Воронка, Галина. Інтегровані магістерські економічні програми - основа підготовки кваліфікованих, соціально мобільних спеціалістів в університетах Великої Британії [Текст] / Г. Воронка> // Психологія і суспільство. - 2005. - №1. - С. 116-125. - Бібліогр.:10 назв. Рубрики: Болонський процес Кл.слова (ненормовані): Комплексні міждисциплінарні курси -- Інтеграція змісту освіти -- Міжпредметні зв'язки -- Організаційні форми навчання -- Координовані, комбіновані, амальгамовані навчальні програми -- Гуманізація й гуманітаризація освіти |
Максименко, С. Психологія торує шлях модернізації освіти [Текст] / С. Максименко> // Дошкільне виховання. - 2005. - № 1. - С. 3-5. Рубрики: Педагогіка--Дошкільне виховання Кл.слова (ненормовані): особистість -- гуманізація -- гуманітаризація -- демократизація Анотація: Модернізація освіти буде ефективна за умови випереджальної функції психологічної науки щодо соціальної та педагогічної практики Є примірники у відділах: (15.04.2005р. Інв.24 (1 прим.) - Б.ц.) |
Викладання предметів гуманітарного циклу в непрофільних ВНЗ у контексті гуманізації вищої освіти [Текст] / В. Головчук, І. Голубович, Т. Пашенко, О. Чернецька> // Вища школа. - 2005. - № 2. - С. 63-69. - Бібліогр. в підрядк. прим. Рубрики: Гуманітарні дисципліни--Методика викладання в негуманітарних ВНЗ Вища освіта--Гуманізація--Україна Вища медична освіта--Гуманітаризація Дод.точки доступу: Головчук, Валентина; Голубович, Інна; Пашенко, Тетяна; Чернецька, Олена |
Градовський, А. Літературна освіта школярів як провідний напрям гуманізації навчання [] / А. Градовський> // Українська література в загальноосвітній школі. - 2005. - № 6. - С. 13-17. - Бібліогр.: 8 назв Рубрики: Загальна середня освіта--Гуманітаризація Література--Загальна середня освіта--Гуманітаризація Гуманітаризація--Освіта Анотація: У контексті розбудови ринкової економіки України особливого значення набувають питання глибокого теоретичного обгрунтування і практичного розв'язання проблеми гуманізації суспільства, в тому числі й освіти |
Воронка, Галина. Дисципліни "ядрові" та елективні: фундаменталізація і гуманітаризація навчального процесу [Текст] / Г. Воронка> // Психологія і суспільство. - 2005. - № 4. - С. 147-156. - Бібліогр.:35 назв. Рубрики: Болонський процес Вища освіта в зарубіжних країнах Кл.слова (ненормовані): Економічні програми -- Гуманістична педагогіка -- Гуманітарні цінності -- Освітологія -- Навчальний процес |
С12 Сабадош, М. Майбутнє рідної мови залежить від нас ! [Текст] : основні форми і напрямки реалізації мовної політики України в навчально-виховних закладах Ужгорода. / М. Сабадош> // Українська мова й література в середніх школах, гімназіях, ліцеях та колегіумах. - 2007. - № 8. - С. 16-17. Рубрики: Педагогіка--Організація освіти в Україні Ужгород Кл.слова (ненормовані): методичне об'єднання -- гуманітаризація навчально-виховного процесу Анотація: Підвищення якості та ефективності уроків мови й літератури здійснюється шляхом вдосконалення методики, запровадження передових надбань науки у галузі освіти. Є примірники у відділах: (28.11.2007р. (1 прим.) - Б.ц.) - вільні 1 |
