програму щодо профілактики і корекції агресивної поведінки учнів.

Утримувачі документа:
КДПУ ім. В. Винниченка : вул. Шевченка, 1
Є примірники у відділах:
(23.06.2011р. - Б.ц.) (вільний)




    Роменець, В. А.
    Вчинок і проблема детермінізму у вітчизняній психології / В. А. Роменець // Психологія і суспільство. - 2011. - № 2. - С. 15-21. - Бібліогр.: 7 назв.
Рубрики: Психологія--Методологія психологіїї
Кл.слова (ненормовані):
вчинок -- категорія вчинку
Анотація: Йдеться про висвітлення таких компонентів учинку , як ситуація, мотивація та його здійснення.

Утримувачі документа:
КДПУ ім. В. Винниченка : вул. Шевченка, 1
Є примірники у відділах: всього 1
Вільні: 1




    Татенко, В.
    Канонічна психологія Володимира Роменця: вчинок, історія, особистість / В. Татенко, Т. Титаренко // Психологія і суспільство. - 2011. - № 2. - С. 22-38
Кл.слова (ненормовані):
ситуація -- мотивація -- дія -- післядія -- Роменець В. А. -- канонічна психологія -- вчинок -- самотворення
Анотація: В дослідженні теоретико-методологічному обгрунтуванню підлягають 3 джерела-витоки канонічної психології як самобутнього перспективного напряму розвитку світової психологічної думки кінця 19 століття, фундатором якого є видатний український учений Володимир Андрійович Роменець.

Утримувачі документа:
КДПУ ім. В. Винниченка : вул. Шевченка, 1

Дод.точки доступу:
Титаренко, Т.
Є примірники у відділах: всього 1
Вільні: 1




    Ждан, А.
    Становлення і розвиток психологічних знань у форматі історії культури / А. Ждан // Психологія і суспільство. - 2011. - № 2. - С. 39-50. - Бібліогр.: 11 назв.
Рубрики: Психологія--Історія розвитку
Кл.слова (ненормовані):
РОМЕНЕЦЬ В. А. -- КУЛЬТУРА -- історія психолгії -- психологічна думка -- історико-психологічний процес -- еволюція психологічних знань -- методологія історії психології -- вчинок -- періодизація історії психології -- вчинковий підхід
Анотація: У статті дається висока оцінка творчості В. А. Роменця, котрий володів рідкісним даром оєднувати точність і глибину інтерпретації історично-психологічних фактів із прекрасною літературною формою викладу матеріалу. Передусім мовиться про вагомий внесок українського психолога-мислителя в методологію і теорію історії психології, щонайперше в історичне розширення її предмета, хронологічних рамок історико-психологічних пошукань, у тому числі й розуміння генезису та ранніх форм розвитку психологічної думки, котра наявна у творах мистецтва, релігії та інших продуктах культурного досвіду людства.

Утримувачі документа:
КДПУ ім. В. Винниченка : вул. Шевченка, 1
Є примірники у відділах: всього 1
Вільні: 1




    Балл, Г.
    Трактування вчинку в теоретичному доробку С. Л. Рубінштейна і В. А. Роменця / Г. Балл // Психологія і суспільство. - 2011. - № 2. - С. 124-129. - Бібліогр.: 28 назв.
Рубрики: Психологія--Методологія психологіїї
Кл.слова (ненормовані):
вчинок -- дія -- особистість -- діяльнісна парадигма -- вчинкова парадигма -- Рубінштейн С. Л. -- Роменець В. А.
Анотація: Зіставлено два психологічні трактування змісту та обсягу поняття "вчинок", а саме запропоноване С. Л. Рубінштейном у контексті діяльнісної парадигми і висунуте В. А. Роменцем як основа самобутньої вчинкової парадигми. Розглянуто подібні й відмінні риси цих трактувань. Підтверджено значущість категорійного поняття "вчинок" для психології (насамперед, для психології особистості) й указані напрямки його подальшого опрацювання, зважаючи на теоретичний доробок як наших видатних попередників, так і науковців-сучасників.

Утримувачі документа:
КДПУ ім. В. Винниченка : вул. Шевченка, 1

Дод.точки доступу:
Нікуленко, О.
Є примірники у відділах: всього 1
Вільні: 1




    Соколова, О.
    До визначення поняття "вчинок" і до розв’язання проблеми "Внутрішнє - зовнішнє" у роботах В. А. Роменця та О. М. Леонтьєва / О. Соколова // Психологія і суспільство. - 2011. - № 2. - С. 130-142. - Бібліогр.: 36 назв.
Рубрики: Психологія--Методологія психологіїї
Анотація: У статті вперше здійснений порівняльний аналіз основоположних ідей В. А. Роменця та О. М. Леонтьєва, котрі творили в теоретико-методологічному форматі різних парадигмальних традицій і наукових шкіл. Передусім мовиться про відмінності у розумінні вчинку а також про специфіку розв’язання ними проблеми "внутрішнє - зовнішнє" у загальнопсихологічному контексті теоретизування.

