Панчин, С. М. Про проблеми викладання фундаментальних економічних дисциплін у вітчизняних та закордонних університетах [Текст] / С. М. Панчин, І. В. Грабинська> // Економічна теорія. - 2019. - № 4. - С. 81-92. - Бібліогр. наприкінці ст. Рубрики: Політекономія--Дослідження Економічна теорія--Економічні дисципліни--Методика викладання--Вищі навчальні заклади--Україна Кл.слова (ненормовані): фундаментальні економічні дисципліни -- економічна освіченість -- аналітична економіка -- соціальна ефективність -- освітня програма Анотація: Окреслено об'єктивні та суб'єктивно-психологічні чинники скорочення обсягів вивчення фундаментальних економічних дисциплін у вітчизняних закладах вищої освіти упродовж останніх років. На думку авторів, однією із причин витіснення цих дисциплін із університетських навчальних програм стала термінологічна некоректність, пов'язана з використанням назви "Економічна теорія", яка радше є методом чи інструментом економічного дослідження. Використання терміна "економічна теорія" для назви фундаментальної економічної дисципліни істотно звужує її предмет, створює враження про неї як затеоретизовану, відірвану від реальної економіки дисципліну, а набуті під час її вивчення компетентності не сприяють підвищенню конкурентоспроможності випускника на ринку праці. Дод.точки доступу: Грабинська, І. В. |