Фрейман, Г. Концептуальні основи формування життєвих компетентностей на уроках історії [Текст] : методичний матеріал / Г. Фрейман> // Історія в школах України. - 2008. - № 3 . - С. 9-13. - бібліогр.: 9 назв. Рубрики: Викладання історії в школі--Методика --Шкільна суспільствознавча освіта Кл.слова (ненормовані): дидактика -- гуманізація та гуманітаризація освіти Анотація: Стаття присвячена тематиці корінного оновлення шкільної історичної та суспільствознавчої освіти. А саме, автор статті пропонує підхід до аналізу історичного процесу через призму людини - творця історії. Є примірники у відділах: всього 1 Вільні: 1 |
Сащак, Н. Гуманітаризація вищої технічної освіти в Україні у контексті Болонського процесу [Текст] / Н. Сащак> // Рідна школа. - 2008. - № 9. - С. 56-58. - Бібліогр.: 11 назв. Рубрики: Болонський процес--Гуманізація--Технічна освіта |
Житар, Б. О. Гуманітарна складова підготовки інженерів залізничного транспорту [Текст] / Б.О. Житар> // Безпека життєдіяльності. - 2009. - № 6. - С. 26-27. - бібліогр. 4 наз. Рубрики: Безпека життєдіяльності--Безпека на залізничному транспорті--НАУКОВІ РОЗРОБКИ Кл.слова (ненормовані): гуманітаризація освіти Анотація: Сучасна тенденція переходу від технократичного напряму в системі освіти до гуманістичного потребує вирішення цієї проблеми вже на ранніх стадіях підготовки спеціалістів. |
Анкета учасника заочного Всеукраїнського круглого столу " Гуманітаризація шкільної освіти як основа гуманізації українського суспільства" [Текст]> // Українська мова й література в середніх школах, гімназіях, ліцеях та колегіумах. - 2009. - № 7/ 8. - С. 4. Рубрики: Література українська--Літературні організації--Інститут літератури ім. Т. Г. Шевченка Анотація: На початку червня в Інституті літератури ім. Т. Г. Шевченка Національної академії наук України відбувся круглий стіл, де було прийнято рішення розгорнути широку громадську дискусію довкола питання гуманізації викладання мови та літератури в загальноосвітній школі. В журналі запропонована анкета учасника заочного Всеукраїнського круглого столу. Замовлені прим-ки для відділів: ЧЗПЕРІОД |
Н 350 Кисельов, М. М. Гуманізація та гуманітаризація в сучасній науці [] / М. М. Кисельов> // Науковий вісник Національного аграрного університету. - К., 2008. - Вип. 130. - С. 233-238. - Бібліогр. : с. 238-239.
Є примірники у відділах: 1 Інв.А 413237 - Б.ц. (вільний) |
Чепурна, Мирослава. Педагогічна діяльність викладача в умовах гуманітаризації професійної освіти [Текст] / Мирослава Чепурна> // Вісник Львів. ун-ту. Серія педагогічна. - Львів, 2009. - Вип. 25. - С. 250-255. - Бібліогр.: с. 254.
Є примірники у відділах: 1 Інв.Б 513798 - Б.ц. (вільний) |
Костриця, Наталія. Гуманітаризація аграрної освіти в контексті освітніх змін [Текст] / Наталія Костриця> // Вісник Львів. ун-ту. Серія педагогічна. - Львів, 2009. - Вип. 25. - С. 256-262. - Бібліогр.: с. 261-262.
