Присяжна, Л.
    Скоро до школи... : заняття з майбутніми першокласниками [Текст] / Л. Присяжна // Початкова школа. - 2010. - № 7. - С. 50-53.
РУБ CUKK-VDPU
Рубрики: Педагогіка--Дошкільна--Підготовка дитини до школи
Кл.слова (ненормовані):
інценізація казки "Ріпка" -- готовність до навчання
Анотація: Запропоновано заняття з майбутніми першокласниками за темою: "Інсценізація казки "Ріпка". Заучування віршика. Проведення прямих і горизонтальних ліній", мета якого продовжувати роботу з розвитку вміння слухати казку, вчити відповідати на запитання, виховувати уважність.

Замовлені прим-ки для відділів: ЧЗПЕРІОД




    Мильчук, Г.
    У школу - з радістю : організаційні батьківські збори у 1 класі [Текст] / Г. Мильчук // Початкова школа. - 2010. - № 8. - С. 57-58.
РУБ CUKK-VDPU
Рубрики: Психологія--Дитяча--Першокласники
   Педагогіка--Дошкільна--Підготовка дитини до школи

Кл.слова (ненормовані):
готовність до навчання -- підготовка до школи -- ігри дитячі
Анотація: Описано методику роботи із батьками першокласників на батьківських зборах.

Замовлені прим-ки для відділів: ЧЗПЕРІОД




    Комарова, В.
    Адаптація молодших школярів до навчального процесу [Текст] / В. Комарова, І. Вєнгріна // Початкова школа. - 2010. - № 8. - С. 60.
РУБ CUKK-VDPU
Рубрики: Психологія--Дитяча--Першокласники
   Педагогіка--Дидактика--Навчання шестирічок

Кл.слова (ненормовані):
адаптація першокласників -- готовність до навчання
Анотація: Розглянуто шляхи адаптації першокласників до навчання у школі.


Дод.точки доступу:
Вєнгріна, І.
Замовлені прим-ки для відділів: ЧЗПЕРІОД




    Воронцова, Е.
    Психологічна адаптація першокласників - основа успішного навчання [Текст] / Е. Воронцова // Початкова школа. - 2010. - № 9. - С. 5-7. - Бібліогр.: 7 назв.
РУБ CUKK-VDPU
Рубрики: Психологія--Дитяча--Першокласники
Кл.слова (ненормовані):
готовність до навчання -- скринінг-методика О. Євжакової -- групове обстеження першокласників -- психодіагностика першокласників -- первісна адаптація -- остаточна адаптація
Анотація: Описано систему діагностики процесу адаптації першокласників, яка дає змогу здійснювати індивідуальний підхід до кожної дитини та своєчасно надавати професійну допомогу.

Замовлені прим-ки для відділів: ЧЗПЕРІОД




    Мальцева, Т.
    Співпраця початкової школи і дитячого садка в сільській місцевості [Текст] / Т. Мальцева // Початкова школа. - 2010. - № 9. - С. 41-42.
РУБ CUKK-VDPU
Рубрики: Психологія--Дитяча--Першокласники
   Педагогіка--Дошкільне навчання--Підготовка до школи

Кл.слова (ненормовані):
готовність до навчання -- адаптація дитини до школи -- шестирічки -- дезадаптація -- зразки вербального оцінювання -- ідеальна модель сучасного вчителя
Анотація: Розглянуто ключові аспекти проблеми адаптації шестирічок до навчання в школі та роль у ній сучасного вчителя.

Замовлені прим-ки для відділів: ЧЗПЕРІОД




    Богуш, А.
    Головні аспекти підготовки дітей до школи. Педагогічна спадщина В. К. Котирло [Текст] / Алла Богуш // Дошкільне виховання. - 2011. - № 10. - С. 2-4 . - Бібліогр.: 6 назв.
РУБ CUKK-VDPU
Рубрики: Педагогіка--Дошкільна--Підготовка дошкільника
   Психологія--Дитяча

Кл.слова (ненормовані):
розумова підготовка -- готовність до навчання -- вольова готовність -- психологічна готовність
Анотація: Статтю присвячено Вірі Кіндратівні Котирло (1931-1989) - відомому українському психологу, автору багатьох наукових праць, учениці і послідовниці академіка О. Запорожця, Г. Костюка. Велику цінність, зокрема, становлять її дослідженнгя що стосуються проблеми підготовки дітей до школи.


Дод.точки доступу:
Котирло, Віра Кіндратівна (відомий український психолог, досліджувала проблеми підготовки дітей до школи ; 1931-1989 рр.) \про неї\
Замовлені прим-ки для відділів: ЧЗПЕРІОД




    Бєлєнька, І.
    Особистість випускника дитсадка: базові якості [Текст] / Ганна Бєлєнька // Дошкільне виховання. - 2015. - № 7. - С. 11-15 . - ISSN 0321-1401
РУБ CUKK-VDPU
Рубрики: Педагогіка--Дошкільна--Підготовка дошкільника
Кл.слова (ненормовані):
базові якості дошкільника -- готовність до навчання
Анотація: В статті охарактеризовано базові якості дошкільника, що визначають його дошкільну зрілість. Ці якості (довільність, самостійність, відповідальність, креативність, ініціативність, свобода і безпечність поведінки, самосвідомість, самоставлення, самооцінка) визначено у Державному стандарті дошкільної освіти.

Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)