Кочина, Л. Математика в 1 класі [Текст] : (2001-2002 навчальний рік) / Л.Кочина> // Початкова школа. - 2001. - № 11 . - С. 41-49 Рубрики: Математика--Методика викладання--Додавання-віднімання |
Стрілець, Світлана Математичні задачі підвищеної складності на додавання і віднімання в межах 100 [Текст] / Світлана Стрілець> // Початкова школа. - 2004. - № 6. - С. 26-27 Рубрики: Початкова освіта--Математика--Задачі |
К55 Коберник, Галина. Особливості застосування інтерактивних технологій навчання на уроках математики [Текст] / Г. Коберник> // Початкова школа. - 2007. - № 11. - С. 16-21. - Бібліогр.: 3 назв. Рубрики: Математика--Процес навчання в початковій школі Кл.слова (ненормовані): додавання -- віднімання -- уроки Анотація: Мотивація навчальної діяльності на уроках математики |
С16 Салюк, Анна. Дидактичні ігри у 1 класі [Текст] / А. Салюк> // Початкова школа. - 2008. - № 3. - С. 30-33. Рубрики: Математика--Методика початкового навчання Кл.слова (ненормовані): нумерація чисел -- додавання -- віднімання Анотація: Математичні дидактичні ігри в 1 класі |
Тарасова, В. Навчання - це цікаво... : урок-подорож з математики (3 клас) [Текст] / В. Тарасова> // Початкова школа. - 2009. - № 11. - С. 12-14. Рубрики: Математика--Методика початковго навчання--Урок Кл.слова (ненормовані): трицифрові числа -- додавання -- віднімання -- задачі на 2 і 3 дії Анотація: Урок-подорож з математики за темою "Записування і читання трицифрових чисел. Випадки додавання і віднімання, пов'язані з нумерацією чисел. Задачі на 2 і 3 дії, які містять збільшення та зменшення числа на кілька одиниць чи в кілька разів". Використовуються обладнання: ребус, малюнки, схема-опора, схеми задач та ін. Замовлені прим-ки для відділів: ЧЗПЕРІОД |
Ковальова, В. Інтегрований урок-казка [Текст] : урок математики та курсу "Я і Україна" в 1-му класі / В. Ковальова> // Відкритий урок: розробки, технології, досвід. - 2010. - № 5. - С. 43-45. Рубрики: Початкова освіта--Інтегровані уроки Кл.слова (ненормовані): додавання й віднімання в межах 10 Анотація: Урок узагальнення та систематизації навчальної інформації на тему "Повторення таблиць додавання й віднімання в межах десяти". |
Лаврів, Н. Незвичайне використання звичайних компонентів [Текст] / Н. Лаврів> // Початкова школа. - 2010. - № 10. - С. 27-30. - Бібліогр.: 5 назв. Рубрики: Математика--Методика початкового навчання--Урок Кл.слова (ненормовані): урок з математики -- задачі на рух -- дія додавання -- дія віднімання Анотація: Описано досвід Наталії Лаврів (м. Кривий Ріг) щодо вивчення задач на рух. Наведено приклад уроку за темою: "Розв'язування задач на знаходження відстані за даними швидкістю і часом". Замовлені прим-ки для відділів: ЧЗПЕРІОД |
Чорній, Н. Віднімання двоцифрових чисел без переходу через десяток : урок математики у 2 класі [Текст] / Н. Чорній> // Початкова школа. - 2010. - № 11. - С. 16-18. - журнал. Рубрики: Математика--Методика--Урок--2 клас Кл.слова (ненормовані): урок з математики Анотація: Запропоновано урок математики, мета якого ознайомити школярів із загальним випадком віднімання двоцифрових чисел без переходу через десяток; вправляти у розв'язуванні задач. Замовлені прим-ки для відділів: ЧЗПЕРІОД |