Є примірники у відділах: 1 Інв.Б 513798 - Б.ц. (вільний) |
Базиляк, Наталія. Мовні стратегії в полікультурному просторі [Текст] / Н. Базиляк> // Вища освіта України. - 2009. - № 3. - С. 113-118. - Библиогр.: с.118 (11 назв.) Рубрики: Соціальні трансформації Мовні стратегії Гуманітаризація освіти Кл.слова (ненормовані): Самоідентифікація -- Білінгвізм Анотація: Підкреслено, що в умовах формування й розвитку полікультурного простору Євроли й світу відбувається певне зміщення пріоритетів у виконанні мовою ії традиційних функцій все большого значення набуває функція консолідації. Вона включає не тільки єднання окремих людей у їхньому спілкуванні, а й єднання етносів, народів і націй. |
Гузь, О. Науково-методичні основи гуманної педагогіки [Текст] / О. Гузь> // Початкова школа. - 2010. - № 7. - С. 1-3. - Бібліогр.: 18 назв. Рубрики: Педагогіка--Дидактика--Гуманна педагогіка Кл.слова (ненормовані): гуманна педагогіка -- гуманізація навчання -- гуманізація виховання -- гуманітаризація освіти Анотація: Автор описує свій досвід застосування елементів гуманної педагогіки. Розкриває науково-методичні аспекти гуманної педагогіки. Замовлені прим-ки для відділів: ЧЗПЕРІОД |
Русинка, Іван. Роль курсу "Психології" у підготовці студентів до успішної професійної діяльності [Текст] / І. Русинка> // Вища школа : наук.-практ. вид. - 2012. - № 8. - С. 42-51. - Бібліогр.: с. 45 . - ISSN 1682-2366 Рубрики: Вища освіта--Професійна підготовка Кл.слова (ненормовані): особистість -- концепції людини -- творчий потенціал особистості -- гуманітаризація освіти Анотація: Привертається увага до важливості курсу "Психологія" у підготовці студентів до майбутньої практичної професійної діяльності. Розкриваються базові принципи розуміння людини як особистості, структура і переваги навчального посібника "Психологія", підготовленого автором. Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене) |
Барановська, Олена Фундаменталізація змісту гуманітарних предметів у профільній школі в умовах гуманітаризації навчання [Текст] / Олена Барановська> // Українська мова і література в школі. - 2012. - № 8. - С. 47-50. - Бібліогр.: 7 назв. Рубрики: Педагогіка--Профільна школа--Гуманітаризація навчання Кл.слова (ненормовані): фундаменталізація навчання -- гуманітаризація навчання -- зміст навчання Анотація: Статтю присвячено аналізу можливостей фундаменталізації та гуманітаризації навчання у профільній школі. Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене) |
Зотова-Садило, Олена. Гуманітарна підготовка як науково-педагогічне явище [Текст] / О. Зотова-Садило> // Вища школа : наук.-практ. вид. - 2013. - № 7. - С. 70-78. - Бібліогр.: с. 77 (14 назв) . - ISSN 1682-2366 Рубрики: Вища освіта--Професійна підготовка Кл.слова (ненормовані): гуманітаризація вищої освіти -- система підготовки майбутніх фахівців економічної галузі -- конкурентноспроможний спеціаліст -- інтегрований спецкурс -- професійне ділове спілкування Анотація: Аналізуються погляди вітчизняних і зарубіжних учених стосовно місця гуманітарних наук у системі підготовки майбутніх фахівців негуманітарного профілю. Автор відстоює ефективність впровадження у навчальний процес ВНЗ для студентів економічних спеціальсностей предметів гуманітарного циклу в органічній єдності із предметами спецаільного профільного спрямування. Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене) |
Барановська, Олена. Фундаменталізація змісту предметів суспільно-гуманітарного циклу в профільній школі [Текст] / Олена Барановська> // Історія в школі. - 2013. - № 9. - С. 10-13. - Бібліогр. в кінці ст. Рубрики: Дидактика навчання--Фундаментальність--Гуманітаризація освіти--Якість навчання Анотація: Авторка проводить аналіз досліджень і публікацій присвячених питанням фундаменталізації та гуманітаризації навчання у різних аспектах. Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене) |
Когут, Ірина. Гуманізація освіти та суспільства як передумова формування теорії адаптивної фізичної культури [Текст] / Ірина Когут> // Теорія і методика фізичного виховання і спорту. - 2014. - № 1. - С. 32-36. - Бібліогр. в кінці ст. Рубрики: Фізична культура--Адаптивна Кл.слова (ненормовані): гуманізація освіти, гуманітаризація освіти, гуманізація суспільства |