Рудницька, О.
    Доброта і жорстокість в оповіданні С. Черкасенка "Маленький горбань" [Текст] : урок з елементами рольової гри / О. Рудницька // Дивослово. - 2003. - № 10. - С. 43-44
Рубрики: Українська література--Методика викладання
   Українські письменники, 20 ст.--Черкасенко С.--Творчість






    Соснін, О.
    Інформаційні ресурси - заручники інтересів [Текст] : агресія і навіть жорстокість інформаційного середовища України спотворює світогляд і ціннісну орієнтацію наших громадян / О. Соснін // Віче. - 2004. - № 7. - С. 53-56 : портр
Рубрики: Суспільні трансформації
   Інформаційна безпека суспільства






    Ілляшенко, Т.
    Дитяча агресія - що це? [Текст] / Т. Ілляшенко // Початкова школа. - 2006. - № 1. - С. 9-11.
Рубрики: Психологія--Вікова
Кл.слова (ненормовані):
емоції -- аутоагресія -- жорстокість
Дескриптори: ПСИХОЛОГІЯ -- ВІКОВА ПСИХОЛОГІЯ
Анотація: Тлумачення поняття "дитяча агресія", визначено її види й причини, окреслено стратегію подолання.

Є примірники у відділах:
(31.01.2006р. (1 прим.) - Б.ц.) - вільні 1




    Пєтухов, Володимир.
    Фіктивний світ і реальна жорстокість тупого смирення : (формування впливу на дітей у тоталітарних сектах) [Текст] / В. Пєтухов // Науковий світ. - 2007. - № 9. - С. 8 - 10. : фото
Рубрики: Релігійні культи--Сектознавство
   Свідомість і релігія

   Діти

Анотація: Проблеми, з якими стикаються діти в культових сектах. Маніпуляція та контроль свідомості. Становище дітей у культах.





    Бойко, Леся.
    Діагноз: жорстокість [Текст] / Л. Бойко // Науковий світ. - 2008. - № 2. - С. 25.
Рубрики: Сімейні насильства--Діти
Анотація: Насильство щодо дітей, на жаль, далеко не рідкісне явище. Розглядаються варіанти синдрому жорстокого поводження з дитиною.





    Андрусич, Н.
    Захистимо від зла дитячі душі [Текст] / Н. Андрусич // Дошкільне виховання. - 2009. - № 6. - С. 16-17.
РУБ CUKK-VDPU
Рубрики: Педагогіка--Дошкільне виховання--Моральне
   Психологія--Дитяча--Поведінка

Кл.слова (ненормовані):
Жорстокість -- Агресивність
Анотація: Про причини дитячої агресивності та про вплив телевізора, відео- та комп'ютерних ігор на психіку дітей.

Замовлені прим-ки для відділів: ЧЗПЕРІОД




   
    Класно-урочна система [Текст] // Відкритий урок: розробки, технології, досвід. - 2010. - № 6. - С. 23-26.
Рубрики: Педагогіка--Дидактика--Форми організації навчання--Урок
Кл.слова (ненормовані):
навичкова освіта -- гувернерська освіта -- успішність -- відстаючий -- дитяча жорстокість
Анотація: В статті коротко оглянуто історію виникнення класно-урочної системи, висвітлено її переваги і недоліки.





    Чернієнко, Галина.
    Нудьга чи жорстокість [Текст] / Г. Чернієнко // Всесвіт. - 2012. - № 3-4. - С. 212-213. - Зміст: "Знуджений Принц"
Рубрики: Письменники Франції 20 століття
   Літературознавство Франції 20 століття

Анотація: Автором статті розглядається творчість французького письменника Жана Жіоно, та зокрема, казка "Знуджений Принц".


Дод.точки доступу:
Жіоно, Жан (Французький письменник ; 1895-1970) \про нього\




    Павличко, Дмитро.
    Перлини світової поезії в перекладах Дмитра Павличко : до 82 - річчя видатного поета, Героя України, головного редактора "Всесвіту" у 1971-1978р.р. [Текст] / Д. Павличко // Всесвіт. - 2012. - № 5-6. - С. 21-47 : фото. - Зміст: Я - голос пісняра / Ерік Карлфельд. Хмари, Дерево під землею, Дозрілість плоду, Міцність / Карін Бойс. Ялівець, Дощове літо,Вересневий ранок, Драговина, Корона верби, Вільхи, Купина / Гаррі Мартінсон. Передмістя, Пора, Шість зим, Романські арки, 7 березня 1979, Рейки, Аік мать, Грудневий вечір, Місце в лісі, Дзвін / Томас Транстрьомер. Дочка слави / Ян Коллар. Призначення поезії / Карел Гінек Маха. Ти не смійся з павутинки / Ян Неруда. Злотний пил, Осінь, До майбутніх поетів, Моя весна / Ярослав Врхліцький. Плугатар, З пісні, Каламар, Мати Надія / Вітезслав Незвал. Когутячий сонет, Весільна пісня, Танець дівочих сорочок / Ярослав Сейферт. Монолог про велике спання, Інфаркт / Мілан Кундера. Горобці, Інструкція продавцям газет, Грибознавство, Зв‘язки, Добрий вечір / Мирослав Флоріан. Слово до рідної землі, Спокуса власної відповідальності, Всесвіт, Жорстокість, Бджолинне натхнення, Спрага, Слово до внука, Лідіце -1976, Благання до майбутності, Повторна медитація про падіння зорі, Бути / Йозеф Петерка.
Рубрики: Поезія Швеції, 20 століття
   Поезія Чехії, 19 століття

Анотація: Переклади зі шведської та чеської поезії.