Утримувачі документа:
КДПУ ім. В. Винниченка : вул. Шевченка, 1
Є примірники у відділах: всього 1
Вільні: 1




    Ставецький, В. І.
    Довга дорога до вчинку (семінар заступників диркторів із виховної роботи) / В. І. Ставецький // Виховна робота в школі. - 2011. - № 10. - С. 29-31
Рубрики: Виховні заходи--Морально-етичне виховання
Кл.слова (ненормовані):
вчинок -- професійна честь -- учинок-вдячність -- учинок-чуйність -- учинок-самовідданість -- учинок-скромність -- учинок-втішання -- учинок-догоджання -- учинок-примирення -- учинок-щирість -- учинок-великодушність -- учинок-милосердя
Анотація: В основу заняття покладено матеріали, розроблені під керівництвом Івана Беха, директора Інституту проблем виховання АПН України, дійсного члена АПН України, доктора психологічних наук, професора.

Утримувачі документа:
КДПУ ім. В. Винниченка : вул. Шевченка, 1
Є примірники у відділах:
(31.10.2011р. - Б.ц.) (вільний)




    Гуменюк, О.
    Методологія пізнання освітнього вчинку в контексті інноваційно-психологічного клімату / О. Гуменюк // Психологія і суспільство. - 2012. - № 1. - С. 47-81. - Бібліогр.: 83 назв.
Рубрики: Психологія--Педагогічна
Кл.слова (ненормовані):
інноваційно-психологічний клімат -- модульно-розвивальна система -- освітній вчинок -- соціально-психологічний вплив -- освітнє спілкування -- полімотивація -- Я-концепція -- учасники інноваційного навчання
Анотація: У статті обгрунтовується інноваційно-психологічний клімат у сукупності своїх інтегральних параметрів (вплив, полімотивація, спілкування, Я-концепція), який функціонує у системі модульно-розвивального навчання як реальне явище сучасної освіти, висвітлюється процес розгортання освітнього вчинку як "клітинки" цього клімату, котрий виникає й розвитково уможливлюється в останньому завдяки дії соціально-психологічного впливу, сфер умов полімотивації освітнього спілкування та позитивно-гармонійної Я-концепції.

Утримувачі документа:
КДПУ ім. В. Винниченка : вул. Шевченка, 1
Є примірники у відділах:
(19.03.2012р. - Б.ц.) (вільний)




    Жорнова, Ольга.
    Становлення середнього класу як громадянський вчинок вищої школи [Текст] / О. Жорнова, О. Жорнова // Вища школа : наук.-практ. вид. - 2012. - № 7. - С. 72-82. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 1682-2366
Рубрики: Вища освіта
Кл.слова (ненормовані):
середній клас -- підготовка фахівця -- формування фахівця
Анотація: Формулюються вихідні положення для розгляду вищої школи як провідного суб'єкта формування в Україні середнього класу. Визначаються підстави для змістово несуперечливого розгортання процесу здобуття вищої освіти майбутніми представниками середнього класу. Встановлюється логіка педагогічного впливу на формування фахівця із вищою освітою як представника середнього класу.


Дод.точки доступу:
Жорнова, Олена
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)




    Марцинковська, Тетяна.
    Вчинок як запорука наукового безсмертя (пам’яті Володимира Роменця) / Т. Марцинковська // Психологія і суспільство : укр. теорет.-метод. соціогуманіт. часоп. - 2012. - № 3. - С. 43-48 . - ISSN 1810-2131
Рубрики: Психологія--Історія розвитку
Кл.слова (ненормовані):
ІСТОРІЯ ПСИХОЛГІЇ -- Роменець В. А. -- методологія історико-психологічного дослідження -- природничо-наукова психологія -- методологічна криза в науці -- позитивізм у психології -- гуманітарна наука -- сенс життя -- смерть -- творчість -- культура -- національна самосвідомість -- мистецтво -- художня творчість -- культурна детермінація -- діяльність -- учинок -- особистість -- духовність
Анотація: В контексті висвітлення переваг і недоліків природничо-наукової психології аналізуються творчі здобутки В. А. Роменця як одного з фундаторів історії формування психологічної науки від найдавніших часів до завершення XX ст., що створена ним на засадах учинкового принципу як методологічного інструменту пізнавальної творчості та систематизації психологічного знання. Стверджується, що власна логіка розвитку психології як фундаментальної людинознавчої науки вимагає здолання позитивізму, наближення до філософії, грунтовної методологічної рефлексії гуманітарної складової, осмислення творчості вченого в контексті культур.

Є примірники у відділах:
(17.10.2012р. - Б.ц.) (вільний)