Полунін, О. Математичні операції із суб'єктивними часовими інтервалами як метод дослідження функціонування часового механізму індивіда [Текст] / О. Полунін> // Психологія і суспільство. - 2010. - № 3. - С. 203-212. - Бібліогр.: 20 назв. Рубрики: Психологія--Методологія психологіїї Кл.слова (ненормовані): психологічний час -- часовий інтервал -- метод -- математичні операції -- додавання -- віднімання -- ділення -- множення Анотація: У статті розглядається застосування математичних операцій із суб'єктними часовими інтервалами для вивчення особливостей функціонування часового механізму індивіда. Операції з часовими інтервалами на кшталт додавання, віднімання, множення та ділення пропонується використовувати поряд із традиційними методами, щонайперше такими, як відмірювання, відтворювання й оцінювання. Завдяки цьому уможливлюється більш глибоке дослідження роботи часового механізму індивіда та отримання нових даних про передачу інформації між компонентами цього мезанізму. |
Піддубко, О. Інтегрований урок-подорож у 2 класі : математика, Я і Україна [Текст] / Ольга Піддубко> // Початкова школа. - 2011. - № 4. - С. 22-25. Рубрики: Математика--Урок Кл.слова (ненормовані): математика і "Я і Україна" -- додавання і віднімання круглих десятків Анотація: Запропоновано інтегрований урок-подорож з математики, "Я і Україна" у 2 класі за темою : "Розв'язування прикладів і задач на додавання та віднімання круглих десятків. Задачі на знаходження третього доданка. Тварини лісу. Охорона лісу". Замовлені прим-ки для відділів: ЧЗПЕРІОД |
Скворцова, С. Обчислювальні навички як складова предметно-математичної компетентності молодшого школяра [Текст] / Світлана Скворцова> // Початкова школа. - 2011. - № 8. - С. 48-51. Рубрики: Математика--Методика початкового навчання Кл.слова (ненормовані): ключові компетентності -- обчислювальні навички -- додавання і віднімання двоцифрових чисел Анотація: З огляду на те, що вміння лічити визнано багатьма країнами в якості ключової компетентності, у статті запропоновано авторську методику формування в молодших школярів обчислювальних навичок додавання й віднімання двоцифрових чисел без переходу через розряд, яка побудована на засадах теорії поетапного формування розумових дій і понять П. Я. Гальперіна та Н. Ф. Тализіної. Для реалізації етапу виконання дії в матеріальній формі автором застосовано математичні Монтессорі-матеріали. Замовлені прим-ки для відділів: ЧЗПЕРІОД |
Варухіна, Л. Нестандартний урок з математики у 1 класі [Текст] / Леся Варухіна> // Початкова школа. - 2011. - № 9. - С. 24-26. Рубрики: Математика--Урок Кл.слова (ненормовані): урок математики -- додавання і віднімання в межах 20 -- урок-подорож з математики Анотація: Запропоновано розробку нестандартного уроку з математики для 1 класу за темою "Вправи на додавання і віднімання в межах 20. Задачі на знаходження невідомого доданка". Замовлені прим-ки для відділів: ЧЗПЕРІОД |
Ковбанюк, Т. Математична казка [Текст] / Тамара Ковбанюк> // Початкова школа. - 2011. - № 11. - С. 34-36. Рубрики: Математика--Урок Кл.слова (ненормовані): урок-казка з математики -- додавання і віднімання в межах 20 виду Анотація: Запропоновано урок-казку з математики у початковій школі, мета якого - закріплювати знання таблиць додавання і віднімання в межах 20 виду: 10+4, 15-5, 16-10, 17+1, 18-1, роз'язувати задачі, вимірювати відрізки, називати геометричні фігури; розвивати логічне мислення. Замовлені прим-ки для відділів: ЧЗПЕРІОД |
Дячук, Г. Зимова казка : урок математики, 3 клас [Текст] / Галина Дячук> // Початкова школа. - 2011. - № 12. - С. 56-57. Рубрики: Математика--Урок--3 клас Кл.слова (ненормовані): усне додавання в межах 1000 -- усне віднімання в межах 1000 -- урок математики Замовлені прим-ки для відділів: ЧЗПЕРІОД |