    Палтишев, Микола
    Педагогіка розуміння. Навчити - означає зрозуміти [Текст] / Микола Палтишев // Директор школи, ліцею, гімназії. - 2013. - № 2. - С. 52-56
Рубрики: Загальноосвітні навчальні заклади--Навчання--Особистісний підхід
   Педагоги-новатори--Україна

Кл.слова (ненормовані):
дитяча жорстокість -- суїцид -- навчально-виховний процес -- здібності -- розуміння дитини -- обдарованість
Анотація: У статті автор актуалізує найболючіші проблеми сучасної школи. Розкриває причини їх виникнення та на прикладах демонструє "як" і "що" робити вчителям, щоб їх позбутися назавжди. Автор пропонує вчителям опанувати "педагогіку розуміння", бо вважає, що на сучасному етапі розвитку освіти такі особистісні підходи, як педагогіка розуміння, мають стати основою для розвитку дитини, підтримкою її у складний час розвитку нашого суспільства.

Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)




    Лісова, О. В.
    Оповідання М. Коцюбинського "Що записано в книгу життя": роздуми про життя і смерть, жорстокість і милосердя, добро і зло [Текст] / О. В. Лісова // Вивчаємо українську мову та літературу. - 2015. - № 31-32. - С. 34-37.
Рубрики: Письменники українські--Літературна творчість--Коцюбинський М.--Уроки
Анотація: Стаття пропонує план проведення уроку з української літератури за оповіданням М. Коцюбинського "Що записано про життя і смерть".


Дод.точки доступу:
Коцюбинський, Михайло Михайлович (український письменник, громадський діяч ; 1864-1913 рр.) \про твори\




    Григор'єва, О. В.
    Агресія, насильство, жорстокість [Текст] / О. В. Григор'єва // Юридична наука. - 2015. - № 10. - С. 185-192. - Бібліогр. в кінці ст.
Рубрики: Кримінологія--Злочинність
   Кримінальне право--Злочинність






    Єфремова, Г. Л.
    Профілактика насильства в сім’ї та профілактика дитячої жорстокості в освітньому середовищі / Г. Л. Єфремова // Виховна робота в школі : наук.-метод. журн. - 2018. - № 6. - С. 11-46
Рубрики: Виховання--Превентивне
   Психологія--Корекційна робота

Кл.слова (ненормовані):
насильство в сім’ї -- сімейне насильство -- дитяча жорстокість -- види насильства -- причини насильства -- теорії насильства -- агресивна поведінка -- фрустрація -- фізичне насильство -- сексуальне насильство -- психологічне насильство -- батьківські обов’язки -- неблагополучні сім’ї -- фактори ризику насильства -- шкільне насильство -- насильницька поведінка -- шкільний булінг -- види булінгу -- агресор -- жертва
Анотація: Репрезентовано різні теорії до розуміння поняття насильства, ознайомлено з видами насильства над дітьми в сім’ї, розкрито фактори ризику насилля над дитиною в сім’ї, висвітлено вплив сімейного насильства на особистісний розвиток дитини, з’ясовано чинники виникнення насильницької поведінки, подано рекомендації з профілактики шкільного насильства.

Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)




    Бояринцева, М. Д.
    Дитина й насильство. Любов і жорстокість. Надія та відчай (за повістю А. Шавлач "Пампуха") [Текст] / М. Д. Бояринцева // Шкільний бібліотекар. - 2019. - № 10. - С. 2-6. - Зміст: "Пампуха"
Рубрики: Письменники українські, 21 ст.--Аналіз творів
   Виховання школярів--Толерантність

   Уроки літератури--Форми проведення--Інтегрований урок

   Теми і образи в літературі--Насильство

Анотація: Пропонується урок української літератури, виховною метою якого є формування уміння відстоювати гідність у найскладніших ситуаціях.


Дод.точки доступу:
Шавлач, Аліна (українська письменниця) \про твір\
Є примірники у відділах:
(31.01.2020р. - Б.ц.) (вільний)




   
    Жорстокість і насильство [Текст] : година спілкування // Позакласний час. - 2021. - N 5(вересень-жовтень). - С. 20-22
Рубрики: Виховні години--Виховна робота в школі
Анотація: Мета зоходу сформувати уявлення про проблему насилля й жорстокості, їх наслідки для дитини чи інших членів родини