Бабаніна, І. Урок-подорож з математики та трудового навчання з елементами гри [Текст] / Ірина Бабаніна> // Початкова школа. - 2012. - № 2. - С. 28-30. - Бібліогр.: 2 назв. Рубрики: Математика--Урок Кл.слова (ненормовані): інтеграція -- математика і трудове навчання -- молодші школярі -- інтегрований урок -- додавання і віднімання в межах 20 -- будування відрізків -- вироби з паперу способом згинання Замовлені прим-ки для відділів: ЧЗПЕРІОД |
Калінова, Л. Бінарний урок-тренінг з математики та інформатики у 2 класі [Текст] / Любов Калінова, Людмила Шмига> // Початкова школа. - 2012. - № 5. - С. 51-52. Рубрики: Математика--Урок Кл.слова (ненормовані): математика і інформатика -- додавання двоцифрових чисел без переходу через десяток -- віднімання двоцифрових чисел без переходу через десяток -- урок математики Анотація: Запропоновано план-конспект уроку математики та інформатики для 2 класу за темою "Повторення усного додавання та віднімання двоцифрових чисел без переходу через десяток". Дод.точки доступу: Шмига, Людмила Замовлені прим-ки для відділів: ЧЗПЕРІОД |
Якубова, Т. Розвиток пізнавальної активності учнів під час навчання [Текст] / Тетяна Якубова> // Початкова школа. - 2012. - № 6. - С. 52-54. Рубрики: Математика--Урок--2 клас Кл.слова (ненормовані): групові технології навчання -- групова робота на уроці -- різновиди групових технологій -- групове опитування -- громадський огляд знань -- урок математики -- додавання і віднімання чисел з переходом через десяток Анотація: В статті йдеться про досвід впровадження в навчально-виховний процес групових технологій; наведено розробку уроку математики. Замовлені прим-ки для відділів: ЧЗПЕРІОД |
Кибич, Н. О. Любов, помножена на працю... : [урок математики] [Текст] / Н. О. Кибич> // Початкова школа. - 2012. - № 9. - С. 40-42. Рубрики: Математика--Урок, 1 клас Кл.слова (ненормовані): урок математики -- 1 клас -- додавання і віднімання числа 7 Анотація: Запропоновано план-конспект уроку математики для 1 класу за темою "Складання таблиць додавання і віднімання числа 7. Задачі на знаходження остачі. Обчислення значення виразів". Замовлені прим-ки для відділів: ЧЗПЕРІОД |
Нікітенко, І. Розвиток пізнавальної діяльності школярів на уроках математики та української мови [Текст] / Ірина Нікітенко> // Початкова школа. - 2012. - № 12. - С. 23-26. Рубрики: Українська мова--Урок--3 клас Математика--Урок--1 клас Кл.слова (ненормовані): урок з математики -- урок з української мови -- прикметник -- додавання і віднімання чисел у межах 10 Анотація: Запропоновано плани-конспекти уроків: з математики за темою "Вправи на засвоєння таблиць додавання і віднімання чисел у межах 10. Задачі на зменшення числа на кілька одиниць" та з української мови за темою"Загальне поняття про прикметник, його роль у мовленні. Замовлені прим-ки для відділів: ЧЗПЕРІОД |
Головко, Л. Урок математики у 1 класі [Текст] / Лідія Головко> // Початкова школа. - 2013. - № 1. - С. 50. Рубрики: Математика--Урок Кл.слова (ненормовані): урок математики -- додавання і віднімання числа 2 Анотація: Надано план-конспект уроку математики для 1 класу за темою "Складання таблиць додавання і віднімання числа 2. Розв'язування прикладів виду 6+2+2; 8-2-2. Віднімання за допомогою числового відрізка. Складання й розв'язування задач". Замовлені прим-ки для відділів: ЧЗПЕРІОД |